0
powrót
 

diskuze k tématu: Je Citroën C5 s 1,6Hdi tou nejlepší volbou?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 15:37, RE: Milý mikes(i)!
Kylie napisał:
Asi mne PŘESTALO "bavit" zde bojovat s větrnými mlýny. Odpověď samozřejmě ZNÁM a dočtete se jí i v těch posledních AUTO-OJETINY ale jak sám píšete: PROČ bych to dělala, stejně je to jako bych napsala "blablabla" ,-(
PS: Takže NAPOSLED odpovím (když jsme napsal "prosím" a "děkuji", tak to přeci MUSÍM, že? .-)
Motor je stále stejný (byť maličké "změny" v software se odehrály, ale to není až TAK zásadní, jak jeho "sladění" s převodovkou Aisin. Předchozí byla sice od ZF, ale zatímco s 2.2 HDi praco...
Takze rozdil spociva v nahrazeni tragickeho 4stupnoveho automatu 6kvaltem? V tom pripade do faceliftu C5 byla motorizace stejne nevhodna pro Peugeot 406 jako pro C5, ne? Pro 407, ktera mela uz stejny automat 6kvalt by to tedy mela byt taky doporucenihodna motorizace, ne? :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 16:11, RE: Milý mikes(i)!
mikes napisał:
Takze rozdil spociva v nahrazeni tragickeho 4stupnoveho automatu 6kvaltem? V tom pripade do faceliftu C5 byla motorizace stejne nevhodna pro Peugeot 406 jako pro C5, ne? Pro 407, ktera mela uz stejny automat 6kvalt by to tedy mela byt taky doporucenihodna motorizace, ne? :o)
Zhruba ano. Ale řeč NEbyla o P407 ale starší P607 a navíc do OBOU je/byl "tou PRAVOU" motorizací V6 2.7 HDi Biturbo
PS: Ale NEJlepší je koupit si nějakého to německého (profi)rádce (nebo číst ty české AUTO-OJETINY .-) - docela se SHODUJí a JÁ si myslím že "vědí proč" neb
1) mají "naježděno" a "naporovnáváno" NÁSOBNĚ více než my a dle mých VLASTNÍCH zkušeností se těmi jejich (víceméně skoro vždy, nebo alespoň VĚTŠINOU) "shoduji" ,-)
2) nemají důvod si zrovna tohle "vymýšlet" a je to jejich práce, tedy věnují veškeré své znalosti/schopnosti JEN tomuto (zatímco my tady jen tak "klábosíme" - a někteří se snaží "naznačit", že asi mají VĚTŠí znalosti/zkušenosti, než ... ti profíci .-)
Stejně jako v "dojíždějícím" Peugeot 407 je i v současné C5 "brumlomotor" V6 3.0 s 6ti stupňovým Aisin k dispozici a je to i nadále docela PŘÍJEMNÁ kombinace, ale "ideální" již NENí - nyní je "tím PRAVÝM" (můj nový) V6 3.0 24V HDi Biturbo
SHRNUTO:
C5 od počátku výroby L.P: 2000 - ideál 2.2 HDi
C5 od 2004 po faceliftu - ideál V6 3.0 benzín a 2.2 HDi Biturbo
C5 současná - ideál V6 3.0 24V HDi Biturbo
DS5 od 2011/12 - kdo ví? ,-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 16:13, RE: Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol napisał:
Však pečeť kvality auto-plus garantuje, že stočení bylo provedeno odborně kvalifikovanou osobou, ne ;p?
To bylo (od vás) docela VTIPNÉ - bohužel asi i PRAVDIVÉ ,-(
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 16:24, RE: Milý TOMe!
Kylie napisał:
NEvidím v tom kupovat si "nemasový" motor (či cokoliv) až tak NEvýhodu ... ale to může být věcí "osobního vkusu/názoru" ,-)
Pokud si chce někdo dnes/zítra před měsícem či na podzim v bazaru koupit Citroën C5 s 2.2 HDi Biturbo - JISTĚ ho sežene. NENí to ale zas tak "starý" motor - vyrábí se nějaké 3 roky , takže celkem "logicky" jej majitelé ještě moc NEprodávají ...
Navíc v Deutschland a Österreich se myslím VÍCE lidí "řídí"/nechá ovlivnit těmi doporučeními na "optimální" MOTORizaci pro ten...
Obavam se, ze v zahranici cena neni vyssi, prinejlepsim stejna, takze do ceskych zakazniku kopete celkem zbytecne. Projdete si par inzeratu. Ze by tam uzasnost tohoto motoru/auta byla taky tajemstvim? :oD
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 16:31, RE: Cena za Brumlu od Kylie
hmhm napisał:
Hmhm, Kylie, nabízená odkupní cena za Tvého Citróna, nad kterou se "pohoršuješ" je dle mého soudu naopak nadnesená. Pro názornost, mám nabídku od známého na auto stejné třídy - Ford Mondeo, 3.0 V6, r.v. 07 za stejnou cenu, tedy 250 tisíc. A "včil mudruj".
P.S. Ale přeji Ti abys už konečně toho "citróna" konečně prodala, koupila si "pořádný auto" a dala nám, alespoň na chvilku, pokoj.
Přeji Ti hezký den.
Cena v nemecku za C5 3.0 automat http://www.autoscout24.de/List.aspx?vis=1&state=A&make=21&model=16525&fuel=B&pricefrom=1000&kmfrom=90000&kmto=150000&body=5&cy=D&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price&rfde=True&pool=1&zipc=D&mmvco=1&mmvmk0=21&mmvmd0=16525&mmvve0=3.0
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 18:34, RE: Milý rohYpnol(e)!
Kylie napisał:
Už mne asi NEbaví sem psát - napište prosím TO SAMÉ autorům německých Gebrauchtwagenkatalog(ů) a do českých AUTO-OJETIN - možná jsou (jsme) všichni "úplně mimo" a vy jste "in"
Pěkný den
Kylie je nějaká mrzutá. Co se to děje? Já milá paní mám pocit, že špatně chápete česky psané věty. Nebo že by to bylo tím, že oněch 85% nerozumí textu ;p?
Viz. příspěvek TOM - to jsem si nevymyslel já! To psal pan odborník, že daný motor je v mnoha vozech NEdoporučeníhodný...
Dále jsem si nevšiml, že byste jezdila jen na motoru, bohužel nebo bohudík je k tomu jaksi zbytek auta... Kdyby jste tvrdila, že pro C5 je skvělou motorizací 3.0 benzin, pak ani nehlesnu! Ale s tvrzením, že tento motor je špičkový, se neztotožňuji.
Nevšiml jsem si, že bych někde stál v názorech proti oněm "profíkům".
Já se v žádném případě NEdomnívám, že vyšší výkon znamená lepší motor! To jsem ani nikde nenapsal. Motor je snad popsán více charakteristikami, ne? To je jak napsat, že žena, která má přes prsa 90, je hezčí, než co má 85. Že můžou mít ženy míry 90-100-100 a 85-60-87, je věcí jinou. Posuzovat kvality motoru podle zrychlení - to je snad myšleno jako žert... Mě šlo jen o to, že stejně jak může být chytrý mozek v chatrném těle, tak může být špičkový motor v celkově mizerném autě či naopak.
A podívejte se, který že Engine Of The Year měl v době ocenění podprůměrné parametry vzhledem ke konkurenci.
Mějte se sqěle ;)
P.S. Hlavně to nevzdávat! Nebo sklouznete do průměrnosti Pašíků a jiných koncernistů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 20:16, To už je fakt HLOUPÉ
mikes napisał:
Obavam se, ze v zahranici cena neni vyssi, prinejlepsim stejna, takze do ceskych zakazniku kopete celkem zbytecne. Projdete si par inzeratu. Ze by tam uzasnost tohoto motoru/auta byla taky tajemstvim? :oD
Abyste to POCHOPIL - po roce co se tu "snažím" aktuálně "završeném" i český textem v AUTO-OJETINY vy a vám podobní budou i nadále "plácat" to své BEZ jakýchkoliv znalostí, prostě protože jste se "rozhodli" a "představujete si to tak"
Co se konkrétně o Citroën C5 V6 píše v Deutschland i v česku je pravda - i když to asi NEdovedete "zpracovat" (otázkou spíše pro PSYCHOLOGA je "proč ne" ,-)
PS: Doba "přeje" bohužel spíše jiným motorům a docela se OBÁVÁM budoucího vývoje, ale já si ráda "užiji" víceválcových vícelitrových motorů - vy si "užívejte" těch "méně-" a "méně- " ,-)
PPS: Už to NEzkoušejte na mne - jste-li "hudina" - napište (nejlépe pod svým PRAVÝM jménem) třeba do těch AUTO-OJETINY a "vysvětlete" tam že VY tomu "rozumíte" LÉPE (a ONI píší "nesmysly" .-)
Pěkný den - já se jdu "těšit" na Citroën C5 V6 24V HDi Biturbo Exclusive Plus v pískové barvě MATIVOIRE na 19ti palcových kolech Adriatique
http://www.zag.com.au/citroen/c5colors.php
Barvu mohu ještě ZMĚNIT - JAKou byste mi doporučil VY?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 20:27, Milý mikes(i)!
Tak jsem se koukla na bazarové C5 v Deutschland a Brumlův ročník a výbava je od 12.850 do 19.990 €
PS: Váš "odkaz" NENí k přečtení, ale jistě směruje na ten nejlevnější ,-)
PPS: Shrnu-li to, dá se (tak trochu) říci, že německá nejNIŽŠí cena cca odpovídá české nejVYŠŠí
I když to asi NEbudete schopen "pochopit", vnímání hydraulických Citroën(ů) je poslední 55 let mimo ČR trochu JINÉ ... než si "představujete" (ostatně stejné je to s jejich kvalitou - což si můžete přečíst na 12ti stranách v posledních AUTO-OJETINY i v závěrečném "povzdechu" p. VACULíKa - ale je možné že sebe a své znalosti tohoto vozu a motorů řadíte NAD tyto redaktory ,-)
Sbohem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 21:42, RE: To už je fakt HLOUPÉ
Kylie napisał:
Abyste to POCHOPIL - po roce co se tu "snažím" aktuálně "završeném" i český textem v AUTO-OJETINY vy a vám podobní budou i nadále "plácat" to své BEZ jakýchkoliv znalostí, prostě protože jste se "rozhodli" a "představujete si to tak"
Co se konkrétně o Citroën C5 V6 píše v Deutschland i v česku je pravda - i když to asi NEdovedete "zpracovat" (otázkou spíše pro PSYCHOLOGA je "proč ne" ,-)
PS: Doba "přeje" bohužel spíše jiným motorům a docela se OBÁVÁM budoucího vývoje, ale já si ráda "užiji" víc...
Myslím, že když někdo napíše-k tomuto tématu končím, přepínám, vypínám-měl by to opravdu udělat. Pak už je jeho jakákoliv snaha o cokoliv vážně úsměvná.
Je dost troufalé napsat, že většina lidí kromě Vás tu jen plácá to své bez jakýkoliv znalostí. Kolik Vy toho víte o znalostech přispěvovatelů??? Pořád si myslíte, že jen Vy čtete, že jen Vy jezdíte? To si přece nemůžete myslet.
Vy jste ale ve své, nevím proč, zapálenosti vůbec nepostřehla, že tu nikdo nepopíral názory odborníků-že totiž 3,0 V6 může být dobrou volbou pro C5. Jde jen o to, že v konkurenci jiných šestiválcových třílitrů ničím nevyniká. Svezte se jinými třílitrovými šestiválci a zjistíte, že Vám taky málokdo ujede, že mají taky plynulý zátah, že mají výkon dostatečný...atd
Znova opakuji 3,0 V6 od PSA je mezi třílitrovými šestiválci šedý průměr. Mám si přečíst jak ho odbornící chválí? Tak si taky přečtěte jak chválí odborníci jiné třílitrové šestiválce. Samozřejmě ikdyž je to jen šedý průměr, může být pro C5 dobrou volbou, protože prostě lepší benzinák tam nebyl.
Vy tu až opravdu úsměvně vehementně tvrdíte, že to je nadprůměr-no, mě nepřesvědčíte. Já bych si toho motoru ani nevšim. Znám prostě horší třílitry, ale i výrazně lepší. Jenže sranda je, že pokud někoho přesvědčíte, stejně bude mít tady u nás problém si to vyzkoušet-jejich nabídka je zoufale malá-jeden kus zde na tipcars. Tak o čem je jako řeč??
A pokud se ten někdo nakonec někde nějakým sveze a předtím jezdil maximálně dvoulitrovými čtyřválci, jistě ocení ty vlastnosti, o kterých mluvíte, ale pokud předtím vyzkoušel či déle jezdil jinými třílitrovými šestiválci, tak ho s nějvětší pravděpodobností nijak výrazně nepřekvapí.
A to jak tu často píšete jaké auto si budete kupovat a jaké časopisy jste četla-to má být jako co? Maličko to zavání povyšováním. Jedna asijská filosofie říká-skutečný mistr své umění tají...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.07.2009 22:35, RE: Milý mikes(i)!
Kylie napisał:
Tak jsem se koukla na bazarové C5 v Deutschland a Brumlův ročník a výbava je od 12.850 do 19.990 €
PS: Váš "odkaz" NENí k přečtení, ale jistě směruje na ten nejlevnější ,-)
PPS: Shrnu-li to, dá se (tak trochu) říci, že německá nejNIŽŠí cena cca odpovídá české nejVYŠŠí
I když to asi NEbudete schopen "pochopit", vnímání hydraulických Citroën(ů) je poslední 55 let mimo ČR trochu JINÉ ... než si "představujete" (ostatně stejné je to s jejich kvalitou - což si můžete přečíst na 12ti stranách v pos...
Co na tom odkazu neni k precteni? Pokud chcete vedet na co jsem daval odkaz, staci pouzit extremne sofistikovanou funkci kopirovat+vlozit, ve zkratce take ctrl-c a nasledne ctrl-v :o) Abych vas usetril teto namahave procedury, jsou to vsechny Citroeny C5 (vi kdyz ted jsem na vazkach, C5 dle vas neni Citroen) ktere maji motor 3.0, vybavu Exclusive, automat, najezd 90 000 az 150 000km, kombi.

Moc nejsem schopen pochopit odkud cerpate informace jak je vniman hydraulicky Citroen v cesku a v zahranici za poslednich 55 let. Provadela jste osobni vyzkum behem te doby? :o)

Poznamka tykajici se povzdechu velmi dobre ilustruje vas az pobozny postoj k nazorum autorit. Ale kdyz jste taky takova odbornice, treba vysvetlite jaky ma fatalni dopad startovani se spojkou na zivotnost dilu, ktery jeste nikdo z tohoto duvodu menit nemusel :o)))) Nebo mozna konecne uznate ze i odbornici nekdy vykladaji blbosti ;o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 09:41, RE: Cena za Brumlu od Kylie
Kylie napisał:
Cena za vámi uváděný Ford Monde i Brumlu je (vzhledem k .... třeba Octavia Tdi apod docela HODNĚ "mrzká" .-)
PS: Zrovna v TÉTO diskuzi někdo zmiňoval, že z Deutschland se u C5 2.2 HDi na 280.000 kč (při KOUPi) NEdostanete ani náhodou ...
PPS: Brumlu PRODÁM ale NEvím co to je "pořádné auto" - já si objednala
Citroën C5 V6 3.0 24V HDi Biturbo Exclusive Criollo
Pěkný den (odcházím a dávám vám "pokoj" ,-)
Kylie, pořádný auto je třeba BMW třeba řady 5, rozhodně ale nikoliv Citroen, ale to bys již měla mít "načteno", nebo se pletu ? A v Německu to platí obzvlášť. Mé nepatrné rýpnutí znamená všeobecné očekávání "klidu", neb až budeš mít nový vůz, bude snad na těchto stránkách "dočasný" klid. protože všem jde o vzájemnou diskusi, cheš li výměnu názorů, nikoliv o Tvé emocionální a fanatické hádky s kýmkoliv, kdo nebere Citroen C 5 "fanaticky tak vážně, jako Ty".
Ale jinak, hezký den, Kylie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 12:13, RE: Ach jo A4(ko)!
cruise napisał:
to A4 : ty jsi to ještě nepochopil??? Ona je placená od Citroena, je to prostě jen nový druh reklamy, sice hloupé, ale prý to budou jednou dělat všichni, nasazovat své lidi do diskuzí...Ale Citroen a Kylie je prostě napřed :o)))
Jasně! A za to že tu rok psala, dostala tu novou C5 3.0 HDi, což jí popravdě skoro závidim
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 12:25, RE: BOŽE máte PRAVDU!
mikes napisał:
ad 1) kristovanoho, cemu nerozumite? Cituji vase slova "Rozdíl mezi 1.4 a 2.0 T(F)Si je docela ZÁSADNí", tak pisu v cem se zasadne lisi.
ad 2) cist umim, na rozdil od vas si ale nevymyslim
ad 3) tak prestante mit posvatnou uctu pred autoritami a pouzivejte vlastni mozek, a ctete a ctete... :o))) Btw, pan Vaculik, to je ten ktery tak zurive vsude doporucuje startovani bez spojky aby se neznicila axialni loziska? :oD
ad 4) no musim vam to napsat polopaticky zda se, v kategorii NEJUSPORNEJSI se ne...
2) kecáš
3) to samý se doctes v poslednim Autocaru - v poradně, tak se tu uz neztrapnuj
4) a podle CEHO se teda hodnotí v tý NEUSPORNEJSI kategorii? :o)))
5) levnejsí? mensi spotreba? No nevim! la ehci je asi o 20 kg - nauc se cist nemecky, 1.8 ma stejnej vykon stejnou spotrebu, vazi skoro stejne a je to spis lepsi motor - 1.4 je cenenej jen za tu kombinaci turbo-kompresor, ale spotrebu ma moc vysokou - stejne jako 1.4 v lancii
6) fabia 1.2 je fakt sunt - pokud to nevis ses asi posledni na planete komu to este nedoslo
PS: A ty zacni alespon s tema obrazkama - my skolni deti uz nebavi Ctyrlistek - pro tebe budou za zvyhodnenou cenu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 12:26, RE: Milý mikes(i)!
mikes napisał:
Co na tom odkazu neni k precteni? Pokud chcete vedet na co jsem daval odkaz, staci pouzit extremne sofistikovanou funkci kopirovat+vlozit, ve zkratce take ctrl-c a nasledne ctrl-v :o) Abych vas usetril teto namahave procedury, jsou to vsechny Citroeny C5 (vi kdyz ted jsem na vazkach, C5 dle vas neni Citroen) ktere maji motor 3.0, vybavu Exclusive, automat, najezd 90 000 az 150 000km, kombi.

Moc nejsem schopen pochopit odkud cerpate informace jak je vniman hydraulicky Citroen v cesku a v zahran...
odbornici mozna nekdy, ty skoro vzdycky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 12:29, RE: Cena za Brumlu od Kylie
hmhm napisał:
Kylie, pořádný auto je třeba BMW třeba řady 5, rozhodně ale nikoliv Citroen, ale to bys již měla mít "načteno", nebo se pletu ? A v Německu to platí obzvlášť. Mé nepatrné rýpnutí znamená všeobecné očekávání "klidu", neb až budeš mít nový vůz, bude snad na těchto stránkách "dočasný" klid. protože všem jde o vzájemnou diskusi, cheš li výměnu názorů, nikoliv o Tvé emocionální a fanatické hádky s kýmkoliv, kdo nebere Citroen C 5 "fanaticky tak vážně, jako Ty".
Ale jinak, hezký den, Kylie.
dobrá rada, jen si zapomnel ze za cenu petkovýho bmw budou C5 dve. Nebo za cenu C5 3.0 HDi bude tak 120d
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 17:04, RE: Milý mikes(i)!
Marťan-Martin napisał:
odbornici mozna nekdy, ty skoro vzdycky
Názor hodný marťana :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 17:54, RE: Cena za Brumlu od Kylie
Marťan-Martin napisał:
dobrá rada, jen si zapomnel ze za cenu petkovýho bmw budou C5 dve. Nebo za cenu C5 3.0 HDi bude tak 120d
Příště než takovou blbost plácneš, tak se prvně podívej do ceníků.On totiž jen ten desetkrát jmenovaný paket Crillo plus a ty kola Adriatique stojí dohromady to co bys dal za novou Mazdu2. Takže za cenu takovýho Citróna můžeš mít 330d a jen o málo dráž 335d či 530d a ikdyby to měla být 535d, tak se mi ten rozdíl vrátí zpět při prodeji. Auto konečného zákazníka totiž nestojí ceníkovou cenu, ale jen její rozdíl od prodejní po xy letech.
A hlavně-otázka zněla co je pořádný auto?-ne který auto je levný. Protože potom by stejně tak někdo mohl říct, že za cenu tý C5 může mít dvě Mazdy 6. Ano, v základu, ale bavíme se o autech a ne cinkrlátkách.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 18:15, Autoojetiny 4/2007
Jinak teda myslím, že by pod touto dlouhou diskuzí mimo jiné o 3,0V6 měl zaznít názor pana Martina Vaculíka (kterého uznává i Kylie, nebo alespon ho zmínila jako znalého a uznávaného) z autoojetin 4/2007 (je to dlouhý možná 12ti stránkový článek o P407-motor i převodovka stejný jako v C5) :
"...vidlicový šestiválec je po stránce dynamiky spíše zklamáním a to i přes vysoký výkon a solidní pružnost. Může za to samočinná převodovka. Výhodou je spotřeba 11-12 l, nevýhodou drahý servis-20tis za rozvody." 3hvězdičky z 5.....
servisní rady-výměna rozvodů po 120 000 km.
No neříkal jsem to???-šedý průměr. A ted to říká i Vaculík. Se docela divím , že mu Kylie už dávno nenapsala. proč to pořád říká nám tady a neřekne to těm co si s tím dali 1000ce hodin práce a dospěli k jinému názoru než má ona.
A ten motor 2,7 HDi taky nemá jen pozitivní hodnocení, ale alespon má 4* z 5. Ale chyby má samozřejmě taky - zas existují lepší naftové šestiválce.Zas jen průměr. Pro někoho možná smutné, pro mě dávno známá věc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 18:36, RE: BOŽE máte PRAVDU!
Marťan-Martin napisał:
2) kecáš
3) to samý se doctes v poslednim Autocaru - v poradně, tak se tu uz neztrapnuj
4) a podle CEHO se teda hodnotí v tý NEUSPORNEJSI kategorii? :o)))
5) levnejsí? mensi spotreba? No nevim! la ehci je asi o 20 kg - nauc se cist nemecky, 1.8 ma stejnej vykon stejnou spotrebu, vazi skoro stejne a je to spis lepsi motor - 1.4 je cenenej jen za tu kombinaci turbo-kompresor, ale spotrebu ma moc vysokou - stejne jako 1.4 v lancii
6) fabia 1.2 je fakt sunt - pokud to nevis ses asi posledni na p...
3. Tim, ze se neco bude dokola opakovat, se z toho pravda nestane. Ver tomu. A precti si nekdy navod k pouziti auta, jestli nejake mas.
4. "A major factor as to why TSI came first in the Green Engine category was down to the stats: Impressive power is combined with emissions output of 144g/km of CO2, while ensuring fuel economy of 6.2 litres/100km (45.5mpg). Such figures taken from the Golf stack up well when compared to TSI’s closest rival, the Honda Insight, which emits less CO2 and has better fuel consumption, but comes far worse off when it comes to power." - pochopil? Jde o relativni srovnani. Kdyby dostaval cenu absolutne nejuspornejsi motor, bude porad vyhravat 0.8l diesel co se montuje do Smartu a cokoliv jineho by nemelo sanci.
6. Precti si jeste jednou kdo co psal a pak odpovidej, tak nejak rychleji pises nez premyslis a odpovidas na neexistujici otazky.
PS. Skolni deti patri na hriste, tak upaluj...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.07.2009 18:53, RE: Milý mikes(i)!
mikes napisał:
Názor hodný marťana :o)
Ja vim ze tobe se nevyrovnaj ani Hanke a Vaculik dohromady - a z vrozeny skromnosti jejich blaboly opravujes inkognito tady v diskuzich
ale nektery veci jsou evidentne meziplanetrani - treba kdyz je nekdo debil
reagować
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.