anonym napisał:
No a ještě jinak. V čem croma zaostává třeba za suprem. Tedy v jakých měřitelných hodnotách. Blemzy typu nadčasový image, hodnotně vypadající plasty, sexy zadní partie a agresivní páka ruční brzdy si nechte. V čem zaostává, v motorech? Sotva. Ve výbavě, taky ne. Trochu v prostoru, tam má suberb mírně navrch. A ještě v ceně, superb je o hodně dražší.
Iáá
Osel
Oslíku, v něčem prostě Croma zaostávat musí, o tom jasně svědčí počty prodaných kusů. Kdyby to bylo alespoň nadprůměrné auto za průměrnou cenu (a ne naopak), jsem si jistý, že by prodejní čísla byly jinde. Takže si na papíře srovněj měřitelné hodnoty a pak si ho utíkej koupit, abys byl už 29. u nás, kdo ho má :) Na trhu je sice většina lidí, kteří se spíš nechají ovládnout reklamní masáží, ale když na trh přijde fakt dobré auto od značky, která nemá kdovíjakou pověst, tak se bude dobře prodávat. Podívej se na Škodu v půlce devadesátých let, pověst otřesná (120, Favorit), pak přišly Feldy, Okty, pak Fabie, které byly (až na tu Feldu, no) v té době na slušné úrovni a prodávaly se po celé Evropě (nemluvím o ČR) velmi dobře, protože to byly dobrý (průměrný) auta za tehdy odpovídající cenu a lidi začali na děsnou pověst Škody zapomínat - nejmarkantnější obrat byl v Anglii. Dřív vtipy na škodovky, pak 2x auto roku..