0
powrót
 

diskuze k tématu: Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.10.2008 23:33, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss napisał:
Řadový šestiválec byste napříč uložila velmi těžko, já jsem to ještě neviděl, zkuste mi dát nějaký příklad. Pro rozložení hmotnosti se dělají jiné věci, než jen baterka v zavazadelníku. Co třeba systém transaxle, kdy je motor vpředu a převodovka vzadu? Věřte - převodovka váží víc než baterie. Jestli máte tolik známých odborníků na auta, zeptejte se jich. Podélné uložení motoru je výhodné především kvůli zadnímu pohonu, kdy jde o zachování osy motor-převodovka-kardan až po zadní diferenciál. Vyvá...
Já bych ho (R6) tam neukládala, ale pokud to na vlastní oči vidět chcete, pod kapotu nějakého většího volva mrkněte, dělají to "běžně" (napříč tam "nacpali" i tu V8ičku od Ford/Yamaha!)
Víte, to bude ono, opravdu si myslíte, že "vtípek" s převodovkou (Maserati třeba) či tou baterkou atd. "neznám" (kritizujete, kritizujete - podceňujete, podceňujete) - existuje dokonce reálná možnost, že jsem tyto "věci" znala dříve než vy .. (TAK dokonalé rozložení hmotnosti jako bmw ale nemá nikdo, proč by tedy používali transaxle, když ...)
Jak čtu vaše příspěvky, jste někdy naprosto "špička" - o to víc mne "zaskočí" detaily, kdy se "neshodneme" - NEmusíte mi vysvětlovat PROČ a JAK bmw konstruuje své vozy! Já to opravdu VÍM!
Já "jen" Betriebswirtschaft - ta "auta" a techniku mám jen jako "zábavu", řekněme že jsem jednoho "soukromého profesora" měla (a jednoho na klasickou hudbu - to je koníček č. 2 - nebo spíše 1 - ta auta jsou 2)
Za vaše hodnocení "děkuji" co umím/neumím, čemu rozumím/nerozumím docela vím ... ,-)
Neurážím! Mimochodem docela dobře se znám s šéfem analytiků jedné hooodně velké banky (takhle kritický na mne není .. jak už jsem říkala/doporučovala - zkuste někdy mrknout do zrcadla a své kritické názory v tu chvíli použít ..)
S tou mensa to přeci NENí urážka! Jak by jste si to asi jako urážku představil? Myslím že pro většinu lidí by to byla (ultra) pochvala, ne? A jak se dá dohledat, o onom "známém" členu mensa jsem se tu opakovaně, dávno předtím, zmiňovala.. Opravdu ho v mnohém (v reakcích) připomínáte, nic víc nic míň (to přeci není urážka) .. mne blondbubku by tedy kartička mensa neurážela .. já "pyšná" i za kartičku "national geographic" (no diners club mne také docela těší ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 01.11.2008 00:08, RE: Neukončíme to?
Koloss napisał:
Takže jste usvdčena ze lži a jediná odpověď je "TOHLE je můj styl", tím je to odbyto a následně dostanu vynadáno za nerespektování autorit.

Moje takzvané "nerespektování některých autorit" je ve skutečnosti NEPŘECEŇOVÁNÍM STATISTIK. Statistiky TÜV pouze informují o tom, v jakém stavu řidič auto na STK přiveze, nikoli o tom, jak je ve skutečnosti poruchové. To není jen můj výmysl, na to upozorňují opakovaně odborníci a to i na těchto stránkách. To samé je ono GÜV - tedy výjezdy k nepojízdným voz...
To "nerespektování autorit" se NEtýká nějaké statistiky (i když to "shazování" testů a statistik také poněkjd přeháníte) ale v mých očích (občas, v něčem) si stoupnete proti VELMi respektovanému odborníkovi a říkáte: no to nee, to se mi nezdá, já to jinak ... (což je prima, pokud kontrolujete nějakého "ňoumu" - v té matematice asi také "netrumfnete" Einsteina a Nashe .. namyšleného čerstvého absolventa - asi ano .. TOHLE vám /někdy/ dělá problém "rozlišit"). Aby jste to pochopil, vzpomínáte si na nějákého svého profesora, s kterým jste skvěle vycházel a naprosto ho "respektova" až "uctíval" a mu zcela "důvěřoval"? Tak si představte, že po letech nějaká "no name" blondýna na netu některé věci, které vás naučil s klidem "shazuje" "nerespektuje" snad dokonce "kritizuje" a "odmítá" - tak asi takhle.
"K statistikám" - četla jsem jich hodně, a "o nich" také. PROTO tu opakovaně píší a doporučuji všechny statistiky zleva/zprava sebrat - protřepat/promíchat - použít (možná opravdu jste analytik, ale myslím že v tomto případě je MŮJ přístup přeci jen "lepší", než váš: "z principu" vše odmítnout.
NEbýti slepou ovcí je vzácné (a jistojistě správné), býti "beran" vždy a ve všem - už tak ne.
Prolistujte si diskuze nazpět, a spočítejte kolikrát byl výraz "ředitelka" použit "správně", kolikrát naprosto "out" (bonus navíc, když chybu udělám - klidně to přiznám - to chlapečci /většinou/ nedělají)
Ten greenpeace "přeběhlík" (já takhle názory /z extrému do extrému/ neměním - ale znám členovy ODS co v KSČ byli, takže... ,-)
Já NEmám na mysli "zelenou" politiku (a můj pohled na greenpeace je - v něčem ano, v něčem ne-souhlasím), ale Globální oteplení = ovlivnění planety člověkem - je dáááávno vědci dokázáno/prokázáno!!!
To jste trošku "mimo" (mezi světovým týmem vědců se touto problematikou roky zabývající je i čech ... jméno nevím, ale na rozhovor s ním si vzpomínám a hradní pán má opravdu HODNĚ svérázné názory /na zelené i ekology "kašlat" jeho vize jest/ - což mi připomnělo včerejší diskuzi tady na LN k opravdu "ujetému" článku viceguverenéra ČNB - to co tam zaznělo, nejen ode mne, vůči hlavě státu - je bohužel asi z naprosté většiny pravda), v TOMTO jsem "zelená", že budoucnost je v atom. energii o tom sporu není - jen bych "čekala" na "příští generaci", tedy "lepší" využití paliva (nejsem v tomto dostatečně "znalá", nicméně něco málo jsem četla .. nedovedu se vyjádřit "přesně", CO mám na mysli, ale asi víte/rozumíte)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 11:10, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie napisał:
Já bych ho (R6) tam neukládala, ale pokud to na vlastní oči vidět chcete, pod kapotu nějakého většího volva mrkněte, dělají to "běžně" (napříč tam "nacpali" i tu V8ičku od Ford/Yamaha!)
Víte, to bude ono, opravdu si myslíte, že "vtípek" s převodovkou (Maserati třeba) či tou baterkou atd. "neznám" (kritizujete, kritizujete - podceňujete, podceňujete) - existuje dokonce reálná možnost, že jsem tyto "věci" znala dříve než vy .. (TAK dokonalé rozložení hmotnosti jako bmw ale nemá nikdo, proč by te...
V8 není R6, josu to jen dva R4 trochu přesazené a spojené na klikové hřídeli, délka toho motoru je pořád menší než R6. Takže jako příklad zajímavý, ale není to ono. V6 napříč je i v Mondeu. Takže pořád čekám na příklad s R6 napříč.

Rozložení 50:50 není doménou BMW, on to je spíš marketingový výrok, protože se rozložení změní s obsazením cestujícími a přiznejme si - ani to BMW nejezdí samo. Mnohem víc se mi líbí, jak to napsali třeba u Mazdy RX8 - v závislosti na obsazení se rozložení mění od 52:48 do 48:52. To je mnohem blíž realitě a tomuto výroku není co vytknout. A vozidel s rozložením hmotnosti 52:48 je mnohem víc a trofnu si tvrdit, že v praxi ten rozdíl nepoznáte. I kdybyste v tom seděla sama, tak to ovlivní naplnění nádrže.

Jestli se znáte s někým z konstrukce v BMW, tak se prosím zeptejte, jestli primárním kritériem pro uložení motoru podél je rozložení hmotnosti nebo pohon zadní nápravy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 13:54, RE: Neukončíme to?
Kylie napisał:
To "nerespektování autorit" se NEtýká nějaké statistiky (i když to "shazování" testů a statistik také poněkjd přeháníte) ale v mých očích (občas, v něčem) si stoupnete proti VELMi respektovanému odborníkovi a říkáte: no to nee, to se mi nezdá, já to jinak ... (což je prima, pokud kontrolujete nějakého "ňoumu" - v té matematice asi také "netrumfnete" Einsteina a Nashe .. namyšleného čerstvého absolventa - asi ano .. TOHLE vám /někdy/ dělá problém "rozlišit"). Aby jste to pochopil, vzpomínáte si n...
Nerespektování autorit je formulace, kterou mi neustále podsouváte. Skutečnost je taková, že se nespokojím s prostým číslem ve statistice, ale vždy se zajímám, co znamená a jakou má vypovídací hodnotu. To, že statistika TÜV není všemocná, není můj výmysl, ale tvrdí to automobiloví odborníci ze všech stran. Pro vás je to ale zaklínadlo a "důkaz" spolehlivosti nebo nespolehlivosti vozu. Uvedu příklad. Vezměte vozidlo, které má z nějakého důvodu problémy s ložisky kol. Takové vozidlo bude muset do servisu a při výměně ložiska se udělá geometrie kol a zkontroluje a případně opraví náprava. Takové vozidlo pak na STK projde, alespoň co se nápravy týče. A druhé vozidlo bude jezdit bez závad a na STK zjistí nějaké drobné nedostatky na nápravě a to vozidlo neprojde a bude muset do servisu. Výsledkem je, že první vozidlo je ve statistice nahoře a druhé je dole, přitom problémy s nápravou mohou mít identické. U toho prvního jsou navíc problémy s ložisky a ten zbytek se vychytal při vynucených návštěvách v servisu. To je důvod, proč pro mne statistika TÜV není absolutním soudem, ale pouhým vodítkem. Přitom nezpochybňuji sběr dat z německých STK, ale je to prostě statistika, která pouze vypovídá o stavu, v jakém vozidla na STK přijedou, a nic o tom, jak se do toho stavu dostala. A jestli si myslíte, že vše z principu odmítám, pak jste hodně špatně četla to, co jsem dosud napsal.

Své profesory jsem respektoval podle toho, jak si to zasloužili. A vůbec mi nedělalo problém vysvětlit u maturity profesorce deskriptivní geometrie, že zadaná úloha má více řešení než to, které zná ona. A to byla zrovna profesorka, která si můj respekt rozhodně zasloužila.

Nemyslím si, že jsem beran vždy a ve všem, nechám se klidně i přesvědčit, ale musím dostat přesvědčivé argumenty. A obráceně - pokud se někoho snažím přesvědčit, pak se snažím mít pádné argumenty.

Globální oteplování a zase ochlazování je fakt, který je sice prokázán (doby ledové a naopak Grónsko jako zelená země - Grönland), ale spojitost s člověkem nebo CO2 v atmosféře je věc, která prokázána není a tak honem nebude. Pokud máte na mysli závěry IPCC (Intergovernmental Panel on Climate Change), tak bych vás rád upozornil, že skuteční odborníci, kteří pro ně pracovali se od těchto závěrů distancovali, protože k jejich názorům nebylo přihlédnuto a vše bylo zmanipulováno politiky, jejichž odborné znalosti jsou nulové.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 16:09, R 6 i (také!) V8
Koloss napisał:
V8 není R6, josu to jen dva R4 trochu přesazené a spojené na klikové hřídeli, délka toho motoru je pořád menší než R6. Takže jako příklad zajímavý, ale není to ono. V6 napříč je i v Mondeu. Takže pořád čekám na příklad s R6 napříč.

Rozložení 50:50 není doménou BMW, on to je spíš marketingový výrok, protože se rozložení změní s obsazením cestujícími a přiznejme si - ani to BMW nejezdí samo. Mnohem víc se mi líbí, jak to napsali třeba u Mazdy RX8 - v závislosti na obsazení se rozložení mění od 52...
Zkuste si JEŠTĚ JEDNOU přečíst mou odpověď ohledně R6 napříč, prosím .-)
Nemyslím, že jsem to formulovala až tak nesrozumitelně, ale pro jistotu ještě jednou a "přehledněji". Automobilka Volvo do svých vyšších modelů dává motory R6 (řadové šestiválce) NAPŘÍČ! Totéž dělá (například) i s motorem V8 (děkuji za "vysvětlení" kterak je to s konstrukcí V8 - to bych jinak netušila ,-)
Takže příklad vašeho "pohledu" je to zajímavý, možná více na jiné dát (a číst) než stále jen na sebe na sebe spoléhat ..
Rozložení hmotnosti (cca) 50:50 docela JE doménou bmw (Opravdu si stále myslíte, že drobnosti typu 48:52 atd. mi musíte vysvětlovat? Nezlobte se ale už je to "maličko" otravné!) Krom bmw takto "důsledné" konstrukce najdete JEN u dražších vozů typu ... Maserati apod. - což ale asi sám víte. BMW na "správné" konstrukci (nejen v rozložení hmotnosti) založila své image - a proč ne, já to chválím a kéž by se tak chovaly všechny automobilky, nebo alespoň většina (je to 1000x lepší než na první místo stavět "perfektní slícování plastů palubní desky" např.)
Párkrát jsem v München byla (a dolů na to jak auta "vyjíždějí" se dívala, ale kontakty na "této" úrovni (bohužel) nemám .-) Jinak si ale myslím, že to jde "ruku v ruce", od řadových šestiválců místo V přes ... po ... (prostě mně se "pojetí" bmw líbí - a nikoliv vzhledově)
PS: Nemám se teď v tuto chvilku kam kouknout, ale to R6 napříč bych momentálně "tipla" a hledala v S80 a XC90 a možná i v novém XC60 - příjemné hledání ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 16:47, RE: Neukončíme to?
Koloss napisał:
Nerespektování autorit je formulace, kterou mi neustále podsouváte. Skutečnost je taková, že se nespokojím s prostým číslem ve statistice, ale vždy se zajímám, co znamená a jakou má vypovídací hodnotu. To, že statistika TÜV není všemocná, není můj výmysl, ale tvrdí to automobiloví odborníci ze všech stran. Pro vás je to ale zaklínadlo a "důkaz" spolehlivosti nebo nespolehlivosti vozu. Uvedu příklad. Vezměte vozidlo, které má z nějakého důvodu problémy s ložisky kol. Takové vozidlo bude muset do ...
Jak jsem již řekla - omezeně přijmout jednu informaci (a tím "skončit") to věru nebývá nejmoudřejší - ale váš "boj" proti statistikám je jen obrácenou stranou mince - děláte to samé, "jen" to přeháníte na druhou stranu.
Vůbec nechápu, proč mi neustále jen a jen TÜV předhazujete? Jednak vím JAK funguje, ale jak si můžete ověřit (udělejte to, prosím) už jsem zde doporučovala i J.D.Power, ADAC či GÜV. Zrovna tak (opakovaně!!!) zmiňuji důležitost "protřepat, promíchat" - což si prosím TAKÉ dohledejte! Dělala jsem to i před diskuzí s vámi (a budu to dělat i po ní). Proč z kontextu "vytrháváte" jednu statistiku a vysvětlujete co a jak - nechápu (opravdu - proč?). Jestli jsem někde výše onu větu opravdu tak "nedostatečně" napsala - omluvila jsem se a bez problémů se ještě jednou omluvám - násobně vícekrát jsem naopak VÍCE různých zdrojů použít doporučila!!! Což je "dohledatelné" a narozdíl od vás to naprosto "v poho" přiznám - že jsem něco přehlédla, špatně formulova atd. Což mi připomíná, že stále jste uspokojivě "nevysvětlil" ono obvinění, že jsem cizí chybu neopravila - jak čas běží ... příjde mi to "obvinění" ještě "absurdnější" ...
V diskuzi o "globálním oteplování" je to trochu jako s auty a motory (vysvětlujete mi něco co dávno dávno znám). Byť blond, JAK "fungují" politici moc dobře vím .. To nic nemění na tom, že i bez politických "blábolů" k původním závěrum "přilepených" je (negativní) vliv člověka na planetu prokázán (druh zvaný "politik" řadím na samý konec žebříčku "popularity" a "hodnocení" zaměstnání v mých očích, o pár km ZA prostitutky apod.)
PS: K tématu "hodně špatně četla co jsem napsal" ... no je to možné (vám se to nikdy nestalo? .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 18:39, RE: Neukončíme to?
Kylie napisał:
Jak jsem již řekla - omezeně přijmout jednu informaci (a tím "skončit") to věru nebývá nejmoudřejší - ale váš "boj" proti statistikám je jen obrácenou stranou mince - děláte to samé, "jen" to přeháníte na druhou stranu.
Vůbec nechápu, proč mi neustále jen a jen TÜV předhazujete? Jednak vím JAK funguje, ale jak si můžete ověřit (udělejte to, prosím) už jsem zde doporučovala i J.D.Power, ADAC či GÜV. Zrovna tak (opakovaně!!!) zmiňuji důležitost "protřepat, promíchat" - což si prosím TAKÉ dohledej...
TÜV tady pořád dokola předhazujete a zkušenosti uživatelů jsou dost často zcela odlišné. Proto upozorňuju na malou použitelnost této statistiky.

Žádné obvinění ohledně "neopravení cizí chyby" jsem tu nepublikoval. Obvinil jsem vás ze lži ohledně vysvětlení co je statistika TÜV, což jste bez uzardění přešla.

Vliv člověka na planetu dokázán NEBYL a jsou to jen domněnky lidí, kteří si neuvědomují, že například hmyzu je na této planetě (měřeno třeba jen hmotností) mnohonásobně více než lidí. Takoví lidé si připadají jako bohové a jen pokračují v myšlenkách "poručíme větru dešti". Planeta si žije svým vlastním životem a lidi nejen že nepochopili mnohé mechanismy, ale ještě si myslí, že je nějak ovlivňují (což je jen následek toho nepochopení).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 19:36, RE: R 6 i (také!) V8
Kylie napisał:
Zkuste si JEŠTĚ JEDNOU přečíst mou odpověď ohledně R6 napříč, prosím .-)
Nemyslím, že jsem to formulovala až tak nesrozumitelně, ale pro jistotu ještě jednou a "přehledněji". Automobilka Volvo do svých vyšších modelů dává motory R6 (řadové šestiválce) NAPŘÍČ! Totéž dělá (například) i s motorem V8 (děkuji za "vysvětlení" kterak je to s konstrukcí V8 - to bych jinak netušila ,-)
Takže příklad vašeho "pohledu" je to zajímavý, možná více na jiné dát (a číst) než stále jen na sebe na sebe spoléh...
Prohledávání hromad materiálů, abych si potvrdil nebo naopak vyvrátil některé vaše výroky mě už příliš nebaví. Řadový šestiválec napříč je sice možný, ale je to podle mě podbný exot, jako byl kdysi řadový dvanáctiválec (ano i to se kdysi vyrábělo). Jestli tušíte, jak je to s konstrukcí V8, pak nechápu proč ho zmiňujete v diskuzi o problémech širokých motorů napříč, když je jen o málo širší než R4. Mimochodem - zaznamenala jste, že V6 TDI je novému Superbu zapovězen právě proto, že se nevleze mezi podběhy napříč?

50:50 není jen doménou BMW, ti se o to snaží důsledněji. Stejné rozložení hmotnosti měla třeba také Sierra, což bych nezařadil mezi nejdražší vozy. Také systém transaxle není výhradní doménou drahých vozů, používala ho i Lancia a AlfaRomeo u celkem lidových modelů.

Mimochodem - u sportovních vozů není rovnoměrné rozložení hmotnosti jediná potřebná charakteristika, ale také je potřeba posunout těžké komponenty co nejvíce k těžišti. To je také jeden z důvodů, proč relativně jednoduché použití transaxle nestačí a proč třeba BMW zasouvá motor tak moc pod palubní desku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 20:13, RE: Neukončíme to?
Koloss napisał:
TÜV tady pořád dokola předhazujete a zkušenosti uživatelů jsou dost často zcela odlišné. Proto upozorňuju na malou použitelnost této statistiky.

Žádné obvinění ohledně "neopravení cizí chyby" jsem tu nepublikoval. Obvinil jsem vás ze lži ohledně vysvětlení co je statistika TÜV, což jste bez uzardění přešla.

Vliv člověka na planetu dokázán NEBYL a jsou to jen domněnky lidí, kteří si neuvědomují, že například hmyzu je na této planetě (měřeno třeba jen hmotností) mnohonásobně více než lidí. Takov...
S tím TÜV jste mi příliš neodpověděl. Motáme se stále "dokola" oba píšeme (jen jinými slovy) že použít JEDNU statistiku, JEDEN test bez jakýchkoliv dalších souvislostí je ... bubost! Já ono bondovo "protřepat promíchat" úmyslně z tohoto důvodu používám (a mám takový "pocit", že to i víte a již jste to ode mne četl ,-)
"Bez uzardění" fungujete skvěle!!! Já se dvakrát (za napsanou "bubost") již omluvila (občas rychlost myšlenek a úhozů NE zcela koresponduje). To nic nemění na faktu, že rozumným se jeví "s rozumem" statistiky používat (ani slepě "vzývat", ani "zatracovat" - obé je "pitomost"). Takže naposled: co nejvíce "dat" shromáždit, s rozumem "protřepat, promíchat" a "použít" (nějaké námitky?)
Ano lidé si připadají jako bohové - to se shodneme - to já kritizuji, jak se chovají k přírodě, ale i ke zvířatům, ke všemu - čím větší "primitiv" tím více NADřazen cítí se. S "chodem" planety se nechci přít (to není oblast kde bych vynikala - co takhle klasická hudba? tam se VELMi pevná v kramflecích cítím být!), že lidé se otřesně vůči "matce přírodě" chovají považuji za "dané", stejně jako že během posledního století jí smrtelné rány dokázali zasadit (o tom že až jí "přestaneme bavit" si to s námi hravě zvládne vyřídit nepochybuji - to bude "legrace" až "odpojí" např. golfský proud). Dle toho co já četla a viděla (jsem dlouholetá "fanynka" a registrovaná "účastnice" /sem patří "lepší" slovo, ale nějak ho "lapit" nemohu/ national geographics) si myslím něco jiného - člověk dle mnoha vědeckých důkazů OVLIVŇUJE a POŠKOZUJE svoji planetu (jak faunu tak flóru) a často i "nevratně"
Obvinila jsem váz ze "nespravedlivého obvinění", což neustále bez uzardění přecházíte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 20:19, RE: Neukončíme to?
Koloss napisał:
TÜV tady pořád dokola předhazujete a zkušenosti uživatelů jsou dost často zcela odlišné. Proto upozorňuju na malou použitelnost této statistiky.

Žádné obvinění ohledně "neopravení cizí chyby" jsem tu nepublikoval. Obvinil jsem vás ze lži ohledně vysvětlení co je statistika TÜV, což jste bez uzardění přešla.

Vliv člověka na planetu dokázán NEBYL a jsou to jen domněnky lidí, kteří si neuvědomují, že například hmyzu je na této planetě (měřeno třeba jen hmotností) mnohonásobně více než lidí. Takov...
Právě jsem si ještě jednou přečetla TO ONO na co reagujete vaším: "což jste bez uzardění přešla" a nevím nevím, to už je za poslední dobu podruhé co ...
PS: Já bych žádnou statistiku nepovyšovala ani neponižovala, narozdíl od vás se zamýšlím nad tím, a umím si představit jaké obrovské množství práce za nimi je (to se "bubě" čte, že?) a (narozdíl od vás) se nedomnívám, že vždy a vše je podvod a klam a nesmysl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 20:42, RE: R 6 i (také!) V8
Koloss napisał:
Prohledávání hromad materiálů, abych si potvrdil nebo naopak vyvrátil některé vaše výroky mě už příliš nebaví. Řadový šestiválec napříč je sice možný, ale je to podle mě podbný exot, jako byl kdysi řadový dvanáctiválec (ano i to se kdysi vyrábělo). Jestli tušíte, jak je to s konstrukcí V8, pak nechápu proč ho zmiňujete v diskuzi o problémech širokých motorů napříč, když je jen o málo širší než R4. Mimochodem - zaznamenala jste, že V6 TDI je novému Superbu zapovězen právě proto, že se nevleze mez...
.-) bezva! Bez chyby! Perfekt!
Jak už to tak bývá, o co více chyby ostatních "kritizujete", vlastní "chybku" tedy opravdu přiznat NEumíte! Z hlavy jsem vám napsala 3 momentálně vyráběné automobily, které mají řadový šestiválec uložen napříč a ... já VÍM že to není běžné, ale ono ani použití R6 vůbec NENí žádná "masovka" - což ale víme oba, že? Prostě u bmw je dávají podél maximálně ZA přední nápravu (kvůli "dokonalému" rozložení hmotnosti), u volvo napříč (kvůli "větším/delším" deformačním zónám). Pamatuji, že R6 dělával i Mercedes, ale myslím že s nimi již skončili.. Mohla bych se podívat, ale mám pocit, že ono bmw a volvo jsou posledními mohykány (jako subaru a porsche s boxer) - kam ten svět spěje ...
Doby R12 opravdu nepamatuji (vybavuji si že existovalo R8) - to už je ale OPRAVDU velmi dávno! Ono uložení V8 u volvo byl jen "dodatek" nepříliš podstatný (ale dávají ho tak ze stejných důvodů jako R6 - aby přibylo pár cm v deformačních zónách), ohledně superb - to jsem nevěděla. Minulá generace mne upřímne "znechutila", a i když vím že ta současná je již "normální" příliš pozornosti jsem jí nevěnovala.
Ano o alfě vím, jde ale (sierra taktéž) spíše o starší modely, "moderní" zvýšení bezpečnosti a z toho plynoucí mírné změny v konstrukcích způsobily, že v poslední době jde o doménu spíše "vyšších" modelů (krom bmw - což je spíše škoda - myslím).
Ano práci s těžištěm považuji za VELMi důležitou (proto se mi "líbí" nová C5 kde je "zdůraznění" a soustředění na těžiště/trakci ještě posíleno) - reakce místních diskutujících o "neschopnosti" konstruktérů C5 (když jiná auta s předním pohonem tak velký přední převis nemají ... a "díky" tomu větší zavazadelník mají) jste jistě četl (NEchci vám "lichotit", protože občas trochu, mne malou, "zlobíte", nicméně VÝRAZNÝ nadprůměr představujete - tyto "drobnosti" o nichž právě diskutujeme naprostá totální většina vůbec nevnímá - a když na to řeč příjde, snad dokonce za naprosto nedůležité je považuje).
PS: Mne zase nebaví vaše (promiňte ale občas málem trapné) neustálé "zpochybňování" mých slov (najdete tu jen velmi málo lidí, co tak "nudně" je pravdu píší ...
PPS: Ano řadový šestivále najdete momentálně u modelů S80, XC 60 a XC90 - mluvím o "aktuálních" modelech (jistě budou existovat i další bazarové starší již nevyráběné modely) - já osobně bych ale jednoznačně preferovala ono řešení bmw - několik modelů volvo jsem měla možnost vyzkoušet a ne že by šlo o "špatné" vozy, ale ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 21:50, RE: Neukončíme to?
Kylie napisał:
S tím TÜV jste mi příliš neodpověděl. Motáme se stále "dokola" oba píšeme (jen jinými slovy) že použít JEDNU statistiku, JEDEN test bez jakýchkoliv dalších souvislostí je ... bubost! Já ono bondovo "protřepat promíchat" úmyslně z tohoto důvodu používám (a mám takový "pocit", že to i víte a již jste to ode mne četl ,-)
"Bez uzardění" fungujete skvěle!!! Já se dvakrát (za napsanou "bubost") již omluvila (občas rychlost myšlenek a úhozů NE zcela koresponduje). To nic nemění na faktu, že rozumným se...
S tím TÜV píšete "s rozumem statistiky používat". Tak se tím řiďte a bude problémů polovina.

Když něco prohlásíte, a přitom jakožto dobrý znalec německých poměrů víte, že to tak není, pak to není blbost, ale lež. Je to jako kdybych já někomu neznalému tvrdil, že jeden byte má devět bitů. Lež zůstane lží a můžete to převlékat jak chcete. A nebo prohlašte, že naprosto netušíte, co je německá TÜV a pak to jako blbost vezmu.

Já jsem taky chod naší planety nestudoval na nějakém renomovaném ústavu, ale pokud jsem se k tomu chtěl vyjadřovat, tak jsem si to nastudoval alespoň do té míry, abych nebyl za blbce, jakmile otevřu ústa. A musím říct, že přesně tohle udělal Klaus, s tím, že on na to má i lidi. Kdyby tohle udělal, každý, kdo se Klausovi vysmívá, musel by uznat, že obsah jeho slov je naprosto korektní a jediné, co se mu dá vytknout je forma.

Golfský proud se nevypne, ale přesměruje zase zpátky ke Grónsku a Angličanům nezbude nic jiného, než se tam přestěhovat .

Nespravedlivé obvinění - zmínil jsem, že naprosto netuším, kde jsem vás nespravedlivě obvinil, tak mi to napište.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 21:56, RE: Neukončíme to?
Kylie napisał:
Právě jsem si ještě jednou přečetla TO ONO na co reagujete vaším: "což jste bez uzardění přešla" a nevím nevím, to už je za poslední dobu podruhé co ...
PS: Já bych žádnou statistiku nepovyšovala ani neponižovala, narozdíl od vás se zamýšlím nad tím, a umím si představit jaké obrovské množství práce za nimi je (to se "bubě" čte, že?) a (narozdíl od vás) se nedomnívám, že vždy a vše je podvod a klam a nesmysl.
Statistika TÜV je hromada práce, to jsem už napsal, a problém není v těch datech, ale v práci s nimi. A konkrétně TÜV rozhodně podvod není, problém je spíše v tom, že se na tom TÜV nedozvědí, jaké poruchy a co se opravovalo mezi jednotlivýma kontrolama a tak ta statistika zachytí jen něco.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 22:28, RE: R 6 i (také!) V8
Kylie napisał:
.-) bezva! Bez chyby! Perfekt!
Jak už to tak bývá, o co více chyby ostatních "kritizujete", vlastní "chybku" tedy opravdu přiznat NEumíte! Z hlavy jsem vám napsala 3 momentálně vyráběné automobily, které mají řadový šestiválec uložen napříč a ... já VÍM že to není běžné, ale ono ani použití R6 vůbec NENí žádná "masovka" - což ale víme oba, že? Prostě u bmw je dávají podél maximálně ZA přední nápravu (kvůli "dokonalému" rozložení hmotnosti), u volvo napříč (kvůli "větším/delším" deformačním zón...
Tak jo, kouknul jsem se na to, jeden řadový šestiválec napříč jste našla, Volvo ho dává do třech modelů. Nicméně to není v rozporu s tím, co jsem napsal - toto řešení je sice možné, ale je to vzácné. R6 podélně mi až tak vzácné nepřijde, to je asi tím, že kamarád má třílitr R6 v áčkové Omeze, ale fakt je, že kromě BMW a toho Volva už nevím. Musel bych začít hledat, to už se mi fakt nechce.

To R12 byl nejspíš nějaký letecký motor v autě, viděl jsem fotku, kapota byla dlouhá jako zbytek auta. Značku si ale nevybavuju, snad to bylo z Itálie, ale to už fakt hádám.

Klasické uspořádání - motor vpředu a hnaná zadní náprava - se vzhledem k vyšší výrobní ceně stalo doménou prémiových značek, kde mimo jiné využívají toho, že díky většímu rejdu mouhou i delší vozy zatáčet na přijatelném poloměru. Spotřební značky se navzájem tlučou cenou a protože všechno vpředu je nejlevnější, pak už delší rozšiřování motorů podélně nečekám. Spíše to brzo bude elektromotor v každém kole.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.11.2008 02:34, RE: R 6 i (také!) V8
Koloss napisał:
Tak jo, kouknul jsem se na to, jeden řadový šestiválec napříč jste našla, Volvo ho dává do třech modelů. Nicméně to není v rozporu s tím, co jsem napsal - toto řešení je sice možné, ale je to vzácné. R6 podélně mi až tak vzácné nepřijde, to je asi tím, že kamarád má třílitr R6 v áčkové Omeze, ale fakt je, že kromě BMW a toho Volva už nevím. Musel bych začít hledat, to už se mi fakt nechce.

To R12 byl nejspíš nějaký letecký motor v autě, viděl jsem fotku, kapota byla dlouhá jako zbytek auta. Zna...
R6 (myslím) v současné době už NIKDO jiný krom bmw a volvo NEdělá (což je škoda).
Evoluci/vývoj automobilů docela sleduji a místy bych trošičku jinou cestu šla....ale ty elektromotory v kolech se mi "líbí" to jsem tu už vícekrát psala a "můj" citroën to má "hotové" (komerční prodej snad v roce 2011) a nedávno jsem viděla i "hotové" dílko od Michelin - prostě to je "jistota" to bude (v případě citroën to spojení s ESP a akcelerací - už bych to chtěla "mít" ,-)
Obávala bych se, že "žádné" rozšířeší (pořádných) motorů už nebude. Ostatně i v německu jsou poměrně silné "tlaky" na omezení rychlosti na dálnicích (HRŮZA!!!), naštěstí "většina" stále staré dobré zvyky = neomezená rychlost - požaduje "udržet".
Já verzi "motor vpředu, pohon vzadu" lidem vysvětluji jako .. šampon + kondicionér je lepš, nežli 2 v 1 (vše vpředu) - nevím máte-li zkušenost, ale takový vůz se opravdu "lépe", "přesněji" řídí...
PS: Co se "tlučení cenou" týče, myslím že ty nej- časy nás právě čekají ... (půjde-li vše "podle plánu/představ", příští rok by na nákupy zájímavým mohl býti!)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.11.2008 02:44, RE: Neukončíme to?
Koloss napisał:
Statistika TÜV je hromada práce, to jsem už napsal, a problém není v těch datech, ale v práci s nimi. A konkrétně TÜV rozhodně podvod není, problém je spíše v tom, že se na tom TÜV nedozvědí, jaké poruchy a co se opravovalo mezi jednotlivýma kontrolama a tak ta statistika zachytí jen něco.
....proto je tak důležité informace z více zdrojů od ADAC po J.D.Power bráti ,-)
A mimochodem, zatímco místní STK je opravdu JEN k buchnutí razítka "prověřeno" (a i to do nedávna byl "podvod"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.11.2008 02:45, RE: Neukončíme to?
Koloss napisał:
Statistika TÜV je hromada práce, to jsem už napsal, a problém není v těch datech, ale v práci s nimi. A konkrétně TÜV rozhodně podvod není, problém je spíše v tom, že se na tom TÜV nedozvědí, jaké poruchy a co se opravovalo mezi jednotlivýma kontrolama a tak ta statistika zachytí jen něco.
...byl podvod, německá TÜV má podstatně větší "záběr" včetně vlastních crash testů apod.
PS: Už jsem trochu "unavená" a "uťukla" jsem se (doma píši na notebooku, který je "prima", ale na psaní všemi deseti až příliš citlivou klávesnici má)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.11.2008 03:04, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Koloss napisał:
S tím TÜV píšete "s rozumem statistiky používat". Tak se tím řiďte a bude problémů polovina.

Když něco prohlásíte, a přitom jakožto dobrý znalec německých poměrů víte, že to tak není, pak to není blbost, ale lež. Je to jako kdybych já někomu neznalému tvrdil, že jeden byte má devět bitů. Lež zůstane lží a můžete to převlékat jak chcete. A nebo prohlašte, že naprosto netušíte, co je německá TÜV a pak to jako blbost vezmu.

Já jsem taky chod naší planety nestudoval na nějakém renomovaném ústavu, ...
Ale (ohledně TÜV) já se tím (sama) docela řídím (ostatně vsadíme-li se o dostatečnou sumu - aby se mi to "vyplatilo" .-) jistojistě před dávnou dobou (měsíc, dva, tři) najdu nějakou svou větu o "protřepat, promíchat" zde někde napsanou - a asi ne pouze jednou!
Já bych václavu II. porevolučnímu vytkla i horší věci než onu "antipatii" k zeleným (ekologům i politikům). Třeba až "zuřivé" NEpřijetí euro. Rozhodně jmenování naprosto totálně nekompetentních lidí do "rady starších" ČNB (o článku Mojmíra H. zde v LN jsem se myslím zmiňovala - překrásně ho "odstřelili" před časem v HN - on by měl dělat někde tak leda vedoucího odd.) kam jmenoval lidi s kvalifikací "spoluator mé předposlední knihy, absolvent VŠ s pětiletou praxí - NIC víc - ach praxí v politické straně) - tak TAKOVÉ věci - to mne OPRAVDU uráží (to je totiž trošičku "můj" obor a jmenování průměrného až podprůměrného tělocvikáře ze základní školy děkanem ...
S tím golfským proudem to byl samozřejmě "příklad", ale to že "narušíme" "rozházíme" cosi jako "chod" planety - to si opravdu myslím - dle mého názoru na tom poměrně tvrdě "makáme" (mimochodem asi nejen angličanům chladno bude, ona asi i skandinávie a ... uvidíme, tedy doufám že já už ne!)
NEspravedlivě jste mne "obvinil" 24.9. 12:48 a pak 15:25 (ta vaše první věta mi příjde "totálně out")
PS: Ještě abych nezapomněla, prohlašuji že maličko vím, jak ADAC a TÜV a ... fungují (i když "rozdíly" třeba v J.D.Power mne vždy znovu trochu "překvapují")
PPS: S vámi je docela "legrace" - to si po těch našich pár větičkách, co si již třetí měsíc vyměňujeme - opravdu stále myslíte, že ... já blondýna? ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.11.2008 14:24, RE: "nespravedlivé obvinění"
Kylie napisał:
Ale (ohledně TÜV) já se tím (sama) docela řídím (ostatně vsadíme-li se o dostatečnou sumu - aby se mi to "vyplatilo" .-) jistojistě před dávnou dobou (měsíc, dva, tři) najdu nějakou svou větu o "protřepat, promíchat" zde někde napsanou - a asi ne pouze jednou!
Já bych václavu II. porevolučnímu vytkla i horší věci než onu "antipatii" k zeleným (ekologům i politikům). Třeba až "zuřivé" NEpřijetí euro. Rozhodně jmenování naprosto totálně nekompetentních lidí do "rady starších" ČNB (o článku Mojmíra...
Tak jsme se po ŠESTI TÝDNECH vrátili k původnímu sporu.

Bozz , út 23.09.2008 19:32:52:

Pokud tíhnete k Fordu, tak raději Mondeo, které je výrazně větší než Focus, ale přesto menší než Xantia.

Kolodмj , út 23.09.2008 20:40:12:

Mondeo menší než Xantia? Mondeo I bylo s Xantií víceméně rozměrově stejné (tam centimetr plus, tam mínus). Asi jste chtěl napsat Mondeo menší než C5, jenže i to kulhá, protože Mondeo od roku 2001, které přichází v úvahu je kromě výšky ve všem větší než C5.

Kylie , út 23.09.2008 20:45:55:

Nebylo by lepší (než "rozpitvávat" centimetry - jde o vozy střední třídy - oba) zabývat se PODSTATOU příspěvku?

Shrnu to:

Bozz napsal blbost "Mondeo je menší než Xantia". Já se o centimetry nedohadoval a opravil na "Mondeo je stejné jako Xantia" a doplnil, že "Mondeo II je o chlup větší než C5". To je pravda, která se dá v technických údajích dohledat. Musím se tedy zeptat, čeho jste chtěla dosáhnout, když jste mi vyčítala že "rozpitvávám centimetry", když to jsem nedělal? Chtěla jste, abych mlčel a nechal Bozze, aby tazateli "poradil", že když si koupí Mondeo, bude mít menší auto? Tak to tedy sorry, ale tyhle diskuze jsou od toho, aby se lidi dozvěděli pravdivé informace a když si někdo nedá tu práci a informace si neověří (Bozz), tak je někdo jiný (Koloss) opraví a je to vyřešeno. Když se do toho vloží někdo třetí (Kylie), měl by podpořit jednoho nebo druhého, ale výrok "nebudeme rozpitvávat centimetry" nepodpoří ani jednoho ani druhého a zbytečnými slovy se snaží zakrýt PODSTATU PŘÍSPĚVKU, že Mondeo není menší než Xantia a tudíž pokud si tazatel místo Xantie koupí Mondeo, tak rozhodně nepřijde o prostor.

TRVÁM NA TOM, ŽE JSEM VÁM NIJAK NEUKŘIVDIL A KDYBYSTE K MÉ ODPOVĚDI NIC NEPŘIPSALA, ŽÁDNOU KRITIKU BYCH NA VAŠI HLAVU NESNESL.

Mimochodem - přestaňte do předmětu zprávy strkat odkazy na svoje fotečky, k přehlednosti diskuze o rozhodně nepřispěje. Kdybych měl poslat odkaz na nějaké fotky já, zvolil bych raději tohle:
http://www.digineff.cz/galerie/showgallery.php?ppuser=10130&cat=500&password=
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.11.2008 20:29, RE: "nespravedlivé obvinění"
Koloss napisał:
Tak jsme se po ŠESTI TÝDNECH vrátili k původnímu sporu.

Bozz , út 23.09.2008 19:32:52:

Pokud tíhnete k Fordu, tak raději Mondeo, které je výrazně větší než Focus, ale přesto menší než Xantia.

Kolodмj , út 23.09.2008 20:40:12:

Mondeo menší než Xantia? Mondeo I bylo s Xantií víceméně rozměrově stejné (tam centimetr plus, tam mínus). Asi jste chtěl napsat Mondeo menší než C5, jenže i to kulhá, protože Mondeo od roku 2001, které přichází v úvahu je kromě výšky ve všem větší než C5.

Kylie ...
1) ptal jste se ČÍM jste se mne "dotkl" - já odpověděla (s přesností "na větu") a vy něco trošičku JINDE rozebíráte ,-)
PS: Víte, že u ostatních vám tyto drobnosti docela "vadí"?
2) PODSTATA příspěvku byla, že Xantia je větší/menší než Mondeo? To je VTIP?
3) Centimetry mezi modeo a xantia (ani nikde jinde) NEpovažuji za důležité (namají vliv na ... NIC - jak jsem se mezitím přesvědčila, máte NADprůměrný "rozhled" - proč tak "lpíte" zrovna na takovémto parametru?)
4) Navrhovala jsem (..nebylo by lepší zabývat se PODSTATOU příspěvku) vrátit se k těm 95% příspěvku, které se mi líbily jak byly napsané, NE řešit ...jestli je o centimetr větší/menší bmw 3 nebo mercedes C (to si navíc každý může dohledat). NEmám problém, kdyby jste "na pravou míru" uvedl skutečné rozměry modelů ... CO se mi NElíbilo jsem napsala ...vy trošičku něco jiného řešíte (navíc má "výzva" k zabývání se PODSTATOU není nijak "urážlivá" "nevhodná" "matoucí" ....(jasně jsem presentovala svůj názor, že velikost NENí důležitá, pokud ji za ZÁKLADNÍ DŮLEŽITÝ parametr považujete - asi jste to měl napsat - a BOZZe popř. kritizovat (nemám pocit, že "úmyslně" podváděl, ale do hlavy mu nevidím ..
Důvodně se domnívám, že sedne-li si tazatelka do Mondeo či Xantia z roku 2000 (či o jaký šlo rok, to Xantia akorát končila) -
reagować
  1 ... 15 16 17 18


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.