0
powrót
 

diskuze k tématu: Kde sehnat poradce při koupi ojetého vozu?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, ostatní, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 00:29, stocene KM
To mam taky jednu zkusenost.Prisel sem do bazaru a videl opla corsu rv.2000 a najeto 80 000 km A tak sem se jenom tak na okraj ptal prodejce, jestli to nema stocene km a on povida"kdepak pane, to uz se dneska nedela! ."Auto samozrejme vypadalo na 150 000km.Bud chodit se znamym nebo si opravdu zaplatit firmu.Jistota je jistota.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 00:40, Kotouče
Nevidím jediný důvod proč nekoupit vůz který je před výměnou kotoučů pokud je za přijatelnou cenu. Je to spotřební materiál.
Jistě stav napoví takže pokud má auto 20 000 km a kotouče v pr..., tak s tím jezdil řidič prase.
Ovšem ojeté kotouče nebo třeba tlumiče před výměnou snad nejsou problémem?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 07:28, Autor blábolí nesmysly
Bolševik nás naučil opatrnosti a auta vydržela 100 tis. km.. Vážený pane a kolik tehdy vydržela zahraniční auta, ta snad nerezavěla? Co nás naučili manýry dnešních kapitalistů-podvodům, zlodějnám. Podruhé než napíšete takový slint, tak si to dvakrát přečtěte. A přestaňte se navážet do čechů, pokud vím tak jste čechem také a špatný pták který do vlastního hnízda kálí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 08:14, A proto
Jde o to, zda riskovat a kupovat něco, u čeho neznám minulost nebo být raději skromnější a koupit třeba chudší funglovku. Vyzkoušel jsem oba způsoby, ale teď už měním po 4 letech za nové a servis znám jen z garanček. A jelikož je stále národ v tomto rozdělen zhruba napůl, není problém auto prodat a vrazit ho jako akontačku na nové.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 08:29,
Než pochybnou ojetinu, raději si připlatím za nové i když třeba menší auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 08:39, RE: Autor blábolí nesmysly
František napisał:
Bolševik nás naučil opatrnosti a auta vydržela 100 tis. km.. Vážený pane a kolik tehdy vydržela zahraniční auta, ta snad nerezavěla? Co nás naučili manýry dnešních kapitalistů-podvodům, zlodějnám. Podruhé než napíšete takový slint, tak si to dvakrát přečtěte. A přestaňte se navážet do čechů, pokud vím tak jste čechem také a špatný pták který do vlastního hnízda kálí.
Taky mě to tak příde. Dědek měl na ŠKODĚ 120 GLS 3x přetočenej tachometr (více jak 300.000km) a to auto jezdilo a slušně na svojí dobu. Kdežto nám chípla Ascona z roku 1987 po 250.000km a už ve 200.000 byla zrezla na sračku, víc jak ta škodovka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 08:43, RE: Autor blábolí nesmysly
František napisał:
Bolševik nás naučil opatrnosti a auta vydržela 100 tis. km.. Vážený pane a kolik tehdy vydržela zahraniční auta, ta snad nerezavěla? Co nás naučili manýry dnešních kapitalistů-podvodům, zlodějnám. Podruhé než napíšete takový slint, tak si to dvakrát přečtěte. A přestaňte se navážet do čechů, pokud vím tak jste čechem také a špatný pták který do vlastního hnízda kálí.
A vy pane kolego byste se měl s prominutím uklidnit. Pokud jste soudný člověk, tak /i když asi nerad/ musíte uznat, že na západě se auta dělala lepší. Berte v úvahu třeba škodovku. Co nabízela svým zákazníkům např. v rove 1985? Modely 105 a 120-beznadějně zastaralá, jednoduchá auta s moterem vzadu, která nemají žádný výkon a bouračka v nich rovná se jistá smrt. Když proti tomu postavíte takový VW golf z té doby - solidní, bezpečný vůz, slušné jízdní vlastnosti, výkonný motor se vstřikováním atd. Podotýkám že na obou stranách barikády šlo o vozy přibližně stejné cenové hladiny. A to jsem vybral jako příklad Škodu - považte, jak by dopadlo srovnání s trabantem, wartburgem, moskvičem? A s tím češstvím - je třeba oddělovat národní hrdost /já jsem třeba hrdý na to, že jsem čech/ a nezdravý, slepý nacionallismus-šovinismus. S pozdravem Vláďa
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 08:56, RE: Autor blábolí nesmysly
Vládík napisał:
A vy pane kolego byste se měl s prominutím uklidnit. Pokud jste soudný člověk, tak /i když asi nerad/ musíte uznat, že na západě se auta dělala lepší. Berte v úvahu třeba škodovku. Co nabízela svým zákazníkům např. v rove 1985? Modely 105 a 120-beznadějně zastaralá, jednoduchá auta s moterem vzadu, která nemají žádný výkon a bouračka v nich rovná se jistá smrt. Když proti tomu postavíte takový VW golf z té doby - solidní, bezpečný vůz, slušné jízdní vlastnosti, výkonný motor se vstřikováním atd....
prosím, přečtěte si článek ještě jednou, asi jste nepochopil o čem je řeč. Srovnáváte totiž nesrovnatelné - historii a současnost. A pokud se ujednotíme na historii tak která auta byla srovnatelná se škodovkou, žigulíkem. Kolik bylo havárií a smrťáků tehdy a dnes při supermoderních autech. Chcete říci, že auta ze západu v tehdejší době nerezavěla, že byla lépe vybavená, bezpečnější- to snad nemůžete myslet ani omylem. Proto se rozčiluji nad autorovým vlezdoprdelkovstvím západu. Ono podle něj co je ze západu je super kvalitní a nejlepší. My jsme zde žili na stromech a zobali zrní, nevěděli jsme co je to toaletní papír a čekali ve frontách na banány. ToŤ neobjektivní argumenty, které mě dokáží rozčílit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 09:31, RE: Autor blábolí nesmysly
František napisał:
Bolševik nás naučil opatrnosti a auta vydržela 100 tis. km.. Vážený pane a kolik tehdy vydržela zahraniční auta, ta snad nerezavěla? Co nás naučili manýry dnešních kapitalistů-podvodům, zlodějnám. Podruhé než napíšete takový slint, tak si to dvakrát přečtěte. A přestaňte se navážet do čechů, pokud vím tak jste čechem také a špatný pták který do vlastního hnízda kálí.
No to je sila !!!!!!
Jaci kapitaliste ?? ... copak se tady lidi museli ucit podvodum. V socialisticke spolecnosti bylo vse zalozene na podvodu a zlodejine.
Nezapominejte na to, prosim.
Jinak Skoda 105 - 120 atd. byla klasicky vytvor z vychodu, tzn. zastarala technika a naprosto nulova ochrana posadky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 10:11, SKODA 120
Jako muism rict, az nerad, ze skoda 120 byla pomerne spolelhive auto na svou dobu. Samozrejmne dneska s ni ma kazdy problemy, rezavi, stale je porouchana, stale neco nefunguje nebo jde ztuha, ale kdzy ji muj strejda kupoval jako novou, tak temer nevedel co to je zavada, az ke konci kdy se prehoupla pres 12 let stari to zacalo byt opravdu utrpeni, mela najeto poctivych 100 tis a vetsina dilu byla original jeste z vyroby, takze se zacla po 12 letech rozpadat, ani ne tak korozi, jako spise ty dily uz nevydrzeli. I pres malo najetych km a krasny vzhled to byla obrovska kasicka. Ale nemyslim si treba ze BMW 525 by na tom bylo nejak lepe treba po 12 a vice letech. Ano ten motor najete klidne pul milionu, ale to skodova s generalni opravou motoru taky, a dilyna ni byli za hubicko a opravil si to kazdy sam.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 10:25, RE: Autor blábolí nesmysly
František napisał:
Bolševik nás naučil opatrnosti a auta vydržela 100 tis. km.. Vážený pane a kolik tehdy vydržela zahraniční auta, ta snad nerezavěla? Co nás naučili manýry dnešních kapitalistů-podvodům, zlodějnám. Podruhé než napíšete takový slint, tak si to dvakrát přečtěte. A přestaňte se navážet do čechů, pokud vím tak jste čechem také a špatný pták který do vlastního hnízda kálí.
Vážený pane. Laskavě byste se měl držet tématu! Tyto stránky jsou o motorových vozidlech. Politiku jděte řešit jinam !!! Upřímně řečeno - bolševik nás naučil krást,lhát a udávat. To že se tam děje i 17 let po revoluci je podle mne přímý důsledek čtyřicetiletého vymývání mozků !!! Generace ,,bolševiků" asi bude muset vymřít, než se mi Češi vrátíme k zdvořilostem první republiky. S pozdravem, Tomáš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 10:33, RE: A proto
edmund napisał:
Jde o to, zda riskovat a kupovat něco, u čeho neznám minulost nebo být raději skromnější a koupit třeba chudší funglovku. Vyzkoušel jsem oba způsoby, ale teď už měním po 4 letech za nové a servis znám jen z garanček. A jelikož je stále národ v tomto rozdělen zhruba napůl, není problém auto prodat a vrazit ho jako akontačku na nové.
Zajímala by mě kilometrová cena , která si myslím, že je transparentním vyjádřením ekonomiky provozu. Počítej do ní: spotřebu, servisní náklady, pojištění a cenu vozu (-aktuální částku, kterou za vůz momentálně utržím). Mám starou ojetinu a uvedu můj konkrétní příklad:
spotřeba 2 Kč/km, servis+pojištění 2 Kč/km, cena vozu 1,8 Kč/km
Suma: 5,8 Kč/km veškeré náklady včetně vlastnictví vozu při ročním nájezdu (povětšině víkendovém) 10 kkm. Do toho bych se u novýho jakýhokoliv auta v životě nevešel. A co se týče servisu, tak zatím věřím více svým rukám než cizím (výměna oleje, filtrů, komponent brzd a drobné mechanické opravy). U věcí, v kterých zkušenost nemám (nebo potřebné speciální nářadí), se musím spolehnout, ale radost mi to nedělá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 10:46, SOVA
http://www.sdruzeni-sova.cz/desatero-koupe-ojeteho-auta.php
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 11:39, RE: Autor blábolí nesmysly
František napisał:
prosím, přečtěte si článek ještě jednou, asi jste nepochopil o čem je řeč. Srovnáváte totiž nesrovnatelné - historii a současnost. A pokud se ujednotíme na historii tak která auta byla srovnatelná se škodovkou, žigulíkem. Kolik bylo havárií a smrťáků tehdy a dnes při supermoderních autech. Chcete říci, že auta ze západu v tehdejší době nerezavěla, že byla lépe vybavená, bezpečnější- to snad nemůžete myslet ani omylem. Proto se rozčiluji nad autorovým vlezdoprdelkovstvím západu. Ono podle něj co ...
frantisku, nejsem si jist, zda vite, o cem mluvite. Samozrejme automobily vyrabene v nemecku v letech 1980-1990 byly na daleko vyssi technicke, bezpecnostni i komfortni urovni, nez vozidla vyrabena ve vychodnim bloku. Samozrejme take casem zrezivela, ale srovnavat bezpecnostni prvky skody 120 z r. 1987 s fordem sierra z te doby muze jedine idiot. Komfort jizdy a technickou uroven jakbysmet (zastarale 4 valce X moderni strikacky, bezpecnostni ramy skody 120 X bezpecnostni ram Ford Sierra, (mam pocit, ze S120 snad ani nemely v zakladni vybave samonavijeci pasy ani vepredu, natoz vzadu.), ve fordu sierra byly uz i priplatkove airbagy, klimatizace, vyhrivane sedacky, elektricka okenka, sibr a podobne znaky moderni aut. Ve Skode 120 by jste je hledal opravdu velmi tezko....boze... a jeste se udajne rozcilujete neobjektivnimi argumenty... To ze jsou tyto vozy dnes s odstupem 25 let rezate... to je snad samozrejme... problem je snad jedine v tom, ze negarazovana 120ka byla rezata po peti letech a negarazovany ford sierre po 10 ti...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 11:43, RE: Autor blábolí nesmysly
František napisał:
prosím, přečtěte si článek ještě jednou, asi jste nepochopil o čem je řeč. Srovnáváte totiž nesrovnatelné - historii a současnost. A pokud se ujednotíme na historii tak která auta byla srovnatelná se škodovkou, žigulíkem. Kolik bylo havárií a smrťáků tehdy a dnes při supermoderních autech. Chcete říci, že auta ze západu v tehdejší době nerezavěla, že byla lépe vybavená, bezpečnější- to snad nemůžete myslet ani omylem. Proto se rozčiluji nad autorovým vlezdoprdelkovstvím západu. Ono podle něj co ...
Pro Pana Františka:ve svém komentáři jste se ptal která auta byla srovnatelná se škodovkou a žigulíkem?Žádná protože všechny ostatní v té době byly nesrovnatelně lepší(kromě trabantu atd.)ve všech parametrech.Pamatuju si jak otec koupil novou Š120 a po 4letech mu vykvetly přední blatníky takže bych taky neřekl že by nějak míň rezavěly než auta "západu".O motoru a jízdních vlastnostech se raději ani nebudu bavit.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 12:43, Bezvadný článek!
článek mě nadchnul, hovoří mi z duše.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 13:33, František je vůl
Milý Františku,autor se "naváží" do aut z východního bloku a snad do bolševiků,né do Čechů. A k těm autum,abych neurazil Vaše národnostní cítění,tak vezmeme ta německá z konce osmdesátých let: Trabant vs. Golf II,nebo Wartburg vs. Mecedes W124 nebo Audi 100 "doutník" (už tehdy pozinkovaný) atd.... a to obojí vyráběli pro sebe "stejný" Němci,jen ty první pod vedenim dělnický třídy a ty druhý,jako oběti kapitalizmu. A dneska můžeme srovnávat Jihokorejská auta s těmi Severokorejskýmy...a nebo ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 14:40, RE: bez předmětu
Tricky napisał:
Než pochybnou ojetinu, raději si připlatím za nové i když třeba menší auto.
Tak to já si radši koupim 3 roky starýho Pětkovýho Bavoráka, než fungl novou Oktáfku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 15:27, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak to já si radši koupim 3 roky starýho Pětkovýho Bavoráka, než fungl novou Oktáfku.
Ja zastavam podobny nazor, nove auto je krasne, ale mam rad auta vetsi, drazsi a dobre vybavena a chci aby se za nimi i nekdo treba ohledl, a to treba logan nebude. Proto radeji koupim auto stari 2 - 4 let v dobre vybave, cimz myslim 6 airbagua vice, digi klima, se stestim i tempomat a takvoe ty dalsi vymozenosti, za ktere bych se u noveho nedopaltil a se stestim na bazaru se da sehnat jen o malinko draze nez nevybaveny kus
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.03.2007 15:29, RE: Autor blábolí nesmysly
František napisał:
prosím, přečtěte si článek ještě jednou, asi jste nepochopil o čem je řeč. Srovnáváte totiž nesrovnatelné - historii a současnost. A pokud se ujednotíme na historii tak která auta byla srovnatelná se škodovkou, žigulíkem. Kolik bylo havárií a smrťáků tehdy a dnes při supermoderních autech. Chcete říci, že auta ze západu v tehdejší době nerezavěla, že byla lépe vybavená, bezpečnější- to snad nemůžete myslet ani omylem. Proto se rozčiluji nad autorovým vlezdoprdelkovstvím západu. Ono podle něj co ...
a kolik bylo tehdy aut a ted??? (vice aut vetsi pravdepodobnost havarie)!!!
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.