rohYpnol napisał:
1. živnostník má časo an podikání jiný vůz, často dodávkového typu... vozit cement a cihly v MPV není zrovna ideál...
2. na předních sedadlech prostorností zrovna oproti Focusu P5008 nevyniká - má opravdu mohutný středový panel...
3. zavazadlový prostor není o nic lepší, veškerá prostornost navíc je jen dána výškou. jediný opravdu citelný rozdíl jsou zadní sedadla, am v současném Focusu opravdu není místa na rozdávání...
4. ceníková cena je jedna věc, reálná kupní je zase o něčem jiném... U F...
??????????????
1.Znám 2 druhy živnostníků - ti chytřejší mají na podnikání starou (ale funkční) dodávku, na "božíhod" normál auto. Ti, co potřebujou honit vodu, se potřebujou vytáhnout, a tahají vercajk autech, kam já bych v montérkách nevlezl (hadry a deky přes sedadla to nespasí.
2. Mohutný střední panel má, ale je tam tak o 30% víc místa. Myšleno napříč. V tomhle ohledu je prostornější i nová i30.
3. Ač tě normálně beru, tak s kufrem jsi totál mimo, ty si to snad s něčím pleteš... Na dýlku možná ok, ale na šířku je F snad o 30 čísel užší. Vejška je daná. Údaj pro 5008 z katalogu "objem zav. prostoru s nesklopenými zadními sedadly po kryt zav. prostoru 823l. Po střechu 1247l, se sklop. sed. 2506.
Neporovnával jsem ceny z ceníků, ale nechával si dělat nabídky, a auta si prolezl. Focus zvenku i zevnitř výrazně hezčí (speciálně na fotkách v katalogu, reál je krutější). Pro mladého fotbalistu (185cm/65kg) + křehkou blondýnku + nákup na grilování v kufru + mopslík na zadních sedadlech ideál. Taky tak může vypadat "rodina".