anonym napisał:
Bylo to Octávií 1.8 Turbo, nebyl provoz, kde přesně jsem tý rychlosti dosáhl nevím, navíc jsem po této dálnici jel poprvé, takže ani nevím ve kterým úseku. A NECHÁPU PROČ TADY HNED KAŽDÝ MUSÍ VYVRACET TAKOVÉTO ČLÁNKY, TA 1.8 TURBO PROSTĚ JEDE PŘES 230, TAK SE S TÍM HOCHU SMÍŘ A PŘESTAŇ ZAMINDRÁKOVANĚ A ZÁVISTIVĚ REJPAT DO VĚCÍ O KTERÝCH VÍŠ HOVNO, PROTOŽE SÁM MÁŠ V GARÁŽI NĚJAKOU SRAČKU!!!
Právě, že vím. Objem 1.8 jakkoli naturbovanej jede rychlostí přes 230 - mluvim o opravdový rychlosti, NE co ukazuje tachometr!!! - jen s nejvyšším úsilím, po extrémně dlouhým rozjezdu, v praxi prostě NE. V těhle rychlostech záleží už na detailech a "objem ničím nenahradíš" platí právě pro maximální rychlosti. I když čtyřváleček jednaosm uturbuješ k smrti maximální rychlost se moc nezvýší (to turbo hlavně zlepšuje pružnost - NE maximální rychlost, tu jen částečně). I superauta jako Subaru Impreza Sti s fantastickym boxer motorem 2.5 se v reálu dostanou na 240 a šmidlec. Ten Golf s lepšíma tlumičema, kolama, motorem V6 3.2 se v reálným světě dostane přinejlepším těsně přes těch 240 km/h. Je vidět že s tím opravdu NEmáš zkušenosti.
A hradeckou dálnici znám, s BMW se tam dá jet nějakejch 220, snad na nějakou vteřinu i víc, ale to je všechno. Že by mě v tu chvíli oblítla jednaosma rodinný vůz koncernu Lidové auto, no nevim nevim (teda vim).