0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus I. - kupujeme ojetinu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, ostatní, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 00:36, prvni!!!
Jsem prvni a k tomu uplne jedinecny! Mam rad auta, nejvic vytuneny punta, moc rad poucuju a obcas pisu takovym teplym dojmem, ale to si jen vynahrazuju to sichrave pocasi u nas v Oxfordu, kam me nevzali na univerzitu, ale jsem jeste porad mlady a perspektivni hošan, vsak vsichni casem poznate, co ve me je!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 07:20, RE: prvni!!!
mufik.martin napisał:
Jsem prvni a k tomu uplne jedinecny! Mam rad auta, nejvic vytuneny punta, moc rad poucuju a obcas pisu takovym teplym dojmem, ale to si jen vynahrazuju to sichrave pocasi u nas v Oxfordu, kam me nevzali na univerzitu, ale jsem jeste porad mlady a perspektivni hošan, vsak vsichni casem poznate, co ve me je!
to nic není, já mám opel astru, ta je nejvíc nejlepší a nejchytřejší jsem taky jen já. Navíc mám nejobjektivnější názory ze všech...to abyste věděli,vy, majitelé škodovek a pasatů :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 08:42, RE: hrubky
napisał:
No taky na to koukam. Nevim ,kdo z redakce TipCarsu tohle psal, ale je to zajimava spatlanina vsobecne znamych faktu bez nejake informacni hodnoty. NeverMore
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 08:54, RE: prvni!!!
zigi napisał:
to nic není, já mám opel astru, ta je nejvíc nejlepší a nejchytřejší jsem taky jen já. Navíc mám nejobjektivnější názory ze všech...to abyste věděli,vy, majitelé škodovek a pasatů :)
Dobre zigi, souhlasis, ze nejchytrejsi, nejhezci a s nejobektivnejsima nazorama jsme tu nejlepsi my dva? Tak nak napul? Pac a hezky den.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 08:56, Focus
Ješte před rokem to bylo moje vysněné auto, dneska mě už zájem o neho opouští, ovšem stále má co nabídnout. Mám zkušenosti právě s 1.6 16V a musím říct, že to byl asi nejlepší maloobsahový benzín, se kterým sem kdy jel....výborně táhnul, byl tichý a spotřeba okolo 7l/100km. Na dálnici nebyl problám jet konstantně 160km/k kopec nekopec, a když se pořádně vytůroval a přišlápnul, dosáhl až na 200km/h. Další fat který je třeba zmínit - při 130km/h točil pouze okolo 3.000 ot./min., což má za následek malou spotřebu a vysoké maximální rychlosti. (Pravda že od 180 už zrychluje velice pozvolna a stoupá vnitřní hluk). Podvozek je špičkový i dnes. Jedině včem je "horší" je snad náklon v zatáčkách. Přirovnal bych ho asi k dnešní astře H. K dokonalosti Focusu 2 nemá - a je to dobře, protože kdo by potom dvojku za půl milionu kupoval, kdyby nebyl s jedničkou žádnej větši rozdíl. Přejezd nerovností je asi stejný jako v dnešní octavii 2, drncne méně než všechny auta vyrobené okolo roku 2000, ale více jak současné top modely nižší střední třídy. Snad jen sedadla bych asi vyměnil pokud bych měl focuse 1 koupit. Znám jedny výborný, který tam seděj jak ušitý:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 09:09, RE: hrubky
Krkovicka napisał:
No taky na to koukam. Nevim ,kdo z redakce TipCarsu tohle psal, ale je to zajimava spatlanina vsobecne znamych faktu bez nejake informacni hodnoty. NeverMore
Díky za upozornění - chyby již opraveny. Co se týká zaměření těchto textů (Kupujeme ojetinu) - mají za úkol přinést informace hlavně o umístění identifikátorů na voze. Ostatní technické a další informace se dočtete v Recenzích ojetin.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 09:34, ne, ne
Ne, ne nejlepší je moje omega, kam se hrabe zbytek německejch aut.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 09:52, RE: Focus
David_Logins napisał:
Ješte před rokem to bylo moje vysněné auto, dneska mě už zájem o neho opouští, ovšem stále má co nabídnout. Mám zkušenosti právě s 1.6 16V a musím říct, že to byl asi nejlepší maloobsahový benzín, se kterým sem kdy jel....výborně táhnul, byl tichý a spotřeba okolo 7l/100km. Na dálnici nebyl problám jet konstantně 160km/k kopec nekopec, a když se pořádně vytůroval a přišlápnul, dosáhl až na 200km/h. Další fat který je třeba zmínit - při 130km/h točil pouze okolo 3.000 ot./min., což má za následek...
Sedacky ve Focusu I. jsou opravdu priserne, zajimalo by me, jestli auta pro anglicky trh s rizenim na druhe strane maji stejna sedadla, ale asi bych tipnul, ze nebude rozdil mezi Britskou a Evropskou verzi, rodina u ktere ziji ma prave Focuse po faceliftu 2002 TDCI, motor opravdu vyborny, tichy, ani auto se trosku vice naklani, ale v dobre vzniku to patrilo k tomu nejlepsimu, ovsem ty sedacky, to je hruza, jeli jsme cca 2 hodiny do Cambridge a uz tak po 20 minutach jsem se zacal vrtet a nevedel jak sedet, a po hodine me zacala pomerne dost bolet bederni pater, chtelo by to vetsi vypln pod bederni pater, jinak auto az na ty sedacky orpavdu dobre. Vzadu dostatek mista, kufr dostacujici, kombi pomerne hezke s velkym kufrem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 09:57, RE: Focus
David_Logins napisał:
Ješte před rokem to bylo moje vysněné auto, dneska mě už zájem o neho opouští, ovšem stále má co nabídnout. Mám zkušenosti právě s 1.6 16V a musím říct, že to byl asi nejlepší maloobsahový benzín, se kterým sem kdy jel....výborně táhnul, byl tichý a spotřeba okolo 7l/100km. Na dálnici nebyl problám jet konstantně 160km/k kopec nekopec, a když se pořádně vytůroval a přišlápnul, dosáhl až na 200km/h. Další fat který je třeba zmínit - při 130km/h točil pouze okolo 3.000 ot./min., což má za následek...
Mám Focuse 1.8TDDI (66kw)r.v. 2000 a maximální spokojenost.Nyní má najeto 84.200 km a kromě běžné údržby žádná velká porucha.O auto se pravidelně pečuje.Spotřebu moc neřeším,ale pohybuje se kolem 5-6l /100 km,záleží jestli se jede s AC a nebo bez.U spousty modelů potěší ovládání rádia vedle volantu.Co se týče motoru je pro převoz cca 2 osob dobrý a poskytuje i solidní dynamiku.Není to však žádný závodník nebo sprinter.Za studena hlasitě klepe a je to hodně slyšet i v interiéru.Jakmile se zahřeje na provozní teplotu,hluk klesne a cestování je pohodlnější.S ND také není problém.....a takové věci jako např. levé zrcátko(mech. bez vyhřívání) se sežene lakované z vrakáču za 400,-Focuse I můžu jedině doporučit.Všem uživatelům přeju mnoho šťastných km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 12:34, Svým designem připravil zákazníkům překvapení, protože do té doby podobné tvary ve stylu new edge nebyly známy
jak muze nekdo napsat takovou kravinu, navic je-li ze znalecke kancelare? A co ford Ka - neprodalo se jich snad v CR mraky predtim, nez vyjel s stejnym designem (new edge) i focus? Tak jaka rec o neznamych tvarech?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 13:07, Redakci TipCars
Vynechali jste ještě výbavu Comfort (mezi Ambiente,Trend)
Mimochodem vysvětlíte nám (v reakci na recenzi ojetin: Focus) konečně jestli výbava Trend měla opravdu jiné zpřevodování (a neplatilo by tam tudíž 147km/h jako maximálka na 3. rychl. stupeň) jak o Focusu píšete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 15:27, zkoroduje vy tupci :-))
Škoda, že se tu nikde nepíše, jak modely 99-00 ( dál nevím) krásně některý rezaví na vnitřní straně všech dveří pod tmelem okolo hran. Je pravda, že někdy v rámci garance vymění Ford všechny dveře, ale je potřeba mít řádně vedenou servisku. Pro kupující upozorňuji, že to není na první pohled vidět, protože je to pod tmelem nízké kvality, který ztvrzdne a loupe se z koroze v dlouhých tvrdých housenkách i s lakem. Jinak dle mých zkušeností 1,8 TDDI je dost traktoroidnía žere minimálně o 1 litr víc než koncernové TDI s rotačním čerpadlem při srovnatelné jízdě
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 16:18, hlučnost motoru
Nevím pane skoro redaktore, kde jste vzal informaci o hlučnosti motoru o objemu 1,4. Jde o typově naprosto shodný motor jako 1,6 , tedy konkrétně Zetec SE, jen s menším zdvihem. Výkon má samozřejmě nižší, i když ne nedostačující vzhledem k nízké pohotovostní hmotnosti vozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 16:18, RE: zkoroduje vy tupci :-))
Cippis napisał:
Škoda, že se tu nikde nepíše, jak modely 99-00 ( dál nevím) krásně některý rezaví na vnitřní straně všech dveří pod tmelem okolo hran. Je pravda, že někdy v rámci garance vymění Ford všechny dveře, ale je potřeba mít řádně vedenou servisku. Pro kupující upozorňuji, že to není na první pohled vidět, protože je to pod tmelem nízké kvality, který ztvrzdne a loupe se z koroze v dlouhých tvrdých housenkách i s lakem. Jinak dle mých zkušeností 1,8 TDDI je dost traktoroidnía žere minimálně o 1 litr víc...
No to je pravda.....doporucil bych brat modely po faceliftu 2001+ ty by meli byt zinkovany.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 17:40, Ford Focus
Focuse sem koupil na podzim vloni (mam ho tedy priblizne pul roku). Jde o 1.6 ZETECa. Me zkusenosti jsou takovehle: Najetych udajne 85k, opotrebeni tomu odpovida, jen kumulace poruch uz tolik ne. Nyni 100k. Se spatnym vyfukem a celkove horsim stavem podvozku jsem to kupoval i uhadal slevu v bazaru - ale pro souhrn - vuz stal zrejme dlouho venku negarazovany - i ve snehu, takze si to dokazete predstavit: vsechny kotouce i s brzdovyma destickama na vymenu, vyfuk v tragickem stavu, nejhure zadni cast. Pominu-li podvozek, kdy by se stejne problemy potkaly vsechny auta po zminovanem odstaveni, za pul roku je nyni na odpis lozisko spojky (selesti na neutral, po posledni mycce se stav prudce zhorsil a spojka se po zarazeni stupne jakoby zasekne a poskoci az cca po vterine, pritom to blokuje pedal brzdy i plynu). Dale pak vypadava cidlo tachometru (u focusu klasika - na druhou stranu je to pozitivni, ze... dle techniku autoservisu... se timpadem zrejme nikdo nehrabal v elektronice - cidlo se opotrebovava udajne vinou spatneho software u prvnich focusu (mam rocnik 99). Stav kilometrovniku by tedy mohl i sedet (zarukou to samozrejme neni). A to prozatim vse. Auto opravdu skvele sedi - je spis pribity... 180-190 na dalnici muzu potvrdit, vic sem nezkousel, ne ze by to byl nakej moc rachot - nemam to proste rad, ja mam rad takovou tu pohodovku do 150 a na to je focus optimalni. Mesto zere pres osm, mimo mesto se da udrzet na 7-7.5. Paradni je stresni okno, maj ho u focuse myslim vcelku vychytany, slysel sem i, coz vyskousim v lete, ze neni ani potreba klima, kdyz se necha otevreny stresni s 1 cm pruduchama u prednich, odtaha to pry i 40ky vedra. Ale uvidime... 100 kobylek z 1.6ky tahne krasne, mozna se nevyrovna 1.8 a 2.0 motoru, ale zase je to vykoupeny spotrebou. Opravdu doporucuju, daji se sehnat pekny kousky (pred nedavnem sem videl za 150 rv. 2001 HB 1.6 v plny palbe s 70ti najetyma a serviskou.. takze ceny pudou jeste myslim chvilku dolu... ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 20:36, RE: zkoroduje vy tupci :-))
Cippis napisał:
Škoda, že se tu nikde nepíše, jak modely 99-00 ( dál nevím) krásně některý rezaví na vnitřní straně všech dveří pod tmelem okolo hran. Je pravda, že někdy v rámci garance vymění Ford všechny dveře, ale je potřeba mít řádně vedenou servisku. Pro kupující upozorňuji, že to není na první pohled vidět, protože je to pod tmelem nízké kvality, který ztvrzdne a loupe se z koroze v dlouhých tvrdých housenkách i s lakem. Jinak dle mých zkušeností 1,8 TDDI je dost traktoroidnía žere minimálně o 1 litr víc...
No ono je fakt,že o té korozi se nezminovala nikdy žádná recenze o Focusu a přitom jí trpí 90% všech Focusů z prvních let výroby.Já když sem ho sháněl tak mě to celkem šokovalo,jak relativně nové auto dokáže být orezlé.Zejména pod výše uváděnými zadními dveřmi,na pátých dveřích a komplet spodek vozu.Já koupil vůz z Itálie a problém s korozí zde není,i když má zase spoustu věcí vysušených od slunce,např.přední světla,různé gumové a plastové části.jinak je však Focus opravdu povedené auto,hlavně s motorem 1.6,který jezdí opravdu moc pěkně i s dobrou spotřebou.jediný problém se mi zdá,že trochu klepou ventily.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 21:13, RE: hlučnost motoru
odborník napisał:
Nevím pane skoro redaktore, kde jste vzal informaci o hlučnosti motoru o objemu 1,4. Jde o typově naprosto shodný motor jako 1,6 , tedy konkrétně Zetec SE, jen s menším zdvihem. Výkon má samozřejmě nižší, i když ne nedostačující vzhledem k nízké pohotovostní hmotnosti vozu.
To je fakt! Súhlasíte s jednaštvorkou v megane, i v xsare je dobrá, len fokus je čuduj sa svete, lenivý a hlučný! Zaujímavé je, že fábia z trojvalcom a možno o osemdesiat kíl ľahšia je dostatočne živá... Skúsme jeden meter, jednaštvorka vie v priemere za 6,3 litra a niekomu toto plus 150 po diaľnici stačí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 21:15, RE: zkoroduje vy tupci :-))
Mates napisał:
No ono je fakt,že o té korozi se nezminovala nikdy žádná recenze o Focusu a přitom jí trpí 90% všech Focusů z prvních let výroby.Já když sem ho sháněl tak mě to celkem šokovalo,jak relativně nové auto dokáže být orezlé.Zejména pod výše uváděnými zadními dveřmi,na pátých dveřích a komplet spodek vozu.Já koupil vůz z Itálie a problém s korozí zde není,i když má zase spoustu věcí vysušených od slunce,např.přední světla,různé gumové a plastové části.jinak je však Focus opravdu povedené auto,hlavně ...
Focus je auto ověnčené slávou, ale vážně nevím proč! Měl jsem ho půl roku a když jsem ho prodal, tak se mi fakt ulevilo. Koroze, vymlácený podvozek, masivní únik oleje z motoru a clkově takové nějaké pazvuky za jízdy. Auto mělo 85 000km!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 21:39, RE: prvni!!!
mufik.martin napisał:
Jsem prvni a k tomu uplne jedinecny! Mam rad auta, nejvic vytuneny punta, moc rad poucuju a obcas pisu takovym teplym dojmem, ale to si jen vynahrazuju to sichrave pocasi u nas v Oxfordu, kam me nevzali na univerzitu, ale jsem jeste porad mlady a perspektivni hošan, vsak vsichni casem poznate, co ve me je!
První osel-gratuluju!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.04.2007 22:19, RE: Focus
mufik.martin napisał:
Sedacky ve Focusu I. jsou opravdu priserne, zajimalo by me, jestli auta pro anglicky trh s rizenim na druhe strane maji stejna sedadla, ale asi bych tipnul, ze nebude rozdil mezi Britskou a Evropskou verzi, rodina u ktere ziji ma prave Focuse po faceliftu 2002 TDCI, motor opravdu vyborny, tichy, ani auto se trosku vice naklani, ale v dobre vzniku to patrilo k tomu nejlepsimu, ovsem ty sedacky, to je hruza, jeli jsme cca 2 hodiny do Cambridge a uz tak po 20 minutach jsem se zacal vrtet a nevedel ...
Souhlas, velice povedené auto- podvozek špička, brzdy, řízení, motor (1,9TDCI). Ale nechápu jak někdo může postavit auto s takovými klady a nacpat do něj jedny z nejhorších sedaček ze všech aut na světě. na minimum odkládacích prostorů a palubovku - povedený volant, se dá zvyknout, ale na sedačky ne. Možná lidem pod 2 metry tak hrozné nepřijdou, ale mám 203cm a nemohl jsem s tím autem ujet bez bolesti zad více jak 100km.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.