Koloss napisał:
Ono je to tak - k papírům na auto dávali papíry na 50 ccm automaticky, protože se předpokládalo, že na kole to umí každej a fichtl jede asi tak jako se dá jet na kole z kopce. Přesednout na litr, kterej zvládne 200+ bez nějaké praxe by byla výroba dárců orgánů, ať si říká kdo chce co chce. Dnes už těch děcek na kole tolik nejezdí a automatické přidávání skůtrů k papírům na auto je nerozumné. A myslet si, že každý zvládne s litrem jezdit napřed pomalu a až časem bude zrychlovat, to je naivita. U toho Matáska to je složitější. On papíry měl, jezdit umí, jen si to rozšířil a víceméně nikoho neohrozil ani nikomu neublížil. Tak se asi na to díval, když do toho šel. Jenže ten průser je v tom, že tímto přístupem podpořil systém, který prodal papíry i lidem, kteří o ježdění nic nevěděli a někteří pak zabili sebe nebo někoho jiného. To je fakt, bylo to víc případů. A většina těch případů, kdy někdo zabije své kamarády v autě a občas sám přežije, to bývá způsobeno alkoholem a ne tím, že by nebyli dostatečně zkušení.
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Supersportovní mašiny a kožené kombinézy patří na okruh, na tom se asi shodneme. Mně se tenhle druh nikdy nelíbil, nic mi neříkal, já radši cestovní sportovní, cestovní enduro atd. Výkon je fajn, na té silnější nemusíš tolik řadit.
200+ už dneska zvládne myslím i 600ka... mám za to, že zatímco super výkonné stroje jsou na stovce za +- 3 sekundy, ty 6kila jsou tam za sekund 5 a to není až tak velký rozdíl...