0
powrót
 

diskuze k tématu: Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 21:49, RE: Sarojan._eee!
sarojan._ napisał:
No tak mě C 5 po zkušenostech s poruchovostí prostě přestala sedět.
Řešit autorizovaný servis Citroen kvůli výfuku už dneska není na místě, protože se už autem této značky nevozím. Sehnal jsem výfuk z druhovýroby od známého a ani už nevím kolik stál, bylo mi to jedno, protože auto šlo stejně z domu. S čím teď jezdím zde nebudu zatím uvádět. Není proč a nejsem zvědavý na kritiku, která vyústí v to že je stejně lepší Cé Pětka.
Co se týče té anonymity, tak já také vystupuju od prvopočátku pod tímt...
Proč nezkusíte odpovědět na ty konkrétní otázky o C5? Jako bývalý čtyřletý majitel byste to měl v pohodě zvládnout. Jinak potom vaše bajka o údajných poruchách a nemožnosti sehnat díly vypadá jako holý nesmysl. Proč nezkusíte svým slovům dodat trochu vážnosti?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 21:56, RE: Sarojan._eee!
sarojan._ napisał:
No tak mě C 5 po zkušenostech s poruchovostí prostě přestala sedět.
Řešit autorizovaný servis Citroen kvůli výfuku už dneska není na místě, protože se už autem této značky nevozím. Sehnal jsem výfuk z druhovýroby od známého a ani už nevím kolik stál, bylo mi to jedno, protože auto šlo stejně z domu. S čím teď jezdím zde nebudu zatím uvádět. Není proč a nejsem zvědavý na kritiku, která vyústí v to že je stejně lepší Cé Pětka.
Co se týče té anonymity, tak já také vystupuju od prvopočátku pod tímt...
....že se nestydíte! V rámci "možností" jste z toho vybruslil? Si myslíte? "Vychladněte" a zítra to dejte (náš "rozhovor" komplet) přečíst nějakému (chytřejšímu) spolužákovi či kamarádovi (schválně, kdo bude "vítěz" - tedy pokud jako "vítěze" nehodnotíte toho, kdo si více vymýšlí
O co jde? Nelíbí se vám zrovna Citroën C5? Tak to napište! I já sama znám, i já sama jsem jela lepšími vozy. Můj příští vůz (možná) bude opět C5, ten další třeba Mercedes - to pak budete kritizovat Mercedesy?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:03, RE: bez předmětu
Rubal napisał:
Pokud jste moji reakci nepochopil pak není co řešit. O ničem nepřemýšlejte a utíkejte si koupit C5, která není VW a je tudíž levnější coby ojetina. Poruchovost a ceny náhradních dílů jsou už ale o něčem jiném.
Poruchovost C5 a Passat je víceméně stejná (vloni naprosto) a ceny náhr. dílů taktéž (hodinová sazba je, myslím, nižší u Citroën. V CENÁCH rozdíl víceméně NENÍ, v PORUCHOVOSTI také NE.
Odkud jste vzal informaci: "Poruchovost a ceny n. dílů jsou už ale o něčem jiném"?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:06, RE: C5
Osel napisał:
Možná někdy až bude víc času. Nejsem pražák, mám to z ruky.
Já mám v praze sice trvalé bydliště, ale v praxi tu jsem také (málem) na návštěvě.
PS: Když si představím, že někteří místní diskutující najezdí i 100.000 km ročně a navíc Fabkou (ti se už domů asi nedostanou vůbec)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:09, RE: Sarojan._eee!
Kylie napisał:
Jistě existují lidé, kteří někdy se svým vozem nějaké problémy zažili (jsem blondýna, NE omezená bubka). Ano to BYL sarkasmus, neboť já píši vždy pod svým jménem, tento "anonym" to samé opakuje (po x-té) pod několika jmény (dříve anonym) stále dokola...
PROTO byla má odpověď jaká byla.
Nevšiml jste si, milý Davide V(é), jak poslední dobou (razantně) stoupl počet přispěvatelů, kteří nové C5 koupili a pak se jen trápili .... a pak se tu s námi o své trápení podělit potřebu měli...? .-)
Pěkný den, Kylie
Ne, tohoto jevu jsem si nevšim, po pravdě řečeno, kromě Tebe nikoho jiného s C5 neznám. Ani nemám moc tušení, kam tímto dotazem míříš. Mimochodem tohle vlákno tímto taky ze své strany končím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:17, RE: Dobrý
Rubal napisał:
No když se tak koukám na Váš rozhovor řekl bych že má pravdu sarojan. A pochybuju že se pokaždý omluvíš za chybu, to by si se svou povahou neudělala. Myslet si o sobě že seš hvězda to umíš dokonale.
Na tomto "vlákně" si se sarojanem pěkně notujete již od rána. ŽE se vždy omluvím, se dá snadno dohledat. TO jste s tím obviňováním kombinovaným s pokusem o psychologický profil, trochu "přepískl" (ono se to dá "dohledat", víme?)
Myslím, že trochu (nadprůměrně) praxe s auty mám (i když vám "nesednou" mé příspěvky - tohle by jste mohl uznat), "být" či "cítit" se jako STAR je něco HODNĚ jiného. Ostatně to VY jste měl první ranní (NE)automobilový (NE)související příspěvek - co s tím?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:21, RE: Sarojan._eee!
David V napisał:
Ne, tohoto jevu jsem si nevšim, po pravdě řečeno, kromě Tebe nikoho jiného s C5 neznám. Ani nemám moc tušení, kam tímto dotazem míříš. Mimochodem tohle vlákno tímto taky ze své strany končím.
"Mluvila" jsem k sarojanovi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:25, volba
Ač já bych volil Focus (nejlépe r. 2003+) s motorem 1,6, který jede opravdu dobře, má dobrou spotřebu, levné (relativně) díly a super podvozek (téměř sportovní), paní tazatelka bude asi více spokojena s C5. S motorem 1,8 je těžká C5 skutečným lenochem (což nutně nemusí být na závadu) a ani s motorem 2,0 to nebude žádné "kladivo". Na druhou stranu vzhledem k předchozí spokojenosti s Xantií 1,8 předpokládám, že trhání rekordů není prioritou. Podvozek modelu C5 je asi nejkomfortnějším podvozkem dneška, na tom se asi shodneme a C5 bývá poměrně ve slušné výbavě a za příznivou cenu. Nevím jak si tyto motory vedou ve spotřebě, ale žádné oslavné písně se na ně neskládají, ale ani hnůj nekydá, tzn. dovolím si odkázat paní na stránky Citroen klubu, kde se jí určitě ochotně ujmou a případné otázky rádi zodpoví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:26, RE: Sarojan._eee!
Kylie napisał:
....že se nestydíte! V rámci "možností" jste z toho vybruslil? Si myslíte? "Vychladněte" a zítra to dejte (náš "rozhovor" komplet) přečíst nějakému (chytřejšímu) spolužákovi či kamarádovi (schválně, kdo bude "vítěz" - tedy pokud jako "vítěze" nehodnotíte toho, kdo si více vymýšlí
O co jde? Nelíbí se vám zrovna Citroën C5? Tak to napište! I já sama znám, i já sama jsem jela lepšími vozy. Můj příští vůz (možná) bude opět C5, ten další třeba Mercedes - to pak budete kritizovat Mercedesy?
Dobrý večer Kylie! Přemýšlím o koupi C5 nebo C-Max v naftě rv 2005+ ,prosím vás o radu.Jinak C5 rv. 2008 je podle mě auto roku!!!Design je na jedničku s hvězdičkou dvakrát podtrženou.Krásnější auto jsem v poslední době neviděl!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:29, RE: Sarojan._eee!
David V napisał:
Ne, tohoto jevu jsem si nevšim, po pravdě řečeno, kromě Tebe nikoho jiného s C5 neznám. Ani nemám moc tušení, kam tímto dotazem míříš. Mimochodem tohle vlákno tímto taky ze své strany končím.
Nevšiml? Nevadí, ale JE to tak. Na tyhle stránky koukám měsíce (aktivně jsem se zapojila AŽ když vyšel můj článek - ŽE to chvíli trvá, víte jistě sám) a za celou dobu 00,00 příspěvků majitelů C5 - kteří totálně nespokojeni byli.
Ale asi na vás všechny dám. Když tak čtu vaše fundované příspěvky, určitě tomu rozumíte více než blondýna..
Asi si koupím Mercedes CL 63 AMG - ten mi schválíte?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 22:45, RE: Sarojan._eee!
zyxe napisał:
Dobrý večer Kylie! Přemýšlím o koupi C5 nebo C-Max v naftě rv 2005+ ,prosím vás o radu.Jinak C5 rv. 2008 je podle mě auto roku!!!Design je na jedničku s hvězdičkou dvakrát podtrženou.Krásnější auto jsem v poslední době neviděl!!!!
Vzhled auta nepovažuji za to nejdůležitější, ale ano, současná C5 se mi také líbí. Co mne na ní ale "bere" nejvíce, je celková "povedenost" (tipuji že se C5 dostane do letošního Car of the Year, a poslední z finalistů také určitě neskončí)
K vašemu dotazu by bylo potřeba více informací. Oba vozy považuji za "povedené" a otázku který z nich zodpoví spíš váš popis co a jak a kde a kolik a v kolika atp. atd. najezdíte (obecně preferuji před van vůz střední třídy, ale ...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 23:24, RE: C5 nebo něco malého?
Alda napisał:
Podstatou příspěvku...to říká ta pravá!
Prošla jsem si vaše dnešní příspěvky, Aldo, a skoro se za vás stydím! Dnes jste opravdu NEměl den a JEN a pouze se navážíte a urážíte! Proč?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 23:28, RE: !!!
Alda napisał:
Ale diskuzi tady zasírají úplně jiní lidé. Stačí se vrátit o pár článků nebo týden zpět a najdete tam z 90% stejné odpovědi stejné osoby, která to nemá v hlavě v pořádku a neustále si snaží něco dokázat.
Nemá smysl to tady rozebírat, k ničemu to nevede.
Opravdu se za vás dnes stydím, klesl jste hodně hluboko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 23:29, RE: Sarojan._eee!
Kylie napisał:
Vzhled auta nepovažuji za to nejdůležitější, ale ano, současná C5 se mi také líbí. Co mne na ní ale "bere" nejvíce, je celková "povedenost" (tipuji že se C5 dostane do letošního Car of the Year, a poslední z finalistů také určitě neskončí)
K vašemu dotazu by bylo potřeba více informací. Oba vozy považuji za "povedené" a otázku který z nich zodpoví spíš váš popis co a jak a kde a kolik a v kolika atp. atd. najezdíte (obecně preferuji před van vůz střední třídy, ale ...)
U toho nájezdu je to "půl na půl" někdy sám někdy s manželkou dítětem a kočárkem a asi tak 30 tis. ročně. U C-Maxu se mi líbí nastupování jako na barovou stloličku takže se nenadřu při na(vy)stupování do(z) auta! Odkládací prostory a samotný prostor mi příjde tak na stejno (prakticky nevím). Jezdím i na chatu kde není cesta zrovna ideální takže možnost zvednout C5ku je super, sice do 10 km/h ale jde!!!Jde mi i o to jak je to s udržbou toho pneumatického podvozku, a jak to vlastně funguje.Vím že má čtyři polohy + (někdy) sport.Jak říkám chci naftovou verzi a o HDI a TDCI se každý vyjadřuje jako o nespolehlivých, potom zase o nejspolehlivějších takže nevím co si mám myslet!!!Předem děkuji
zyxe
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 23:31, RE: !!!
Kylie napisał:
Hloupý příspěvek! Co místo kritiky něco konstruktivního? Já (opakuji se, už jsem to párkrát napsala) za "nej" naftové čtyřválce považuji:
bmw 23d
psa 2.2 HDi Biturbo
honda 2.2 CTDi
Teď vy, please....
hmm já teda co d o výkonu BMW (5)35D
a co do kultivovanosti 2.0D-4D from toyota
a co do spotřeby rekuperační speciál das auto 1,9TDi (v tomto případě se ale nebavíme o současnosti ale o době před min 10-ti lety)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.09.2008 23:45, RE: !!!
vasapasa napisał:
hmm já teda co d o výkonu BMW (5)35D
a co do kultivovanosti 2.0D-4D from toyota
a co do spotřeby rekuperační speciál das auto 1,9TDi (v tomto případě se ale nebavíme o současnosti ale o době před min 10-ti lety)
Hm, řeč byla o 4válcích. Ano šestiválec bmw 35d je super (i když mně je sympatičtější 35i).
2.0D-4D? Ten má "papírový" výkon, ale kultivovanost NENÍ jeho silná zbraň, jakmile ho popoženete trochu do otáček, dokonce právě naopak.
Asi budu zase za "chytrou horákyni", ale motor 2.2 hondy je o dost lepší (hlavně v kultivovanosti, tam zcela zásadně), hondu zase trumfne 2.2 HDi Biturbo a oba (všechny tři a vlastně všechny, trumfne bmw 23d)
Ano 1.9 TDi rotační čerpadlo, věčný motor Rudlíka Muroňe 4,67 litru při plné zátěži..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.09.2008 00:24, C-max versus C5
zyxe napisał:
U toho nájezdu je to "půl na půl" někdy sám někdy s manželkou dítětem a kočárkem a asi tak 30 tis. ročně. U C-Maxu se mi líbí nastupování jako na barovou stloličku takže se nenadřu při na(vy)stupování do(z) auta! Odkládací prostory a samotný prostor mi příjde tak na stejno (prakticky nevím). Jezdím i na chatu kde není cesta zrovna ideální takže možnost zvednout C5ku je super, sice do 10 km/h ale jde!!!Jde mi i o to jak je to s udržbou toho pneumatického podvozku, a jak to vlastně funguje.Vím že ...
Nedejte na to co "jedna paní povídala", ale na odborníky (bez studování, automagazínů je vhodné mrknout na Engine of the Year). Motory HDi a TDCi (což je poslední dobou - až na jednu výjimku jedno a totéž - Ford s vývojem trošičku "zaspal" a nyní "bere" dieslové agregáty právě od Citroën /PSA/ a to nejen pro své modely, ale i do svých /dnes už bývalých/ prémiových značek Jaguar či Land a Range Rover). Motory HDi patří obecně k bezproblémovým spolehlivým a nadprůměrně hodnoceným jednotkám (s tím si hlavu nedělejte). Krom "prémiového" bmw možná dokonce nikdo nenabízí takovou nabídku dieslových agregátů ("obrovské" víceválcové motory Mercedes a Audi úmyslně nezmiňuji, žádných velkých prodejních čísel nedosahují ani v bohatších státech evropy).
S podvozkem C5 (a C6) si netřeba hlavu dělat, vše funguje plně automaticky. "Jiné" polohy nastavujete jen v "mimořádných" situacích. Nejvyšší poloha je vhodná při výměně pneu, či přejezdu extrémních nerovností (zvládnete tak přejet i strom, popojet po schodech, nebo vyjet na hodně vysoký obrubník). Druhá "vyšší" poloha je vhodná pro polní/lesní nezpevněné cesty - v praxi lze jet i napříč loukou. Rozhodně doporučuji verze se systémem H3+, ty jsou kombinované s "lepšími" motory a vyššími verzemi výbav - ideál je 2.2 HDi (Biturbo) ve verzi Exclusive (krom famózního motoru a velmi sofistikovného podvozku, dostanete i pořádnou dávku výbavy.
V těchto verzích máte k dispozici i režimy SPORT a SNÍH (pro převodovku a "chod" motoru - jejich funkci asi "vysvětlovat" netřeba) a podvozek lze pro "živější" jízdu serpentinami "přitrvrdit", z praxe mám vyzkoušené, že je výhodné toto použít i za silného nárazového větru (zlepší se dál i tak nadprůměrná stabilita vozu - velký rozvor dělá své..).
Jinak podvozek při vyšších rychlostech (někde mezi 120-130 km/h) sám přitvrdí a automaticky se sníží (přední část vozu o cca 2 cm, zadní o 1 cm).
Pokud jste o verzích H3+ slyšel: "Na dálnici amerika, v zatáčce němec" - není to úplný výmysl, takhle totiž systém funguje.
Myslím, že nejvhodnějším místem pro provoz C5 je dálnice, nebo kvalitní silnice a delší trasa - tam je opravdu "králem" a ve své cenové kategorii jen těžko hledá konkurenta. Doporučuji najít verzi s vrstvenými skly (výrazně omezí i tak rozumnou hladinu hluku ve voze), systém AFIL (hlídání jízdního pruhu) je spíše "libůstka", ale zvykla jsem si na ni a při průtrži mračen či sněhu je VELMI vítána.
O C-Max vám toho nedokáži tolik říct, rozhodně v kategorii vanů patří nejen k nejpovedenějším - on JE nejpovedenější. Pokud zvolíte tento typ karoserie, počítejte s (drobnými) rozdíly od obdobného vozu střední třídy (C-max je postaven na mechanice vozu nižší střední třídy) - podrobněji jsem rozdíly popsala v diskuzi pod článkem "Jaký koupit pohodlný vůz do 150 t.?" na straně 2 úplně dole.
Příjemný výběr k vaší plné spokojenosti přeje, Kylie


reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.09.2008 06:08, RE: C5 nebo něco malého?
Kylie napisał:
Prošla jsem si vaše dnešní příspěvky, Aldo, a skoro se za vás stydím! Dnes jste opravdu NEměl den a JEN a pouze se navážíte a urážíte! Proč?
Můj včerejší den byl naprosto v pořádku, díky za optání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.09.2008 06:54, RE: Vtip roku...
Kylie napisał:
Jděte i do dalších let!!! Vloni SHODNÉ hodnocení s passat. C5 je průměrně spolehlivý vůz, ani skvělý, ani špatný. To jsem již (opakovaně) napsala.
Proč nekomentujete svůj OMYL s Focus? Co jeho spolehlivost?
Nečetl jste, že jsem již (dávno tomu) napsala, že v TOMTO mezi oběha vozy není až takový rozdíl? Že oba jsou víceméně průměrně spolehlivé? Asi ne...
Kylie
Tak teda komentuji svůj omyl. Co jsem již napsal, tak zatím si stojím a pokud se podívám na focuse, který se v tabulkách TUV objevuje asi 8 krát, tak se pořád pohybuje od 25. do 39. místa, což si myslím, že je běžné (žádné auto nebude pořád na stejném místě . Naproti tomu C5, která získala jednou to Vaše vychvalované 16. místo a pak se propadla na 60. resp. 77. místo, tak myslím, že tento propad o něčem vypovídá. Tu tabulku nesleduju nějak detailně, ale zajímalo by mě jestli se něco podobného stalo u nějaké jiné značky (myslím ten propad u mladších aut o cca 50 příček). Většinou to bývá tak, že novější auta stejného typu už mají vychytané prvotní "dětské nemoci" z náběhu výroby. Už jenom pro výše uvedené nemohu souhlasit, že se jedná o skoro stejně spolehlivé vozy. A co se týče J.D. power, tak jsem bral hlášku "Citroen auta prostě umí" a beru Citroen jako značku, která se pohybuje většinou v poslední asi pětině žebříčků, kdy za ním jsou taková "auta" jako Renault, KIA, Chrysler apod. I když jedním dechem dodávám, že to J.D. power není asi tak úplně ono, těžko pochopit v Anglii druhou škodovku (od shora - pro vtipálky) a volkswagena, který je uprostřed lehce nad průměrem - přitomse jedná o stejná auta. Zřejmě od VW lidé čekají víc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.09.2008 07:28, RE: Dobrý
Kylie napisał:
Na tomto "vlákně" si se sarojanem pěkně notujete již od rána. ŽE se vždy omluvím, se dá snadno dohledat. TO jste s tím obviňováním kombinovaným s pokusem o psychologický profil, trochu "přepískl" (ono se to dá "dohledat", víme?)
Myslím, že trochu (nadprůměrně) praxe s auty mám (i když vám "nesednou" mé příspěvky - tohle by jste mohl uznat), "být" či "cítit" se jako STAR je něco HODNĚ jiného. Ostatně to VY jste měl první ranní (NE)automobilový (NE)související příspěvek - co s tím?
Tak můj první ranní článek souvisel s auty i s Váma a byl dokonce pravdivý jelikož jsem v něm psal že jen co se vykopete z postele bude tu rozdávat moudra.... což se stalo.

Mám ten pocit že Vaše vychytralé názory na vozy (hlavně na Citroën C5) už nikoho nezajímají.
reagować
  1 ... 5 6 7 ... 18


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.