gogo napisał:
Nemá tady někdo zkušenost s motorem 2.2Tdci?? Přemýšlím o tom,že bych si toto Mondeo koupil,ale mám trochu strach z poruchovosti.Má taky rozvodový řetěz,jako 96kw ??Jinak problémy se vstřikovači už jsou doufám zažehnány. Díky ,za každou rozumnou radu.
Zarucena rada na mondeo TDCI je kupovat ho az po faceliftu.Ten se vyrabel az po 3/2003, ale pozor, v technicaku a bazary uvadeji uvedeni do provozu, a to je rozdilny udaj. Auto vyrobene 3/2003 pozante zarucene podle faceliftu, vyznacuje se tim, ze misto kulatych mlhovek dostal nove, hranate s cirym prekrytim. A omladil se predni naraznik, to jsou asi nejvetsi zmeny. A s faceliftem dostalo TDCI odolnejsi cerpadlo a vsude se mluvi o tom, ze po faceliftu je TDCI poruchove uplne stejne jako jakykoliv jiny commonrail. TDCI se systeme Delphi ma vyhodu, ze je nejsnaze a nejlevnesji orpavitelny, protoze kvuli porucham ze zacatku vyroby Delphi hodne incestovalo do vyvoje repasi a oprav a jsou na tom ted vyborne s kvalitou servisu. Jinak neslysel jsem, ze by se po faceliftu nejak TDCI kazilo, do te doby byl problem, ale staci koupit stary model, co mel po datu 3/2003 menene vstriky a cerpadlo. Jinak 2,2TDCI ma rozvodovy retez stejne jako 2,0TDCI, je to vyhoda. Jinak mondeo je neskutecne pohodlne a prsotorne auto, ale pro nekhoo, kdo jezdi jen vepredu a nevozi nic, a pak maximalne potrebuje kufr a najezdi hodne km a nejde mu tolik o podvozek, tak potom sahnete po octavii TDI, mondeo je hodne srdcove, ale pokud jste schopni jezdit okolo 6 - 6,5 litru tak je to v pohode. Ja osobne se tesim na sestikvat a commonrail, z toho TDI uz jsem vytreseny, ale svoji sluzbu odvedlo. 3 roky v rodine, 50 tis km, a na motoru byla jen jedina zavada "vaha vzduchu" 2500 kc, jinak vsechny ostatni zavady nemeli nic spolecneho s naftakem ( zkratovana elektrina, vlivem poleptani kabelu kyselinou byvalym majitelem a vyrezel predni svetlomety) jinak bezna udrzba, desticky, rozvody, oleje, filtry