Koloss napisał:
Fiat pozink mezi prvními. Aha, tak ty jsi vlastně komik.Milovaná značka? Hodně blbě čteš, co píšu. Celou dobu upozorňuju na to, že zevšeobecňuješ zkušenosti s jediným autem na celou značku. Ať už dobré nebo špatné. Stačí se rozhlédnout kolem sebe, předtím sundat růžové brýle a zjistíš, jaká je realita.
¨
MASIVNĚ, rozumíš tomu slovu? Oboustranně pozinkovanou kastli měla už tipa. Takže ano, sundej si ty růžové brýle a běž se rozhlížet. Třeba tady na káčku z roku 2005
, údajně nehavarovaném, vidíš výbornou fordí antikorozní ochranu (nápověda: okolí víčka nádrže): http://www.tipcars.com/ford-ka/13i-klima-18695551.html No a tady na focusu už tu nápovědu snad ani nepotřebuješ: http://www.tipcars.com/ford-focus/16-16v-ghia-12251981.html A tedy ještě prý perfektní fiesta z roku 2000: http://www.tipcars.com/ford-fiesta/13i-36600593.html Na fordclubs.org je pak zajímavé čtení majitelů mondeí o protikorozní ochraně tohoto modelu.
Když si shodně nastavíš filtr na fiaty od r. 1999, tak ani na tom nejlevnějším - zubožené bravě za 3 900 korun, nic podobného neuvidíš: http://www.tipcars.com/fiat-brava/1216vpojizdna-32153125.html No a tady seicento má sice rezavý blatník, jenže zjevně vyměněný a zbytek auta je čistý: http://www.tipcars.com/fiat-seicento/young-37811410.html
Podle mě je lepší zobecňovat na reálných příkladech a zkušenostech než plácat všeobecně o něčem domnělém. Kromě toho, že se navážíš do mě, jsi nedal jediný argument nebo důkaz, že bych neměl pravdu. Fiaty na tom prostě od 90. let byly s antikorozní ochranou lépe než fordy. A když se vrátíme k jádru tohoto tématu: káčko po příbuzných vzít, pokud je v dobrém stavu, jinak je lepší se podívat jinde, protože tento model a jeho věkoví souputníci s modrým oválem prostě trpí korozí více než jejich evropská konkurence.