0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus kombi 1.6 Duratec Ti-VCT – otázka volby

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.07.2012 23:43, RE: dotaz na redakci
Pepe napisał:
??????????????
1.Znám 2 druhy živnostníků - ti chytřejší mají na podnikání starou (ale funkční) dodávku, na "božíhod" normál auto. Ti, co potřebujou honit vodu, se potřebujou vytáhnout, a tahají vercajk autech, kam já bych v montérkách nevlezl (hadry a deky přes sedadla to nespasí.
2. Mohutný střední panel má, ale je tam tak o 30% víc místa. Myšleno napříč. V tomhle ohledu je prostornější i nová i30.
3. Ač tě normálně beru, tak s kufrem jsi totál mimo, ty si to snad s něčím pleteš... Na dýlku...
Údaj z testů P5008 679 / 1754 l. Porovnání s Focusem se nedá. Nevím, jak to Ford dokázal, ale ty litry opravdu neodpovídají realitě. Myslím si, že kufr u Focusu kombi není nijak dramaticky menší než u Octavie kombi...
Středový tunel u těchto Peugeotů 4008/5008 mi opravdu hooodně vadil, ne že by Focus neměl masivní středový panel, ale takvý pocit stísněnosti jsem v něm neměl. Kromě toho pitomého středu samozřejmě prostornost P5008 naprosto v pohodě a ve srovnání s Focusem nepochybně prostornější.
Jsem rád, že i ty sis uvědomil, že pod pojmem rodinný si každý představí něco jiného. Každý prostě nejde směrem maximálního prostoru a kufru...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2012 09:56, RE: dotaz na redakci
rohYpnol napisał:
Údaj z testů P5008 679 / 1754 l. Porovnání s Focusem se nedá. Nevím, jak to Ford dokázal, ale ty litry opravdu neodpovídají realitě. Myslím si, že kufr u Focusu kombi není nijak dramaticky menší než u Octavie kombi...
Středový tunel u těchto Peugeotů 4008/5008 mi opravdu hooodně vadil, ne že by Focus neměl masivní středový panel, ale takvý pocit stísněnosti jsem v něm neměl. Kromě toho pitomého středu samozřejmě prostornost P5008 naprosto v pohodě a ve srovnání s Focusem nepochybně prostornější...
Já si tady pamatuju na nadšence, co pěl ódy na třídvéřovou corsu a cestu do Chorvatska v pěti lidech. Já ho nechápu. Ale v poho, on mě taky ne...
Ad středový tunel - je tam, asi bejt musí, ale měl jsem menší problém, než s palubkou u C5 předchozí generace (asi otázka nastavení sedadla). Stejně v tom budu jezdit minimálně. A důležitější je pro mě místo v oblasti loktů, tam je 5008 na tom snad líp, než moje 406.
Ad velikost kufru - jedna věc jsou litry, druhá skladnost. V tomhle (alespoň pro naše potřeby) kdysi vyhrál 307 bk.
Prostě jsem dal šanci Fordu (Foc. kombi, C max) a Hyundaii (i30, ix35), obloukem jsem se vrátil k P....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2012 14:17, RE: dotaz na redakci
Pepe napisał:
Já si tady pamatuju na nadšence, co pěl ódy na třídvéřovou corsu a cestu do Chorvatska v pěti lidech. Já ho nechápu. Ale v poho, on mě taky ne...
Ad středový tunel - je tam, asi bejt musí, ale měl jsem menší problém, než s palubkou u C5 předchozí generace (asi otázka nastavení sedadla). Stejně v tom budu jezdit minimálně. A důležitější je pro mě místo v oblasti loktů, tam je 5008 na tom snad líp, než moje 406.
Ad velikost kufru - jedna věc jsou litry, druhá skladnost. V tomhle (alespoň pro naš...
Bezpochyby, při tvých pořadavcích na rodinný ;) vůz výborná vloba. Navíc to možná bude "jeden z posledních Peugeotů z francouzských výrobních linek" ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2012 17:17, RE: dotaz na redakci
rohYpnol napisał:
Bezpochyby, při tvých pořadavcích na rodinný ;) vůz výborná vloba. Navíc to možná bude "jeden z posledních Peugeotů z francouzských výrobních linek" ...
Otázka je, jestli je to dobře, nebo špatně...
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.