prim napisał:
Vždy se najde anonymní poučovatel napadající kohokoli za cokoli. Popisuji svoje sedmé auto a nikde se nezmiňuji o tom, že jsem odborník na auta. Dosavadní auta, většinou japonských značek, mně sloužila léta bez potřeby oprav, které jsem musel řešit v případě C5 během jednoho roku po koupi. Auta si sám neopravuji, dávám je do servisu - takže C5 je levné auto s drahým provozem. Mimochodem brzdové kotouče se měnily celá sada - odborníkům to dá rozum.
Investice 20-30 tisíc je naprosto normální u jakékoliv ojetiny. A tím spíše pravděpodobná, čím je auto při nákupu levnější. Pokud vás to dříve nepotkalo, buďte rád - jednou to ale přijít muselo. Že to nyní odpovídá půlce pořizovací ceny, je samo o sobě vysvětlením, proč jste to zaplatit musel. Problémy se nevyhýbají ani novým japonským vozům - můžete si klidně, pokud na to máte (zjevně však nikoliv), koupit za 800 tisíc nového outbacka - a doufat, že při druhé svolávačce vám už konečně dají správné části řízení, které umožní auto řídit.