brin napisał:
Koukám, lidem ta fabka HTP nedá spát. A většinou se vyjadřují ti, co s tím nikdy pořádně nejezdili. Měli jsme jednu firemní, tu silnější, 47 kW, pořád jezdí, ale já už tam nepracuju a kilometrově se blíží 300000 km. To auto bylo naprosto zneužívané, všichni to drali co to dali, dálnice nedálnice. Z poruch na motoru bych uvedl jedinou a to výměnu rozvodového řetězu ve 200000 km. Údajně měl být doživotní, ale chrastil jak dětské chrastítko. Další poruchy nebyly. Po dálnici při přesunu 140 tachometrových byla běžná spotřeba 8 l, na okreskách při pracovním tempu kolem 7. Když jsem si ho jednou půjčil na cestu domů z Brna do Semil, jel jsem za 5l benzínu na 100 km. Podle PP. V reálu možná o nějakou tu desetinu víc. Jel jsem striktně na spotřebu, dodržoval jsem 80–90 km/h, do vesnic jsem se snažil moc nebrzdit. Takže ono to jde. A co se týče tématu, Focuse s litrovou foukačkou nechci, ať si to nechají.
Mám jí jako služební, má najeto 231 000, pravidelný servis.
Minulý týden se měnily teprve původní silentbloky, dlouhodobá spotřeba 6,4 a kupříkladu Chrudim-
Havlíčkův Brod (trasa se stoupáním a klesáním) jsem jednou zkoušel jet na spotřebu a dal jsem to za 5,4.
Vždycky jsem tím autem opovrhoval a měl z něho srandu (specifický zvuk vysavače)
Komfort není nejhorší na to co to je za auto, podvozek a jízdní vlastnosti hrůza, ale relativně dobře tlumí nerovnosti. Nevím jestli nemá třebas výceprvek na zadku. Středová konzole vrytá do kolene pravé nohy je na pěst.
V provozu do 100Km/h rozumný auto s nízkými provozními náklady, kterému když se dává pravidelný servis tak je za mě za dobrý.
Díval jsem se do databáze k mému autu a žádná zásadní oprava nebo porucha se za 231 000 nekonala. I přestože máme doma auto naprosto jiné kategorie a několikero aut jsem již odřídil, s ledovým klidem řeknu, že mě ta šlupka docela překvapila.