reitmeier napisał:
Nevím, jak doslova byl myšlen drahý servis na olej a svíčky, ale 5l kanistr oleje 5W-20 (ten jediný patří do V8 HEMI) stojí necelých 800,- Kč. Oleje je třeba 6,6 litrů a filtr stojí necelé 2kila. Takže za cca 1.200,- Kč + případná práce mechanika (dejme tomu za 1,5tis i s prací) měním olej po 12tis km, což mi přijde dobrá cena.Svíčky se dají koupit kolem 60,- Kč za kus, je jich tam 16ks, to je pravda. Ale dají se také koupit z US, já si nedávno koupil iridiové svíčky za 78,- Kč kus. Třeba mámina Suzuki SX4 má "jen" 4 svíčky, ale kolem 400,- Kč za jednu!!! A jsou obyč, žádné iridiovky.A interiér je věc vkusu, jasné. Ale je třeba si uvědomit jednu věc, jak na auto pohlíží amíci a jak evropané. V Evropě je to pomalu člen domácnosti a v autě je většinou pořádek, v US je přepravní prostředek a je tam většinou bordel. A zkuste si někdo pořád čistit několik druhů plastů, chromů, alcantaru apod.Navíc, rozdělával někdo palubovku u Fábie? Půl hodiny drbačky. U 300C je to pár minut klik-klak systému na pár šroubech.Oni totiž amíci když to dělají, tak u toho přemýšlí, a ne jak skopčáci, kteří si chtějí akorát servisem namastit kapsy a každý nový model nebo facelift akorát víc dokur...ví...
To co jsem psal o servisu platilo v době kdy jsem to auto chtěl koupit jako nové. Tenkrát to servisoval Mercedes. Asi tak.
Samozřejmě že s cenama co uvádíš ty už je to ok.
Interier je možná praktický na opravy, ale to ulehčuje život servisu a ne mě jako řidiči. Já si tam připadal jako když to auto někdo vykradl, i když vlastně nic nechybělo. Ovšem pro mě je příjemný interier důležitější jak exterier.
Cena nového vozu rozhodně provedení neodpovídala, ten úžasný motor to nezachránil.
Mluvím o novém voze v roce 2005.