0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2.5 V6 - nové zkušenosti našeho čtenáře po šesti letech

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Środa 01.04.2015 16:15, RE: Pěkná recenze na pokračování
PetrT napisał:
normální prodlužkou to nedobiješ ani přes noc.


To záleží na denním nájezdu, podle toho, kolik "kilometrů" dokáže normální dobíječka přes noc nabít. Ne každý den člověk jezdí 400 km.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 01.04.2015 16:45, RE: Pěkná recenze na pokračování
Koloss napisał:
PetrT napisał:
normální prodlužkou to nedobiješ ani přes noc.
To záleží na denním nájezdu, podle toho, kolik "kilometrů" dokáže normální dobíječka přes noc nabít. Ne každý den člověk jezdí 400 km.


400km je v ideálních podmínkách, realita je do 300km, spíše méně. Když topíš nebo chladíš opět se to snižuje.
Mám rok starou osobní zkušenost s Leaf a baterka došla po 86km. Půlku z toho jsem řídil já, při startu to ukazovalo dojezd přes 200km. Jízda městem, topení - venku mrzlo. Smutné je že když ti dojde baterka voláš odtah a ten platíš. Elektriku nedoleješ. Já bych to nechtěl ani zadarmo, zatím.

reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Środa 01.04.2015 16:54, RE: Pěkná recenze na pokračování
PetrT napisał:
Koloss napisał:
PetrT napisał:
normální prodlužkou to nedobiješ ani přes noc.
To záleží na denním nájezdu, podle toho, kolik "kilometrů" dokáže normální dobíječka přes noc nabít. Ne každý den člověk jezdí 400 km.
400km je v ideálních podmínkách, realita je do 300km, spíše méně. Když topíš nebo chladíš opět se to snižuje. Mám rok starou osobní zkušenost s Leaf a baterka došla po 86km. Půlku z toho jsem řídil já, při startu to ukazovalo dojezd přes 200km. Jízda městem, topení - venku mrzlo. Smutné je že když ti dojde baterka voláš odtah a ten platíš. Elektriku nedoleješ. Já bych to nechtěl ani zadarmo, zatím.


Zkušenost nemám, tak se přít nebudu. Nicméně Leaf není dobrý příklad, jeho optimismus v dojezdu se už nejednou řešil. To je auto jen na cukání po městě, nic víc.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Środa 01.04.2015 17:23, RE: Pane Směšný,
Koloss napisał:
David V napisał:
tak si myslím, že jsem se v těch odhadech vůbec nespletl
Co to bylo za odhady?


Bavili se mozna o tom v co se asi zvrhne diskuse ?
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Środa 01.04.2015 17:28, RE: Pane Směšný,
Petr S napisał:
Koloss napisał:
David V napisał:
tak si myslím, že jsem se v těch odhadech vůbec nespletl
Co to bylo za odhady?
Bavili se mozna o tom v co se asi zvrhne diskuse ?


Jo.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Cztwartek 02.04.2015 09:32, Spotreba oleja
Co sa tyka spotreby oleja, mozem vam dat par rad. Moju c5 som opat kupil s 'malou' skrytou vadou, a sice byvalemu majitelovy sa asi roztrhli rozvody, kedze na ne kaslal, tak motor opravil ako to islo najlacnejsie a poslal to dalej. Zvysok auta je ale ako novy, tak mu odpustam :)
Na zaciatku auto zralo tak 2 litre na 15t km a zdalo sa mi to moc. Moje predchadzajuce auto nezralo nic. Preto som to zacal riesit. Z oleja total 5W 40 som presiel na 10W 40. Tento je este v papieroch napisany ako povoleny olej. To boli najlepsie casy, auto zralo trochu menej oleja, ale pocitovo islo lepsie. Zabudol som este povedat, ze su zle piestne kruzky, tlaky na valcoch okolo 8. Auto islo dobre, lenze moja blba povaha mi nedovolila to neriesit a nemysliet na to. Tak som sa zmieril s tym, ze tento motor budem menit, ale predtym sa s nim pobavim. Prva vec su oleje. Kedze ma cakala dovolenka a po dialnici olej 10W 40 odchadzal dost rychlo (toci skoro 4t otacok pri 160), tak som chcel dat total 10W 50. Lenze zohnat ho bol problem, a tak som zobral to, co bolo na sklade (valvoline 5W 50). Tento olej po dialnici skoro nemizol,lenze pri studenom motore po meste isiel 1/1 s benzinom. Navyse kedze som dal 50 na teply motor, vyzera to tak, ze vole v motore po tej dialnici sa zvysili, a teraz, ked tam mam opat 10W40, uz zerie aj ten celkom dost. Takze pozor na oleje, ak tam raz date hustejsi, na redsi to uz nikdy dobre nepojde. Teraz mi to zerie tak 4 litre na 15t km, ale na pocudovanie auto pekne startuje, drzi volnobezne otacky, a podla mna dovod nizkej spotreby benzinu su nizsie trenia v motore. Samozrejme katalyzator to uz pomaly vzdava, a sanie je cele od oleja. Mna este caka pokus s vodikom a potom pojde motor do traktora :)
Inak pekna recenzia, zda sa ze mame velmi podobne povahy.
reagować
David V
ilość wystąpień2066
data registracji16.05.2007
Cztwartek 02.04.2015 11:52, RE: Spotreba oleja
Citroenak napisał:
Co sa tyka spotreby oleja, mozem vam dat par rad. Moju c5 som opat kupil s 'malou' skrytou vadou, a sice byvalemu majitelovy sa asi roztrhli rozvody, kedze na ne kaslal, tak motor opravil ako to islo najlacnejsie a poslal to dalej. Zvysok auta je ale ako novy, tak mu odpustam :)Na zaciatku auto zralo tak 2 litre na 15t km a zdalo sa mi to moc. Moje predchadzajuce auto nezralo nic. Preto som to zacal riesit. Z oleja total 5W 40 som presiel na 10W 40. Tento je este v papieroch napisany ako povoleny olej. To boli najlepsie casy, auto zralo trochu menej oleja, ale pocitovo islo lepsie. Zabudol som este povedat, ze su zle piestne kruzky, tlaky na valcoch okolo 8. Auto islo dobre, lenze moja blba povaha mi nedovolila to neriesit a nemysliet na to. Tak som sa zmieril s tym, ze tento motor budem menit, ale predtym sa s nim pobavim. Prva vec su oleje. Kedze ma cakala dovolenka a po dialnici olej 10W 40 odchadzal dost rychlo (toci skoro 4t otacok pri 160), tak som chcel dat total 10W 50. Lenze zohnat ho bol problem, a tak som zobral to, co bolo na sklade (valvoline 5W 50). Tento olej po dialnici skoro nemizol,lenze pri studenom motore po meste isiel 1/1 s benzinom. Navyse kedze som dal 50 na teply motor, vyzera to tak, ze vole v motore po tej dialnici sa zvysili, a teraz, ked tam mam opat 10W40, uz zerie aj ten celkom dost. Takze pozor na oleje, ak tam raz date hustejsi, na redsi to uz nikdy dobre nepojde. Teraz mi to zerie tak 4 litre na 15t km, ale na pocudovanie auto pekne startuje, drzi volnobezne otacky, a podla mna dovod nizkej spotreby benzinu su nizsie trenia v motore. Samozrejme katalyzator to uz pomaly vzdava, a sanie je cele od oleja. Mna este caka pokus s vodikom a potom pojde motor do traktora :)Inak pekna recenzia, zda sa ze mame velmi podobne povahy.


Já bych motor měnil nerad, protože jede velmi dobře. S olejem laborovat nehodlám hned z několika důvodů:
1) mám hydrostavy, pro které by viskórnější olej mohl být problém a riziko podpálení ventilů mi za to nestojí
2) mám hydraulický napínák řetězu a vizkóznější olej by prothoval dobu napnutí, nehledě k obecné vlastnosti řetězů (vytahování), nepůjdu přeskočení řetězu naproti
3) zmíněné zvětšené vůle po aplikaci viskóznějšího oleje by se mi také nelíbily
4) lehkoběžné oleje prostě ke ztrátám inklinují
Olej 5W30 stojí cca 150 Kč/l, takže finanční hledisko je zanedbatelné (3 Kč/100 km). Ovšem to, že nebudu měnit specifikaci oleje, prošlo vývojem. Dříve jsem o záměně za vizkóznější olej také uvažoval, ale čtením různých problémů a názorů jsem se od tohoto řešení odchýlil. Navíc totiž nevím, zda se olej ztrácí spíše na studeném motoru, což by znamenalo přejít z 5W na 10W nebo na teplém motoru, což znamená z 30 na 40. Na studeném jsou relevantní body 1) a 2) a na teplém bod 3).
A kat se zatím ukázal bez újmy.
Jinak dík za ohlas.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Cztwartek 02.04.2015 12:27, RE: Spotreba oleja
David V napisał:
Citroenak napisał:
Co sa tyka spotreby oleja, mozem vam dat par rad. Moju c5 som opat kupil s 'malou' skrytou vadou, a sice byvalemu majitelovy sa asi roztrhli rozvody, kedze na ne kaslal, tak motor opravil ako to islo najlacnejsie a poslal to dalej. Zvysok auta je ale ako novy, tak mu odpustam :)Na zaciatku auto zralo tak 2 litre na 15t km a zdalo sa mi to moc. Moje predchadzajuce auto nezralo nic. Preto som to zacal riesit. Z oleja total 5W 40 som presiel na 10W 40. Tento je este v papieroch napisany ako povoleny olej. To boli najlepsie casy, auto zralo trochu menej oleja, ale pocitovo islo lepsie. Zabudol som este povedat, ze su zle piestne kruzky, tlaky na valcoch okolo 8. Auto islo dobre, lenze moja blba povaha mi nedovolila to neriesit a nemysliet na to. Tak som sa zmieril s tym, ze tento motor budem menit, ale predtym sa s nim pobavim. Prva vec su oleje. Kedze ma cakala dovolenka a po dialnici olej 10W 40 odchadzal dost rychlo (toci skoro 4t otacok pri 160), tak som chcel dat total 10W 50. Lenze zohnat ho bol problem, a tak som zobral to, co bolo na sklade (valvoline 5W 50). Tento olej po dialnici skoro nemizol,lenze pri studenom motore po meste isiel 1/1 s benzinom. Navyse kedze som dal 50 na teply motor, vyzera to tak, ze vole v motore po tej dialnici sa zvysili, a teraz, ked tam mam opat 10W40, uz zerie aj ten celkom dost. Takze pozor na oleje, ak tam raz date hustejsi, na redsi to uz nikdy dobre nepojde. Teraz mi to zerie tak 4 litre na 15t km, ale na pocudovanie auto pekne startuje, drzi volnobezne otacky, a podla mna dovod nizkej spotreby benzinu su nizsie trenia v motore. Samozrejme katalyzator to uz pomaly vzdava, a sanie je cele od oleja. Mna este caka pokus s vodikom a potom pojde motor do traktora :)Inak pekna recenzia, zda sa ze mame velmi podobne povahy.
Já bych motor měnil nerad, protože jede velmi dobře. S olejem laborovat nehodlám hned z několika důvodů: 1) mám hydrostavy, pro které by viskórnější olej mohl být problém a riziko podpálení ventilů mi za to nestojí 2) mám hydraulický napínák řetězu a vizkóznější olej by prothoval dobu napnutí, nehledě k obecné vlastnosti řetězů (vytahování), nepůjdu přeskočení řetězu naproti 3) zmíněné zvětšené vůle po aplikaci viskóznějšího oleje by se mi také nelíbily 4) lehkoběžné oleje prostě ke ztrátám inklinují Olej 5W30 stojí cca 150 Kč/l, takže finanční hledisko je zanedbatelné (3 Kč/100 km). Ovšem to, že nebudu měnit specifikaci oleje, prošlo vývojem. Dříve jsem o záměně za vizkóznější olej také uvažoval, ale čtením různých problémů a názorů jsem se od tohoto řešení odchýlil. Navíc totiž nevím, zda se olej ztrácí spíše na studeném motoru, což by znamenalo přejít z 5W na 10W nebo na teplém motoru, což znamená z 30 na 40. Na studeném jsou relevantní body 1) a 2) a na teplém bod 3). A kat se zatím ukázal bez újmy. Jinak dík za ohlas.

Tu ani tak nejde o to zistit, kedy to zerie viac a zvysit to cislo. Ked napr. zvysis viskozitu na jazdu so zohriatym motorom, potom ak to prezenies, postupne ti zacne zrat viac aj so studenym motorom. Je to dost divna vec. Zaklad je sa s tym nehrat a neriesit to, kym auto ide. Moj motor ide tiez vyborne, len zerie dost oleja. Aj ked neviem, ako isiel ked bol novy, teraz ma urcite nizsi vykon...

reagować
HannaHanna
ilość wystąpień2
data registracji21.06.2015
Niedziela 21.06.2015 21:07, typ na prodejce?
Ahoj, nevím jak se vkládají samostatné vlákna, tak se zeptám tady:
Máte nějaké zkušenosti s Carent.cz? Mám ráda Ford, a i když mají omezenou ponuku, jedno Mondeo jsem si vybrala (http://www.carent.cz/podrobnosti-ojetych-vozu-u-carent-brno.aspx?vid=1053224
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Poniedziałek 22.06.2015 17:53, RE: tip na prodejce?
HannaHanna napisał:
Ahoj, nevím jak se vkládají samostatné vlákna, tak se zeptám tady:Máte nějaké zkušenosti s Carent.cz? Mám ráda Ford, a i když mají omezenou ponuku, jedno Mondeo jsem si vybrala (http://www.carent.cz/podrobnosti-ojetych-vozu-u-carent-brno.aspx?vid=1053224


Tak značkový prodejce je rozhodně lepší než auto v bazaru mezi kopřivama. Je docela pravděpodobné, že je vozidlo, které bylo přímo u nich koupené a servisované, a vykoupené protihodnotou k novému. Takže y měli být schopní vám sdělit kompletní historii, což je rozhodně plus. V každém případě bych se zajímal o to, kdo je současným vlastníkem a s kým případně řešit skryté vady (jako třeba vymlácený DPF filtr a podobně).
reagować
ps.slon
ilość wystąpień16
data registracji02.01.2015
Poniedziałek 22.06.2015 21:06, RE: tip na prodejce?
Koloss napisał:
HannaHanna napisał:
Ahoj, nevím jak se vkládají samostatné vlákna, tak se zeptám tady:Máte nějaké zkušenosti s Carent.cz? Mám ráda Ford, a i když mají omezenou ponuku, jedno Mondeo jsem si vybrala (http://www.carent.cz/podrobnosti-ojetych-vozu-u-carent-brno.aspx?vid=1053224
Tak značkový prodejce je rozhodně lepší než auto v bazaru mezi kopřivama. Je docela pravděpodobné, že je vozidlo, které bylo přímo u nich koupené a servisované, a vykoupené protihodnotou k novému. Takže y měli být schopní vám sdělit kompletní historii, což je rozhodně plus. V každém případě bych se zajímal o to, kdo je současným vlastníkem a s kým případně řešit skryté vady (jako třeba vymlácený DPF filtr a podobně).


Dobrý den, s Carentem mám jen dobré zkušenosti. Jenom opravdu řádně prověřit historii auta ve smyslu komu patřilo, kde bylo koupeno a servisováno. Pokud v Carentu, auto bych klidně koupil. Jestli ale Carent slouží jen jako prostředník prodeje od třetí osoby, byl bych opatrný. Dostala by jste sice půlroční záruku, ale pořád kupujete "zajíce v pytli".
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 01.12.2015 11:38, Zkušenost
Touto dobou už nejspíše nové auto máte, ale přidávám pozitivní referenci na Carent, kupoval jsem od nich dva vozy a v komunikaci ani samotném autě nebyl problém.
reagować
David V
ilość wystąpień2066
data registracji16.05.2007
Piątek 10.11.2017 10:35, Komentář ke stavu vozu na konci článku
Nechtějí se mi psát další litanie, takže stručně aktualizuji stav:

Pocukávání studeného motoru vyřešila preventivní výměna všech VN komponent zapalování. Po nachytření na webech jsem zvolil originál. 6 svíček, 6 kabelů a cívka 7500,-. Vzrostla agilita v nejnižších otáčkách a ztratily se drobné neduhy v chodu.

Spotřeba oleje byla způsobena rozpadlým odvětráním klikové skříně. Závada měla 3 projevy:
- spotřeba oleje (nebyla způsobena přechodem na Castrol, jak jsem chybně uváděl)
- kolísání otáček volnoběhu přisáváním falešného vzduchu
- snížení účinnosti posilovače brzd ("unikal" podtlak ze sacího kanálu)
Po opravení veškerých podtlakových rozvodů za 5000,- klesla spotřeba oleje na dřívějších 1-1,5 ltr/10 tkm, ustalo kolísání motoru a postřehnutelně se zlepšila účinnost brzd.

Podivné vrčení jsem vyřešil zcela nedávno. Podezřívajíc kde co jsem aplikoval Lubrifilm do převodovky. Převodovka sice subjektivně při volnoběhu malinko ztichla, ale zhoršilo se řazení, takže tam v nejbližší době přijde opět originál (1360,-), protože tím to nebylo. Dále jsem pak podezříval ložisko na poloose a poloosu samotnou. Ložisko bylo již chycené (220 tkm) a poloosa rovněž (tu prachovku, kterou v jednom díle měním, jsem asi odhalil později, než by bylo zdrávo). Výměna obého za 5000 Kč ale taktéž k odstranění zvuku nevedla. Po předvedení závady jsem nechal laborovat servis. Zkontrolovali na podvozku, uchycení motoru, řízení všechno. Všechno v pořádku, řádně uchyceno, bez vůlí v dobrém stavu se společným závěrem, že když to dělá 100 tkm, nehorší se to a nedá se nic najít, že to bude nějaká blbost - ale dost otravná. Nakonec to způsoboval kontakt hadičky sání do čerpadla servořízení s nádobkou na servokapalinu, která je umístěná v konstrukčně nedostatečně upevněném držáku. Držák má volný konec, který v případě kontaktu rezonoval o blatník. Čili, když se motor opřel do silentbloků, tak mimo jiné se hadička dotkla nádobky a v nízkých otáčkách ji rozechvěla natolik, že se vibrace přenesly přes držák až do karoserie. Opraveno větší nasunutím hadičky na nátrubek, aplikováním silikonu mezi držák a blatník a pevnějším uchycením nádržky na servokapalinu - oprava v řádu desetikorun. Motor citelně ztichl při jakékoliv akceleraci a zmiňované vrčení je fuč.

No a posledním zásahem byla výměna baterie, která klekla během týdne po 8,5 leté službě. Čest její památce. Byla to Varta Blue Dynamic a už je tam její další generace (2500 Kč).

A na závěr mám už koupené mosazné ozubené kolečko (300 Kč) na zvedání zadní části sedáku. Na jaře vyměním a bude všechno fungovat.
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Piątek 10.11.2017 14:01, RE: Komentář ke stavu vozu na konci článku
David V napisał:
Nechtějí se mi psát další litanie, takže stručně aktualizuji stav:Pocukávání studeného motoru vyřešila preventivní výměna všech VN komponent zapalování. Po nachytření na webech jsem zvolil originál. 6 svíček, 6 kabelů a cívka 7500,-. Vzrostla agilita v nejnižších otáčkách a ztratily se drobné neduhy v chodu.Spotřeba oleje byla způsobena rozpadlým odvětráním klikové skříně. Závada měla 3 projevy:- spotřeba oleje (nebyla způsobena přechodem na Castrol, jak jsem chybně uváděl)- kolísání otáček volnoběhu přisáváním falešného vzduchu- snížení účinnosti posilovače brzd ("unikal" podtlak ze sacího kanálu)Po opravení veškerých podtlakových rozvodů za 5000,- klesla spotřeba oleje na dřívějších 1-1,5 ltr/10 tkm, ustalo kolísání motoru a postřehnutelně se zlepšila účinnost brzd.Podivné vrčení jsem vyřešil zcela nedávno. Podezřívajíc kde co jsem aplikoval Lubrifilm do převodovky. Převodovka sice subjektivně při volnoběhu malinko ztichla, ale zhoršilo se řazení, takže tam v nejbližší době přijde opět originál (1360,-), protože tím to nebylo. Dále jsem pak podezříval ložisko na poloose a poloosu samotnou. Ložisko bylo již chycené (220 tkm) a poloosa rovněž (tu prachovku, kterou v jednom díle měním, jsem asi odhalil později, než by bylo zdrávo). Výměna obého za 5000 Kč ale taktéž k odstranění zvuku nevedla. Po předvedení závady jsem nechal laborovat servis. Zkontrolovali na podvozku, uchycení motoru, řízení všechno. Všechno v pořádku, řádně uchyceno, bez vůlí v dobrém stavu se společným závěrem, že když to dělá 100 tkm, nehorší se to a nedá se nic najít, že to bude nějaká blbost - ale dost otravná. Nakonec to způsoboval kontakt hadičky sání do čerpadla servořízení s nádobkou na servokapalinu, která je umístěná v konstrukčně nedostatečně upevněném držáku. Držák má volný konec, který v případě kontaktu rezonoval o blatník. Čili, když se motor opřel do silentbloků, tak mimo jiné se hadička dotkla nádobky a v nízkých otáčkách ji rozechvěla natolik, že se vibrace přenesly přes držák až do karoserie. Opraveno větší nasunutím hadičky na nátrubek, aplikováním silikonu mezi držák a blatník a pevnějším uchycením nádržky na servokapalinu - oprava v řádu desetikorun. Motor citelně ztichl při jakékoliv akceleraci a zmiňované vrčení je fuč.No a posledním zásahem byla výměna baterie, která klekla během týdne po 8,5 leté službě. Čest její památce. Byla to Varta Blue Dynamic a už je tam její další generace (2500 Kč).A na závěr mám už koupené mosazné ozubené kolečko (300 Kč) na zvedání zadní části sedáku. Na jaře vyměním a bude všechno fungovat.



Moje první vlastní auto byl trabant od táty. vzpomínám na něj moc rád, protože to bylo a bude nejlepší auto na světě přesně si vzpomínám jak se mi povedlo v jeden den vyměnit uhlíky dobíjení a sundat hlavu, na jejíž místo přišla hlava snížená /origo díl z NDR/ a jak jsem s kamarádem vyrobil otevřené sání Ten pocit když jsem to pak nastartoval a rozjel se si do dneška pamatuju. u současných aut už takový pocity nemívám :( a jsem vždycky toužil po autu, který bych mohl montovat a současně s ním jezdit Teď mám doma v garáži Ford Crown Victoria P71 Plain detective s Handling Packetem. Ještě nejezdí ale jakmile padne sníh tak se do něj pustím. myslím, že člověku dělá stejnou radost v autě jezdit jako to montovat /pro radost ne z nutnosti/. Tak ať to jezdí
reagować
Hoba
ilość wystąpień1
data registracji02.10.2012
Środa 24.03.2021 12:39, Pohon sedačky
Pohon sedačky jsem po koupi řešil taky. Původně je tam plastový šnek, kterému se časem vylámou zuby, takže sedačka řidiče nejde zvednout. Stačí prohledat internet a koupit mosazné kolečko místo plastového a problém je vyřešen.

Co se týká klimy, také mi ucházel kompresor. První pokus za 2000 z vrakoviště, do půl roka tekl taky. Opět stačí prohledat internet a za 3500 se dá sehnat nový.

Celkem budu mít najeto k 250tkm. V6 ještě dalších 250tkm najede a při provozu na LPG mě netrápí ani 9 litrů spotřeba. Podvozkově je na tom auto díky nezávislému zavěšení vzadu lépe, než leckteré nové vozy v této třídě.

Autu je letos 20 let, z toho 6 u mě a má už cenu šrotu za odvoz. Než ho někomu nechat zadarmo, dál slouží jako druhé auto v rodině.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Cztwartek 25.03.2021 12:26, RE: Pohon sedačky
cytat:
reakce na: Hoba, 24.03.2021 12:39 (Pohon sedačky jsem po koupi ře ...)


Dobrý den, máte-li chuť, napište o svém voze recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ Děkujeme
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.