0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké je Audi TT?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 01:22, rada
Používal jsem tento vůz pár týdnů jako služební a měl jsem pocit, že se v něm doslova utluču (a to mám 170cm). Na můj vkus však příliš těsný minisporťáček. Motor známe z octavie RS, kde je uložen napříč. Myslím, že je to nadprůměrně spolehlivý agregát. Spotřeba při rozumné jízdě kolem 8 litrů a při sportovnější jsem nikdy nešel přes 12l. Na autě jsme za dva roky měnily jen cívku zapalování, což bylo v záruce..jinak cena kolem 2tisíc. Co se týče podvozku často se budou opotřebovávat tyčky stabilizátorů..přeci jen je to stavěné na lepší silnice. Pro holčinu oki autí, na nákupy možná zbytečně silné a malé. Osobně bych šel raději do větších a novějších coupe např. celica 2001 je vzhledově, technicky i kvalitou uplně jinde a bude o několik desítek levnější. To je jen můj tip. Pokud je předražené audi s motorem jaký má kdejaká škodovka pro Vás srdcová záležitost, nezbývá než popřát mnoho šťastných km. :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 01:48, rada
Zdravim slecno,nebo pi.JANO a bez dlouheho rozepisovani vam dam dobrou radu,zajdete si mezi nas cleny na www.audiklub.cz a tam vam kolegove jiste se vsim radi poradi.je tam i x uzivatelu techto konkretnich vozu a v podstate tezko sezenete fundovanejsi a zapalenejsi lidi co vam ochotne poradi,tim spise ze jste zena,radi uvitame dalsi clenku v nasich radach.s pozdravem T.KUMMER clen audiklubu CR s prezdivkou JERYXEDOS.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 09:06, rada
jestli můžu slečně poradit,tak ať si koupí něco jiného,v tomhle voze musíte trpět klaustrofobií,neuvěřitelný pocit stísněnosti a na svezení téže nic moc,vytřepanost veliká,zkusil bych určitě E36 coupé,nebo něco z japonska.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 09:48, rada
Šerednější auto se hledá těžko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 10:30, rada
Dobrý den paní Jano,
AUDI TT quattro 165kW jsem měl 4 roky, hned po koupi mi odešly zapalovací svíčky, jednalo se ale o svolávačku koncernu na daný motor 1,8T, po výměně již motor neměl po mnou najetých 100tis km problém.
1x mi odešel zámek na dveřích řidiče, TT má totiž bezrámové dveře, okno po zavření dveří vyjede cca.1cm do karoserie (do gum.těsnění), při nefunkčnosti je to docela problém, okýnko zůstane nedovřené a musí se dovírat ručně z kabiny.
Ná funkčnost zajíždění/sjíždění okýnek bych se určitě mimo jiné při koupi zaměřil.
Co se týká parkování venku, opět mohou bezrámová okna v zimě při tužších mrazech být problémem, je nutné gum.těsnění vždy před zimou ošetřit např.glycerinovým olejem proti přimrznutí oken, aby jste si těsnící gumy nepoškodila natržením.
Jinak sem byl s TT spokojený, není to bůjvíco, ale sporťáček to je,
btw.po TT jsem přes AUDI ALLROAD 2,5TDI (bezproblémový ale na mě pomalý vůz) přešel k BMW 535d (nové, najel sem 130tis) a větší krám jsem nezažil, BMW=brink mich in der werkstat, aneb přivez mě do dílny, motor sice skvělý, v 70tis mi ale odešla převodovka (automat???), kontrolka spalin svítila stále, zpracování interiéru bylo dobré tak do 30tis, pak se projevovali nekvalitní plasty (začali prosvítat často používané knoflíky apod.), v zimě nefungoval parkovací asistent, ani aktivní tempomat. a celkově zpracování interiéru nešahá audi ani po kotníky, navíc servis BMW je hrůza, ale vážně hrůza, krom málo autor.servisů je i přístup vzhledem k prestiži BMW silně pod úrovní.
Nyní se opět vozím v AUDI (S8 V10), v servisu ještě nebylo (27800km).
Na příspěvky tipu TT je šeredné auto apod.nedbejte, anebo je malé, já mám 185cm a nikdy sem se v něm netloukl, možná by to chtělo nastavit si sedačku ;o)

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 12:09, rada
Zdravim
tento vuz mame jiz 4rokem,ale jen ten slabsi 132kw,ale
na ty obcasne vyjizdky na relax si myslim pomer cena-spolehlivost-spotreba je docela uspokojive. behem tech par let jsme najeli jen asi 40tis,coz neni mnoho,
ale zadne vazne zavady se nam neprojevili po ty leta provozu.Myslim si,ze pri dnesnich cenach auta TT je to dobra volba,jen vybrat ten spravny kus..

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 13:37, rada
No tak na tento vůz krom par drobností nemohu napsal jediny krivy slovo rok 2001 165kw opravdu super i co se svezení týce, fakt parada interier plasty naprosto dobra spracovatelnost svicky vydrzeli original pres 100tis km a to nemluvim o ostatnich vecech...a ze tam je malo mista?mam 180 cm a vepredu naprosta pohoda vzadu to je jen na zavazadla ale kufr super:) jinak vsechny auta jsou hlavne o individualnich kusech takze preji stastny vyber... s Audi neprohloupis to je znacka:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 13:51, rada
mazecek mit money uz je moje ....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 14:19, rada
Milá Jano, dovolím si Vám dát radu: Jestli je to Vaše vysněné auto a večer se Vám o něm zdá, tak si ho kupte a nic už neřešte!! Moc rozumné koupě to sice není, ale nejste na světě jen kvůli rozumným věcem. Auto musí bavit a basta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 16:54, rada
Dobrý den,
mohu auto doporučit. Kdysi jsem si ho pořídil a za celou moji dobu krom benzinu jsme nic nekupoval. Nyní spíše uvažuji o novém modelu. Mohu pouze doporučit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 17:00, rada
Pokud je vysněný tak to se asi nedá nic moc dělat. Takže nebudu rozmlouvat a přeji mnoho, mnoho štěstí při hledání toho ideálního stroje. Jen doporučuju hledat mezi vozy od r 2005, do 100 tis. km a doloženým značkovým servisem a od 1. majitele bez zastuzený puberty. Pravděpodobně nejlíp to budou splňovat takové ojetiny v Německu, kde je i výběr největší. Kouskům pod 450 tis CZK a s více jak 1 majitelem bych se velkým obloukem vyhnul.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 17:10, rada
V TT jsem ještě nikdy nejel, nicméně kámoš ho má a říkal, že je třeba dávat bacha na všechno, není vyjímka, že bývá 3x po totálce svařené ze 2 aut. Pokud je to auto snů, pak bych neřešil zda má nějaké neduhy nebo nemá. Každé auto má svá slabá místa, osobně bych ale ze zkušenosti pouvažoval např. mezi TT a BMW E46 Coupé. Ze zkušenosti můžu 330Ci jenom doporučit, sice je tma vyšší pojistka, ale je tam 6-ti válec s 231 koňmi Jak říkám, pokud je vaše auto snů TéTéčko, pak ybch si vybral ten nejhezčí kus a zbytek neřešil Hodně štěstí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.06.2009 20:49, rada
paní Hrstková,TT je vcelku bezproblémový vůz.Radílkům typu LUKE,který slyšel od kamaráda že tetečka jsou leckdy svařené ze dvou aut vůbec nedávejte žádný důraz.Každý dospělý člověk si ke koupi vozu vezme někoho kdo tomu rozumí,nebo si ho nechá prohlédnout v servisu,kde takovéhle poškození rozeznají stoprocentně.Nevím,proč zrovna tetečka by měli být náchylnější na bouračky než ostatní auta,to zas někdo chtěl být chytrý.Samozřejmě,jako každé auto má své mouchy,ale nic závažného jsem s tímto autem nezažil (jezdila s ním dlouho má žena).Jedná se o velmi zajímavý design,spolehlivé a zajímavé auto,navíc až ho budete chtít prodat,nebudete s tím mít problém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.06.2009 00:26, rada
Kup si fabii, lepci tahne odspodu zvlast f tedeicku. Za ty same penize poridis Fabku s oblohou, ve fialkach a svihadlech r.v. 2003 a mladsi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.06.2009 08:16, rada
Ahoj, TT už mám něco přes dva roky. Celkově se dá považovat za spolehlivé auto (i podle TÜVu 8.místo v žebříčku spolehlivosti). Za celé dva roky mi odešli dvě věci váha vzduchu (oprava cca 1800,-) a motorek na stahovní okna, ten stačilo ale jen vyčistit (oprava 0,-). Obecně si dej pozor na palubní elektriku to je asi největší slabost. A doporučuji být pečlivý při výběru. Bohužel hodně TTček v ČR je dost "vybydlených". Jinak moje recenze je na moje.auto.cz/Dandy.TT tam se můžeš dočíst víc včetně diskuze,kde jsem odpovídal na otázky který by tě taky třeba zajímali. Ikdyž auto parkuju normálně v garáži, tak jsem se s lidským faktorem setkal v podobě dvěří objetých klíčem. Hlavně že si ten ubožák pomoh. Jo a spotřeba je od 8,5 do 12 podle stylu jízdy atp. Celkově auto určitě doporučuju a přeju hodně štestí při výběru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.06.2009 08:19, rada
toto auto jsem vlastnil v r.2002, quattro,6 rychlostní, 260koní a jezdilo jak kámen!za celou dobu nejmenší problém s čímkoliv,pouze jsem měnil olej a běžná udržba,když se člověk umí k turbu trochu chovat tak není problém...osobně doporučuji všema deseti...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.06.2009 11:08, rada
audi je dobré auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.06.2009 11:44, rada
Víš proč bývají 2x po totálce? Protože si je kupují mladí kluci, aby se pořádně vyblbli. Ne každý majitel je Tesco ridič Tak tady zbytečně nekritizuj, já se snažím akorát poradit, aby si auto pořádně prohlédla. Nazdar chytrolíne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.06.2009 13:47, rada
Audi je a vždycky bude derivát Volkswagenu - automobilky vzniklé po válce z popudu americké okupační správy. Až do sedmdesátých let byl hlavním prvkem výroby Brouk a Transporter se slabým vzduchem chlazeným motorem, se kterými z jakýchsi záhadných důvodů firma "udělala díru" za Velkou louží. Audi TT je opravdu chabý pokus o sportovní automobil. Určité levnější verze dokonce používaly zadní nápravu z Golfa, což už je opravdu přeháňka. Ošklivost jde ruku v ruce s technickou zaostalostí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.06.2009 14:36, rada
chk tak ty budeš expert,díky za info
proč plácáš něco o 70.letech?víš jaký je dnes rok?
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.