0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Brava 1,6 sx

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 00:27, Aby ing nebyl první :o))
Kdo zná melodii ať zpívá!

Promovaní inženýři, SINUS, KOSÍNUS a DESKRYPTÝVA,
už nám z toho pěkně šibe a mozkovej buňek nám ubývá,
proto píšem samý žvásty a urážíme tady všechny šmahem,
polibte nám všichni prdel, získali jsme titul jedním tahem,
rodiče to totiž za nás u státnic zas pěkně fofrem zmákli,
zaplatili jen pár tácků, aby jsme si titul před nick flákli,
my jsme tedka velcí machři co vždycky a všemu rozumějí,
dokážeme myslet za tři, však pletem si hondu s felicií...

Marciáne, chce to jíst víc marcipánu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 00:38, K recenzi
Co se týče spotřeby myslím že ta se zlepšila až po roce 1999, když na konci roku dostali 1,6 motory vstřikování magnetti-marelli. Pak už začaly fiaty jezdit i pod 7 l kombinovaně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 05:42, RE: Aby ing nebyl první :o))
Dedaj napisał:
Kdo zná melodii ať zpívá!

Promovaní inženýři, SINUS, KOSÍNUS a DESKRYPTÝVA,
už nám z toho pěkně šibe a mozkovej buňek nám ubývá,
proto píšem samý žvásty a urážíme tady všechny šmahem,
polibte nám všichni prdel, získali jsme titul jedním tahem,
rodiče to totiž za nás u státnic zas pěkně fofrem zmákli,
zaplatili jen pár tácků, aby jsme si titul před nick flákli,
my jsme tedka velcí machři co vždycky a všemu rozumějí,
dokážeme myslet za tři, však pletem si hondu s felicií...

Marciáne, chce to jíst víc marcipánu!
Lidí s titulem je tu víc. Jenže omezili používání titulu na profesionální záležitosti. Takže bych brzdil s tím obecným urážením.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 07:00, 1,6
Ty brzdy si nechej zkontrolovat, mám Multiplu r.2000 a brzdí perfektně. Technika je tuším stejná jako u Bravy, protože Multi je na tejné platformě. Jinak motot 8-9 l, ale u mě je to dáno větší hmotností auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 07:47, RE: 1,6
Alda napisał:
Ty brzdy si nechej zkontrolovat, mám Multiplu r.2000 a brzdí perfektně. Technika je tuším stejná jako u Bravy, protože Multi je na tejné platformě. Jinak motot 8-9 l, ale u mě je to dáno větší hmotností auta.
S hodnocením brzd bych byl u Multiply opatrný...Zkus v pěti párkrát intenzivně zabrzdit.Ale je to samozřejmě otázka zvyku.Před Multiplou jsem měl Coupe takže...Vivat Fiat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 08:32, Brava
Spotřeba mé Bravy byla dost ovlivněna olejem. 5W-40 byl schopen ji sundat až o litr, stejně tak i použitým benzínem. Překvapivě Shell palivo snižovalo skutečně spotřebu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 08:59,
myslim ze fiaty nejsou zase tak spatna auta jak se o nich traduje vlasní zkusenost : stilo 1,8 spotreba kombinace cca 8 l, brzdy dobre, interier prijemny, mohlo by byt lepsi dilenske zpracovani a lepsi bocni vedeni na zadnich sedackach ,posilovac rizeni by mohl jit trochu vice ztuha kdyz uz je tam tlacitko city pro mestsky provoz, jinak spokojenost zatim zadne zavady vlastne jo dvakrat blikala kontrolka air baguservis poresit za cca 500 obe opravy . a urcite by se naslo dlsich spoustu veci co by se dali zkritizovat .
tak at nam ty kary jezdi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 10:26, RE: K recenzi
Dedaj napisał:
Co se týče spotřeby myslím že ta se zlepšila až po roce 1999, když na konci roku dostali 1,6 motory vstřikování magnetti-marelli. Pak už začaly fiaty jezdit i pod 7 l kombinovaně.
Spotřeba se po roce 1999 zlepšit měla, ale proto, že vstřikování Marelli dostalo lepší řídicí jednotku. Ale Magnetti-Marelli je to u 1.6 vždy. Což je BTW velká výhoda, protože to není Bosch a nekazí se. Mám ten motor v Maree Weekend (2000) a spotřeba je kolem 8 litrů (spíš do 8), a to je Weekend o asi 160 kg těžší než Brava. Dále si myslím jestli Multipla není postavena spíš na podvozku Marei, tzn. jiná přední náprava?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 11:52,
Pokud jde o rány od podvozku, tak bych zkoumal stav přední nápravy, protože to normální není.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 11:56, RE: K recenzi
SY35 napisał:
Spotřeba se po roce 1999 zlepšit měla, ale proto, že vstřikování Marelli dostalo lepší řídicí jednotku. Ale Magnetti-Marelli je to u 1.6 vždy. Což je BTW velká výhoda, protože to není Bosch a nekazí se. Mám ten motor v Maree Weekend (2000) a spotřeba je kolem 8 litrů (spíš do 8), a to je Weekend o asi 160 kg těžší než Brava. Dále si myslím jestli Multipla není postavena spíš na podvozku Marei, tzn. jiná přední náprava?
Veledůležitou změnou bylo zkrácení převodů. První 1,6 měly to samé, co 1,4 - při 130 km/h točily už skoro 4500 min-1. Modernizované motory jsou spojeny s podstatně delší a ekonomičtější převodovkou - při 130 km/h myslím 3200 min-1. A to je sakra znát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 12:10, Rány od podvozku?
Pro majitele/autora recenze: Rány od podvozku svědčí jen o tom, že jsou vymlácené silenblkoky nebo čepy, takže bych si to nechal zkontrolovat. Buď těch 100.000 km najelo po Praze, když je to dovoz, může mít km podstatně víc, i k dyž jinak vypadá tak zachovale!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 12:58, RE: K recenzi
Martin Vaculík napisał:
Veledůležitou změnou bylo zkrácení převodů. První 1,6 měly to samé, co 1,4 - při 130 km/h točily už skoro 4500 min-1. Modernizované motory jsou spojeny s podstatně delší a ekonomičtější převodovkou - při 130 km/h myslím 3200 min-1. A to je sakra znát.
To asi víte lépe než já, ale Marea má při tacho 140 km/hod na motoru 4 tis. ot./min.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 13:07, RE: K recenzi
Martin Vaculík napisał:
Veledůležitou změnou bylo zkrácení převodů. První 1,6 měly to samé, co 1,4 - při 130 km/h točily už skoro 4500 min-1. Modernizované motory jsou spojeny s podstatně delší a ekonomičtější převodovkou - při 130 km/h myslím 3200 min-1. A to je sakra znát.
ste si isty hodnotami otacok pri rychlosti 130km/hod ???
ja sa teda nechcem hadat, nepoznam presne hodnoty krutoveho momentu u 1.6, ale aj tak mi to vychadza, ze pri 3200 otackach moze mat ten motor okolo 45 kw, pri 4500 tak 65 kw....ten rozdiel je naozaj priepastny, nielen na spotrebe by to bolo poznat. Ked vezmeme do uvahy odpory pri 130km/hod...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 15:58, docela objektivní
Tahle recenze opravdu vystihuje vozy italské výroby takové jaké opravdu jsou. Už od dob Tipa jsou podvozky docela tvrdé - hlavně při přejezdu příčných nerovností, sem tam nějaké to provrznutí plastu. Trochu mě překvapila spotřeba u vašeho auta - mám Bravo 1,6 a 1,8. 1,6 má dlouhodobou kombinovanou spotřebu 6,6l/100km (30%město,50%mimo město,20% dálnice) - akorát před třemi lety vyskočila na cca9,5l,když se zasekl temostat a chl.okruh byl stále otevřený. 1,8 má komb. spotřebu 7,4l/100km, vše při mormálním cest.tempu...město55-60, mimo město cca100, dálnice 120-140km/h. U aut se nevyskytly žádné vážné poruchy, byla prováděna jen běžná údržba - destičky, kotouče, tlumiče, semtam nějaké to ložisko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 20:18, RE: Aby ing nebyl první :o))
Dedaj napisał:
Kdo zná melodii ať zpívá!

Promovaní inženýři, SINUS, KOSÍNUS a DESKRYPTÝVA,
už nám z toho pěkně šibe a mozkovej buňek nám ubývá,
proto píšem samý žvásty a urážíme tady všechny šmahem,
polibte nám všichni prdel, získali jsme titul jedním tahem,
rodiče to totiž za nás u státnic zas pěkně fofrem zmákli,
zaplatili jen pár tácků, aby jsme si titul před nick flákli,
my jsme tedka velcí machři co vždycky a všemu rozumějí,
dokážeme myslet za tři, však pletem si hondu s felicií...

Marciáne, chce to jíst víc marcipánu!
Nechápu co to tady meleš o nějakým Marciánovi. Vím, že existuje a kvůli tomu, že uvádí titul si tady už pěkně užil. Tu recenzi psal on nebo co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.03.2007 20:27, RE: Aby ing nebyl první :o))
Dedaj napisał:
Kdo zná melodii ať zpívá!

Promovaní inženýři, SINUS, KOSÍNUS a DESKRYPTÝVA,
už nám z toho pěkně šibe a mozkovej buňek nám ubývá,
proto píšem samý žvásty a urážíme tady všechny šmahem,
polibte nám všichni prdel, získali jsme titul jedním tahem,
rodiče to totiž za nás u státnic zas pěkně fofrem zmákli,
zaplatili jen pár tácků, aby jsme si titul před nick flákli,
my jsme tedka velcí machři co vždycky a všemu rozumějí,
dokážeme myslet za tři, však pletem si hondu s felicií...

Marciáne, chce to jíst víc marcipánu!
Omlouvám se chytrému pánovi, který jak je zřejmé hýří inteligencí a humorem alá TELE TELE, ale nechápu jaký máte problém ohledně zmiňovaného nick. Pokud vím t. jotanka (Tatanka Jotanka) byl indiánský náčelník (zmíněný v knize Synové velké medvědice).
Takže milý příteli ať už Váš nick znamená cokoliv je zřejmé, že Vaši "báseň" napsal sám Váš život, neboť jinak byste pravděpodobně nedodělal ani zvláštní školu. Přeji hezký den.
Jinak recenzi považuji za celkem zdařilou a objektivní. Alespoň se nenese ve stylu "moje auto je nejlepší na světě".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.03.2007 09:40, spotřeba
Ono taky záleží kolik to auto má skutečně najeto. Jestli třeba přes 200tkm tak se nediv že ti to žere víc než má. Co třeba zajet na diagnostiku, aby se zjistilo jestli je ještě funkční lambda-sonda?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.03.2007 10:53, :-)
Fiatem tam zpátky pěšky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.03.2007 13:35, RE: :-)
SID napisał:
Fiatem tam zpátky pěšky
fordom...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.03.2007 15:46, RE: :-)
gld napisał:
fordom...
SID a gld sa tu ukázali ako najinteligentnejší a najmúdrejší+majú isto najviac skúseností (hlavne určite vlastnili už x modelov Fiat a Ford)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.