0
powrót
 

diskuze k tématu: Výměna C-maxe za Roomstera

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 22.08.2013 14:45, RE: nafta
Koloss napisał:
matys000 napisał:
1.8 TDCI má 92kW a podle jednoho fóra Ford nemá DPF. A zas kdyby si pán pořídil S Max 1.8TDCI 92kW tak zase bude platit stejnou pojistku jak dosud na Cmax a když si spočítá kolik ušetří na pojištění oproti 2.0 TDCI tak bych nechal 1.8 TDCI ještě chipnout :) Tady v nabídkách Ford S-Max jsem našel 1.8 TDCI za 160tis a vypadal dobře :) a má také 6kvalt :D
Já bych napsal, že rozdíl v povinném ručení je zanedbatelný, ale free78 to vyjádřil odborněji. Co se týče chipování - jediný případ, kdy bych o tom uvažoval, je situace, kdy existují identické motory s různým výkonem a já bych chtěl dohnat rozdíl způsobený rozdílným nastavením řídící jednotky. Jinak je to kur*ení motoru. Takže S-Max 1.8 TDCI je přijatelná altrnativa, ale tazatel by si ho musel pořádně projet, jestli mu opravdu vyhoví.


To jednoznačně souhlasím. Také platí to staré pravidlo o feliciich. Někdy ty 40kW verze 1.3 jedou lépe než ty 1.3 50kW :D takže se může stát že ta 1.8 TDCI pojede dokonce lépe záleží na stavu motoru a jak byl zajetý.
reagować
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Cztwartek 22.08.2013 14:54, RE: nafta
matys000 napisał:
free78 napisał:
matys000 napisał:
Koloss napisał:
matys000 napisał:
Nebo také by se pán mohl podívat po Ford S-Max s motorizaci 2.0 TDCi. Do 200tis kč se dá sehnat velice pěkný kousek v dnešní době. Spolehal bych se především na vozy po 1.majiteli a se serviskou. Docela se mmi zalíbil když jsem se díval zda se dá nějaký S-MAX sehnat tak jsem našel za 189 000Kč v takové oranžové metalíze ale není to jak pomeranč :D se 186tis km s klimou, 8x airbag a vším možným a s motorem 2.0 TDCI 103kW a 6° převodovka která bude vhodná na dálnici. Myslím si že 103kW je na takový to vůz dostačující pohon a to včetně na vyjetí nějakého kopečku.
S-Max obecně není vůbec špatná varianta, ale u toho 2.0 TDCI už asi bude vždy DPF, což u ojetin začíná být potenciální průserová záležitost. Asi bude bez DPF 1.8 TDCI, ale s tím výkonem to bude řekněme hodně základní motorizace.
1.8 TDCI má 92kW a podle jednoho fóra Ford nemá DPF. A zas kdyby si pán pořídil S Max 1.8TDCI 92kW tak zase bude platit stejnou pojistku jak dosud na Cmax a když si spočítá kolik ušetří na pojištění oproti 2.0 TDCI tak bych nechal 1.8 TDCI ještě chipnout :) Tady v nabídkách Ford S-Max jsem našel 1.8 TDCI za 160tis a vypadal dobře :) a má také 6kvalt :D
A kolik teda se tak ušetří za to pojištění? Podle mne rozdíl v roční pojistce může být okolo 1 tisíce korun. Víc ne. Předpokládejme, že by si pán hodlal nechat to auto asi tak 5 let. To dělá 5 tisíc rozdíl. Auto koupí za cca 180 tisíc. Po pěti letech klesne cena vozu na 80 tisíc. Za opravy a údržbu dá řekněme 30 tisíc (a to jsem hodně z levného kraje). Při nájezdu 25 tisíc km ročně ( tedy 125 tisíc km za 5 let při průměrné spotřebě 7 litrů na 100km a ceně paliva 35 Kč za litr ) utratí celkem 306250,- Kč jen za palivo. Podtrženo sečteno náklady na 5 let provozu budou cca 436250,- Kč. Pochopitelně + navíc ono povinné ručení. Takže to bude: - pokud "ušetří" 436250,- + (5x3000,- povinné) = 451250,- Kč - nebo pokud neušetří 436250,- + (5x4000,- povinné) = 456250,- Kč Přepočteno ještě na km: - pokud pán "ušetří", bude jezdit za 3.61,- Kč na km - pokud pán neušetří, bude jezdit za 3.65,- Kč na km Fakt je tam ten rozdíl za povinné ručení tou hlavní položkou? Fakt by to měl pán zohlednit? Samozřejmě vím, že pro 80 procent lidí je povinné ručení magickým zaklínadlem. Mě ale osobně připadá že cenu za provoz ovlivňuje jen velmi málo... Závěr tedy je "když si spočítá kolik ušetří na pojištění oproti 2.0 TDCI", zjistí, že neušetří nic.
Tolik???! Řekněme, že průměrná spotřeba takového vozu s motorem 1.8 TDCI 92kW je kolem 6 litrů na 100km a to jak v městském tak mimoměststkém provozu. Při průměrné ceně nafty která je kolem 35,60 Kč to dělá 213,60 Kč na 100km. Tedy to znamená že 1km ho vyjde na 2,136 Kč. Palivo tedy na 5let neboli na 125 000km ho bude stát 267 000 Kč. Teď to pojištění. Počítal jsem pojištění na stránkách české pojištovny a tam mi po zadání orientačního bonusu 60 měsícu vyšlo pojištění na 3500Kč ročně ve kterém je úrazové pojištění na všech sedačkách a proti odcizení vozidla. A navíc každým rokem se o nějakou tu stovku zmenšuje pojištění. Ale tedy odhadem by za pojištění dal během 5ti let celkem 17500Kč. Během 5ti let by pán ušetřil na povinném ručení kolem 7500Kč oproti 2.0 TDCI. Nepočítám servis! Pouze první servis po koupi a to jsou rozvody s vodní pumpou od BOSCH za 2300Kč,filtry BOSCH celkem cca 1400Kč a olej FORD FORMULA 5W30 5L 900Kč. Mě to vychází s palivem, pojištěním na 1.8 TDCI na 284500Kč + první servis.


Matys provedl klasický příklad - "Věřím pouze statistice, kterou si zpadělám sám".
Matys aby mu výsledek vyšel lépe než mě, uvažoval spotřebu ne 7 na sto ale 6 na sto. Prostě deklarativně to bude žrát 6 a hotovo. No hlavně aby to tolik matysovy žralo i v reálu. Dále Matys uvažuje, že kupní cena auta, náklady na opravy a údržbu jsou nulové. No jo. Jde to. Ale musí být člověk syn či dcera milionáře.

EDIT: a ono nejen toto. Dle matyse auto nebude během ujetí 125tis. km potřebovat nic víc než 1x vyměnit olej.... Samozřejmě olej se vymění sám. Cena za výměnu opět nulová.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 22.08.2013 15:19, RE: nafta
free78 napisał:
matys000 napisał:
free78 napisał:
matys000 napisał:
Koloss napisał:
matys000 napisał:
Nebo také by se pán mohl podívat po Ford S-Max s motorizaci 2.0 TDCi. Do 200tis kč se dá sehnat velice pěkný kousek v dnešní době. Spolehal bych se především na vozy po 1.majiteli a se serviskou. Docela se mmi zalíbil když jsem se díval zda se dá nějaký S-MAX sehnat tak jsem našel za 189 000Kč v takové oranžové metalíze ale není to jak pomeranč :D se 186tis km s klimou, 8x airbag a vším možným a s motorem 2.0 TDCI 103kW a 6° převodovka která bude vhodná na dálnici. Myslím si že 103kW je na takový to vůz dostačující pohon a to včetně na vyjetí nějakého kopečku.
S-Max obecně není vůbec špatná varianta, ale u toho 2.0 TDCI už asi bude vždy DPF, což u ojetin začíná být potenciální průserová záležitost. Asi bude bez DPF 1.8 TDCI, ale s tím výkonem to bude řekněme hodně základní motorizace.
1.8 TDCI má 92kW a podle jednoho fóra Ford nemá DPF. A zas kdyby si pán pořídil S Max 1.8TDCI 92kW tak zase bude platit stejnou pojistku jak dosud na Cmax a když si spočítá kolik ušetří na pojištění oproti 2.0 TDCI tak bych nechal 1.8 TDCI ještě chipnout :) Tady v nabídkách Ford S-Max jsem našel 1.8 TDCI za 160tis a vypadal dobře :) a má také 6kvalt :D
A kolik teda se tak ušetří za to pojištění? Podle mne rozdíl v roční pojistce může být okolo 1 tisíce korun. Víc ne. Předpokládejme, že by si pán hodlal nechat to auto asi tak 5 let. To dělá 5 tisíc rozdíl. Auto koupí za cca 180 tisíc. Po pěti letech klesne cena vozu na 80 tisíc. Za opravy a údržbu dá řekněme 30 tisíc (a to jsem hodně z levného kraje). Při nájezdu 25 tisíc km ročně ( tedy 125 tisíc km za 5 let při průměrné spotřebě 7 litrů na 100km a ceně paliva 35 Kč za litr ) utratí celkem 306250,- Kč jen za palivo. Podtrženo sečteno náklady na 5 let provozu budou cca 436250,- Kč. Pochopitelně + navíc ono povinné ručení. Takže to bude: - pokud "ušetří" 436250,- + (5x3000,- povinné) = 451250,- Kč - nebo pokud neušetří 436250,- + (5x4000,- povinné) = 456250,- Kč Přepočteno ještě na km: - pokud pán "ušetří", bude jezdit za 3.61,- Kč na km - pokud pán neušetří, bude jezdit za 3.65,- Kč na km Fakt je tam ten rozdíl za povinné ručení tou hlavní položkou? Fakt by to měl pán zohlednit? Samozřejmě vím, že pro 80 procent lidí je povinné ručení magickým zaklínadlem. Mě ale osobně připadá že cenu za provoz ovlivňuje jen velmi málo... Závěr tedy je "když si spočítá kolik ušetří na pojištění oproti 2.0 TDCI", zjistí, že neušetří nic.
Tolik???! Řekněme, že průměrná spotřeba takového vozu s motorem 1.8 TDCI 92kW je kolem 6 litrů na 100km a to jak v městském tak mimoměststkém provozu. Při průměrné ceně nafty která je kolem 35,60 Kč to dělá 213,60 Kč na 100km. Tedy to znamená že 1km ho vyjde na 2,136 Kč. Palivo tedy na 5let neboli na 125 000km ho bude stát 267 000 Kč. Teď to pojištění. Počítal jsem pojištění na stránkách české pojištovny a tam mi po zadání orientačního bonusu 60 měsícu vyšlo pojištění na 3500Kč ročně ve kterém je úrazové pojištění na všech sedačkách a proti odcizení vozidla. A navíc každým rokem se o nějakou tu stovku zmenšuje pojištění. Ale tedy odhadem by za pojištění dal během 5ti let celkem 17500Kč. Během 5ti let by pán ušetřil na povinném ručení kolem 7500Kč oproti 2.0 TDCI. Nepočítám servis! Pouze první servis po koupi a to jsou rozvody s vodní pumpou od BOSCH za 2300Kč,filtry BOSCH celkem cca 1400Kč a olej FORD FORMULA 5W30 5L 900Kč. Mě to vychází s palivem, pojištěním na 1.8 TDCI na 284500Kč + první servis.
Matys provedl klasický příklad - "Věřím pouze statistice, kterou si zpadělám sám". Matys aby mu výsledek vyšel lépe než mě, uvažoval spotřebu ne 7 na sto ale 6 na sto. Prostě deklarativně to bude žrát 6 a hotovo. No hlavně aby to tolik matysovy žralo i v reálu. Dále Matys uvažuje, že kupní cena auta, náklady na opravy a údržbu jsou nulové. No jo. Jde to. Ale musí být člověk syn či dcera milionáře. EDIT: a ono nejen toto. Dle matyse auto nebude během ujetí 125tis. km potřebovat nic víc než 1x vyměnit olej.... Samozřejmě olej se vymění sám. Cena za výměnu opět nulová.


stejně mi unikl smysl, co vlastně dokázal. Že se kvůli pojistce vyplatí menší motor? To už jsem zjistil dávno, že ne. Teď mám 2,5 litr a povko mám za 3400 (+živelní pohromy, zvěř, zvířata, hlodavci) a předtím jsem měl 1,8 litru a platil jsem 4000 (jen živelní pohromy). Takže za mě větší obsah je na povku levnějš. Je to sice demagogické, ale pravdivé. Apropos to povko za 3500 s odcizením bych rád viděl.
reagować
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Cztwartek 22.08.2013 15:31, RE: nafta
David V napisał:
stejně mi unikl smysl, co vlastně dokázal. Že se kvůli pojistce vyplatí menší motor? To už jsem zjistil dávno, že ne. Teď mám 2,5 litr a povko mám za 3400 (+živelní pohromy, zvěř, zvířata, hlodavci) a předtím jsem měl 1,8 litru a platil jsem 4000 (jen živelní pohromy). Takže za mě větší obsah je na povku levnějš. Je to sice demagogické, ale pravdivé.


No podle mne bylo účelem prokázat, že nemám pravdu, když tvrdím že najetí 125 tisíc km výše uvedeným vozem přijde na 456250,- Kč (= tedy 3.65,- Kč na km).
456tisíc mámo! Ty lži! Mě to jezdí přece za 4 na sto!
-----
U koho se dá pořídit takové výhodné povinné ručení? Já mám na 2,5 litr, 125kW za 4 tisíce u Allianz. Nižší cenu mi nabízela jen pojišťovna SLAVIA.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 22.08.2013 15:46, RE: nafta
free78 napisał:
David V napisał:
stejně mi unikl smysl, co vlastně dokázal. Že se kvůli pojistce vyplatí menší motor? To už jsem zjistil dávno, že ne. Teď mám 2,5 litr a povko mám za 3400 (+živelní pohromy, zvěř, zvířata, hlodavci) a předtím jsem měl 1,8 litru a platil jsem 4000 (jen živelní pohromy). Takže za mě větší obsah je na povku levnějš. Je to sice demagogické, ale pravdivé.
No podle mne bylo účelem prokázat, že nemám pravdu, když tvrdím že najetí 125 tisíc km výše uvedeným vozem přijde na 456250,- Kč (= tedy 3.65,- Kč na km). 456tisíc mámo! Ty lži! Mě to jezdí za přece za 4 na sto! ----- U koho se dá pořídit takové výhodné povinné ručení? Já mám na 2,5 litr, 125kW za 4 tisíce u Allianz. Nižší cenu mi nabízela jen pojišťovna SLAVIA.



Já mám Generali a volal mi externí pohůnek, že dostal na starost moje "produkty", jestli prej s tím nechci něco udělat (to jsem platil 3800). A říkám, že si myslím, že moc prostoru nemá. A on mi udělal smlouvu na necelých 3400 a zahrnul tam ty jejich bonusy a zvýšené plnění (skla nepřiplácím, protože jsem 10 let neměl incident, abych měnil celý sklo a navíc mám v autoskle známý, takže kdyžtak za náklady). Je fakt, že mám pný bonus od roku 2000, je mi hoooodně přes 30 a mám děti, ale zase Brno to prodražuje (nějaký Vidlákov u Lhoty by byl lepší), což se všechno zohledňovalo. Nevěřil jsem tomu, ale sundal 4 stovky. Masakr. Začínal jsem u Kooperativy za 5800 a ti nechtěli o zlevnění syšet.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 22.08.2013 16:50, RE: nafta
free78 napisał:
matys000 napisał:
free78 napisał:
matys000 napisał:
Koloss napisał:
matys000 napisał:
Nebo také by se pán mohl podívat po Ford S-Max s motorizaci 2.0 TDCi. Do 200tis kč se dá sehnat velice pěkný kousek v dnešní době. Spolehal bych se především na vozy po 1.majiteli a se serviskou. Docela se mmi zalíbil když jsem se díval zda se dá nějaký S-MAX sehnat tak jsem našel za 189 000Kč v takové oranžové metalíze ale není to jak pomeranč :D se 186tis km s klimou, 8x airbag a vším možným a s motorem 2.0 TDCI 103kW a 6° převodovka která bude vhodná na dálnici. Myslím si že 103kW je na takový to vůz dostačující pohon a to včetně na vyjetí nějakého kopečku.
S-Max obecně není vůbec špatná varianta, ale u toho 2.0 TDCI už asi bude vždy DPF, což u ojetin začíná být potenciální průserová záležitost. Asi bude bez DPF 1.8 TDCI, ale s tím výkonem to bude řekněme hodně základní motorizace.
1.8 TDCI má 92kW a podle jednoho fóra Ford nemá DPF. A zas kdyby si pán pořídil S Max 1.8TDCI 92kW tak zase bude platit stejnou pojistku jak dosud na Cmax a když si spočítá kolik ušetří na pojištění oproti 2.0 TDCI tak bych nechal 1.8 TDCI ještě chipnout :) Tady v nabídkách Ford S-Max jsem našel 1.8 TDCI za 160tis a vypadal dobře :) a má také 6kvalt :D
A kolik teda se tak ušetří za to pojištění? Podle mne rozdíl v roční pojistce může být okolo 1 tisíce korun. Víc ne. Předpokládejme, že by si pán hodlal nechat to auto asi tak 5 let. To dělá 5 tisíc rozdíl. Auto koupí za cca 180 tisíc. Po pěti letech klesne cena vozu na 80 tisíc. Za opravy a údržbu dá řekněme 30 tisíc (a to jsem hodně z levného kraje). Při nájezdu 25 tisíc km ročně ( tedy 125 tisíc km za 5 let při průměrné spotřebě 7 litrů na 100km a ceně paliva 35 Kč za litr ) utratí celkem 306250,- Kč jen za palivo. Podtrženo sečteno náklady na 5 let provozu budou cca 436250,- Kč. Pochopitelně + navíc ono povinné ručení. Takže to bude: - pokud "ušetří" 436250,- + (5x3000,- povinné) = 451250,- Kč - nebo pokud neušetří 436250,- + (5x4000,- povinné) = 456250,- Kč Přepočteno ještě na km: - pokud pán "ušetří", bude jezdit za 3.61,- Kč na km - pokud pán neušetří, bude jezdit za 3.65,- Kč na km Fakt je tam ten rozdíl za povinné ručení tou hlavní položkou? Fakt by to měl pán zohlednit? Samozřejmě vím, že pro 80 procent lidí je povinné ručení magickým zaklínadlem. Mě ale osobně připadá že cenu za provoz ovlivňuje jen velmi málo... Závěr tedy je "když si spočítá kolik ušetří na pojištění oproti 2.0 TDCI", zjistí, že neušetří nic.
Tolik???! Řekněme, že průměrná spotřeba takového vozu s motorem 1.8 TDCI 92kW je kolem 6 litrů na 100km a to jak v městském tak mimoměststkém provozu. Při průměrné ceně nafty která je kolem 35,60 Kč to dělá 213,60 Kč na 100km. Tedy to znamená že 1km ho vyjde na 2,136 Kč. Palivo tedy na 5let neboli na 125 000km ho bude stát 267 000 Kč. Teď to pojištění. Počítal jsem pojištění na stránkách české pojištovny a tam mi po zadání orientačního bonusu 60 měsícu vyšlo pojištění na 3500Kč ročně ve kterém je úrazové pojištění na všech sedačkách a proti odcizení vozidla. A navíc každým rokem se o nějakou tu stovku zmenšuje pojištění. Ale tedy odhadem by za pojištění dal během 5ti let celkem 17500Kč. Během 5ti let by pán ušetřil na povinném ručení kolem 7500Kč oproti 2.0 TDCI. Nepočítám servis! Pouze první servis po koupi a to jsou rozvody s vodní pumpou od BOSCH za 2300Kč,filtry BOSCH celkem cca 1400Kč a olej FORD FORMULA 5W30 5L 900Kč. Mě to vychází s palivem, pojištěním na 1.8 TDCI na 284500Kč + první servis.
Matys provedl klasický příklad - "Věřím pouze statistice, kterou si zpadělám sám". Matys aby mu výsledek vyšel lépe než mě, uvažoval spotřebu ne 7 na sto ale 6 na sto. Prostě deklarativně to bude žrát 6 a hotovo. No hlavně aby to tolik matysovy žralo i v reálu. Dále Matys uvažuje, že kupní cena auta, náklady na opravy a údržbu jsou nulové. No jo. Jde to. Ale musí být člověk syn či dcera milionáře. EDIT: a ono nejen toto. Dle matyse auto nebude během ujetí 125tis. km potřebovat nic víc než 1x vyměnit olej.... Samozřejmě olej se vymění sám. Cena za výměnu opět nulová.

Zdůraznil jsem že nepočítám servis který se bude provádět během pětiletého provozu. Navíc v dnešní době si každé šikovnější ruce vymění olej sami. A nevím co se vám na te spotřebě nezdá. Já mám Ford Fiesta 1.3 51kW ročník 2003 momentálně má něco okolo 94500km. Moje spotřeba je 1,90Kč na 1km v městském provozu. Jezdím totiž plynule a bez nějakého zbytečného brždění abych si topil :D Když jsem dojižděl na křižovatky s podřazováním moje spotřeba byla 2,50Kč na 1km ve městě. Nyní tak 350m před křižovatkou mám podle GPS 53km/h takže vyřadím a ten zbytek dojedu setrvačností auta protože proč dupat na brzdu když jsem u křižovatky a musím zpomalit z 50tky na 20cet nebo nulu když tam dojedu stejně s dvacítkou na tachu :D A jezdím jenom do 2000ot/min :D
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 22.08.2013 17:32, RE: nafta
matys000 napisał:
Zdůraznil jsem že nepočítám servis který se bude provádět během pětiletého provozu. Navíc v dnešní době si každé šikovnější ruce vymění olej sami. A nevím co se vám na te spotřebě nezdá. Já mám Ford Fiesta 1.3 51kW ročník 2003 momentálně má něco okolo 94500km. Moje spotřeba je 1,90Kč na 1km v městském provozu. Jezdím totiž plynule a bez nějakého zbytečného brždění abych si topil :D Když jsem dojižděl na křižovatky s podřazováním moje spotřeba byla 2,50Kč na 1km ve městě. Nyní tak 350m před křižovatkou mám podle GPS 53km/h takže vyřadím a ten zbytek dojedu setrvačností auta protože proč dupat na brzdu když jsem u křižovatky a musím zpomalit z 50tky na 20cet nebo nulu když tam dojedu stejně s dvacítkou na tachu :D A jezdím jenom do 2000ot/min :D


Pane na nebi
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 22.08.2013 22:50, RE: nafta
David V napisał:
matys000 napisał:
Zdůraznil jsem že nepočítám servis který se bude provádět během pětiletého provozu. Navíc v dnešní době si každé šikovnější ruce vymění olej sami. A nevím co se vám na te spotřebě nezdá. Já mám Ford Fiesta 1.3 51kW ročník 2003 momentálně má něco okolo 94500km. Moje spotřeba je 1,90Kč na 1km v městském provozu. Jezdím totiž plynule a bez nějakého zbytečného brždění abych si topil :D Když jsem dojižděl na křižovatky s podřazováním moje spotřeba byla 2,50Kč na 1km ve městě. Nyní tak 350m před křižovatkou mám podle GPS 53km/h takže vyřadím a ten zbytek dojedu setrvačností auta protože proč dupat na brzdu když jsem u křižovatky a musím zpomalit z 50tky na 20cet nebo nulu když tam dojedu stejně s dvacítkou na tachu :D A jezdím jenom do 2000ot/min :D
Pane na nebi
Samozřejmě že za městem jezdivam do 3000 ot/min :D Spíše jezdím tak jaký výkon požaduji ale ze 70koní neni co moc hledat :D


reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 22.08.2013 23:44, RE: nafta
matys000 napisał:
David V napisał:
matys000 napisał:
Zdůraznil jsem že nepočítám servis který se bude provádět během pětiletého provozu. Navíc v dnešní době si každé šikovnější ruce vymění olej sami. A nevím co se vám na te spotřebě nezdá. Já mám Ford Fiesta 1.3 51kW ročník 2003 momentálně má něco okolo 94500km. Moje spotřeba je 1,90Kč na 1km v městském provozu. Jezdím totiž plynule a bez nějakého zbytečného brždění abych si topil :D Když jsem dojižděl na křižovatky s podřazováním moje spotřeba byla 2,50Kč na 1km ve městě. Nyní tak 350m před křižovatkou mám podle GPS 53km/h takže vyřadím a ten zbytek dojedu setrvačností auta protože proč dupat na brzdu když jsem u křižovatky a musím zpomalit z 50tky na 20cet nebo nulu když tam dojedu stejně s dvacítkou na tachu :D A jezdím jenom do 2000ot/min :D
Pane na nebi
Samozřejmě že za městem jezdivam do 3000 ot/min :D Spíše jezdím tak jaký výkon požaduji ale ze 70koní neni co moc hledat :D


No, v 3000 rpm je těch koní jen půlka a ve 2000 rpm necelá 1/3.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 23.08.2013 08:52, RE: nafta
David V napisał:
matys000 napisał:
David V napisał:
matys000 napisał:
Zdůraznil jsem že nepočítám servis který se bude provádět během pětiletého provozu. Navíc v dnešní době si každé šikovnější ruce vymění olej sami. A nevím co se vám na te spotřebě nezdá. Já mám Ford Fiesta 1.3 51kW ročník 2003 momentálně má něco okolo 94500km. Moje spotřeba je 1,90Kč na 1km v městském provozu. Jezdím totiž plynule a bez nějakého zbytečného brždění abych si topil :D Když jsem dojižděl na křižovatky s podřazováním moje spotřeba byla 2,50Kč na 1km ve městě. Nyní tak 350m před křižovatkou mám podle GPS 53km/h takže vyřadím a ten zbytek dojedu setrvačností auta protože proč dupat na brzdu když jsem u křižovatky a musím zpomalit z 50tky na 20cet nebo nulu když tam dojedu stejně s dvacítkou na tachu :D A jezdím jenom do 2000ot/min :D
Pane na nebi
Samozřejmě že za městem jezdivam do 3000 ot/min :D Spíše jezdím tak jaký výkon požaduji ale ze 70koní neni co moc hledat :D
No, v 3000 rpm je těch koní jen půlka a ve 2000 rpm necelá 1/3.

Tak ja jezdím do maximálního točivého momentu který je 106Nm v 2600ot/min. A když potřebuji akcelerovat tak maximálně do 4000ot, ale pokud potkám v kopcu kamion tak tam hodím trojku a letím s tím až do omezovače který se zastaví nějak na 6000 ot a rychlost tam je lehce přes 110 km/h :D
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.