0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Escort XR3i a úpravy majitele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.05.2010 14:14, RE: ehm
anonim napisał:
30investice + nakupka +ekodan ???? a nejsme na 50ti?
myslim, ze TOM to rekl za me. jaka nakupka? rekl, ze to auto ma od dedy. deda misto aby platil za eko likvidaci auta, tak ho proste dal vnouceti at se stara. auto je nejspis psane porad na dedu, takze ani nebyla nutnost platit eko dan. spokojeni jsou tedy oba.

cas nad tim stravil mladik s nadsenim a stravil ho rad. jakou sazbou chces uctovat dobrovolnou aktivitu? dyby mel fabku, tak ji treba tolika casu nevenuje, protoze je fabka tuctova, nudna a je na kazdym rohu. takhle ma auto, ktere je sice retro, ale je chic a dyz na to prijde ... ukaze zada kdejake fabce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.05.2010 01:27, :)
Ahoj,
preju ti hodne stastne ujetych km a fandim tvoji zalibe.
V tomto voze jsem jel jen jednou pred X lety a libilo se mi to. Byla to tusim nejaka 1.3i a jelo to vazne dobre.
Mej se.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.05.2010 01:43, RE: Dobrý:o)
kadr03 napisał:
Hezká hračka. Fakt oceňuji snahu majitele udělat něco sám. Je to mnohem lepší, než když kluk dostane prachy na auto od rodičů, přitáhne první bávo, který má velký kola se sjetými pneumatikami a samolepku M, a pak se v něm rozplácne o první strom. Když si člověk auto postaví sám, má k němu úplně jiný vztah a dá větší pozor, aby si nerozbil auto i tlamu. Jak zde bylo správně zmíněno, vyšší výkon by měl zohlednit i lepší podvozek a brzdy, tedy správně by to mělo být naopak, nejdříve brzdy, pak výk...
Zajímavé příspěvky v diskusi....Mladík je šikovný,auto si dal pěkně do kupy....a je rád,že mu jezdí,dal si do něho plno výbavy na muziku.....Co má kdo proti tak málo najetých km?Já neuznávám lidi,kteří si koupí nový auto,a za 4 roky z něho udělají pojízdný šrot.....zase tak bohatí nejsme,přiznejme si.....Já osobně jsem před 6 lety koupila auto starý 11 let,investovala jsem do něho přes 25 tis.Kč,to auto vyšlo přes 100 tis.ale byla to značka,ne nějaký šunt(Honda-Accord RV 1992),letos jsem jí prodala za 25 tis.Kč,za cenu alu kol,defacto.....koupil si jí nakonec mladík,23 let,a udělá mu ještě hodně služby,byla v moc dobrém stavu,to auto nežralo skoro olej,já jsem do něho za celou dobu žádný nelila,jen jsem jej celý nechala vyměnit.....Jen jsem lila benzín...Takže myslím kluk bude max.spokojený.....ale chtěla jsem říci,že jsem se starým accordem najela za těch 6 let 22 tis.km,při prodeji mělo poctivých 168 tis.km.....takže na 2.0 i,slušný stav.....Nehaňte hochovi forda,tenkrát escorti byli super v tý době,mezi škodovkáři byli něco extra.....Ještě jeden poznatek,přísloví:Auto je obraz jeho majitele.....takže pánové,nejdříve si každý zameťte před svými prahy a pak kritizujte druhé!!!!O té Kylie,co je to za ženskou?Dělala tady rady,jako kdyby byla vyučená automechanička.....zarytá majitelka citroenu C5,takovýho braku!!!!Zaplať pánbu,že už tady nepřispěvuje,kdo má ty její žvásty číst.....autům zdar!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.05.2010 01:46, RE: Utopené peníze?
Alkantpan napisał:
Už po prvních pár větách jsem si říkal, že tohle musí být absolutní fanda do Fordů anebo kluk s řidičákem, který ještě voní novotou a neseknul jsem se. Jinak mi to ale přijde trochu utažené za vlasy. Investice 30 tisíc a nejsou u konce, za rok najeto cca 3 tisice km takže palivo,pojistka dalších 10 tisíc a ještě ty pneuco jej čekají. Celkové náklady hrubě přes 40 tisíc Kč na 3 tisíce ujetých km, to je tak 15 kč na 1 km, to už je pomalu lepší si na vše volat taxika.
Ale abych to autorovi jen neh...
Vsadím se,že Vy svoje auto tak vyšperkovaný tedy nemáte!Všechny koníčky stojí peníze,a kdybychom se měli koukat jen na peníze a kolik co stojí,pak je lepší nemít nic a jen to druhým hanět,že?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.05.2010 10:35, RE: Dobrý:o)
monis napisał:
Zajímavé příspěvky v diskusi....Mladík je šikovný,auto si dal pěkně do kupy....a je rád,že mu jezdí,dal si do něho plno výbavy na muziku.....Co má kdo proti tak málo najetých km?Já neuznávám lidi,kteří si koupí nový auto,a za 4 roky z něho udělají pojízdný šrot.....zase tak bohatí nejsme,přiznejme si.....Já osobně jsem před 6 lety koupila auto starý 11 let,investovala jsem do něho přes 25 tis.Kč,to auto vyšlo přes 100 tis.ale byla to značka,ne nějaký šunt(Honda-Accord RV 1992),letos jsem jí prod...
No být Tebou, tak bych se do Kylie moc nenavážel, jak jsem tak četl ten příspěvek, tak toho pravděpodobně Kylie víc nacouvala, než Ty najezdila dopředu. A co se dá Kylie vytknout, tak to styl psaní, který je opravdu velmi nepřehledný, ovšem věcný obsah závadný nebýval.
Pokud bych se měl svobodně rozhodnout, které příspěvky bych tady viděl raději, tak se neuraz, ale Tvé by to nebyly, to i z důvodu, že před 6-ti lety se psal rok 2004, a to Tvému vozidlu nebylo let 11, ale 12, čili máš snahu věci nepodávat v reálném světle, takže těžko říct, co je vlastně v příspěvku pravda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 00:11, RE: Teplotní čidlo
David V napisał:
A ještě jedno čidlo je pro spouštění ventilátoru na chladiči. Nedůležitější je čidlo pro ECU a kontakty a vedení. Obvykle se nachází někde na hlavě motoru. Čidlo pro palubní ukazatel je v blízkosti termostatu.
Co se týká úprav na vozidle, tak bych majiteli doporučil, aby si někde sehnal silnější alternátor. Při dnešní nutnosti denního svícení a při tom, co si do auta namontoval a při těch krátkých pojížďkách to ten jeho stávající nemusí dlouho vydržet.
Asi bych 30-ti tisícovou investici taky vy...
Dobrý den, už jsem to vyřešil. Šlo nakonec o to čidlo teploty přímo na bloku motoru. Vykazovalo za studena správné hodnoty, ale při zahřátí se odpor měnil méně strmě než měl. Otázkou je zda to bylo vadné, nebo tam někdo dal z jiného modelu. Protože když jsem kupoval nové, tak podle čísla starého to staré bylo na escort V. Jinak jsem udělal ještě nějaké další upravy. A ohledně těch brzd, tak t\ byly výborné už když jsem auto dostal(téměř nové). A auto neváží tak moc, tak brzdí velice dobře i přes to že vzadu jsou pouze bubnové brzdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 00:15, RE: skorodovanej ford
David V napisał:
Neznám stroj, který by nebylo potřeba po létech bezúdržbového provozu repasovat. Nicméně zrovna Mondeo má podvozek relativně trvanlivý, stejně jako třeba Focus. Neříkám, že Ford nemá bolestivá místa, třeba teď jsem měnil 4 silentbloky na zadní nápravě, což je zrovna bolestivé místo, ale nakonec jsem i s geometrií platil 6500 (strašili mě 8-mi) ve Fordu, ale je to únosné vzhledem k ceně, za kterou Mondeo dneska pořídíš.
Ovšem běžný spotřební materiál na Fordy (destičky, kotouče, filtry, olej, tlu...
Zdravím, u tohoto fordíka jsem čepy měnil a jsou zalisované v ramenech.(spodní závěsné přední)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.01.2012 00:15, RE: Utopené peníze?
Pepe napisał:
Vychází to. Každej víkend na náves před místní diskotéku, volume doprava (pozor, je třeba mít nastartováno, aby se vodjelo, popř. ještě lechtat plyn, aby to nechcíplo). Oblbnout nějakou 16 a hajdy na seník. Proč ne. Doporučuju audio doplnit minimálně o jeden kondenzátor kvůli stabilizaci napětí. Hodně štěstí a bacha na breberky.
Kapacitor tam mám 1F.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.