anonym napisał:
Konečně jedna rozumná recenze od člověka, který ví o čem mluví.
Je pravda, že jsme systematicky zpracováváni, aby jsme kupovali jen výrobky koncernu VW.
Sám TIPO nemám, ale plně se shodnu v tom, že dnes už jsou jen auta dobrá a lepší. Mnozí zapomněli do čeho jsme do aut nasedali. Věčné řeči o tvrdých nekvalitních plastech mě už unavují,ve Š120 byl vždycky takový randál, že mohlo drnčet co chtělo.
Já nekupuji zásadně značku, ale rozhoduje cena a užitná hodnota. Všechny předsudky jsou nám vnucová...
Souhlasím s autorem. Měl jsem Tipo 1.4i (základní výbava) z Německa i se servisní knížkou, rok 1990 (já kupoval 1997, 104tis.) , najel jsem na něm asi 45.tis km převážně město, začalo rezavět až někdy okolo 2004 (lemy zadních blatníků), takže šlo pryč. Měnil jsem jen výfuk, brzdy, náhon tacho, komplet tlumiče, byl jsem spokojený. Dnes máme s manželkou Citroën C3 , narodilo se druhé dítě a s láskou vzpomínáme na velikost Tipa.
Služebně jezdím s VW Passat 2.0 TDI, rok 2005, ze závad: prasklá hlava, výměna setrvačníku, palivové čerpadlo, elektromotor stíračů, rachotící plasty, nový software řídící jednotky atd.... Opět souhlasím s názorem pána, jsme vystaveni masáži marketingu koncernu VW, který patří k nejlepším na světě. Málokdo ví, jaké udělali za posledních asi 6 let drastické úspory na dodavatelích dílů (i naše firma má tu čest). A je to bohužel někde znát. Přeji všem co nejvíc vlastních názorů nezatížených médii.