anonym napisał:
S tím nemohu jinak než souhlasit. Patřím mezi ty řidiče, kterým slouží auto k přesunu z místa A do místa B. A vydržím to bez klimatizace a dalších vymožeností. V autě vozím všechno. Od manželky s dítětem až po smetí do sběrného dvora.
souhlas. v redakčních testech jsou sice všechny ty vozy krásně popsané, do detailů rozebrané, ano příjemně se to čte, přesto si myslím, že 80% řidičů ty extrémní vlastnosti svých vozidel nikdy nevyužije, protože prostě jezdí podle předpisů a s rozvahou.
Já netvrdím, že vozy např. nemají mít dobrý podvozek. Ale každý si stejně pod slovem "dobrý" představí něco jiného - někdo rád tvrdší, někdo pohodlnější, někdo vyšší, někdo by se nejraději dotýkal zadnicí silnice.
K těm odřeninám. Autor popsal tézu, že přesto že majitelkou vozu byla žena, odřenin bylo minimum. S tím víceméně nesouhlasím. Já mám svýho miláčka celkem odřenýho (vetšinou různé malé bulky a škrábance) a kromě jednoho případu, kdy jsem při couvání zavadil o sloup osvětlení, je většina z nich z parkoviště před barákem, nebo hlavně u nákupních středisek. Ty kreténi tam místo aby měli o 30 parkovacích míst míň, tam nasekají mezery vhodné maximálně pro vozy kategorie mini a pak mi všichni tlučou do dvěří a nárazníků. Už jsem začal parkovat v prázdných koutech - raději udělám o 30 kroků víc, než abych zas počítal nové a nové škrábance a bulky.