0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak hodnotí LOGAN MCV otec šestičlenné rodiny?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 00:52, Nový auto
..... 8 měsíců a vozit v něm dříví? To bych to raději 2x otočil s tím vozejkem. No jde vidět jak moc ho milujete,ale vaše věc.... každopádně dost to ukazuje na to jací lidé si tyto auta pořizují.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 01:31, Prostor ...
... za "jedna" - to bych pochopila, to jistě ano ..
Ale BRZDY a ŘAZENí? To je "vtip"? Tak já bych si tedy NEpřála aby tohle auto (v nouzové situaci) brzdilo za mnou ...
PS: Nechť majiteli "nadšení" vydrží minimálně dalších 7 měsíců a 9.000 km (i déle - samozřejmě ,-)
PPS: Je vidět, že postarší použitá technika Renault smontovaná v Romania může fungovat "uspokojivě" a navíc je za (opravdu) "rozumnou" pořizovací cenu ... (ale na ty brzdy jako od porsche "fakt" nevěřím .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 07:58, RE: Prostor ...
Kylie napisał:
... za "jedna" - to bych pochopila, to jistě ano ..
Ale BRZDY a ŘAZENí? To je "vtip"? Tak já bych si tedy NEpřála aby tohle auto (v nouzové situaci) brzdilo za mnou ...
PS: Nechť majiteli "nadšení" vydrží minimálně dalších 7 měsíců a 9.000 km (i déle - samozřejmě ,-)
PPS: Je vidět, že postarší použitá technika Renault smontovaná v Romania může fungovat "uspokojivě" a navíc je za (opravdu) "rozumnou" pořizovací cenu ... (ale na ty brzdy jako od porsche "fakt" nevěřím .-)
Můžu potvrdit, brzdí opravdu dobře. Naopak už jsem zažil několik kyselejch ksichtů za mnou. Vím o čem mluvím, Logana mám 3 roky a najeto 50.000 km. Závada žádná. Aut už jsem měl nepočítaně. Nový i ojetý. Dáčku jsem kupoval víceméně z nouze pro manželku a nedělal jsem si iluze. Zatím no problem, ona je maximálně spokojena. Když porovnám řazení s mojí Fábkou (2006 naj. 60.000), tak to není tak šílený, rozhodně lepší než u Feldy. Jinak MPI motory z Rendla jsou o dost tišší než haťapka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 09:28, Nikdy!
Za sebe mohu zcela jistě prohlásit, že logana bych si nepořídil, i kdyby byl dáván zdarma třeba v globu při nákupu nad 10,- kč. Ale to platí i pro novou a hnusnou fábii, pro hnusného růůůůůmstra a pro všechny ostatní vozy světa, kdyby byly dodány s nejhorším motorem této sluneční soustavy. Ostatně když už jsem u škodovky - zásah do poslední (dejme tomu) celkem líbívé oktávie, má dle mého názoru katastrofický dopad. řece jen - ta "vytlemená" tvář a škimé oči á la kore 90th` - to všechno tomu dalo "punc" těch nových a hnusných prvků škody.

No a pokud jde o MCVéčko samotné - než jsem zjistil, že auto je schopné po roce začít uhnívat pod různými koberčky, vedle různých průchodek elektroinstalace (nejvýraznějji asi v zavazadlovém prostoru), že brzdy nejsou zdaleka tak dobré, jak zde majitelé popisují (asi nejeli ničím jiným???), že motor je dostačující jen tak tak, spotřeba mizerná a mnoho dalších pro mne velkých a zásadních nedostaků, tak jsem ho vychvaloval snad lépe, než reklamní slogany. Auto se zdálo být velmi praktické, a být třeba malířem, tapetářem či tak něco, určitě bych o tom přemýšlel. Později jsem sem bavil se dvěma majiteli (jeden sedna, druhý MCV), a po přečtění diskuze na jejich klubu, zhlédnutí fotogalerie ročních REZAVÝCH vozů jsem velmi rychle změnil názor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 09:28, RE: Nový auto
vasapasa napisał:
..... 8 měsíců a vozit v něm dříví? To bych to raději 2x otočil s tím vozejkem. No jde vidět jak moc ho milujete,ale vaše věc.... každopádně dost to ukazuje na to jací lidé si tyto auta pořizují.....
proč bychom měli svá auta milovat ? milujete snad svou pračku ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 09:56, RE: Prostor ...
Kylie napisał:
... za "jedna" - to bych pochopila, to jistě ano ..
Ale BRZDY a ŘAZENí? To je "vtip"? Tak já bych si tedy NEpřála aby tohle auto (v nouzové situaci) brzdilo za mnou ...
PS: Nechť majiteli "nadšení" vydrží minimálně dalších 7 měsíců a 9.000 km (i déle - samozřejmě ,-)
PPS: Je vidět, že postarší použitá technika Renault smontovaná v Romania může fungovat "uspokojivě" a navíc je za (opravdu) "rozumnou" pořizovací cenu ... (ale na ty brzdy jako od porsche "fakt" nevěřím .-)
Brzdy jako Porsche nejspise Logan nema, uz treba jen proto, ze ma uzsi pneumatiky a nejspise i vetsi hmotnost. Vsak pán ho k Porsche ani neprirovnava. Ale nezatracoval bych jej. To uz bych se spise bal jakekoli dodavky do 3,5t co bude nalozena az nadoraz a mela by za mnou brzdit...
Dacii Logan MCV beru jako mezistupen, az prijde dalsi generace, tak verim, ze vytka, kterou je na ne slyset - odolnost proti korozi, bude vyresena a pak bude auto mnohem konkurenceschopnejsi. Skodovka po zasahu VW to pri prechodu z Felicie na Fabii dokazala, a to pred 10 lety. Verim, ze i Dacia, potazmo Renault na tomhle zapracuje.
Pak bude auto mnohem vice konkurenceschopne a slo by o nem uvazovat jako o ekonomickem vozidle pro rodinu. Aktualně by mi nedokonalá antikorozní ochrana vadila. Nicméně v pomeru nabizenych moznosti/cena nema myslim konkurenci. Nebo ano?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 10:23, RE: Prostor ...
Alkantpan napisał:
Brzdy jako Porsche nejspise Logan nema, uz treba jen proto, ze ma uzsi pneumatiky a nejspise i vetsi hmotnost. Vsak pán ho k Porsche ani neprirovnava. Ale nezatracoval bych jej. To uz bych se spise bal jakekoli dodavky do 3,5t co bude nalozena az nadoraz a mela by za mnou brzdit...
Dacii Logan MCV beru jako mezistupen, az prijde dalsi generace, tak verim, ze vytka, kterou je na ne slyset - odolnost proti korozi, bude vyresena a pak bude auto mnohem konkurenceschopnejsi. Skodovka po zasahu VW to ...
Kdyz se ted divam, tak zitra vyjde clanek Logan MCV po 60 tisicich km, tak jsem zvedav, co se dozvime...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 12:16, RE: Nový auto
vasapasa napisał:
..... 8 měsíců a vozit v něm dříví? To bych to raději 2x otočil s tím vozejkem. No jde vidět jak moc ho milujete,ale vaše věc.... každopádně dost to ukazuje na to jací lidé si tyto auta pořizují.....
taky proto si pán pořídil Dacii a ne treba .... 330tku, že ? ;o)

záleží pochopitelně na přístupu každého jedince, ale ... auta jsou především stroje, které by měly sloužit lidem. když si ho někdo hýčká a jiný ho využívá nadoraz, je to každého věc.
pořád jsou to ale "jen" stroje, které nám mají usnadnit práci
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 13:51, Proč ne?
Sice obstarožní, ale zase osvědčená technika, která už svou použitelnost dokázala a dlouhodobá spolehlivost je ověřena. Lepší než si koupit Octavii s motorem 1.8 92 kW a divit se, proč to žere trávu u cesty. To byla slepá ulička, které se Logan z principu musí vyhnout. To je recept na auto, které uspokojí, ale nenadchne. Někdo potřebuje dělníka a takto byl Logan postaven, že to odveze i vícečlennou rodinu je jen plus.

A jedna výtka - výzvy na silnici jsou spíše o postřehu a zrychlení, vyšší maximálku dosáhne zpravidla ten, kdo má méně rozumu. A auto se zrychlením 12,6 to je výzva pouze pro sobě rovné, tedy Fabie HTP a podobná nejrychlejší auta světa (služební). Maximálka je obzvláště u tohoto vozu záležitost vyplývající z toho, že se to auto na 130 musí dostat jakž takž rozumně. Cokoli nad 130 začíná být velmi nebezpečné a dobré brzdy jsou jen jedna z možností, jak zabránit kolizi. Vyhýbací manévr je často bezpečnější a někdy jedinou možností, jak zabránit kolizi, a tady bych se Logana ve velké rychlosti bál. Tolik vychvalovaná vyšší stavba na stabilitě nepřidá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 14:30, Kvalita odpovídá ceně
Asi tak bych to shrnul. Vzhledem k požadavkům pána asi nejrozumější volba. Kdo ví, v jakém stádiu rozkladu by bylo adekvátní ojeté MPV za stejnou cenu... Ke spolehlivosti - ono se na tom autě vlastně ani nemá co pokazit, že ;)))? Bohužel, nechť se autor připraví na nekončící boj se rzí. Je docela možné, že motor a převodovka přežijí kastli, pokud toho pán moc nenajede. Bezpečnost ujde (na tu cenu...). Ve voze se sedí opravdu dobře. Cítil jsem se v něm NESROVNATELNě lépe naž v Thalii (opravdu nechápu, proč je tento trakař tak populární...). Jen ta antikorozivní úprava na adekvátní úrovni mi schází...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 15:18, RE: Kvalita odpovídá ceně
rohYpnol napisał:
Asi tak bych to shrnul. Vzhledem k požadavkům pána asi nejrozumější volba. Kdo ví, v jakém stádiu rozkladu by bylo adekvátní ojeté MPV za stejnou cenu... Ke spolehlivosti - ono se na tom autě vlastně ani nemá co pokazit, že ;)))? Bohužel, nechť se autor připraví na nekončící boj se rzí. Je docela možné, že motor a převodovka přežijí kastli, pokud toho pán moc nenajede. Bezpečnost ujde (na tu cenu...). Ve voze se sedí opravdu dobře. Cítil jsem se v něm NESROVNATELNě lépe naž v Thalii (opravdu nec...
S tou korozí to není tak hrozný. Náš tříletej Logan s 50.000 km, zatím nemá nic. Měl jsem ho i na zvedáku a dole taky nic. Koroze bývá problém u prvních ročníků a hlavně barev nemetalických (konkrétně červená).

Je pravda, že je to nenáročný dělník na ten náš tankodrom. Potěšení z řízení žádné. Ale kvůli tomu jsme ho nekupovali. Většinou ho haní ti, kdo v něm nikdy nejeli. Já jsem k němu přistupoval tak, že bude 6 let sloužit a pak nazdar. Zůstatková cena žádná. Beru ho jako spotřební zboží s jednoduchou technikou a proto jednoduše opravitelnou. Tak asi tak ... .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 15:21, RE: Kvalita odpovídá ceně
rohYpnol napisał:
Asi tak bych to shrnul. Vzhledem k požadavkům pána asi nejrozumější volba. Kdo ví, v jakém stádiu rozkladu by bylo adekvátní ojeté MPV za stejnou cenu... Ke spolehlivosti - ono se na tom autě vlastně ani nemá co pokazit, že ;)))? Bohužel, nechť se autor připraví na nekončící boj se rzí. Je docela možné, že motor a převodovka přežijí kastli, pokud toho pán moc nenajede. Bezpečnost ujde (na tu cenu...). Ve voze se sedí opravdu dobře. Cítil jsem se v něm NESROVNATELNě lépe naž v Thalii (opravdu nec...
.......
prostě jsem chtěl radši jednoduchý, levný a nový, než nějakej pekáč s nejasnou budoucností a nepředvídatelnou spolehlivostí. Prostě po několika ojetinách jsem se nasr... . Zatím si myslím, že jsem udělal dobře ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 17:23, To jsou postřehy...
Podle mých informací se do Loganu dávají staré osmiventilové motory Renault, které (jako ostatní se stejnou konstrukcí) mají "tahací" těžiště práve v nižších otáčkách. To, co popisuje autor, že motor "táhne" na 5.000 otáčkách, je snad jen subjektivní dojem, podpořený brutálním kraválem. Kolem 5.000 ot potáhne šestnáctiventil, osmiventil se bude jen a jen trápit. A žrát jak nemoudrej. Ukazuje se, že autor v moc autech neseděl, což je koneckonců dobře. Pro něj, páč jinak by byl možná více než trošku rozčarován. Já osobně bych si dal líbit třeba Logana Van, dělníka za málo peněz. Ostatně i na to dříví by se hodil víc...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 18:25, RE: Kvalita odpovídá ceně
T.tom napisał:
.......
prostě jsem chtěl radši jednoduchý, levný a nový, než nějakej pekáč s nejasnou budoucností a nepředvídatelnou spolehlivostí. Prostě po několika ojetinách jsem se nasr... . Zatím si myslím, že jsem udělal dobře ...
Já naopak Loganům fandím a neodsuzuji nikoho, kdo si jej koupí. Ale sám bych si jej asi nikdy nekoupi. Právě kvůli antikorozní úpravě. Ano, 6 let to vydrží. Jenže pro soukromé účely kupovat auto každých 6 let? Pokud koupíte "neošizené" nové vozidlo, pak i po 10 letech může být (téměř) jako nové. Nevím, ale já už dnes od automobilu požaduji "nehnijící" kastli. A považuji to za samozřejmost. Zkrátka běhat kolem vozu a odrezovat a natírat? Ne, o to nemám zájem. Podle mě bude odolnost vůdči korozi podobná jako u Felicií. Stačí se na ně dnes podívat a neštěstí na ně pohledět. Přijde mi to o to větší škoda, že právě díky absenci elekronického harampádí a technické jednoduchosti by podle mě byl logan s kvalitní antikorozní úpravou dokonalý "držák". Jenže oni jej nestavěli jako "držák", ale jako "spotřebku". A to už se mi věru nelíbí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 03.02.2009 21:47, RE: To jsou postřehy...
Pepe napisał:
Podle mých informací se do Loganu dávají staré osmiventilové motory Renault, které (jako ostatní se stejnou konstrukcí) mají "tahací" těžiště práve v nižších otáčkách. To, co popisuje autor, že motor "táhne" na 5.000 otáčkách, je snad jen subjektivní dojem, podpořený brutálním kraválem. Kolem 5.000 ot potáhne šestnáctiventil, osmiventil se bude jen a jen trápit. A žrát jak nemoudrej. Ukazuje se, že autor v moc autech neseděl, což je koneckonců dobře. Pro něj, páč jinak by byl možná více než troš...
Máš Pepe teoretickou pravdu a já možná jen subjektivní dojem. Opravdu je potřeba si vždy za volant sednout a podlehnout tomu subjektivnímu dojmu... Že to žere ve vysokých otáčkách je jasná věc. Právě proto je bezvadný ten ukazatel spotřeby
Kravál? Ano, ale ono to mimo jiné nemá izolaci proti hluku, ale "fajnšmekři" si ji mohou zevnitř na dekl a jinde klidně dát ... Autor v autech seděl a vlastně najel zatím dejme tomu v autech kol 250 000 km. Jistěže ale nejsem znalec aut a u Logana vidím jako plus zcela jiné věci a to je především to, že uveze osoby z jednoho místa na druhé a to docela se slušným komfortem. VAN je hezká věc, ale dát tam děti? Jinak to dříví byla kulatina cca 15 cm. Zadní sedadla vyhozená, vše ostatní sklopeno, kompletně záď naložena po strop. Vezl jsem to výjimečně, ale osvědčil se jako dobrý tahoun . Zadní lavice jde z vozu vyndat za 15 vteřin a není problém ... V tomto směru jsem spokojen ... (miro)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.02.2009 00:01, RE: To jsou postřehy...
miroo napisał:
Máš Pepe teoretickou pravdu a já možná jen subjektivní dojem. Opravdu je potřeba si vždy za volant sednout a podlehnout tomu subjektivnímu dojmu... Že to žere ve vysokých otáčkách je jasná věc. Právě proto je bezvadný ten ukazatel spotřeby
Kravál? Ano, ale ono to mimo jiné nemá izolaci proti hluku, ale "fajnšmekři" si ji mohou zevnitř na dekl a jinde klidně dát ... Autor v autech seděl a vlastně najel zatím dejme tomu v autech kol 250 000 km. Jistěže ale nejsem znalec aut a u Logana vidím ...
K uspesnemu odhlucneni bude treba dat izolaci nejspis kolem cele kabiny, zdaleka ne jen 'na dekl'.

Jiste ze je velke plus u osobniho auta kdyz uveze osoby z jednoho mista na druhe. S autem, ktere by tohle nedokazalo bych spokojeny rozhodne nebyl

Ale bez ironie, je dobre ze jste s autem spokojeny. Tak to ma byt. Dokazu si predstavit i lidi co maji novy E-class a spokojeni s nim nejsou. Vic nez o aute je to o uprimnem postoji jaky si clovek k autu vytvori.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.02.2009 02:50, RE: To jsou postřehy...
Pepe napisał:
Podle mých informací se do Loganu dávají staré osmiventilové motory Renault, které (jako ostatní se stejnou konstrukcí) mají "tahací" těžiště práve v nižších otáčkách. To, co popisuje autor, že motor "táhne" na 5.000 otáčkách, je snad jen subjektivní dojem, podpořený brutálním kraválem. Kolem 5.000 ot potáhne šestnáctiventil, osmiventil se bude jen a jen trápit. A žrát jak nemoudrej. Ukazuje se, že autor v moc autech neseděl, což je koneckonců dobře. Pro něj, páč jinak by byl možná více než troš...
a ty Pepe jsi v autech ani nesedel ani o nich neslysel. jinak bys nemohl placat takove nesmysly, ze se osmiventil bude v 5000ot jen trapit. takze si vyhledej krivky prubehu vykonu par osmiventilu a az budes mit ridicak, tak si i nejake auto do peti tisic vytoc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.02.2009 06:50, RE: To jsou postřehy...
Gravedigger napisał:
a ty Pepe jsi v autech ani nesedel ani o nich neslysel. jinak bys nemohl placat takove nesmysly, ze se osmiventil bude v 5000ot jen trapit. takze si vyhledej krivky prubehu vykonu par osmiventilu a az budes mit ridicak, tak si i nejake auto do peti tisic vytoc.
Díky za doporučení..... Řeknu to takhle: řidičák mám, jen B, letos to bude už 16 let... Poslední 4 roky jsem jezdil se svojí 306 1,6 72 kW (osmiventil) střídavě s manželčinou 307 1,6 16V 80 kW. Moooc dobře jsem poznal, které auto se v jakých otáčkách cítí dobře, jak zrychluje atd. Tak si (prosím) nech ty invektivy pro někoho jiného. Děkuji. Mmch, se svým vzděláním toho o motorech vím více, než v běžném životě použiju. Jo a poslední 3 měsíce sedlám 406 2,2 HDI, am je to zase něco jiného. Tak pa, až budeš zase potřebovat někoho urazit (udělalo se ti líp?), tak se ozvi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.02.2009 11:29, RE: To jsou postřehy...
Pepe napisał:
Díky za doporučení..... Řeknu to takhle: řidičák mám, jen B, letos to bude už 16 let... Poslední 4 roky jsem jezdil se svojí 306 1,6 72 kW (osmiventil) střídavě s manželčinou 307 1,6 16V 80 kW. Moooc dobře jsem poznal, které auto se v jakých otáčkách cítí dobře, jak zrychluje atd. Tak si (prosím) nech ty invektivy pro někoho jiného. Děkuji. Mmch, se svým vzděláním toho o motorech vím více, než v běžném životě použiju. Jo a poslední 3 měsíce sedlám 406 2,2 HDI, am je to zase něco jiného. Tak pa, ...
2.2 HDi?!? Dobrý vkus ,-)
Já s ním (moc) spokojena byla ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.02.2009 11:52, Milý Gravedigger(e)!
Gravedigger napisał:
a ty Pepe jsi v autech ani nesedel ani o nich neslysel. jinak bys nemohl placat takove nesmysly, ze se osmiventil bude v 5000ot jen trapit. takze si vyhledej krivky prubehu vykonu par osmiventilu a az budes mit ridicak, tak si i nejake auto do peti tisic vytoc.
Já tedy NEjsem žádná "motorodbornice", ale to co Pepe nasal "smysl" dává. Asi se úplně zobecňovat NEhodí, ale ... já se domnívám že "vpodstatě" pravdu má ...
PS: Dokonce, když si na nějaký 8V vzpomenu ... tak to "odpovídá" - který(é) KONKRÉTNĚ 8V motor(y) máte na mysli, že "....nad 5000 ot. "radostné/živé" j(e)sou? Dle mých zkušeností (i jakýchs/takýchs teoretických znalostí) tam opravdu běžné 8V motory (vw, renault, PSA...) spíše "končily" ... připomínám, že zde mluvíme o 1.6 (Vzpomínáte na "typický" 8miventil volkswagen,který do "felicia" dorazil? Tak O TOM mluvíme ... a jemu podobných)
PPS: Ale třeba mi jen paměť "špatně" slouží ... máte-li na mysli nějakou KONKRÉTNí "tehdejší" pohonnou jednotku - ráda se na ní podívám
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.