anonym napisał:
tak to bych si snad radši nechal hlučnýho golfa než tuhle krasavici poruchovou. známej to má a není měsíc, aby něco neřešil, zvlášť na tom super podvozku, to už řešil několikrát a bohužel to pořád není ono, jenom do toho rve tisíce a ovladače "automatické" klimy jsou taky hodně úsměvné... holt auto ze začátku 90.let
Ty kecy o známých co jsou s Citroenem každej měsíc v servisu už jsou trapný. Koukněte na německý TÜV nebo J.D.Power, které pracují s mnoha tisícovkami vozidel. Buď jsou němci úplně pitomí a falšujou výsledky aby pomohli francouzské Xantii, nebo tady fakt každej diskutující má minimálně jednoho známýho co má Citroen. Jo už vim co z toho bude pravda. Jo ovladače klimy jsou vskutku historický, datum konstrukce auta je prostě znát, ale bajky o poruchovým podvozku jsou fakt kravina (teda pokud s nima něco nedělá nějakej amatér "made in doma po večerech". U C5 je bezúdržový provoz a záruka dokonce prvních 5 let a prvních 200 000 km.
Kdo jel byť jen jedenkrát třeba jen 200 - 300 kilometrů v kuse Golfem (s TDíčkem) i Xantií (s HDíčkem) moc dobře ví který auto je tižší, který je pohodlnější, který motor je kultivovanější, z kterýho auta vystoupil míň unaven.