cruise napisał:
No tak PR jako blázen, ale to se nedá nic dělat...já mám s chiptuningem jen dobrý zkušenosti...jak s naftou, tak s benzinem,je třeba si ale dávat bacha na firmy, ktarý vám nabízej chipování za pár tisíc, ale kopírujou jeden program pro padesát aut.... mám tedˇupravenou octavii 1,8T na 195 PS, spotřeba průměr 8,4 což je slušný..(mám 4x4) . Mrkněte na stránky WWW.MAXPOWER.CZ, auto mi přijeli upravit až domů a fakt super přístup... a hlavně teda hodně vychytaný stránky...
"Mrkněte na stránky WWW.MAXPOWER.CZ, auto mi přijeli upravit až domů a fakt super přístup..."
Nezlobte se, ale tolik údasných technických a fyzikálních blábolů pohromadě, to se hnedtak nevidí.
Například:
-Z hlediska modifikace není nutné tankovat paliva s vyšším oktanovým nebo cetanovým číslem. Tyto paliva jsou však vhodné tankovat jako další doplněk ke zvýšení výkonu
Vydrží motor ? autor:maxpower
Toto je velmi diskutované téma. Na diskusních fórech, na tuzemském i zahraničním internetu, se vedou doslova "flame wary" (diskusní války) zda-li se motor poškodí nebo ne. Pakliže je chiptuning proveden profesionálně a vozidlo je pravidelně servisováno tak nemůže. Z hlediska dlouhodobé praxe, v této oblasti, jednoznačně vyplývá že profesionálně provedená softwarová úprava nemůže snížit životnost motoru. Motor je konstruován na určitý počet pracovních cyklů. Zvýšeným výkonem není potřeba motor tolik namáhat, což znamená méně pracovních cyklů a delší životnost součástek potažmo celého agregátu.
Já mám takový dojem, že jste přímo sám Maxpower, přípoadně nekdo, kdo neriticky žere tyhlety produkty oblbování lidí.