matej.matys.71FB napisał:
JEDINA ZÁVADA CO MI TO PÍŠE JE ŽE ČASOVANI VYFUKOVEHO VENTILU PŘILIŠ PŘEDČASNY ok DEJTE TOMU ŽE ROZVODY SKOČILY V PÁTEK NA TO KUKAJ V SERVISE...ALE ZAJIMAVE JE ŽE PŘI VOLNOBĚHU MI LAMBDA PŘED KATEM UKAZUJE 0,32V KOLÍSÁ K 0,33V A TAM STOJÍ....HÁDÁM ŽE SE JEDNÁ O CHUDOU SMĚS PŘIČINY JSOU DVĚ BUD JE MRTVÁ NEBO JE DIRKA PŘED NI A PŘISÁVA NA VÝFUKU ŽE ?? NICMENĚ NIC MI NESYČI TK NEVIM....VÍTE CO JE ZAJIMAVE ??? ODPOJIL JSEM VAHU VZDUCHU A NA DIAGNOSTICE SE NIC NEZMĚNILO JEDINE CO TO PIŠE JE NIZKÝ VSTUPNÍ SIGNÁL DO MĚŘIČE HMOTNOSTI !!!!PAK JSEM ODPOJIL JEŠTĚ LAMBDU A DIAGNOSTIKA NEHODILA ŽADNOU ZAVADU + MOTOR NEZMĚNIL SVÉ CHOVÁNÍ...JAK JE MOŽNÉ ,ŽE ODPOJIM DVA NEJDULEŽITĚJŠI SMYSLY PRO ŘIDICI JEDNOTKU A MOTOR BĚŽÍ BEZE ZMĚNY?NEMŮŽE NIZKÝ VSTUPNÍ SIGNÁL DO VÁHY POCHÁZET Z NÍZKÉ VOLTÁŽE LAMBÁDKY?
Předčasný ventil je buď vadné čidlo nebo skutečně skočený rozvod.
Napětí odpovídající bohatosti směsi neznám, ale chudá směs znamená 3 věci (při bezvadném stavu zapalování a vstřikování):
1) vadná lambda
2) přisávání falešného vzduchu na sání
3) přisávání falešného vzduchu ve výfuku (prasklina v potrubí, protože parohy na bloku netěsné nebudou a pak už další spoj před lambdou asi není)
Na ostatní otázky neumím odpovědět. Myslím, že i z lambdy i z MAFu jdou hodnoty do ECU, kde se podle nich dávkuje palivo. A pokud je nesprávný, tak se k výpočtu množství paliva použijí hodnoty jiné a do registru závad by se měla načíst chybová hláška.