Adam Špaček napisał:
Děkuji za zkušenosti z praxe
Absence automatického setření mi osobně vadila, ale dokážu pochopit, že vám to leze na nervy. Ostatně to "dosetření" by si mohli výrobci opravdu odpustit. Ohledně převodovky - i u dvoukolky je šestipstupňová, ovšem odlišná od té v 4x4. Nemá jedničku alá redukce, ale i tak je celých šest stupňů naskládaných poměrně krátce. Pro dálniční cestování to tedy není to pravé ořechové (i když uznávám, že duster ani na dílnice stvořen nebyl).
Nechápu, proč sezde všichni rozpalují do běla nad "dosetřením", když Dusty nic takového nemá? Chudáci si měli koupit něco jiného, třeba Trabanta, ten si také vystačil bez nesmyslných funkcí, využitelných jen v marketingu, nikoli v praxi.
Ještě k odstupňovánípřevodovky. Nevím zda to někdo stavěl jenom pro rumunské silnice, ale vypadá to tak. Kdo jste po rumunsku něco najezdili, určitě víte, že vysokými rychlostmi po kvalitních vozovkách si příliš nezajezdíte. Ne, že by tam neměli dálnice, ale většina silnic je v žalostném stavu. Není výjimkou, že některé úseky státních silnic mají nezpevněný povrch. O horských úsecích ani nemluvě. Řekl bych, že v těchto podmínkách by byl Duster jako doma. Ostatně ve většině "cílových" zemí (postkomunistické země, Turecko, stř.východ, atd.) na tom nejsou o mnoho lépe.