anonym napisał:
Chtěl bych vědět, jak bude spokojený s tímto vozem i jeho druhý majitel, až si ho koupí někde v bazaru jako mírně "zajetý" se 120t km na tachošu, zachovalý, po pečlivém prvním majiteli, pravidelně servisovaný, byť bez servisní knížky ale za "výhodnou" cenu......
šéfik
Myslím, že když ho třeba jako 4 roky starý s 250tis dá do bazaru, tam hu udělají upgrade na obligátních 120tis, jenom se za ním zapráší...Nějakek nešťastník si řekne - 30tis KM ročně, jasně to by mohlo sedět, to bude dobrý kauf...a že chybí serviska? Dáme slevu 1000Kč a je to v pohodě...
Teď když se na všechny vozy vztahuje 2 letá záruka (něktěří už dávají 3 roky, dá se dokoupit prodloužení až na 4 roky), předse každý alespoň po dobu záruky jezdí do autorizovaného servisu, detto když je to služební vůz. A i kdyby po 2 letech přesedlal na neznačkový, tak takovouhle káru asi nebude dávat servisovat Pepovi co má verkštat v garáži na sídlišti...A v každém slušném neatorizovaném servisu taky mají razítka, evidenci a pod. (jasně, taky se to dá různě obelhat).
Takže když si někdo koupí takhle mladý auto, i když s náběhem který by mohl být pravdivý, absence servisní knížky je varování - kdo neposlechne, tomu není pomoci...