anonym napisał:
Mhm, tak přeji hodně štěstí při stáčení kotoučů a ať při tom potom nikdo nezahyne. Už jsem viděl následky stáčení kotoučů a nebylo to nic hezkýho! Právěže kotouče stáčí jenom čuně!!!! Na fiestu jsem schopen seznat kotouč za 560,-Kč, je to tak moc, že ho musíte nechat stočit? Chápete vůbec, že brzdy jsou to nejdůležitější na autě? Když se vám po.... motor, tak nepojedete, ale když Vám odejdou brzdy, tak se třeba zabijete. Fordy servisuji celkem často a zejména auta do roku 1996 za moc nest...
Měl jsem fiestu 1,3 1997, 60 koní klasický motor ( 8 ventil ) od novotí jsem s ní jenom já. Za 3, 5 roku 135.000.
Závady :
ventil volnoběžného chodu - výměna
ložisko na LZ kole - výměna
údržba dle servisní knížky olej filtry , svíčky atd. ( poze značkový servis )
další investice :
2 x přední desky a kotouče ( zadní brzdy původní )
2 x gumy letní ( michelin )
1 x letní ( sava )
1 ks žárovka halogen
průměrná spotřeba 6,3 l
jednou jsem zkoušel při průměrné 90 km/ hod 5,50 l
beru vždy plnou nádrž a nastavím denní počítač km tak si lehce spočítám spotřebu. K brzdám mám pocit ,že předek brzdil dost jedovatě. Ale asi to chce vždy vyměnit za kvalitnídesky a kotouče .
Tak u 59.t.mám pocit, že spousta lidí si koupí již auto, které má stočené tacho. ideální stav pro kupce max. do 89000 to pohladí na duši
jenom pro informaci mé fiesty
nákupní cena 259. 000 ,- ( pouze holátko )
3 dveře, bez serva a airbagů
výkup do autobazaru po 3,5 letech za hotové 115.000,-