0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus Combi 1.0 Ecoboost - jak jezdí po 43 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
bulawaio
ilość wystąpień62
data registracji18.06.2013
Cztwartek 06.03.2014 08:57, jak při 150 000 km?
Pěkné, ale 43 000 km není zatím žádná porce, docela bych tu rád začal vídat recenze jak jsou na tom tyhle mini motory po 150 000 km a více, přeci jen už je to nějaký čas co k tomu spousta automobilek sáhla, tak už musí být odezva na "výdrž kompresorových pidi motorů".
reagować
hrop1
ilość wystąpień22
data registracji15.08.2013
Cztwartek 06.03.2014 11:46, Objem ničím nenahradíš.......
viz. nové motory MAZDA SkyActiv
reagować
David V
ilość wystąpień2063
data registracji16.05.2007
Cztwartek 06.03.2014 11:49, Fanoušek VW
Jak se stane, že si fanoušek VW koupí nový Ford Focus?
Líbí se mi Pink Floyd, půjdu místo toho na koncert Led Zeppelin?
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Cztwartek 06.03.2014 12:11, RE: Fanoušek VW
David V napisał:
Jak se stane, že si fanoušek VW koupí nový Ford Focus? Líbí se mi Pink Floyd, půjdu místo toho na koncert Led Zeppelin?


Taky jsem nad tím přemýšlel. Ještě bych chápal, že by třeba při shánění slušné ojetiny narazil na hromadu olítaných Golfů a pak jeden pěkný Focus. Ale jít si ho koupit nový? Byl rozdíl v ceně tak zajímavý? Nebo přístup prodejce o tolik lidštější? A nebo zvítězila chuť zkusit něco jiného? Každopádně držím palce.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Cztwartek 06.03.2014 12:15, drobné rýpnutí
Přece jen mi to nedá - udržet spotřebu 6,2 i při porci 200 km při rychlosti 140-170, to mi přijde z říše snů. Napadá mě jedno vysvětlení - o kolik kecá ten tachometr? Že by místo 170 bylo jen 150. To není nereálné a dostalo by to ten údaj do uvěřitelných mezí. A i tak bych přece jen nespoléhal na počítač a udával spotřebu podle dotankování, což zrovna na takto dlouhých štrekách lze realizovat velmi snadno.
reagować
lunaris
ilość wystąpień21
data registracji21.10.2013
Cztwartek 06.03.2014 14:57, RE: jak při 150 000 km?
bulawaio napisał:
Pěkné, ale 43 000 km není zatím žádná porce, docela bych tu rád začal vídat recenze jak jsou na tom tyhle mini motory po 150 000 km a více, přeci jen už je to nějaký čas co k tomu spousta automobilek sáhla, tak už musí být odezva na "výdrž kompresorových pidi motorů".
No, koncernová TSíčka po 43000 km mají už dvakrát měněné rozvody, tož asi tak.

reagować
stanikk
ilość wystąpień61
data registracji06.05.2013
Piątek 07.03.2014 16:36, Dotaz
Ty spotřeby vypadají zajímavě. Jak k nim autor došel? Podle PP nebo dle skutečného tankování?
Docela by mě zajímalo na kolik se odlišuje skutečná spotřeba od té kterou udává PP.
Předem moc děkuji za odpověď.
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Sobota 08.03.2014 00:32, Spotřeba?
Také by mne to zajímalo. Protože jet s minimotorem turbo po dálnici 170km/h za 6l mi přijde také trochu mimo. Pro srovnání Škoda Fabia 1,2HTP při tacho 160km/h Praha-Hradec Králové spotřeba dle PP 13,2l A ano, kamarád má Scirocco 1,4TSi, zhruba ve 20tkm odešlo turbo, pak byl chvilku klid a dělali rozvody, zase chvíli klid a zhruba v 50tkm výměna celého motoru, naštěstí vše na záruku, ale i tak mi to přijde divné
reagować
kloman
ilość wystąpień1
data registracji08.03.2014
Sobota 08.03.2014 06:31, spotřeba
no, mě by celkem zajímal styl jízdy, kdy byla spotřeba s 1,2 HTP fábii 13,2l. máme ve firmě nejslabší fábii 1,2 44 kw, uháněl jsem s ní po dálnici několikrát z Břeclavi do Prahy a nejak se mě to nezdálo, kolik to žere, tak jsem to změřil po dotankování - rychlost ve dvou lidech pernamentně tachometrových 145( jízda v noci) takže to bylo téměř pořád - a málem mě vypadli oči z důlků - 6,3 l/100. . čekal jsem tak kolem 8 ale 6,3 , to jsem fakt nečekal, mlsel jsem to pro jistotu dvakrát spočítat. takže té udávané spotřebě u focusu i věřím
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1327
data registracji09.10.2008
Sobota 08.03.2014 09:14, RE: spotřeba
kloman napisał:
no, mě by celkem zajímal styl jízdy, kdy byla spotřeba s 1,2 HTP fábii 13,2l. máme ve firmě nejslabší fábii 1,2 44 kw, uháněl jsem s ní po dálnici několikrát z Břeclavi do Prahy a nejak se mě to nezdálo, kolik to žere, tak jsem to změřil po dotankování - rychlost ve dvou lidech pernamentně tachometrových 145( jízda v noci) takže to bylo téměř pořád - a málem mě vypadli oči z důlků - 6,3 l/100. . čekal jsem tak kolem 8 ale 6,3 , to jsem fakt nečekal, mlsel jsem to pro jistotu dvakrát spočítat. takže té udávané spotřebě u focusu i věřím


Já udávané spotřebě nevěřím ani omylem. Je totiž velký rozdíl jet s turbomotorem 170km/h ve dne kdy je provoz a jet 145km/h dle tacho (takže reálných cca 130) v noci kdy je možno jet konstantní rychlostí. Navíc pochybuji o vašich tvrzeních - mám zkušenost s fabií HTP (byť silnější variantou) a ta po dálnici v rychlostech nad 120 km/h pod 8 litrů nejde.
reagować
nicco
ilość wystąpień49
data registracji15.12.2010
Sobota 08.03.2014 20:32, 1.6/1.6t
"Z auta výkonovo a pocitovo mám ako min. z Focus 1,6 lit. klasiky.
Skúšal som aj 1,6 lit. Ecoboost 110 kW, ale rozdiel vo výkone som nepoznal, skôr naopak."
Takze vlasne 1.6klasika je pocitove stejna jako 1.6turbo?
reagować
fordík
ilość wystąpień2
data registracji24.11.2008
Sobota 08.03.2014 23:09, 1,6/1,6t
Po 8 letech jsem vyměnil nedávno "milované" Mondeo III 2,5 V6 za nový Ford Focus 1,6i EcoBoost 110 kW. Autor uvádí takřka srovnatelné jízdní vlastnosti 1,6 klasiky a nového EcoBoosta. Ty vogo to je ale blbost asi taková, jak jeden můj známý před x lety měl pocit, že Favorit 136 jede stejně jako Fábka 74 kW. Co se týče zrychlení, je pravda, že Focus 110 kW má takřka stejné jako bývalé Mondeo, ale to (Mondeo) na 2ku má pocitově zátah opravdu lepší než Focus 110 kW. Jo a mám průměrnou spotřebu 7,7l a moc to nešetřím.
reagować
David V
ilość wystąpień2063
data registracji16.05.2007
Niedziela 09.03.2014 00:41, Spotřeba
Ad spotřeba:
Mezi námi motoristy malá nadsázka není hříchem.
reagować
toskey
ilość wystąpień19
data registracji28.05.2010
Niedziela 09.03.2014 19:07, 1.2 htp
Já dojel s htp taky za 13l a taky hradec praha v noci, nevím co je na tom divnýho, stačí držet otáčky na 5 000 rpm a jde to
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Niedziela 09.03.2014 19:39, RE: spotřeba
Pavlik napisał:
kloman napisał:
no, mě by celkem zajímal styl jízdy, kdy byla spotřeba s 1,2 HTP fábii 13,2l. máme ve firmě nejslabší fábii 1,2 44 kw, uháněl jsem s ní po dálnici několikrát z Břeclavi do Prahy a nejak se mě to nezdálo, kolik to žere, tak jsem to změřil po dotankování - rychlost ve dvou lidech pernamentně tachometrových 145( jízda v noci) takže to bylo téměř pořád - a málem mě vypadli oči z důlků - 6,3 l/100. . čekal jsem tak kolem 8 ale 6,3 , to jsem fakt nečekal, mlsel jsem to pro jistotu dvakrát spočítat. takže té udávané spotřebě u focusu i věřím
Já udávané spotřebě nevěřím ani omylem. Je totiž velký rozdíl jet s turbomotorem170km/h ve dne kdy je provoz a jet 145km/h dle tacho (takže reálných cca 130) v noci kdy je možno jet konstantní rychlostí. Navíc pochybuji o vašich tvrzeních - mám zkušenost s fabií HTP (byť silnější variantou) a ta po dálnici v rychlostech nad 120 km/h pod 8 litrů nejde.


Jel jsem přes den a v podstatě pořád plný plyn! Ono plný plyn většinou znamenal 130 a sem tam i tacho 170. A pokud jedete takovýmto tempem, tak úplně v pohodě se přes 10l dostanete! Jako paradox se sedmičkovým baworákem 4.4 V8 stejným tempem spotřeba 8,5l Určitě malý obsa je super do města, ale na dlouhé dálniční přesuny 100% NE!
Ale zajímala by mne recenze tohoto auta po nájezdu 300.000km po České Republice Co s autem udělají naše "perfektní" cesty atd.
reagować
Falewick
ilość wystąpień25
data registracji07.09.2011
Poniedziałek 10.03.2014 15:29, hm
"Skúšal som aj 1,6 lit. Ecoboost 110 kW, ale rozdiel vo výkone som nepoznal, skôr naopak."

Zřejmě nějaký senzorický problém, způsobený hysterickým nadšením z foukaného jednolitru..
reagować
Th0r
ilość wystąpień7
data registracji06.10.2011
Poniedziałek 19.05.2014 01:01, 30000?
Koupim si nový auto a musim čekat 30000 km než se ten motor zajede?
reagować
tipcarsweb
ilość wystąpień12
data registracji31.03.2014
Poniedziałek 19.05.2014 10:27, RE: 30000?
Muj motor ze skutecne zajel az po 60tisic km - spotreba, zrychleni, vykon.

reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Poniedziałek 19.05.2014 11:26, Fabie
Koukám, lidem ta fabka HTP nedá spát. A většinou se vyjadřují ti, co s tím nikdy pořádně nejezdili. Měli jsme jednu firemní, tu silnější, 47 kW, pořád jezdí, ale já už tam nepracuju a kilometrově se blíží 300000 km. To auto bylo naprosto zneužívané, všichni to drali co to dali, dálnice nedálnice. Z poruch na motoru bych uvedl jedinou a to výměnu rozvodového řetězu ve 200000 km. Údajně měl být doživotní, ale chrastil jak dětské chrastítko. Další poruchy nebyly. Po dálnici při přesunu 140 tachometrových byla běžná spotřeba 8 l, na okreskách při pracovním tempu kolem 7. Když jsem si ho jednou půjčil na cestu domů z Brna do Semil, jel jsem za 5l benzínu na 100 km. Podle PP. V reálu možná o nějakou tu desetinu víc. Jel jsem striktně na spotřebu, dodržoval jsem 80–90 km/h, do vesnic jsem se snažil moc nebrzdit. Takže ono to jde.

A co se týče tématu, Focuse s litrovou foukačkou nechci, ať si to nechají.
reagować
Lt. Goodbody
ilość wystąpień1
data registracji22.05.2014
Cztwartek 22.05.2014 12:23, RE: Fabie
Prosimich, to se chlubí, nebo si stěžujou, že benzíňák 1.2 jezdí za 7 mimo město a za 8 na dálnici?
Za tolik litrů jezdívala před 30 lety i Š120 blahé paměti.
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.