Kylie napisał:
... za "jedna" - to bych pochopila, to jistě ano ..
Ale BRZDY a ŘAZENí? To je "vtip"? Tak já bych si tedy NEpřála aby tohle auto (v nouzové situaci) brzdilo za mnou ...
PS: Nechť majiteli "nadšení" vydrží minimálně dalších 7 měsíců a 9.000 km (i déle - samozřejmě ,-)
PPS: Je vidět, že postarší použitá technika Renault smontovaná v Romania může fungovat "uspokojivě" a navíc je za (opravdu) "rozumnou" pořizovací cenu ... (ale na ty brzdy jako od porsche "fakt" nevěřím .-)
Brzdy jako Porsche nejspise Logan nema, uz treba jen proto, ze ma uzsi pneumatiky a nejspise i vetsi hmotnost. Vsak pán ho k Porsche ani neprirovnava. Ale nezatracoval bych jej. To uz bych se spise bal jakekoli dodavky do 3,5t co bude nalozena az nadoraz a mela by za mnou brzdit...
Dacii Logan MCV beru jako mezistupen, az prijde dalsi generace, tak verim, ze vytka, kterou je na ne slyset - odolnost proti korozi, bude vyresena a pak bude auto mnohem konkurenceschopnejsi. Skodovka po zasahu VW to pri prechodu z Felicie na Fabii dokazala, a to pred 10 lety. Verim, ze i Dacia, potazmo Renault na tomhle zapracuje.
Pak bude auto mnohem vice konkurenceschopne a slo by o nem uvazovat jako o ekonomickem vozidle pro rodinu. Aktualně by mi nedokonalá antikorozní ochrana vadila. Nicméně v pomeru nabizenych moznosti/cena nema myslim konkurenci. Nebo ano?