AutoAZ napisał:
Vážení přispěvatelé, chápu ze David V, který je zastáncem benzínových motorizací nemusí s mým článkem souhlasit a že se k němu přidají i jiní. Názorů na moderní dieselová auta je jistě mnoho. Já se pohybuji na trhu ojetých vozidel denně a rukama mě a kolegovi prošly stovky Mondeí, S-maxů a mnoha dalších modelů s naftovými motory. Zajímalo by mne, kdo z Vás má obdobnou reálnou zkušenost. Tento článek jsem napsal, protože tu reálnou zkušenost s velkým množstvím vozidel s nájezdy mezi 80 - 250tis.km mám. Z našeho pohledu a mnohaletých zkušeností z praxe je to tak jak jsem napsal a mnohé se s příchodem nových generací popsaných vozidel zlepšilo. V době kdy se začínaly objevovat na trhu jsem spíše předpokládal opak, ale denní praxe a zkušenost ukázala to, co jsem popsal v článku. Výhodu každého kupujícího vidím v tom, že se může svobodně rozhodnout kterou cestu zvolí, ať už to bude auto nové, ojeté, benzínové či naftové. Pro každého je to správné řešení jiné a věřím, že se každý dokáže rozhodnout sám za sebe. Moje potřeba je informovat o mých zkušenostech a přinášet informace, které mohou v rozhodování pomoci. Přeji všem příjemný den a další zajímavé diskuze nad daným tématem. Aleš Zich
Pane Zichu, ale já s ním nesouhlasím z jiného důvodu, než si myslíte. To s tím hromadění aut byla spíše udička, i když je fakt, že nabídka naftových ojetin je výrazně vyšší než benzínových. Ten nesouhlas je zde spíše z důvodu, že tato auta si pak většinou koupí lidé, kteří jej provozují jiným způsobem, než na co bylo sestrojeno. Čili taková zajímavá ojetina, která by ještě na dálnici bez zásadních problémů najezdila 150 tkm, začne poskakovat po městě, 4x za 10 minut startuje, protože se musí rozvozit děti a ten motor nebo převodovka, co už mají něco za sebou to "zabalí". Přečtěte si dotazy, které sem chodí. Pro většinu se hodí spíše benzínový motor a sem tam někomu se dá nafta doporučit.
Vy sem pak napíšete článek, kde je jen nafta, nafta, nafta a podle mě dost lidem spíše uškodíte. Vpodstatě jim uškodíte hned 2x. Zaprvé je nalákáte na modely, kde ovšem 200 tisíc (Kč nebo km, můžete si vybrat) je spíše spodní hranice a za druhé jim doporučíte problematičtější (o tom se snad přít nebudeme) pohon. Kombinace přímo vražedná.
A na závěr se zeptám, jaký je zájem o naftová vozidla s nájezdem 250 tkm?