watchtower napisał:
A nezaregistruje se a nezaregistruje.
Jestlipak to není s tím USA spíš v tom, že vzhledem k nízké ceně benzínu ještě donedávna nemuseli řešit nižší spotřebu nafťáka.. Navíc jejich přísné ekologické normy by prodej dieselových aut znevýhodňovaly konkurenceschopnost ve vynucených investicích do eko úprav auta. Nicméně v posledních letech prodej dieselů u osobních aut v USA rmírně vzrostl.
To ano, ale fakt mírně. Ale musí se upravit, aby vyhověly emisím. Ale jetý nafťáky jsou levnější než benzín, tedy při nákupu přímo v USA a ne při dovozu do Evropy... .
Oslové skutečně nejsou příznivci dehtu. Chápu, že nákladˇák na benzín je blbina, takže tam má diesel svoji nenahraditelou roli, ale proč si zasírat města sazemi, na které se vážou karcinogeny a oxidy dusíku a Bůh ví čím ještě? To raději skousnu něch 15% CO2 navíc a i to je sporné, protože výroba turba není zadarmo.
Dal bych v Evropě stejný normy na škodliviny (a ne horší než dnes u benzínu) u všech motorů v osobácích, bez ohledu na palivo. Ať výrobci ukážou, co umějí. A potom by se vidělo, kolik dehtů bude v Evropě jezdit. Proto nafta patří a) do T-72 (fakt dobrej stroj na blbnutí), b) do traktoru (fakt dobrej na práci na poli) a c) do Octávie (fakt dobrá na přepravu na pole). Do osobního auta ne!
Iááá
Osel