mikes napisał:
ad 1) kristovanoho, cemu nerozumite? Cituji vase slova "Rozdíl mezi 1.4 a 2.0 T(F)Si je docela ZÁSADNí", tak pisu v cem se zasadne lisi.
ad 2) cist umim, na rozdil od vas si ale nevymyslim
ad 3) tak prestante mit posvatnou uctu pred autoritami a pouzivejte vlastni mozek, a ctete a ctete... :o))) Btw, pan Vaculik, to je ten ktery tak zurive vsude doporucuje startovani bez spojky aby se neznicila axialni loziska? :oD
ad 4) no musim vam to napsat polopaticky zda se, v kategorii NEJUSPORNEJSI se ne...
Co jste to zas "vymyslel" s tím "6"?
Spotřeba Brumly (C5 V6 3.0 155 kW) myslím zcela ODPOVÍDÁ hodnotám na
http://www.spritmonitor.de
takže jde zřejmě jen o vaši další absurdní/infantilní urážku či co to je - prostě snažíte se (Bůh ví proč?) ostatní přesvědčit že spotřeba je vyšší? Nebo CO to "znamená"? Myslíte že jsme se (na vás .-) v Deutschland "domluvili"? ,-)
NEpříliš povedený tříválec 1.2 v autě segmentu B (nižší třída) má spotřebu cca 6-7 litrů, pokud musíte zrychlit na dálničních 130 km/h hravě se v dálničním kopci blíží 10 l/100 km - fotky které jsou na mé stránce jsou samozřejmě pravé a pro člověka jako jste vy je jistě BOLESTNÉ zjištění za kolik jezdí takový velký těžký luxusní vůz střední třídy s automatem velkým šestiválcem, vždy zapnutou klimatizací a hifi systémem který by ta tříválcová Fabia ani neuvezla ,-)
Jedno zda se vám to líbí/NElíbí - s Citroën C5 V6 3.0 jezdí v praxi za 9-10 litrů, pokud se příliš nakumulují "poskakování" od červené k červené, které si pak "kompenzujete" jízdami NADdvěstěkilometrovými rychlostmi - dostanete se kousek nad 10 litrů - já mám v tuto chvíli průměr 10,5 (při posledním focení na konci zimy ještě na zimních pneu to bylo 10,6 - i když NEJvětší vliv má myslím jeden den ucpanou prahou - nebo naopak na nějaké "meziměstské" trase trochu "plynulejší" jízda než je obvyklé - a do jisté míry i kvalita natankovaného paliva ... kdybych tak mohla jezdit jen na Aral Ultimate 100 .-) ... ach a pro ty koho to zajímá - před časem jsem "musela" natankovat u BP kde jsem už dlouho nebyla a jejich "aktuální" BP Ultimate 95 je sice "jen" 95ka, ale motor je po ní "sametově" předoucí a NEuvěřitelně tichý - při cestách do Österreich (kde jsem ho na A1, hned za Linz směrem na Salzburg, tankovala) všem DOPORUČUJi - opravdu "mňamkový" benzín ...
... jen ten "přechod" na české palivo je pak ,-(
a nejHORŠí je, že horší zvuk a chod motoru kombinovaný s nižším výkonem při natankování v česku je doprovázen i VYŠŠí spotřebou!
PS: Narozdíl od vás jsem těch časopisů přečetla jistě více - ty vaše nekonečné urážky mne ale už opravdu NEbaví - i když to že vy "napadáte/zpochybňujete" JEN "autority/profíky" + mne - by mne mělo asi těšit ...
... NEjsem psycholog, ale to vypadá na VELKOU "frustraci" (ze zamětnání?). Tím že budete urážet odborníky co píší o autech se to asi NEzlepší
K tomu "ad 5)" - mýlíte se (to jsem se dočetla v těch časopisech .-) a dočtete se to i na těchto stránkách. Pokud jde o úsporný motor - 1.4 TSi jím opravdu NENí, jeho test spotřeby je i na tomto servru a dopadl tak jako všude. OPRAVDU "úsporný" je třeba Hyundai 1.4 ISG s 80ti kW a REÁLnou spotřebou okolo 6ti litrů, vámi "opovrhované" modely Efficient Dynamics od bmw - takový 20d je SKVĚLÁ kombinace vysoce výkonného motoru a OPRAVDU (i dle testů) nízké spotřeby - v případě 1.4 TSi je to spíše NAOPAK ... tak jako vy o SOBĚ "(SUPER)pěkně" mluví a "sám SEBE presentuje", realita je ale bohužel trochu "horší" - v některých případech dokonce docela "o dost"
PPS: NEbude se vám to líbit, ale zajímavý ÚSPORNÝ motor je také nová hybridní verze pro Peugeot 3008 a Citroën DS5 - dvoulitrový přeplňovaný diesel 2.0 HDi kombinovaný s elektromotory v zadních kolech o výkonu 147 kW a maximem točivého momentu 500 Nm při spotřebě 4,1 litru (takže tak 5, možná i 5,5 l na 100 km) - navíc běžné "popojíždění" po městě můžete absolvovat jen na elektrický pohon - tedy s tím že "musíte" dodržovat maximálních městských 50 km/h - víc to na elektrický pohon totiž NEjede .. ale zase je to "zadarmo" ,-)
Kdo "okusil" Lexus ví o čem je řeč - tady to bude za přeci jen "dostupnější" ceny - cca od 700 t. kč - TO je BUDOUCNOST nízké spotřeby (1.4 TSi je zajímavý použitým přeplňováním, ale v PRAXI je "lepší" jet stejně výkonným 1.8 TSi - to je "veřejné tajemství" - i když k vám asi ještě NE"proniklo" .-)
NEvím co jste zač a co vás vede k až TAK "nesmyslným" příspěvkům (ono se OPRAVDU dá občas "dokázat", že si prostě "vymýšlíte"), ale mně po tom roce "snažení" sem "přenést" trocha "jiných" /A i když se to občas může být pro někoho "překvapivé", výhradně PRAVDIVÝCH!/ informací..
Nuže ŘEŠTE si své "problémy" tam kde vznikly a NEobtěžujte svými "výplody fantazie" mne
Dáreček (k vašim EKONOMICKÝM znalostem) závěrem (i když vy to označíte jistě za další "podvod" profesionálů - vypadá to, že se VŠICHNI "spikli" proti vám .-):
http://www.verejnydluh.cz/