cytat:
reakce na: muf_auto, 28.01.2017 12:11 (Dobrý den,potřeboval bych lehc ...)
Ahoj, LPG má rub i líc. Problém je s netovárním LPG, kdy motor není upraven na vyšší teploty. Většině majitelům pak po 250-300tis.km začne motor být zralý na G.O. a to je cena 30000kč+. Když přičtu náklady na provoz LPG(revize, nádrž, občas něco dalšího) je pak důležité opravdu si spočítat celkové + a -
Vůz na LPG s velkým nájezdem je také špatně prodejný.
Pak mě trochu odrazuje velký denní nájezd, kdy SUV není zase tak pohodlné s přímým posedem jako klasický kompakt apod. a samozřejmě spotřeba.
Za mě bych koupil Hondu Civic 9G, klidně jen 1.4VTEC a užíval si bezstarostného provozu. Vůze je bezpečný a dle mého pohodlný. Diesel 1.6D od Hondy je parádní, ale ověřil bych si cenu filtru pevných částic, není lidová myslím atakuje cenu ojetiny(stejně jako u korejců).
Také bych nezavrhoval diesly, např. Ford Focus III fl 1.5TDCi/2.0TDCi může dlouho a dobře sloužit, zrovnat tak jako Golf VII /Audi A3 1.6 TDI nebo ještě lépe Toyota Auris 1.4 D-4D.
Ale chápu i touhu mít SUV