Muroň napisał:
Švára je machr. Nejraději má audi.
Osobně jsem rád, že škodu nepřevzal renault. Češi by samozřejmě škodovky od renaulta (značka by asi zůstala, podpobně jako Dacia) kupovali, protože je to "naše" a "český". Mně byl Renault sympatický a na ty řeči o šlendriánu jsem moc nedal až do doby, kdy jsem pro ně pracoval. Známí, co renaulty mají, jsou značce docela věrní navzdory vyšší četnosti závad a podivných potíží.
Co se zkušenosti s koncernem VW mezi přáteli, příbuznými a známými týče, jsou vesměs ...
Já audi mívala a některé modely už zase mám "ráda", ale A4 a A6 z uplynulých cca 15ti let měly trochu problém s trakcí/těžištěm/rozloženímhmotnosti/atd. Ve verzi quattro to "šlo", ve verzi předokolka (prémiový vůz a předokolka?!?) v zatáčce trochu "utíkají" jinam než si řidič přeje (rovně jedou, mršky, i když je přemlouváš, že zatáčet budeme) .. to je docela VELKÝ malér, řekla bych (stařičké A80 byly ok, nové R8 se asi opravdu povedlo, A8 je dlouhodobě ok - to jsou ale spíše "okrajové" modely").
Mně na audi (trochu) "uráží" ten (jen) přední pohon (vzhledem k cenám) - jinak "působení" na "usednuvšího" je vskutku vyjímečné - uznávám - ale nová C5 má lepší přední nápravu (já vím že tím už trochu ... ale je to pravda - zeptej se šváry .. a podle mne by to tak NEmělo být)
S vašimi "koncernovými" vozy máte docela štěstí, asi jste ještě "chytli" modely ve správné době ..
Mimochodem, Octavia s 2.0 benzín? To je takový nemastný/neslaný motor ne?
Jinak, ono se to asi nikde dočíst nedá, ale "zlobí" a "šuntí" skoro vše včetně Mercedes a dokonce Aston Martin (jen "můj" Bristol ne, ten byl "vytvořen" a na míru "ušit" pro mne - jen "finanční" problematiku /zatím/ nějak "nedořešili" ,-)
Pěkný den (bohužel jsem dnes odp. měla "rušno" a nemohla si v klidu "popovídat")