0
powrót
 

diskuze k tématu: Je Citroën C5 s 1,6Hdi tou nejlepší volbou?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 19:25, RE: Cena za Brumlu od Kylie
TOM napisał:
Příště než takovou blbost plácneš, tak se prvně podívej do ceníků.On totiž jen ten desetkrát jmenovaný paket Crillo plus a ty kola Adriatique stojí dohromady to co bys dal za novou Mazdu2. Takže za cenu takovýho Citróna můžeš mít 330d a jen o málo dráž 335d či 530d a ikdyby to měla být 535d, tak se mi ten rozdíl vrátí zpět při prodeji. Auto konečného zákazníka totiž nestojí ceníkovou cenu, ale jen její rozdíl od prodejní po xy letech.
A hlavně-otázka zněla co je pořádný auto?-ne který auto je le...
Tak sem se koukal na ten Citroen a podle jejich kofiguratoru totalni verze stoji mibl a 144 t. a nejakou slevu asi ukeca. 535d je bombovy auto ale stoji 1.493.300 a na podobnou vybavu musis pridat dobryho pul mega
Mě se libej obe - tenhle novej citron vypada dost zajimave, v rakousku sem videl reklamu ze je to "Fleet Car of the Year"
NO a Mazda 6 je fajn ale neni to auto na dalkovy streky - to ten bavor a asi i ten citron jsou myslim vo dost jinde
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 19:35, RE: Autoojetiny 4/2007
TOM napisał:
Jinak teda myslím, že by pod touto dlouhou diskuzí mimo jiné o 3,0V6 měl zaznít názor pana Martina Vaculíka (kterého uznává i Kylie, nebo alespon ho zmínila jako znalého a uznávaného) z autoojetin 4/2007 (je to dlouhý možná 12ti stránkový článek o P407-motor i převodovka stejný jako v C5) :
"...vidlicový šestiválec je po stránce dynamiky spíše zklamáním a to i přes vysoký výkon a solidní pružnost. Může za to samočinná převodovka. Výhodou je spotřeba 11-12 l, nevýhodou drahý servis-20tis za rozvo...
Mam pocit ze si tu resis spis nejakej osobni problem s Kylii
Vaculik pise i v tech posledni ojetinach a co se tyce těch rozvodu, to je blbost - jak tam pisou stojej 13-16 tisic (+ prace) a delaj se po 240 000 km
2.7 HDi byl docela hodne dobrej motor - este v dobách Harrise ho v autocaru docela chvalili a vicemene se vyrovnal i bmw a ja nevim cemu vsemu - a pokud vim roky se o nem pise ze je to nejkultivovanejsi naftak vůbec. Ted v nejakym minulym cisle srovnavali dvakrat preplnovanej trilitr bmw a ten novej trilitr jaguar a bmw je furt nejlepsi, ale ten jaguar - PSA vůbec neni spatnej
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 20:14, RE: Autoojetiny 4/2007
Marťan-Martin napisał:
Mam pocit ze si tu resis spis nejakej osobni problem s Kylii
Vaculik pise i v tech posledni ojetinach a co se tyce těch rozvodu, to je blbost - jak tam pisou stojej 13-16 tisic (+ prace) a delaj se po 240 000 km
2.7 HDi byl docela hodne dobrej motor - este v dobách Harrise ho v autocaru docela chvalili a vicemene se vyrovnal i bmw a ja nevim cemu vsemu - a pokud vim roky se o nem pise ze je to nejkultivovanejsi naftak vůbec. Ted v nejakym minulym cisle srovnavali dvakrat preplnovanej trilitr bmw...
Jak víš, že se dělají ve 240 000 km?? Jediný kdo tu toto tvrdí je Kylie. Vaculík tvrdí 120tis, Dusil 150 tis a Autodata (víš vůbec co to je??) taky 120 tis.km.
Ano 535d se ukázal jako lepší než 3,0 HDi v Jagu. A to je na trhu s jednou modifikací již 5 let. Což je v technice naftových motorů věčnost. Přesto je stále lepší. Ono totiž "nebýt špatný" v této třídě nestačí.
Co píše Vaculík o 2,7 HDi si přečti v Autoojetinách 4/2007 a pozor abys nebyl překvapen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 20:59, RE: Autoojetiny 4/2007
TOM napisał:
Jak víš, že se dělají ve 240 000 km?? Jediný kdo tu toto tvrdí je Kylie. Vaculík tvrdí 120tis, Dusil 150 tis a Autodata (víš vůbec co to je??) taky 120 tis.km.
Ano 535d se ukázal jako lepší než 3,0 HDi v Jagu. A to je na trhu s jednou modifikací již 5 let. Což je v technice naftových motorů věčnost. Přesto je stále lepší. Ono totiž "nebýt špatný" v této třídě nestačí.
Co píše Vaculík o 2,7 HDi si přečti v Autoojetinách 4/2007 a pozor abys nebyl překvapen.
Je mi fuk co pise Vaculik - ten 2.7 HDi je fakt dobrej motor a kdyz si cet ten test 535d a 3.0 HDi v Jagu - tak nevim co tu na me zkousis
je to druhej nejlepsi naftak na svete, co bys asi tak chtel?
Tohle neni zadny "nebejt spatny" - ten novej trilitr je bomba motor - z mainstreamu na nej nema nikdo a ze bmw je jeste lepsi - to neni zas takovy prekvapeni, ty hrajou v motorech vlastni ligu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 23:28, RE: Milý mikes(i)!
Marťan-Martin napisał:
Ja vim ze tobe se nevyrovnaj ani Hanke a Vaculik dohromady - a z vrozeny skromnosti jejich blaboly opravujes inkognito tady v diskuzich
ale nektery veci jsou evidentne meziplanetrani - treba kdyz je nekdo debil
No, koukam ze tam u vas jste meli asi celkem bohatou urodu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 00:10, RE: Milý TOMe!
mikes napisał:
Obavam se, ze v zahranici cena neni vyssi, prinejlepsim stejna, takze do ceskych zakazniku kopete celkem zbytecne. Projdete si par inzeratu. Ze by tam uzasnost tohoto motoru/auta byla taky tajemstvim? :oD
Debile zapominas ze na ty servry se muzem podivat vsichni - v cesku je maximum za 4 let starou C5 asi fakt tech 250 t. v nemecku 19 900 euro - to je pres půl mega
jedinym tajemstvim je "uzasnost" fungovani tvyho mozku - pises vo sobe ze ses chytrejsi nez Vaculik i Hanke dohromady - to jedina konkretnost cos tu napsal - ty budes fakt velkej zoufalec. v praci te asi uz predbehla mamina co se vratila z matersky co? tak si to kompenzujes tady :o)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 00:48, RE: BOŽE máte PRAVDU!
mikes napisał:
3. Tim, ze se neco bude dokola opakovat, se z toho pravda nestane. Ver tomu. A precti si nekdy navod k pouziti auta, jestli nejake mas.
4. "A major factor as to why TSI came first in the Green Engine category was down to the stats: Impressive power is combined with emissions output of 144g/km of CO2, while ensuring fuel economy of 6.2 litres/100km (45.5mpg). Such figures taken from the Golf stack up well when compared to TSI’s closest rival, the Honda Insight, which emits less CO2 and has better...
3) tak maminka ti pujcilal navod k autu? a od te doby ses chytrejsi nez Vaculik s Hankem dohromady? a ted navic ty amateri v autocaru - komu vsemu ty nemusis radit :o))
4) tobe to s tim objemem asi vysvetlili hodne nedavno - ze mas takovou potrebu se s nama tady o nove nabyte znalosti delit
jinak pekne umis prepsat oduvodneni pro takovy jako ses ty, co neumi pouzit vlastni mozek a pred nazory v naky ankete mas posvatnou uctu. jo a kdys chtel vedet co znamena to cos pretukal anglicky, dam ti odkaz na cesky stranky - pak uz ti to tak genialni asi neprijde :o))
k Vaculikovi a Hankemu a Dobese z autocaru budes muset pridat dalsi ktery sou idioti a tobe se nevyrovnaj - i tady na tipcars si moh cist test spotreby 1.4 tsi a dopad stejne jako vsude jinde - co do spotreby je to slabota klidne bere i 9 litrů - zkus pouzit mozek a prestan blouznit
mnohem zajimavejsi je treba dvoulitrova nafta bmw - ve vsech verzich, nebo jejich radovej trilitr nebo mercedes BlueEfficiency - ty vsichni maj stejnou a mensi spotrebu nez ta 1.4
6) blabolil dalsi kraviny vo spotrebe - zase zapominas ze na sprintmonitor.de se muze podivat kazdej - a predpokladam ze o tech strankach ti rekla prave Kylie )
spotreba ty V6 je tam vod 7,95 do 12,97 - koukam na fotky Kylie a tam je prumer 8,4, 9,3 a dlouhodoby prumer (na zimnich pneu) 10,7 litru - tak co se ti zas nezda? nema ani nejmensi ani nejvetsi spotrebu - ty fotky sou evidentne pravy a odpovidaj i tem udajum na spritmonitor.de - takze zas jen plkas kraviny
PS: vic neumis? normalne bych te nakopal do prdele, ale bojim se ze by mi tam uvizla noha. Kylie by te urcite kopla do kouli, ale to by mohla dostat filcky
nauc se nejdriv neco vo autech, at to priste neni zas takovej trapas, at se pro zacatek vyrovnas aspon manzelkam toho vaculika hankeho nebo dobese
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 12:21,
TOM napisał:
Myslím, že když někdo napíše-k tomuto tématu končím, přepínám, vypínám-měl by to opravdu udělat. Pak už je jeho jakákoliv snaha o cokoliv vážně úsměvná.
Je dost troufalé napsat, že většina lidí kromě Vás tu jen plácá to své bez jakýkoliv znalostí. Kolik Vy toho víte o znalostech přispěvovatelů??? Pořád si myslíte, že jen Vy čtete, že jen Vy jezdíte? To si přece nemůžete myslet.
Vy jste ale ve své, nevím proč, zapálenosti vůbec nepostřehla, že tu nikdo nepopíral názory odborníků-že totiž 3,0 V6 ...
Vidím, že se mi NEpodařilo vám "vysvětlit" co jsem měla "na mysli", proto uvedu PŘÍKLAD, který je "ze života" a je "přesně o tom", takže snad "uspěje"..
ZAPOMNEŇTE (absolutně - pro "normální ježdění" NEjsou skoro VŮBEC důležitá) na ta "číslíčka"! Vy ten motor z "Monsieur la Brum" stále berete JEN dle oněch "číslíček" = tedy jako šedý průměr (což máte samozřejmě PRAVDU!). Já se vám snažím říci, že v těch(to) "víceválcích" a "víceobjemech" jde už i o něco jiného - NEBoť v praxi je vám do jisté míry JEDNO zda má "tenhle" (např.) třílitr 211 koní a "tamten" 240 PS - stejně je NAPLNO NIKDY NEvyužijete - NEjde to - NENí totiž (téměř) kde/jak...
Ten PŘÍKLAD: "Zúčastnila" jsem se výběru motorizace pro Mercedes SL, kde šlo o "top" verze od AMG. Jedna s 8mi válcem o výkonu 525 PS/630 Nm a druhá s 12ti válcem 612 PS/1000 Nm
Vybrala jsem ten "lepší/příjemnější" snad nejvýstižnější je slovo "samozřejmější" či ještě lépe "přirozenější" motor (který výkony NE"vyrábí" tzv. "nasilu" ale jen "v poklidu podává") - jmenuje se 6.3 AMG (a má výkon 525 PS) - to SAMÉ platí i u těch třílitrů (představte si že znám i JINÉ třílitry ... a možná bych přednost dala a teď jsem si ho tím "povídáním" připomněla, neb to byl "charakterem" trochu podobný motor jako Brumla - starší .. tak 10-15 let? - třílitr V6 - žádný "zvláštní výkon" - snad 200 PS, ale naprosto "sametově předoucí, bez jakýchkoliv vibrací, "ševelící si" v jakékoliv rychlosti - a VÝKON? NEpamatuji se přesně, ale D-O-S-T-A-T-E-Č-N-Ý (a o TO jde!!! - přidat motoru pár PS umí každý "trouba" - na Citroën V6 3.0 jsou "nabídky" na ... teď z hlavy nevím 30-35 PS "nahoru" - od "no name" garážových úplravců po RENOMOVANÝ Carlsson - pravda ten přidává "méně" - dostanete se myslím na 235 PS - prostě o VÝKON u těchto motorů NEjde "v první řadě"
VÝKON je jistě zajímavý pro nějakého mladého chlapce/muže, ale určitě NE v sedanu (to jsem myšeňkami už u Ž(l)aloka .-) střední třídy a určitě ne ve spojení s automatickou převodovkou. Já mám svá "bouřlivá" leta již jaksi "za sebou" (a na ostré sportovní Clio ani na "zlatíčko" Xsarušku VTS ráda vzpomenu) ale u třílitrových šestiválců (a "výše") jde spíše o něco JINÉHO (a "hon" na vyšší výkony v posledních letech je až ABSURDNí a lidé /bohužel, často ke SVÉ škodě/ v první řadě koukají na výkon - a on má často větší "smysl" točivý moment, resp. jeho křivka a ještě spíše "kombinace" křivky výkonu a Drehmoment(u); v druhé na 0-100 km/h, což je také docela NE"smyslný" údaj - když už tak spíše asi elasticita ... na 4,9 s z 80 na 120 km/h u Ž(l)aloka V6 3.0 HDi se ale těším ,-)
TAk snad se (konečně) trochu "osvětlila" či dokonce VYSVĚTLILA (? ) o co jde - právě TOTO se mi vždy nejlépe četlo v britském Evo, který se věnuje autům z pohledu řidiče/ŘÍZENí - pocitu/prožitku za volantem.
NE že by "číslíčka" neměla "žádnou" hodnotu, ale OPRAVDU NEřeknou vše - NEřeknou jvám ani náznakem, jaký z toho/onoho motoru budete mít POCIT - ona AMG(éčka) jsou myslím VÝBORNÝM příkladem (to VÝKONnější je opravdu LEPŠí - na číslíčka; to slabší je opravdu "příjemnější" a "provozně" lepší MOTOR)
PS: Tak skutečný mistr své umění TAJí - říkáte? Nu - ona existuje MOŽNOST, že jsem vám o sobě ještě NEřekla úplně vše ,-)
Pěkný den (a slunce v duši - na obloze ho je dnes nějak "až moc" .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 14:12, RE: C5 a 1.6 HDi
Dronte Mauricijský napisał:
Myslím si, že tato motorizace s 80 kW bude dobrou volbou pro rozvážného řidiče, jezdícího téměř výhradně sám. Sám jej vlastním v o třídu nižším Focusu a mohu říci, že je to minimální motorizace, splňujíící jakési nároky na jízdní dynamiku. Při plném obsazení vozu už na dynamice Focus dost ztrácí; jaké to bude u trošku větší (a i těžší) C5?
A na tu pohodu při 180 km/hod na německých dálnicích s tímto motorem také zapomeňte. Relativně příjemná je tak rychlost do cca 150-160 km/hod., ikdyž 180 km/...
Dle mých, již před lety nabytých zkušeností, dosahuje 180km/h (reálných) i Focus s motorem 1.8TDDI 66kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 14:43, RE: BOŽE máte PRAVDU!
Marťan-Martin napisał:
3) tak maminka ti pujcilal navod k autu? a od te doby ses chytrejsi nez Vaculik s Hankem dohromady? a ted navic ty amateri v autocaru - komu vsemu ty nemusis radit :o))
4) tobe to s tim objemem asi vysvetlili hodne nedavno - ze mas takovou potrebu se s nama tady o nove nabyte znalosti delit
jinak pekne umis prepsat oduvodneni pro takovy jako ses ty, co neumi pouzit vlastni mozek a pred nazory v naky ankete mas posvatnou uctu. jo a kdys chtel vedet co znamena to cos pretukal anglicky, dam ti od...
Když nedokážeš pobrat to co pisu tak radsi neodpovidej, jen se zesmesnujes :o)

PS. Vic neumis? Jeste pritvrd, ukaz jaky jsi chlapak :o)

PPS. Musim rict ze jsem uz podeziral Kylie ze Marťan-Martin je jeji novy pseudonym - alter ego, Mr.Hyde, pod kterym pise pote co v ni "bouchly saze". Ono zcasti argumentace, delka prispevku i jeho vetna ne/stavba by to tak nejak i naznacovala - i kdyz chybi charakteristicke stridani velkych a malych pismen (na tom Martane jeste zapracuj). Ale jak se tak divam na posledni prispevek, myslim ze by to bylo pod jeji uroven i v teto roli... zakoncim kylieovskym NEBO? :o) Kazdopadne, ctitele/obdivovatele to ma vskutku zajimaveho :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 15:28, Milý TOMe ...
TOM napisał:
Příště než takovou blbost plácneš, tak se prvně podívej do ceníků.On totiž jen ten desetkrát jmenovaný paket Crillo plus a ty kola Adriatique stojí dohromady to co bys dal za novou Mazdu2. Takže za cenu takovýho Citróna můžeš mít 330d a jen o málo dráž 335d či 530d a ikdyby to měla být 535d, tak se mi ten rozdíl vrátí zpět při prodeji. Auto konečného zákazníka totiž nestojí ceníkovou cenu, ale jen její rozdíl od prodejní po xy letech.
A hlavně-otázka zněla co je pořádný auto?-ne který auto je le...
... NEsmíte tak dát na CENíKy ...
Co se týče těch (opravdu KRÁSNÝCH! .-) 19´´ kol Adriatique, tak k 3.0 HDi jsou (oficiálně) za příplatek 10 t. kč - což mi příjde VELMi výhodné!
Jinak stále platí to co jsem zde již napsala, když u dealera Citroën položíte na stůl cca milion (za což není ani ta verze bmw 1, která by se mi "líbila" ,-(
"rozloží" před vámi VŽDY když budete přicházet červený koberec, dostanete vůz v totálně absolutní výbavě a pro příštích 5 let a 150.000 km máte vůz v plné naprosté záruce ať jste kdekoliv - do půl hodiny k vám dorazí asistenční služba, popř. vám zapůjčí náhradní vůz (platí pro celou Evropu).
3kovou bmw cupku jsem měla možnost zkoušet a považuji ji za "fenomenální" vůz, bohužel s motorem(-ry) který mne "přitahoval" a "odpovídající" výbavou se cenově dostáváme docela HODNĚ "jinam" (nejen pořizovací cenou - i dalšími "náklady", pravda následná prodejncí cena je jistou "útěchou" .-) a hlavně přes veškerou CHVÁLU kterou si tento model/motor ZASLOUŽí - já dnes "hledám" něco nepatrně "jiného" (takový Mercedes S - no mážná ještě raději CL, resp. "budoucí" S-coupe - na to jsem HODNĚ zvědavá! v "nenápadném" a "levném" balení - na to Citroën C5 poslouží "na výbornou" - a že se již dnes "dopředu" předpokládá že bude mít NEvýhodnou prodejní cenu - zřejmě NIŽŠí než třeba Octavia - to je SMUTNÁ realita jen POTVRZUJíCí ten "začarovaný kruh" ... který NEmá moc společného s "realitou"
PS: Já si myslím že čtenáři/potencionální "použivatelé" TipCars by ze mne měli mít RADOST a kdyby tu bylo TISÍC(e) dalších takových - bylo by to pro výběr zánovních, udržovaných, opečovaných vozů s jasným původem za výhodnou cenu jen PLUS (a ono až trochu ABSURDNí nebo možná spíše "tragikomické" zaměření/soustředění se na několik málo modelů/motorů by se trochu "rozředilo" - což by /dle MÉHO názoru/ by bylo jen DOBŘE .-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 15:36, Milý robinx(i)!
robinx napisał:
Dle mých, již před lety nabytých zkušeností, dosahuje 180km/h (reálných) i Focus s motorem 1.8TDDI 66kW.
To by MOHLO být - MAXimální rychlost (trochu/do jisté míry) "vychází" z OBJEMu ...
... s 1.6 HDi 80 kW lze (v cupce Citroën C4) jezdit (reálných - dálničních a "dlouhodobých") 190 km/h
PS: Ale C5 si asi nikdo NEbude kupovat na městské "poskakování" a OPTIMEM k vozu jako takovému je 2.2 HDi Biturbo (kdo vůz využívá na delší /dálniční/ přesuny, ten využije i asi NEJ- motor VŮBEC pro tento model - V6 3.0 24V ... za ne až tak "děsivou" dlouhodobou spotřebu cca 10,5 litru dodá POCITy větší víceválcové limuzíny ,-)
... s čímž zde mají někteří z NEznámých důvodů až NE"uvěřitelný" PROBLÉM - řekla bych že sami "neví proč" ,-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 17:49, RE: BOŽE máte PRAVDU!
mikes napisał:
Když nedokážeš pobrat to co pisu tak radsi neodpovidej, jen se zesmesnujes :o)

PS. Vic neumis? Jeste pritvrd, ukaz jaky jsi chlapak :o)

PPS. Musim rict ze jsem uz podeziral Kylie ze Marťan-Martin je jeji novy pseudonym - alter ego, Mr.Hyde, pod kterym pise pote co v ni "bouchly saze". Ono zcasti argumentace, delka prispevku i jeho vetna ne/stavba by to tak nejak i naznacovala - i kdyz chybi charakteristicke stridani velkych a malych pismen (na tom Martane jeste zapracuj). Ale jak se tak divam ...
Klasika - neumis odpovedet tak zkousis klickovanou
ale to co pises ty to fakt nepobere nikdo - nepamatuju se ze by tu byl lepsi brouk pytlik
koukam ze vetnou stavbu a sloh kopirujes spis ty od kylie - uvozovky, PSka, velky pismena :o)))
vzrusujou te poradny chlapaci? neni divu - rekni nam jaky to je kdyz si na hajzlu pokazdy pochcijes koule :o)
PS: Jinak ty toho debila nehrajes zejo? ty si fakt nepamatujes ze sem ty tvy kydy nevydrzel a v par diskuzich jsme se uz potkali?
jinak tady se pohybuju uz roky - davno pred tim nez si sem takovy namysleny nuly jako ses ty prilezli honit triko
i kdyz ty budes blbej asi dovopravdy a fakt si snad myslis ze ti ty tvy kecy nekdo zere? to sis nevsim ze te vetsina lidi ignoruje nebo rovnou posila v prdel?
alter ego? tos hledal v slovniku asi dlouho co :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 18:43, NE moc milý mikes(i)
mikes napisał:
ad 1) kristovanoho, cemu nerozumite? Cituji vase slova "Rozdíl mezi 1.4 a 2.0 T(F)Si je docela ZÁSADNí", tak pisu v cem se zasadne lisi.
ad 2) cist umim, na rozdil od vas si ale nevymyslim
ad 3) tak prestante mit posvatnou uctu pred autoritami a pouzivejte vlastni mozek, a ctete a ctete... :o))) Btw, pan Vaculik, to je ten ktery tak zurive vsude doporucuje startovani bez spojky aby se neznicila axialni loziska? :oD
ad 4) no musim vam to napsat polopaticky zda se, v kategorii NEJUSPORNEJSI se ne...
Co jste to zas "vymyslel" s tím "6"?
Spotřeba Brumly (C5 V6 3.0 155 kW) myslím zcela ODPOVÍDÁ hodnotám na
http://www.spritmonitor.de
takže jde zřejmě jen o vaši další absurdní/infantilní urážku či co to je - prostě snažíte se (Bůh ví proč?) ostatní přesvědčit že spotřeba je vyšší? Nebo CO to "znamená"? Myslíte že jsme se (na vás .-) v Deutschland "domluvili"? ,-)
NEpříliš povedený tříválec 1.2 v autě segmentu B (nižší třída) má spotřebu cca 6-7 litrů, pokud musíte zrychlit na dálničních 130 km/h hravě se v dálničním kopci blíží 10 l/100 km - fotky které jsou na mé stránce jsou samozřejmě pravé a pro člověka jako jste vy je jistě BOLESTNÉ zjištění za kolik jezdí takový velký těžký luxusní vůz střední třídy s automatem velkým šestiválcem, vždy zapnutou klimatizací a hifi systémem který by ta tříválcová Fabia ani neuvezla ,-)
Jedno zda se vám to líbí/NElíbí - s Citroën C5 V6 3.0 jezdí v praxi za 9-10 litrů, pokud se příliš nakumulují "poskakování" od červené k červené, které si pak "kompenzujete" jízdami NADdvěstěkilometrovými rychlostmi - dostanete se kousek nad 10 litrů - já mám v tuto chvíli průměr 10,5 (při posledním focení na konci zimy ještě na zimních pneu to bylo 10,6 - i když NEJvětší vliv má myslím jeden den ucpanou prahou - nebo naopak na nějaké "meziměstské" trase trochu "plynulejší" jízda než je obvyklé - a do jisté míry i kvalita natankovaného paliva ... kdybych tak mohla jezdit jen na Aral Ultimate 100 .-) ... ach a pro ty koho to zajímá - před časem jsem "musela" natankovat u BP kde jsem už dlouho nebyla a jejich "aktuální" BP Ultimate 95 je sice "jen" 95ka, ale motor je po ní "sametově" předoucí a NEuvěřitelně tichý - při cestách do Österreich (kde jsem ho na A1, hned za Linz směrem na Salzburg, tankovala) všem DOPORUČUJi - opravdu "mňamkový" benzín ...
... jen ten "přechod" na české palivo je pak ,-(
a nejHORŠí je, že horší zvuk a chod motoru kombinovaný s nižším výkonem při natankování v česku je doprovázen i VYŠŠí spotřebou!
PS: Narozdíl od vás jsem těch časopisů přečetla jistě více - ty vaše nekonečné urážky mne ale už opravdu NEbaví - i když to že vy "napadáte/zpochybňujete" JEN "autority/profíky" + mne - by mne mělo asi těšit ...
... NEjsem psycholog, ale to vypadá na VELKOU "frustraci" (ze zamětnání?). Tím že budete urážet odborníky co píší o autech se to asi NEzlepší
K tomu "ad 5)" - mýlíte se (to jsem se dočetla v těch časopisech .-) a dočtete se to i na těchto stránkách. Pokud jde o úsporný motor - 1.4 TSi jím opravdu NENí, jeho test spotřeby je i na tomto servru a dopadl tak jako všude. OPRAVDU "úsporný" je třeba Hyundai 1.4 ISG s 80ti kW a REÁLnou spotřebou okolo 6ti litrů, vámi "opovrhované" modely Efficient Dynamics od bmw - takový 20d je SKVĚLÁ kombinace vysoce výkonného motoru a OPRAVDU (i dle testů) nízké spotřeby - v případě 1.4 TSi je to spíše NAOPAK ... tak jako vy o SOBĚ "(SUPER)pěkně" mluví a "sám SEBE presentuje", realita je ale bohužel trochu "horší" - v některých případech dokonce docela "o dost"
PPS: NEbude se vám to líbit, ale zajímavý ÚSPORNÝ motor je také nová hybridní verze pro Peugeot 3008 a Citroën DS5 - dvoulitrový přeplňovaný diesel 2.0 HDi kombinovaný s elektromotory v zadních kolech o výkonu 147 kW a maximem točivého momentu 500 Nm při spotřebě 4,1 litru (takže tak 5, možná i 5,5 l na 100 km) - navíc běžné "popojíždění" po městě můžete absolvovat jen na elektrický pohon - tedy s tím že "musíte" dodržovat maximálních městských 50 km/h - víc to na elektrický pohon totiž NEjede .. ale zase je to "zadarmo" ,-)
Kdo "okusil" Lexus ví o čem je řeč - tady to bude za přeci jen "dostupnější" ceny - cca od 700 t. kč - TO je BUDOUCNOST nízké spotřeby (1.4 TSi je zajímavý použitým přeplňováním, ale v PRAXI je "lepší" jet stejně výkonným 1.8 TSi - to je "veřejné tajemství" - i když k vám asi ještě NE"proniklo" .-)
NEvím co jste zač a co vás vede k až TAK "nesmyslným" příspěvkům (ono se OPRAVDU dá občas "dokázat", že si prostě "vymýšlíte"), ale mně po tom roce "snažení" sem "přenést" trocha "jiných" /A i když se to občas může být pro někoho "překvapivé", výhradně PRAVDIVÝCH!/ informací..
Nuže ŘEŠTE si své "problémy" tam kde vznikly a NEobtěžujte svými "výplody fantazie" mne
Dáreček (k vašim EKONOMICKÝM znalostem) závěrem (i když vy to označíte jistě za další "podvod" profesionálů - vypadá to, že se VŠICHNI "spikli" proti vám .-):
http://www.verejnydluh.cz/
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 18:48, Milý mikes(i)!
mikes napisał:
Když nedokážeš pobrat to co pisu tak radsi neodpovidej, jen se zesmesnujes :o)

PS. Vic neumis? Jeste pritvrd, ukaz jaky jsi chlapak :o)

PPS. Musim rict ze jsem uz podeziral Kylie ze Marťan-Martin je jeji novy pseudonym - alter ego, Mr.Hyde, pod kterym pise pote co v ni "bouchly saze". Ono zcasti argumentace, delka prispevku i jeho vetna ne/stavba by to tak nejak i naznacovala - i kdyz chybi charakteristicke stridani velkych a malych pismen (na tom Martane jeste zapracuj). Ale jak se tak divam ...
VY (a takoví jako vy) jsou DŮVOD proč jsem po roce zde napsala, že zde KONČíM
Lidé jako vy jsou důvodem proč je Česko i 20 let po pádu železné opony stále tam kde je - takové jako vy se nikdy nepodaří "vytáhnout" výš, vy nutíte ostatní aby klesli na vaši úroveň
Sbohem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 19:06, RE: Milý mikes(i)!
mikes napisał:
No, koukam ze tam u vas jste meli asi celkem bohatou urodu.
Vsichni jsme hovno proti tobe - takovyhonamyslenyho sebestrednyho vola sem uz dlouho nevidel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 19:18, RE: NE moc milý mikes(i)
Marťan-Martin napisał:
Co jste to zas "vymyslel" s tím "6"?
Spotřeba Brumly (C5 V6 3.0 155 kW) myslím zcela ODPOVÍDÁ hodnotám na
http://www.spritmonitor.de
takže jde zřejmě jen o vaši další absurdní/infantilní urážku či co to je - prostě snažíte se (Bůh ví proč?) ostatní přesvědčit že spotřeba je vyšší? Nebo CO to "znamená"? Myslíte že jsme se (na vás .-) v Deutschland "domluvili"? ,-)
NEpříliš povedený tříválec 1.2 v autě segmentu B (nižší třída) má spotřebu cca 6-7 litrů, pokud musíte zrychlit na dálničních 130 km...
A tento příspěvek psal kdo??? Ten ubožák Martan-Martin, co zná jenom sprostý urážky, by toto nedokázal. Takže to vypadá na jasnou schizofrenii. No, aspon už víme kdo je zralý na toho psychologa.
No škoda, Kylie až na to, že až zbytečně zarputile opakovala někdy stále stejné věci, nebyla až tak špatná. Martan-Martin je slaboch.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 19:28, RE: NE moc milý mikes(i)
Marťan-Martin napisał:
Co jste to zas "vymyslel" s tím "6"?
Spotřeba Brumly (C5 V6 3.0 155 kW) myslím zcela ODPOVÍDÁ hodnotám na
http://www.spritmonitor.de
takže jde zřejmě jen o vaši další absurdní/infantilní urážku či co to je - prostě snažíte se (Bůh ví proč?) ostatní přesvědčit že spotřeba je vyšší? Nebo CO to "znamená"? Myslíte že jsme se (na vás .-) v Deutschland "domluvili"? ,-)
NEpříliš povedený tříválec 1.2 v autě segmentu B (nižší třída) má spotřebu cca 6-7 litrů, pokud musíte zrychlit na dálničních 130 km...
Ooops Kylie, tak nejak jste se zapomnela prehlasit z nicku Marťan-Martin. Tak prece :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 20:55, RE: NE moc milý mikes(i)
mikes napisał:
Ooops Kylie, tak nejak jste se zapomnela prehlasit z nicku Marťan-Martin. Tak prece :o)
Tedy vy to OPRAVDU NEhrajete ,-)
Vy jste OPRAVDU "natvrdlý", že?
PS: Zkuste si to ještě jednou nechat projít "mozečkem", jinak budu NUCENA si myslet, že vaše "dedukční schopnosti" jsou ještě POD těm "o autech" - a to by bylo HODNĚ "co říci" .-)
A teď už opravdu - Sbohem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.07.2009 21:14, Milý TOMe ...
TOM napisał:
A tento příspěvek psal kdo??? Ten ubožák Martan-Martin, co zná jenom sprostý urážky, by toto nedokázal. Takže to vypadá na jasnou schizofrenii. No, aspon už víme kdo je zralý na toho psychologa.
No škoda, Kylie až na to, že až zbytečně zarputile opakovala někdy stále stejné věci, nebyla až tak špatná. Martan-Martin je slaboch.
... děkuji za "nebyla až tak špatná" ,-)
a přeji ...
A "zarputile" bych ZOPAKOVALA, že vám PŘEJi alespoň svezení v Citroën C5 V6 3.0 - benzín, a nebo že jste to VY, tak i new nafta .-)
Pěkný den (nejeden ,-)
reagować
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.