cytat:
reakce na: Giorgio, 17.02.2019 14:14 (Já někde píšu něco o vodě? Ne. ...)
No jo, chytrolínovi došly argumenty. Kontrola/nebo výměna. Já nechávám servis dělat jejich práci, a tu dělají dobře. Pro ně je jakýkoliv úkon zdroj příjmů. Proto ho rádi udělají. Leckterý servis mění a mění kde co, i když to fakticky není potřeba, ale je to kšeft. Solidní servis dělá to, co je reálně potřeba a nedojí zákazníka jen proto, že může. Na druhou stranu, zda jsou filtry OK se exaktně změřit nedá a automobilky nesmyslně předepisují třeba pro naftový filtr výměnu po 60tkm. Já nechávám filtry měnit pokaždé všechny. Proč? Protože to prostě je dobře pro auto. Nebo jako to mám u Kugy, výměnu oleje po 30tkm. Totální nesmysl, na který už přišel i Ford a nově už to je oficiálně po 20tkm. Ale já mám v papírech 30tkm/2 roky. A měním po 15tkm. Tedy mimo předepsaný interval dělám ještě navíc další servis a vychází to tak výměna po cca 3/4 roce.
Ano, Mondeo ve videu bude na prodej, a co jako? Je logické, že se auto koupí jako nové a po nějakém čase se prodává jako ojeté, protože se zase kupuje nové. A rozhodně tohle je kousek s neprůstřelnou historií, jasnými km, jasně doložitelným servisem, bez problémů a 100% funkční a bez vyjebávek, po prvním majiteli. Ježděno na dlouhých trasách, tedy nejlepší možný způsob užití, z hlediska opotřebení. Ve videu jsou popsány zkušenosti jak s tímto modelem po 5 letech provozu a 183tkm, tak i zkušenost s modelem současným, ve stáří 3 let, a je tam i objektivní uživatelské srovnání. A také jasný verdikt, že tento starší model je fajn, ale novější už prostě je propadák a ho kupovat nebudu. Následník po tomto modelu bude něco v naprosto jiném levelu, 250kW/700Nm a opravdový luxus. Za pár let pak bude i toto k prodeji, tak pak budeš moci slintat.