0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké je Audi TT?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 08:41, RE: ?
T.J. napisał:
Vynechme technickou stránku věci:
1) je zde někdo, komu se TT líbí?
2) je zde někdo, kdo s tímto autem jezdil, a vystačil si s prostorem?
Kdyby bylo v kombajnu a mělo interiér z S4 a pod kapotou TDi s radiálním řerpadlem, líbilo by se mi. Potom bych si i vystačil s prostorem a mohl tam vozit kočárek pro Tomáše.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 08:49, RE: ?
Muroň napisał:
Kdyby bylo v kombajnu a mělo interiér z S4 a pod kapotou TDi s radiálním řerpadlem, líbilo by se mi. Potom bych si i vystačil s prostorem a mohl tam vozit kočárek pro Tomáše.
Zřejmě bych se ustříknul smíchy do textilu kdyby vedle mě zastavilo traktoroidní TT
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 08:51, spotřeba
Jak píše autor, tak s tou spotřebou u tohoto motoru to můžu potvrdit, neměl jsem sice tento motor v TT, ale v A4 s Q a i když jsem jel na spotřebu, tak se nedalo dostat moc pod 10, nejmíň 8,5 při cestě do Německa po dálnici stále kolem 140, jinak při razantnější jízdě to bylo kolem 12 a jen když jsem blbnul na letišti na sněhu, tak spotřeba šla k 25...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 11:58, Audi
Tak tahle auta si pamatuji,s touhle rachotinou nechce mít,žádný servis nic společného.V autorizovaném servisu vám to dohromady nedají nikdy pořádně,prostě jen proto,že je to komplikované a mechanici obvykle nemají zkušenosti.Sehnat neautorizovaný servis není až tak těžké,který to opraví,ovšem zase je tu otázka zkušeností a mechanik který dělá pořádně vám to nikdy nevezme protože ví,že by mu to strašilo v garáži 14 dní.Taky jsem kdysi jedno dělal a jeho oprava mi trvala skoro dva měsíce.Takže pokud si to koupíte,jezděte to raději servisovat do německa,jedině tak máte jistotu,že se to nerozpadne půl roku po opravě.Jinak co vím,tak dost lidí s tímhle autem pěkně blbne,takže sehnat něco kde nebude motor na pokraji destrukce bude asi docela sranda
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.07.2009 12:12, RE: Audi
Rover623 napisał:
Tak tahle auta si pamatuji,s touhle rachotinou nechce mít,žádný servis nic společného.V autorizovaném servisu vám to dohromady nedají nikdy pořádně,prostě jen proto,že je to komplikované a mechanici obvykle nemají zkušenosti.Sehnat neautorizovaný servis není až tak těžké,který to opraví,ovšem zase je tu otázka zkušeností a mechanik který dělá pořádně vám to nikdy nevezme protože ví,že by mu to strašilo v garáži 14 dní.Taky jsem kdysi jedno dělal a jeho oprava mi trvala skoro dva měsíce.Takže pok...
nevim proč by ho servisy nechtěli když je to motor známý třeba i z octavie a podvozek taky z kokty nebo golfa. se spotřebou v koktě jsem vždy jezdil kolem 8 litrů
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.07.2009 14:32, Doporuceni?
Nepatrim zrovna k nejbystrejsim cteranum, mohl by mi prosim nekdo prelozit, kterou motorizaci tedy pan Dusil doporucil ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.07.2009 13:42, RE: Doporuceni?
Key1 napisał:
Nepatrim zrovna k nejbystrejsim cteranum, mohl by mi prosim nekdo prelozit, kterou motorizaci tedy pan Dusil doporucil ?
Protože na výběr toho příliš není, tak nějakou 1,8 T 20V. Nejlépe se 165 kW, neboť ta již má vždy pohon všech kol, byť pouze falešný. Ale kdyby bylo na mě, tak osobně bych TT nevolil v žádné motorizaci. Osobně preferuji Celicu, Prelude, Probe, 406 Coupe, či Alfu GTV, BMW E36 Coupe, či Fiata Coupe. Všechna tato auta jezdí ve srovnání s TT prostě lépe a to zejména po podvozkové stránce (se všemi vyjma Fiata mám osobní zkušenost, to jen tak pro případ, kdyby mě zase někdo napadl, že jsem si to vymyslel )). Tomáš Dusil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.07.2009 01:38, RE: Doporuceni?
koos napisał:
Protože na výběr toho příliš není, tak nějakou 1,8 T 20V. Nejlépe se 165 kW, neboť ta již má vždy pohon všech kol, byť pouze falešný. Ale kdyby bylo na mě, tak osobně bych TT nevolil v žádné motorizaci. Osobně preferuji Celicu, Prelude, Probe, 406 Coupe, či Alfu GTV, BMW E36 Coupe, či Fiata Coupe. Všechna tato auta jezdí ve srovnání s TT prostě lépe a to zejména po podvozkové stránce (se všemi vyjma Fiata mám osobní zkušenost, to jen tak pro případ, kdyby mě zase někdo napadl, že jsem si to vymy...
dekuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 08.08.2009 10:55, Audi TT - zkušenosti majitele
Přečetl jsem si poradnu, která vlastně není poradnou. Dovolím si tedy dát pár postřehů, jelikož TT 8N vlastním. Auto mám 2 roky, najeto pres 30tis km, celkove 170000. Zatim jsem menil vahu vzduchu, olej, filtry, ventil klimatizace a tahlo ruční brzdy. Občas je potřeba srovnat okno ve dveřích, které nemá rám a při častém otevírání (okno při otevření sjede o několik mm a při zavřeni zase vyjede) a pak to při vyšších rychlostech netěsní a obtěžuje aerodynamickym hlukem. Jinak se spolehlivostí spokojenost. Rozhodně bych volil model 2000 a výš, je třeba dát si pozor na funkčnost budíků, které u TT odchází (hlavně verze 98-99) a pak správně neukazují stav paliva a teplotu, někdy vůbec nic. Výměna přijde na 10-15 tisíc. Určitě je dobré nechat udělat rozvody, pokud není doklad o jejich provedení - mají se dělat při 120000km a většina TT u nás na trhu je stočených. Takže doporučuji do rezervy při koupi nějakých 30 tisích na opravy, ostatně jako u každého jiného auta. Haldex - chcete-li falešné quattro je celkem bezproblémový, je třeba měnit olej a filtry po 60tis km. Rovněž doporučuji provést po koupi, není to nijak finančně náročné. Často je třeba měnit již zmiňovanou váhu vzduchu, při repas programu vyjde original od bosche na cca 2-4tisice. Turbodmychadlo již také není smrt pro rozpočet, dá se sehnat od 10tisíc.
Průměrnou spotřebu mám 9,5, mám silnější verzi, ta slabší žere o litr méně (měl ji kamarád). Auto nejlépe jede na natural 98-100, při natankování 95 je výkon o něco menší a je to znát.
S parkováním venku mám malé zkušenosti, ale Váš dotaz zda auto přežije i na mrazu - přežije :) Týden v Rakousku při -20ti a bez problémů.
Co se jízdních vlastností týče, je to spíše vůz střední třídy než sportovní náčiní na okruh, ale neočekávám že chcete jezdit dveřma napřed, být královnou drift serie nebo s autem každý týden jezdit na okruh. Preference autora k vypsaným vozů, kdy většina je v jiném segmentu a hlavně mají v technickém průkazu ve většině starší datum výroby jsou k Vašemu dotazu zcestné.
Audi TT Vám jistě udělá hodně radosti za přiměřenou dávku nákladů a pokud hodláte jezdit max ve dvou, tak bych neváhal. Budete-li mít další dotazy, doporučuji se podívat na stránky www.audiklub.cz kde v diskusním foru sekci audi a3/TT naleznete mnoho užitečných rad a zkušeností.

LK
reagować
Audi TT
ilość wystąpień1
data registracji31.08.2022
Środa 31.08.2022 22:44, RE: rada
Auto doporučujem, mám ho ako alternatívu k Touaregu, jazdenie je ekonomickejšie, hlavne pri "vození vzduchu". Mám 190 cm a 112 kg živej váhy a nepripadám si v aute stiesnene ani pri dlhých jazdách. Jazdné vlastnosti sú veľmi dobré i spoľahlivosť auta je dobrá. Negatíva vidím iba v nekvaite našich ciest, toto auto si zaslúži lepšie cesty ?
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.