0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Tipo 1.1 - jak jezdí po dvaceti letech?

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 00:15, ???
Tipo 1.1?! To jsem ještě neviděl. Musí to být pěkná lemra.
Kolik má výkon, 40kW?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 00:36, RE: ???
anonym napisał:
Tipo 1.1?! To jsem ještě neviděl. Musí to být pěkná lemra.
Kolik má výkon, 40kW?
60 koní, máš to tam uvedené.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 00:54, hmm
gratuluji k tomu, ze vam Tipo nerezne, ja mel tridver z roku 95 a byl schnilej na troud. Kdyz myslim hodne, tak hodne, podlaha derava, atd... Ale je pravda, ze uz mel asi nejlepsi za sebou, bylo to moje prvni auto a sluzbu odvedlo,jako nove mohlo byt super, ale dnes se u nas vyskytuji spise Tipa v dost spatnem stavu. Az na par vyjimek. Takove Tipo 2.0 16V 107Kw muze byt peknej stroj. Ja mel 1.4 a moc to nejelo a docela mu chutnalo. Jinak mista je v nem opravdu dost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 01:35,
Tipo byl posledni talian co za neco stal, mel jsem 1.9 tds 90ps, spotreba? tak malo ze jsem to ani nepocital. Startoval i pri -20ti (na sytic), spickovy podvozek na rok a kategorii auta, potom jsem si koupil stilo jtd 105ps a po pul roce trapeni slo z baraku (elektrika a zase elektrika).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 06:11, RE: hmm
anonym napisał:
gratuluji k tomu, ze vam Tipo nerezne, ja mel tridver z roku 95 a byl schnilej na troud. Kdyz myslim hodne, tak hodne, podlaha derava, atd... Ale je pravda, ze uz mel asi nejlepsi za sebou, bylo to moje prvni auto a sluzbu odvedlo,jako nove mohlo byt super, ale dnes se u nas vyskytuji spise Tipa v dost spatnem stavu. Az na par vyjimek. Takove Tipo 2.0 16V 107Kw muze byt peknej stroj. Ja mel 1.4 a moc to nejelo a docela mu chutnalo. Jinak mista je v nem opravdu dost.
Tipo byla moje srdcovka, měl jsem 1.6 66kw, 2.0 16V 107kw a 1.9TDs 66kw, krom tý 1.6 90PS ty dva motory byly skvělé...

PS: opravdu se Tipo s motorem 1.1 Fire vyráběl
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 07:40, porovnat cenu auta s televizotom???
Je nesmyslné porovnávat zvýšení ceny auta a ceny televize. Technologie ve výrobě televize pokročila hrozně moc, změnily se součástky, materiál, všechno se zmenšilo, míň materiálu se používá,atď ….. prostě všechno. Kdežto u auta je to podstatě stejné, jedině se s automatizovala výroba, ale materiál zůstal, motor má stejnou velikost, tvar,… jedině se doplnila elektronika. A ještě k tomu hodnota peněz klesla. To kdyby se vyráběli auto z jiného materiálu (levnějšího), motor by byl menší a výkonnější,… tak by auta stály stejnak nebo možná ještě míň. To by bylo super.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 07:57, Hehehehehe
Sportove auta ? 944 a uz vobec nie Renualt 5...

Sa mi paci jak niekto zije vo svojom slepom svete...

Tipo 1.1

Gratulujem!

Pridem si pre tu tisicku...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 08:21, Tipo - supr auto
Taky jsme měli byla to 1,7 D a kupodivu to jelo celkem slušně, taky auto váží necelou tunu. Pokud je auto slušně udržované, nebo dovezené ze zemí, kde se nesolí, tak může být zachovalé. Jedinou slabinou je místo okolo víčka do nádrže, které už dneska dělají v druhovýrobě pozinkované. Úplně cítím s autorem, který na auto nedopustí, otec přenechal Tipo vnučce a když ho po roce viděl, tak ho málem odvezli na ARO.
Majitelům Tipa, kteří ho dokáží udržovat fandím.
jiřín
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 08:23, Tonik
No chlapci, já teda čumím! Tipo je snad ta největší sračka, co tady ještě takjezdí. Teda krom škodáren, trabuchů, waranů... jasný. Ale jinak trága jaxviňa! Dyť to rezlo ještě na lince ve fabrice, elektřina se vjetšinou srala pod rukama, plasty vržou, všechno je takový lagricový. No já už bych to nechtěl. I v té době byly jósakra lepší auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 08:33, RE: Tonik
anonym napisał:
No chlapci, já teda čumím! Tipo je snad ta největší sračka, co tady ještě takjezdí. Teda krom škodáren, trabuchů, waranů... jasný. Ale jinak trága jaxviňa! Dyť to rezlo ještě na lince ve fabrice, elektřina se vjetšinou srala pod rukama, plasty vržou, všechno je takový lagricový. No já už bych to nechtěl. I v té době byly jósakra lepší auta.
Toníku, o tipu víš kulový, tak pomlč. Vlastní zkušenost s Fiatem Tipo 2.0 i.e. 8V (83 kW) Granturisimo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 08:47, RE: Tonik
Giorgio napisał:
Toníku, o tipu víš kulový, tak pomlč. Vlastní zkušenost s Fiatem Tipo 2.0 i.e. 8V (83 kW) Granturisimo.
Taky jsem měl Fiata Tempru, což je vlastně Tipo s kufrem a děs.
O nějaké kvalitě ve zpracování nemohla být řeč a spolehlivost byla u bodu mrazu. A koroze byla horší jak u Favorita. Už nikdy!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 08:54, 200 koni?????
anonym napisał:
Tipo 1.1?! To jsem ještě neviděl. Musí to být pěkná lemra.
Kolik má výkon, 40kW?
zanovni 200 konove porsche?autor je zrejme nejaky veteranista a dobrodruh,krome deset let stareho boxstera ma asi tezko nejake zanovni porsche 200 koni ty tydýte. prober se a prestan psat takove sracky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 08:57, Tipo
Konečně jedna rozumná recenze od člověka, který ví o čem mluví.
Je pravda, že jsme systematicky zpracováváni, aby jsme kupovali jen výrobky koncernu VW.
Sám TIPO nemám, ale plně se shodnu v tom, že dnes už jsou jen auta dobrá a lepší. Mnozí zapomněli do čeho jsme do aut nasedali. Věčné řeči o tvrdých nekvalitních plastech mě už unavují,ve Š120 byl vždycky takový randál, že mohlo drnčet co chtělo.
Já nekupuji zásadně značku, ale rozhoduje cena a užitná hodnota. Všechny předsudky jsou nám vnucovány zmanipulovanými testy, kde se porovnávají auta, která buď nepatří do stejné třídy nebo nemají stejný objem motoru. Tak je to i u testů pneumatik. Nejlepší pneumatiky na výdrž a spotřebu, které jsem kdy měl byly Micheliny a podívejte se jak dopadají v testech.
Věřím, že TIPO se skutečnými 33 000 km na tachomeru nerezaví, jezdil jsem s Citroenem ZX, který měl za sebou 330 000 km a také nerezivěl - koroze byla jen místní a na hranách plechů, ale jinak držel a byl také starý jak Metuzalém.
Najel jsem na dvou Feliciích po cca 100 000 km a byl jsem rád, kdž jsem z nich sedl do něčeho jiného. Kdo se chce nechat ovlivňovat tlakem koncernu VW ať si jejich auta kupuje dál, ale dnes už je lepší i ten blbý OPEL než VW. V testech v Německu, tam kde to nemá VW uplacené vítězí Astra nad Golfem na celé čáře.
Plně se shoduji s autorem recenze - nezajímá mě štítek na autě, ale co mi poskytne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 09:20, RE: Tonik
Giorgio napisał:
Toníku, o tipu víš kulový, tak pomlč. Vlastní zkušenost s Fiatem Tipo 2.0 i.e. 8V (83 kW) Granturisimo.
Proč si myslíš, že o tipu vím kulový? Kde jsi k tomu přišel? Drandil jsem tento šrot kamaráde ještě v 88 roce! Tehdy jsem po tom slintal jak blázen, mněl jsem nějakej ten bon (jestli víš co to je), a tak jsem se rozhod (1,4i.e). Trápil jsem se sním ještě v 93, kdy už pro korozi nešlo toto auto bez výměny pomalu celé kastle dále provozovat. Šáhl jsem po novějším, tehdy dovoz na objednávku (myslím, že 1,6), a spokojenost asi půl roku-elektřina šla do kytek. Tehdy to moc nikdo tady neuměl, a každej s těma autama teprve začínal. Dnes je situace úplně, ale úplně někde jinde. Nikdy jsem nejel s D, ale spoustů F-T bene jsem prostřídal, protože se mně to auto opravdu líbilo, a tuším, že až do r.97-98 jsem jiný auto snad nemněl. Ale pokaždé trága. A věř mně, že já si vybrat umím! Nemám 19 járů, a nejsem zrovna autoanalfabet. Tipa byla na soje rozměry celkem levná a líbivá auta, ale spolehlivost žádná, koroze šílená, DGT je kapitola sama pro sebe. To nakonec později pochopil i FIAT. Prsotě Tipo nebrat! Leda pro mladého kluka, na naučení držení volantu, ale jinak je to dnes již opravdu hodně, ale hodně pase. Tempra na tom byla ale o poznání lépe! Nevím proč, ale bylo to tak. Jinak taky žádná sláva-je to vlastně stejné auto, je sedan.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 09:29, RE: Hehehehehe
anonym napisał:
Sportove auta ? 944 a uz vobec nie Renualt 5...

Sa mi paci jak niekto zije vo svojom slepom svete...

Tipo 1.1

Gratulujem!

Pridem si pre tu tisicku...
Renault 5 GT Turbo je šporťák a oči si otvor ty
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 10:11,
clovece, otras. Chodil si vobec do skoly? Tak nespisovne napisany text som fakt davno nevidel. Hrozne.

Inak auto - OK!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 10:30, RE: Tipo
anonym napisał:
Konečně jedna rozumná recenze od člověka, který ví o čem mluví.
Je pravda, že jsme systematicky zpracováváni, aby jsme kupovali jen výrobky koncernu VW.
Sám TIPO nemám, ale plně se shodnu v tom, že dnes už jsou jen auta dobrá a lepší. Mnozí zapomněli do čeho jsme do aut nasedali. Věčné řeči o tvrdých nekvalitních plastech mě už unavují,ve Š120 byl vždycky takový randál, že mohlo drnčet co chtělo.
Já nekupuji zásadně značku, ale rozhoduje cena a užitná hodnota. Všechny předsudky jsou nám vnucová...
Mluv za sebe, já teda systematicky zpracováván nejsem. Mám vlastní hlavu, názor si udělám sám a koupím si, co uznám za vhodné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 10:38, RE: 200 koni?????
anonym napisał:
zanovni 200 konove porsche?autor je zrejme nejaky veteranista a dobrodruh,krome deset let stareho boxstera ma asi tezko nejake zanovni porsche 200 koni ty tydýte. prober se a prestan psat takove sracky
no já nevím,ale psal tam,že měl Porsche 944,což asi tolik koní mělo!!! A zánovní bylo v době,kdy se synové učili jezdit! chce to mín kritizovat a víc vnímat....))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:10, RE: Hehehehehe
pietro v napisał:
Renault 5 GT Turbo je šporťák a oči si otvor ty
a Ferrari nákladák, ty si ale pako.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:30, RE: Tonik
anonym napisał:
Proč si myslíš, že o tipu vím kulový? Kde jsi k tomu přišel? Drandil jsem tento šrot kamaráde ještě v 88 roce! Tehdy jsem po tom slintal jak blázen, mněl jsem nějakej ten bon (jestli víš co to je), a tak jsem se rozhod (1,4i.e). Trápil jsem se sním ještě v 93, kdy už pro korozi nešlo toto auto bez výměny pomalu celé kastle dále provozovat. Šáhl jsem po novějším, tehdy dovoz na objednávku (myslím, že 1,6), a spokojenost asi půl roku-elektřina šla do kytek. Tehdy to moc nikdo tady neuměl, a každej...
Toníku,Toníku,ty si asi pěkné vemeno!!!Je mi 38 let,vlastním šesté auto,vše byl a bude FIAT,dvakrát UNO,dvakrát TIPO,Bravo a nyní cca 1 měsíc Coupe 2,0 16V Turbo,někdy tě ty vole svezu.Tipuju tě tak na Škoda Octavia
1,9 TDI PD,šedá metalíza a bla bla dál...O autech nevíš nic ostatně jako 90% zdejších příspěvků.Když někdo napíše něco pravdivého jako tento pán s Tipem,tak jen lejete špínu.Můžu ti něco říct,mé coupe je z roku 1995,ani známka koroze,190 HP(jestli teda víš co to je?).Kolega v práci má oslavovaný Focus a již mu hnijou dveře...Na světě není jen Octavia,Golf a Focus,jsou také daleko lepší auta,víš?
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.