Kylie napisał:
Trapňoučký výpad, že (když si ho přečtete teď "s odstupem" jistě to uznáte i sám)? Pokud se přehlédnu, omluvím se.. (vy NE, ani když ..)
NEpoužívám slova jako: vypatlanec, magor...
NElžu a NEvymýšlím si jako vy: ten příběh o tom jak jste si C5 koupil a na ní se sypalo co šlo...to jste (opět) trochu přehnal
NEpíši tolik gramatických chyb, jako vy...
NEodpověděl jste na jedinou
otázku .-)
NEumíte odpovědět na jedinou
otázku: Kolik poloh má "ruční" nastavení podvozku na C...
Trapňočké výpady tady máte leda Vy, zatím nevím za co bych se měl omlouvat.
Vulgární slova používám tam kde je to třeba, za gramatické chyby se omlouvám, nikdo není dokonalý, ani Vy i když si to o sobě myslíte.
Na té C5 se nesypalo všechno co šlo... to jsem nikde nenapsal, napsal jsem jen co se pokazilo a s čím jsem nebyl spokojený - nic jsem nepřeháněl.
Nemám potřebu odpovídat na některé Vaše vlezlé otázky, ale na tyto odpovím:
měl jsem Hydractiv 3+, myslím
ruční nastanvení mělo čtyři polohy
přeměna podvozku je uskutečněná teměř hned, asi při 110 km/h se předek i zadek snížil (předek víc), ale už si napamatuju o kolik asi o centimetr, nebo centimetr a půl.
Při jízdě na nerovnostech a při rychlosti menší než 60 km/h se podvozek zvýšil asi o dva centimetry.
Navíc jsem měl (asi to měly všechny C5) ovladač v kufru, kterým jsem si reguloval výšku prahu kufru při nakládání např.nábytku.
Na tyhle věci to auto bylo dobrý.
Už mě nebaví se s Vámi hádat paní Kylie.
Já Citroëna C5 opravdu měl....