0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Tipo: kde jste, srdcaři?

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Piątek 07.04.2017 14:24, Tipo
"Obsáhlá diskuze" pod článkem odráží situaci značky Fiat. A to, že už skoro nikoho tato značka nezajímá, neboť soudruhům z Itálie ujel vlak díky dlouholeté absenci v mnoha třídách aut a jejich bývalým klientům dnes prodává auta korejská nebo francouzská konkurence. Jediná cenově konkurenceschopná motorizace s tímto autem zoufale nejede (1.4 atmosféra) a lepší motory které Fiat opravdu umí, prodává za peníze, které už u italského auta nikdo neakceptuje. Neznám moc lidí, kteří vysolí za itala více než 400táců pokud to není Ducato maxi. A toto musím napsat jako bývalý majitel Pandy, Una a dvou generací Punta....Nebo si fakt kluci na českém importu v Budapešti myslí, že někdo dá za Fiata v ČR více než za Toyotu ?
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Piątek 07.04.2017 18:30, RE: Tipo
*autofans* napisał:
"Obsáhlá diskuze" pod článkem odráží situaci značky Fiat. A to, že už skoro nikoho tato značka nezajímá, neboť soudruhům z Itálie ujel vlak díky dlouholeté absenci v mnoha třídách aut a jejich bývalým klientům dnes prodává auta korejská nebo francouzská konkurence. Jediná cenově konkurenceschopná motorizace s tímto autem zoufale nejede (1.4 atmosféra) a lepší motory které Fiat opravdu umí, prodává za peníze, které už u italského auta nikdo neakceptuje. Neznám moc lidí, kteří vysolí za itala více než 400táců pokud to není Ducato maxi. A toto musím napsat jako bývalý majitel Pandy, Una a dvou generací Punta....Nebo si fakt kluci na českém importu v Budapešti myslí, že někdo dá za Fiata v ČR více než za Toyotu ?


Jeden nesmysl za druhým. Prodeje Fiatu v ČR rostou meziročně o cca 25 %, což z nízkých prodejů není kdo ví co, ale je to více než průměr růstu trhu a značka tudíž posiluje. U článku není o čem diskutovat, protože samotný článek je o ničem. Naopak dle prodejců se i u nás málo populární sedan prodává nad očekávání dobře a v oblastech, kde má Fiat dealera, jde auta potkat i na cestách. A atmo 1.4 je naopak výbornou základní a "obyčejnému" motoristovi zcela postačující verzí. Vzhledem k tomu, že ceny rostou na trhu celkově - naposledy Ford zrovna nastavil Fiestu o segment níž od 309 tisíc za třídveřák, tak je o třídu větší tipo s dvěma dveřmi navíc za 299 víc než slušná nabídka (a to má i klimatizaci, za kterou si Ford nechá připlatit). Fiat ceníkově ustřeluje ve vyšších výbavách, kde ale přicházejí ke slovu tradičně vstřícní prodejci a individuální ceny.
reagować
mrož
ilość wystąpień9
data registracji22.08.2013
Piątek 07.04.2017 21:00, Re: Tipo
Chtěl jsem auto s klasickou automatickou převodovkou a benzinový motor bez turba, jelikož chci, aby mi auto vydrželo aspoň 10 let bez větších investic. Fiat Tipo sedan mi vyšel jako cenově nejvýhodnější řešení, pokud nepočítám Peugeot 301 (Citroen Elysee), které se mi ovšem jevily s kvalitou a výbavou o třídu níže. Mám ho půl roku (model 1.6 E-Torq AT6 výbava Lounge) a jsem nadmíru spokojen. Pravdou je, že podpora českého zastoupení Fiatu není nejlepší (např. dostupnost příslušenství), ale to není zase tak důležité. Prodeje Tipa v Evropě ostatně ukazují, že se Fiat vydal správnou cestou.
reagować
Martin72
ilość wystąpień82
data registracji30.09.2016
Piątek 07.04.2017 23:23, Diskuze
Co si já tak všímám, tak diskuze se rozjíždí hlavně tam, kde je problém nebo kde problém je nahrazen slovem vlastnost. K Tipu toho bylo už napsáno celkem dost, z mého pohledu chybí u sedanu T-jet a u všech verzí MuliAir, ale chápu, že si musí něco nechat na pozdější dobu. Seděl jsem ve všech verzích, ale v žádné nejel. A který bych si vybral, asi sedan s interiérem z hatchbacku (museli by přepracovat umístění toho tabletu nebo bych si na něj musel zvyknout) a motor MuliAir 170PS. A jelikož zatím nic takového v nabídce není, tak zůstanu se svým Bravem T-jet 150PS.
reagować
LA71
ilość wystąpień2
data registracji10.04.2017
Poniedziałek 10.04.2017 15:54, Diskuze
Diskuze se nám nějak nerozjela, patrně proto, že koncernoví příznivci pletou pomlázku.
Překvapilo mě souznění s Matinem72.
V novém Tipu jsem také pouze seděl a to ve všech verzích. Co je v interiéru divné, to je ten tablet uprostřed na přístrojové desce. To opravdu nešlo řešit lépe?? Jinak bych výhrady uvnitř ani venku neměl. V obou provedeních palubovky je buď displej komponován jako staré rádio, a to potom je ta palubní deska velmi mohutná a nebo v další verzi (asi té dražší) je tam nějak zaklíněn a říká si o odlomení.
Jak píše Martin72, abych se pro tento vůz rozhodl, museli by tu palubní desku nějak předělat, nebo bych si musel zvykat. Možná že bych si nezvykl nikdy. Motorizace v benzínu je prý v případě 1.4 (atmosféra) plně dostačující a nežere, 1.6 je rozežraná hlavně ve městech není problém jezdit za 9l/100 km - navíc ji nelze mit s manuálem.
S jinými vozy jsem cenově tento vůz nijak neporovnával, ale nepřijde mi cena nijak zvlášť oslnivě přívětivá, jak ji leckde oslavují. Takže byť jsem se na tohle auto těšil, i nadále bude plnit mou spokojenost letitý Fiat Brava 80 V. Fiatům zdar!
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Wtorek 11.04.2017 15:59, RE: Diskuze
LA71 napisał:
Diskuze se nám nějak nerozjela, patrně proto, že koncernoví příznivci pletou pomlázku. Překvapilo mě souznění s Matinem72.V novém Tipu jsem také pouze seděl a to ve všech verzích. Co je v interiéru divné, to je ten tablet uprostřed na přístrojové desce. To opravdu nešlo řešit lépe?? Jinak bych výhrady uvnitř ani venku neměl. V obou provedeních palubovky je buď displej komponován jako staré rádio, a to potom je ta palubní deska velmi mohutná a nebo v další verzi (asi té dražší) je tam nějak zaklíněn a říká si o odlomení.Jak píše Martin72, abych se pro tento vůz rozhodl, museli by tu palubní desku nějak předělat, nebo bych si musel zvykat. Možná že bych si nezvykl nikdy. Motorizace v benzínu je prý v případě 1.4 (atmosféra) plně dostačující a nežere, 1.6 je rozežraná hlavně ve městech není problém jezdit za 9l/100 km - navíc ji nelze mit s manuálem. S jinými vozy jsem cenově tento vůz nijak neporovnával, ale nepřijde mi cena nijak zvlášť oslnivě přívětivá, jak ji leckde oslavují. Takže byť jsem se na tohle auto těšil, i nadále bude plnit mou spokojenost letitý Fiat Brava 80 V. Fiatům zdar!


Dobrý den, budeme rádi, když o svém Fiatu napíšete recenzi http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Środa 12.04.2017 21:42, 2
V segmentu 300-450 tisíc je TIPO v kombi velmi dobrou volbou (nejsem sympatizant žádné značky).A pokud někdo vybírá auto opravdu poměrem (přínos/cena), racionálně člověk skončí u Tipa.

Doporučuji velmi dobrý test (asi jediný na internetu) motorů v TIPO.
https://www.youtube.com/watch?v=wee2jyeIlXw
reagować
yvonek
ilość wystąpień13
data registracji06.10.2017
Piątek 06.10.2017 08:43, Fiat tipo combi 1.4 120 k- "zkušenost" a zkušenost
Zdravím ve spolek.Rozhodl jsem se napsat tuhle "recenzi" protože už mne fakt vytáčí to co čtu o tomto voze.Většinou od lidí kteří v tom sotva seděli o to jasnější mají názor. Kdosi jim nakukal že Fiat není IN tak to roky papouškují dál.Přitom zhruba od doby kdy Fiat přišel s jedním z nejlepších desel agregátů 1.9 JTD ve Stilu jsou věci dávno jinak. Co se "profi" recenzí týče mám potvrzeno a odpozorováno že je to ještě horší.Tihle pisálkové,"profesionálové" to většinou prostě jen přebírají jeden od druhého.Možná to auto ani neviděli.Často pouhý překlad který kdesi našli.Pouze poznamenám že díky této hlouposti a neodůvodněné nedůvěře se cena Tipa pohybuje tak o 100 tis níž než by mohla pokud srovnám výbavu např s Octavií.A že to srovnání klidně snese na to vemte jed.Jezdím s Oktávku 1.9, měl jsem FIat Stilo 1.9 oboje diesel takže vím o čem mluvím. Teď k věci .Budu mluvit o Tipu combi rv. 2017 ,motor benzín 120 koní.Karoserie. Proti Octavi která je stokrát jiná a přitom požád stejně profláknutá-možna vyjma nových Superb- je Tipo na pohled krásné auto.Hlavně přední maska je super.Interiér -PROSTOR naprosto v pohodě. V autě se dá po složení sedadel do roviny nouzově i vyspat.Měřím 183 cm a téměř jsem natáhnul nohy.Moje žena má 20 cm.rezervu. To byl jeden z důvodů proč kombík.Směji se např. hodnocení řadící páky které také papouškují jeden od druhého. Prý jako bedla jak jsem někde četl.Přitom ale v kůži pasuje nádherně do ruky.Navíc je to věc kerá nerozhoduje. Ale kdo chce psa bít...Volant v kůži, design krása ,ovladače rádia,tempomatu atd při ruce.Podobně kritizované a opisované tlačení středového sloupku do nohy .Kde? Možná chlap 200 cm by mohl mít problém.Ale ten by do takové Octavie ani nenastoupil.Pánové si asi zapomněli zvednout sedadlo.Řazeni jako po másle.Je to 6 kvalt , ze začátku jsem to musel natrénovat.Řazení jde totiž až tak lehce že kdo je zvykly na tvrdší vedení řadící páky múže mít problém.Po 1000 km naprostá paráda.Padá to tam samo,Podvozek? Akorát na naše cesty. Odpruží i větší výmol ale auto neskáče,sedí jak přišité. Reid volantu je akorát dost ostrý i pro rychlejší zatáčky takže ručkovat netřeba - pokud srovnávám např se Stilem.Motor v kabině tak tichý že jsem ze začátku měl problémy zda jsem vůbec nastartoval.Je to benzín takže ve srovnání s dieslem 1.9 84 kw který byl "slabší" je dynamika při rozjezdu logicky slabší. Ale těch 120 koní je pořádně poznat když šlápnete na plyn.Překvapením pro mne bylo bylo že co se otáček a řazení týče jezdím s tím jak s dieslem. 50 v obci už na 5.stupeň.Z tohoto pohledu se mi zdá jednička hodně krátká ale už jsem se naučil rozjezd po rovině na dvojku.Není problém.Přeřazení na vyšší stupeň klidně při 2000 otáčkách těměř jako u nafťáku. Logicky po přechodu z 1.9 diesel je to změna k horšímu ale kdo by to byl čekal,že..Auto s nejvyšší výbavě stálo přes 430 tis a nelituju že jsem ty peníze nedal z vůz jiné tzv."uznávané" začky hlavně ne tuctové a předrazené Škodovky.Kdo chce praktické auto které dobře vypadá ,kdo si chce občas i trochu "zazávodit" můžu dopručit.Jediným zklamáním pro mne byla spotřeba která při sportovnější jízdě zdaleka neodpovídá tomu co deklarují.Když využiju těch 120 k naplno tak 8,5litrů na 100 jak z praku.Toš tak.Bylo by to povídání na 2 hodiny.Mohl bych chválit dál- např display který je nádherně přehledný i na přímém slunci,eco dioagram kdy vůzv vyhodnocuje jízdní styl a spotřebu atd. a marně přemýšlím co podstatného zkritizovat. Když tak dejte dotaz.Jo a ještě dílenské zpracováni - je opravdu slušné. A co se oněch "laciných" plastú týče tak to je v dané třídě spíše hodně dobrý průměr.Ve srovnáni s Rapidem už luxus.Ale Rapid není tím správným konkurentem který je Tipu přisuzován.Daleko blíže je Octavíí ale to se "znalcům" kteří v tom ani neseděli asi jaksi nehodí že.Na závěr- s vozem mám od srpna najeto 2500 km takže jestě neni naplno "zajetý".Spotřeba múže teoreticky po 15 tis jít dolů takže uvidíme.Mínusem a skutečným výdrbem s čekým zázníkem nejen u tohoto vozu je neexisence češtiny tzn. v podstatě nemožnost využívání hlasového ovládánání pro toho kdo perfektně neovládá některý z podporovaých jazyků.TO je podstaná výtka kterou jsem skoro nikde nečetl.Přitom si myslím že to je tak na žalobu na providery nebo min na slevu tak 15 tis pro nejen Fiaty ale i další značky které sem prodávají bez plné jazykové podpory.Opět ale bordel naší státní správy že to povolí.Ale že bych si kvůli tomu kopil Octavii kombi za 600 tis. při srovnatelné výbavě.to určitě nehrozí.Ještě jedna drobná výtka- možná je to tím že vůz je nový - zatím žádné doplňky.Dokonce ani zástěrky.. Na závěr pro úplnost.S Octavíí jezdím se služebním vozem a se Stilem multivagon jsem se velmi nerad po 13 letech rozloučil.Nikdy mne nenenchalo v nouzi ani při dlouhých cestách po dálnicích čí ostrovních pustinách v Evropě.Tajně se na něj chodím dívat při procházkách se psem k sousedům kterým jsem jej prodal.Takže Fiaťáci hodně zdaru.Nedejte na hloupé řeči,většinou jsou to jen žvanilové co kdesi coci slyšeli a z jedné špatné zkušenosti dělají obecné závěry.Taky vědí že Betales se už rozpadli..No fakt. Na úplný konec ,ne že bych to potřeboval jako argument a po pravdě když jsem to kupoval ani jsem to nevěděl ALE mezinárodní porota - nezávislá organizace vytvořená v roce 2001 složená z 26 mot.novinářů- udělila modelu Fiat Tipo titul AutoBEST 2016.Tihle lidé narozdíl od českých žvanilů tomu rozumějí,.
reagować
homola.pav
ilość wystąpień2
data registracji12.09.2017
Piątek 06.10.2017 10:39, Tipo vypadá dobře
Tipo vypadá dobře, ale neskutečně to kazí trestuhodná absence blinkrů ve zpětných zrcátkách na autě z roku 2017. Takže celkem povedený design je díky tomuto retru fuč. Aby v tom nebyl Fiat sám, úplně stejně blbě to má nastavené i Opel. Je to šetření na nesprávném místě. A místo jiných a nepodstatných věcí by se na toto měli hodně rychle zaměřit, dokud jim neujede konkurenční vlak.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Piątek 06.10.2017 11:51, RE: Fiat tipo combi 1.4 120 k- "zkušenost" a zkušenost
yvonek napisał:
Zdravím ve spolek.Rozhodl jsem se napsat tuhle "recenzi" protože už mne fakt vytáčí to co čtu o tomto voze.Většinou od lidí kteří v tom sotva seděli o to jasnější mají názor. Kdosi jim nakukal že Fiat není IN tak to roky papouškují dál.Přitom zhruba od doby kdy Fiat přišel s jedním z nejlepších desel agregátů 1.9 JTD ve Stilu jsou věci dávno jinak. Co se "profi" recenzí týče mám potvrzeno a odpozorováno že je to ještě horší.Tihle pisálkové,"profesionálové" to většinou prostě jen přebírají jeden od druhého.Možná to auto ani neviděli.Často pouhý překlad který kdesi našli.Pouze poznamenám že díky této hlouposti a neodůvodněné nedůvěře se cena Tipa pohybuje tak o 100 tis níž než by mohla pokud srovnám výbavu např s Octavií.A že to srovnání klidně snese na to vemte jed.Jezdím s Oktávku 1.9, měl jsem FIat Stilo 1.9 oboje diesel takže vím o čem mluvím. Teď k věci .Budu mluvit o Tipu combi rv. 2017 ,motor benzín 120 koní.Karoserie. Proti Octavi která je stokrát jiná a přitom požád stejně profláknutá-možna vyjma nových Superb- je Tipo na pohled krásné auto.Hlavně přední maska je super.Interiér -PROSTOR naprosto v pohodě. V autě se dá po složení sedadel do roviny nouzově i vyspat.Měřím 183 cm a téměř jsem natáhnul nohy.Moje žena má 20 cm.rezervu. To byl jeden z důvodů proč kombík.Směji se např. hodnocení řadící páky které také papouškují jeden od druhého. Prý jako bedla jak jsem někde četl.Přitom ale v kůži pasuje nádherně do ruky.Navíc je to věc kerá nerozhoduje. Ale kdo chce psa bít...Volant v kůži, design krása ,ovladače rádia,tempomatu atd při ruce.Podobně kritizované a opisované tlačení středového sloupku do nohy .Kde? Možná chlap 200 cm by mohl mít problém.Ale ten by do takové Octavie ani nenastoupil.Pánové si asi zapomněli zvednout sedadlo.Řazeni jako po másle.Je to 6 kvalt , ze začátku jsem to musel natrénovat.Řazení jde totiž až tak lehce že kdo je zvykly na tvrdší vedení řadící páky múže mít problém.Po 1000 km naprostá paráda.Padá to tam samo,Podvozek? Akorát na naše cesty. Odpruží i větší výmol ale auto neskáče,sedí jak přišité. Reid volantu je akorát dost ostrý i pro rychlejší zatáčky takže ručkovat netřeba - pokud srovnávám např se Stilem.Motor v kabině tak tichý že jsem ze začátku měl problémy zda jsem vůbec nastartoval.Je to benzín takže ve srovnání s dieslem 1.9 84 kw který byl "slabší" je dynamika při rozjezdu logicky slabší. Ale těch 120 koní je pořádně poznat když šlápnete na plyn.Překvapením pro mne bylo bylo že co se otáček a řazení týče jezdím s tím jak s dieslem. 50 v obci už na 5.stupeň.Z tohoto pohledu se mi zdá jednička hodně krátká ale už jsem se naučil rozjezd po rovině na dvojku.Není problém.Přeřazení na vyšší stupeň klidně při 2000 otáčkách těměř jako u nafťáku. Logicky po přechodu z 1.9 diesel je to změna k horšímu ale kdo by to byl čekal,že..Auto s nejvyšší výbavě stálo přes 430 tis a nelituju že jsem ty peníze nedal z vůz jiné tzv."uznávané" začky hlavně ne tuctové a předrazené Škodovky.Kdo chce praktické auto které dobře vypadá ,kdo si chce občas i trochu "zazávodit" můžu dopručit.Jediným zklamáním pro mne byla spotřeba která při sportovnější jízdě zdaleka neodpovídá tomu co deklarují.Když využiju těch 120 k naplno tak 8,5litrů na 100 jak z praku.Toš tak.Bylo by to povídání na 2 hodiny.Mohl bych chválit dál- např display který je nádherně přehledný i na přímém slunci,eco dioagram kdy vůzv vyhodnocuje jízdní styl a spotřebu atd. a marně přemýšlím co podstatného zkritizovat. Když tak dejte dotaz.Jo a ještě dílenské zpracováni - je opravdu slušné. A co se oněch "laciných" plastú týče tak to je v dané třídě spíše hodně dobrý průměr.Ve srovnáni s Rapidem už luxus.Ale Rapid není tím správným konkurentem který je Tipu přisuzován.Daleko blíže je Octavíí ale to se "znalcům" kteří v tom ani neseděli asi jaksi nehodí že.Na závěr- s vozem mám od srpna najeto 2500 km takže jestě neni naplno "zajetý".Spotřeba múže teoreticky po 15 tis jít dolů takže uvidíme.Mínusem a skutečným výdrbem s čekým zázníkem nejen u tohoto vozu je neexisence češtiny tzn. v podstatě nemožnost využívání hlasového ovládánání pro toho kdo perfektně neovládá některý z podporovaých jazyků.TO je podstaná výtka kterou jsem skoro nikde nečetl.Přitom si myslím že to je tak na žalobu na providery nebo min na slevu tak 15 tis pro nejen Fiaty ale i další značky které sem prodávají bez plné jazykové podpory.Opět ale bordel naší státní správy že to povolí.Ale že bych si kvůli tomu kopil Octavii kombi za 600 tis. při srovnatelné výbavě.to určitě nehrozí.Ještě jedna drobná výtka- možná je to tím že vůz je nový - zatím žádné doplňky.Dokonce ani zástěrky.. Na závěr pro úplnost.S Octavíí jezdím se služebním vozem a se Stilem multivagon jsem se velmi nerad po 13 letech rozloučil.Nikdy mne nenenchalo v nouzi ani při dlouhých cestách po dálnicích čí ostrovních pustinách v Evropě.Tajně se na něj chodím dívat při procházkách se psem k sousedům kterým jsem jej prodal.Takže Fiaťáci hodně zdaru.Nedejte na hloupé řeči,většinou jsou to jen žvanilové co kdesi coci slyšeli a z jedné špatné zkušenosti dělají obecné závěry.Taky vědí že Betales se už rozpadli..No fakt. Na úplný konec ,ne že bych to potřeboval jako argument a po pravdě když jsem to kupoval ani jsem to nevěděl ALE mezinárodní porota - nezávislá organizace vytvořená v roce 2001 složená z 26 mot.novinářů- udělila modelu Fiat Tipo titul AutoBEST 2016.Tihle lidé narozdíl od českých žvanilů tomu rozumějí,.



Dobrý den, vložte prosím svou zkušenost a zařaďte ji tak mezi samostatné recenze v magazínu http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.
reagować
yvonek
ilość wystąpień13
data registracji06.10.2017
Piątek 06.10.2017 12:58, Osvětlení dveří
Tak to by mne zas až tak tolik netrápilo ale připomenul jste mi jiné mínusy - abych byl objektivní.Srovnávám s přímým přechúdcem mého Tipa - Stilem combi 1.9 diesel rv.2003 ( Tipo jsem po dobré zkušenosti koupil jako náhradu).Tipo na rozíl od Stila nemá světla na otevřených dveřích u zámků. Blinkry na zrcátkách vem čert i když designově by to bylo jitě plus .. ale tohle je vyloženně o bezpečnosti za tmy. A další "maličkost" kerou jsem si vzpomněl. U mého zlatého staříka Stila při podržení tlačítka dálk.ovládání se daly otevítat či zavírat na dálku okna.Než jsem došel k autu bylo vyvětrané. Při začínajícím dešti naopak zkontrolovat příp. zavírat na dálku přes okno.Ale přidám i jedno praktické plus k bezpečnosti ktetré už jsem ocenil které Stilo naopak nemělo A to je že když onu funkci mám zapnutou v konfiguraci vozu tak při otočení volantu do ostřejšího úhlu vozítko rozsvítí mlhovky.Ty svítí do doby než zatáčku projedu.U nás v kopcích super pomůcka i když není vyložená mlha.To je zase směrem k bezpečnosti určitě plus.A ještě jedno plus.Start -Stop když jednou vypnu tak už je vyplé navždy. A nemusím to opakovat při každém nastartováni jak je to u větsíny jiných aut.A další plus.Měření tlaku v pneumatikách je přes ABS . Tedy nepotřebujete 4 čidla do pneumatik.Což obnáší když budete kupovat mapř. zimní gumy k novému vozu cca 6000 kč plus.. Jejich životnost je prý tak 3 - 4 roky.- NO PAK SI NEKUP nové TIPO ). Záruka 5 let na mechaniku ,8 na kastli.Jsme klidní Bohušu...
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Piątek 06.10.2017 13:29, Kdyby přišlo Tipo HB o půl roku dříve, bral bych jej nebo Focus :-)
Ahoj, chtěl jsem napsat, že v roce 2016 ten výběr aut do 330tis.kč do firmy nebyl tak slavný a tak vyhrál Rapid Fresh 1.2 TSI. Že vůz už byl na několika velkých reklamacích a schyluje se k další jsem nečekal.
Proto se trochu hryžu do rtu, že jsem nepočkal na Fiat Tipo HB a nebo nevzal obyčejný Focus III Trend 1.6. Škoda opravdu šetří, je to neskutečně znát právě na Rapidu. Mě nevadí plasty všude dokola, navíc docela ostré v hranách, ale když jsem uviděl kompresor klimy z polska, který dělá problémy každému třetímu majiteli Rapidu, co má Climatronic, navíc téměř všem vrže a někdy se i zasekává plynový pedál, který po výměně často začně dělat to samé, to už beru jako varování, že Škoda se rozhodla jít prostě kvalitou někam na východ.
Právě proto si myslím, že Tipo je skvělá náhrada za Rapid a s lepším motorem v kombíku sahá i po Octávii... Motor 1.4 atmosféra úplně stačí na ježdění po městě a chalupu a poměr cena-výbava-velikost vozu je vlastně parádní. Za mě palec nahoru Fiatu! Pevně věřím, že si najde cestu i k typickému českému chalupáři
reagować
yvonek
ilość wystąpień13
data registracji06.10.2017
Piątek 06.10.2017 13:42, RE: Tipo
*autofans* napisał:
"Obsáhlá diskuze" pod článkem odráží situaci značky Fiat. A to, že už skoro nikoho tato značka nezajímá, neboť soudruhům z Itálie ujel vlak díky dlouholeté absenci v mnoha třídách aut a jejich bývalým klientům dnes prodává auta korejská nebo francouzská konkurence. Jediná cenově konkurenceschopná motorizace s tímto autem zoufale nejede (1.4 atmosféra) a lepší motory které Fiat opravdu umí, prodává za peníze, které už u italského auta nikdo neakceptuje. Neznám moc lidí, kteří vysolí za itala více než 400táců pokud to není Ducato maxi. A toto musím napsat jako bývalý majitel Pandy, Una a dvou generací Punta....Nebo si fakt kluci na českém importu v Budapešti myslí, že někdo dá za Fiata v ČR více než za Toyotu ?

-------------------------------------------------------------------------------------------
Promiňte pane ale zřejmě víte jediné.Kdosi vám nakukal že Fiat není IN.Ani sami nevíte proč.

reagować
yvonek
ilość wystąpień13
data registracji06.10.2017
Piątek 06.10.2017 14:12, RE: Kdyby přišlo Tipo HB o půl roku dříve, bral bych jej nebo Focus :-)
BobanHTP napisał:
Ahoj, chtěl jsem napsat, že v roce 2016 ten výběr aut do 330tis.kč do firmy nebyl tak slavný a tak vyhrál Rapid Fresh 1.2 TSI. Že vůz už byl na několika velkých reklamacích a schyluje se k další jsem nečekal.Proto se trochu hryžu do rtu, že jsem nepočkal na Fiat Tipo HB a nebo nevzal obyčejný Focus III Trend 1.6. Škoda opravdu šetří, je to neskutečně znát právě na Rapidu. Mě nevadí plasty všude dokola, navíc docela ostré v hranách, ale když jsem uviděl kompresor klimy z polska, který dělá problémy každému třetímu majiteli Rapidu, co má Climatronic, navíc téměř všem vrže a někdy se i zasekává plynový pedál, který po výměně často začně dělat to samé, to už beru jako varování, že Škoda se rozhodla jít prostě kvalitou někam na východ.Právě proto si myslím, že Tipo je skvělá náhrada za Rapid a s lepším motorem v kombíku sahá i po Octávii... Motor 1.4 atmosféra úplně stačí na ježdění po městě a chalupu a poměr cena-výbava-velikost vozu je vlastně parádní. Za mě palec nahoru Fiatu! Pevně věřím, že si najde cestu i k typickému českému chalupáři

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inteligentní člověk posuzuje a hodnotí věci vždy z více hledisek.Počínaje zaměstnáním,přes baby až k autům .Znám lidi kteří aby vydělali o 5 tisíc víc jezdí do práce denně 150 km.Taky ty ktetří jedou na benzín tam a zpět 30 km čímž uspořený rozdíl projedou. To je FAKT.Za skoro 450 tis které jsem dal za Tipo jsem mohl mít v ojetině "slušného" bavoráka a dělat machra.Prostě někdo upřednostní jedno hldisko a na ost.kašle což dobře není.Pak má krásnou babu ktetrá uvaří tak čaj, 8 let starého bavoráka v dieslu kde za rok dá za opravu turba a dvojhmoty 60 tis.

Proč vyhrálo TIPO a ještě benzín k tomu?

-krásný design, neotřelý na rozdíl od Octavia která je stokrát jiná a pořád stejná.Hlavně ze předu nemá konkurenci.
-cena při srovatelné výbavě při srovnáni s Octavia kombi.Protože ne Rapid ale Oktávky jsou ti kdo utrpí prodejem Tipa.Rozdíl tak 100 tis.
-praktický vůz - prostor,podvozek,snížený kufr a td.,měření tlaku gum přes abs,start -stop lze trvale vypnout atd.
-automatika topí to po 200 metrech na rozdíl od nafty,pro nás keří jezdíme v zimě denně krátké trasy a revma se hlásí k nezaplacení
-slušný motor 88 kw-nejen po městě jak někdo píše. Kdo nelituje peněz za palivo tak si si i "zazávodí" mimo město",když se to drží v otáčkách tak to auto skutečně JEDE.I když dynamika není jak u nafty logicky.,
-je to FIAT.Takže na otázku KDE JTE SRDCAŘI odopovídám TADY .A bude nás víc až se dobrá zkušenost roznese dál aprodá se více TIPO.Doufám že jsem k tomu přispěl i kritikou "nedostaků" viz výše.Protože není kouře bez ohně.





reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Piątek 06.10.2017 15:26, RE:yvonek
To yvonek: svou protiškodováckou rétorikou více příznivců pro fiat nezískáte stejně jako hjondé..
A to píšu jako odpůrce koncernu a fanoušek Italských aut...
Tipo HB/kombi je povedené auto. Podle mě je to ale skvělý (bohužel) lowcost... Design povedený, motory jakbysmet. Ale chybí možnost auto skutečně kvalitně vybavit. Proti loganu MCV nebo Lodgy v možné výbavě nenabízí vpodstatě nic, jen povedený benzínový motor.
K té výbavě - chybí mi přední parkovací senzory, hlídání mrtvého úhlu a hlavně dvouzónová klima. Chybějící blinkr v zrcátku mi přijde spíše jako maličkost...
Fiatu prostě z nějakýho důvodu ujel vlak, i když podle mě stavěl povedený auta - Stilo, Grande Punto, Panda, Bravo, 500... I nový spider se jeví jako skvělý auto...
Takže bych si nebyl tak jistej tím, že TIPO zlomí svět zase k tomu, aby kupovali Italský auta, když se to povedeným předchůdcům nepovedlo... Jediný co má ve světě IMHO pořádnej úspěch je 500, její deriváty už tak moc ne...
reagować
Martin72
ilość wystąpień82
data registracji30.09.2016
Piątek 06.10.2017 22:38, Tipo a výbava obecně
Automatická klima je dvouzónová, přední parkovací senzory, asi jsem z jiné doby, ale zaparkovat auto bez senzoru se v dnešní době asi považuje za nemožné, jinak si no nedovedu vysvětlit. Čím více se těchto různých sarapaticek nachází v autech , tím více se na ně někteří váží. Z čehož pramení stav, že se dotyčný méně věnuje samotnému řízení nebo potom má problém řídit auto bez těchto rádoby vymožeností.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Sobota 07.10.2017 00:00, RE: Tipo a výbava obecně
Martin72 napisał:
Automatická klima je dvouzónová, přední parkovací senzory, asi jsem z jiné doby, ale zaparkovat auto bez senzoru se v dnešní době asi považuje za nemožné, jinak si no nedovedu vysvětlit. Čím více se těchto různých sarapaticek nachází v autech , tím více se na ně někteří váží. Z čehož pramení stav, že se dotyčný méně věnuje samotnému řízení nebo potom má problém řídit auto bez těchto rádoby vymožeností.


No, některé věci jsou užitečné (třeba senzory vzadu považuji za výborného pomocníka), ale někdo tady nedávno psal, že vyřadil auto z výběru kvůli chybějícím blinkrům v zrcátkách, tak to jsem si fakt říkal, jestli to myslí vážně.

reagować
Martin72
ilość wystąpień82
data registracji30.09.2016
Sobota 07.10.2017 01:34, Výbava vozu .......
Osobně bych dal přednost zadní parkovací kameře než senzoru. Už jsem viděl pár následků spoléhání se na senzory. :)
reagować
yvonek
ilość wystąpień13
data registracji06.10.2017
Sobota 07.10.2017 07:31, RE: Výbava vozu .......
Martin72 napisał:
Osobně bych dal přednost zadní parkovací kameře než senzoru. Už jsem viděl pár následků spoléhání se na senzory. :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tipo samozřejmě MÁ zadní parkovací kameru ve- výbavě LOUNGE.Teď si nejsem jistý jestli i ve středním PLUS

reagować
yvonek
ilość wystąpień13
data registracji06.10.2017
Sobota 07.10.2017 07:53, RE:yvonek
KoobaS napisał:
To yvonek: svou protiškodováckou rétorikou více příznivců pro fiat nezískáte stejně jako hjondé..A to píšu jako odpůrce koncernu a fanoušek Italských aut...Tipo HB/kombi je povedené auto. Podle mě je to ale skvělý (bohužel) lowcost... Design povedený, motory jakbysmet. Ale chybí možnost auto skutečně kvalitně vybavit. Proti loganu MCV nebo Lodgy v možné výbavě nenabízí vpodstatě nic, jen povedený benzínový motor.K té výbavě - chybí mi přední parkovací senzory, hlídání mrtvého úhlu a hlavně dvouzónová klima. Chybějící blinkr v zrcátku mi přijde spíše jako maličkost...Fiatu prostě z nějakýho důvodu ujel vlak, i když podle mě stavěl povedený auta - Stilo, Grande Punto, Panda, Bravo, 500... I nový spider se jeví jako skvělý auto...Takže bych si nebyl tak jistej tím, že TIPO zlomí svět zase k tomu, aby kupovali Italský auta, když se to povedeným předchůdcům nepovedlo... Jediný co má ve světě IMHO pořádnej úspěch je 500, její deriváty už tak moc ne...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
To jste špatně pochopil.Není to z mé strany žádná anti škodovácká propaganda.V Octavii pravidelně jezdím.Pouze srovnávám srovnatelné a to co osobně a dobře ZNÁM.Nechi být jak desítky žvanilů kteří vědí h..Výbava vozu,no..Za ty peníze nabízí Tipo velmi slušný průměř.Já myslím že i kdyby mělo hlídání onoho úhlu ,jak píšete ,našli by jste si něco jiného- třeba vodotrysk na stěrači. Jak říkám kdo chce psa bít...Hlídač mrtvého úhlu? Pane ,když budu chtít (jako že nechci) si dokoupím za dvanáct stovek.Jako že po 33 letech ježdění bez nehody to JISTĚ nepotřebuju.Jo a co se škatulkování týče.Lowcost...no vždyť jo.To je účel a největší výhoda TIPA.Skoro nejlevnější SLUŠNÝ kombík na trhu.Proč si myslíte že jsem to koupil.Proč bych proboha vyhazoval 100,150 tis plus za jinou "NEJMENOVANOU" značku Škoda Octavida když je to stejná kvalita.Kvůli hlídačí ůhlu,či hloupým řečem o kvalitách Fiatu? Moje zkušenost s touto značkou je dobrá.Když vidím že sousedovi odešly u Forda za 5 let vstřiky a další jel s Rapiden na záruku po dvou letech.Moje Stilo jezdilo 8 let - kromě žárovek a zámku kufru napropsto bez poruch.Zatím není důvod se domnívat že u Tipa by tomo mělo být jinak.To ale ukáže až čas,samozřejmě.Stát se může cokoli.Na závěr abych byl objektivní bych celkem varoval před nákupem s motorizací 95 k. To je fakt plečka.NEJEDE to,měl jsem možnost se v tom projet a tipuju že toho budou brzo plné bazary.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.