Poniedziałek 29.06.2009 10:30,
rada
Dobrý den paní Jano,
AUDI TT quattro 165kW jsem měl 4 roky, hned po koupi mi odešly zapalovací svíčky, jednalo se ale o svolávačku koncernu na daný motor 1,8T, po výměně již motor neměl po mnou najetých 100tis km problém.
1x mi odešel zámek na dveřích řidiče, TT má totiž bezrámové dveře, okno po zavření dveří vyjede cca.1cm do karoserie (do gum.těsnění), při nefunkčnosti je to docela problém, okýnko zůstane nedovřené a musí se dovírat ručně z kabiny.
Ná funkčnost zajíždění/sjíždění okýnek bych se určitě mimo jiné při koupi zaměřil.
Co se týká parkování venku, opět mohou bezrámová okna v zimě při tužších mrazech být problémem, je nutné gum.těsnění vždy před zimou ošetřit např.glycerinovým olejem proti přimrznutí oken, aby jste si těsnící gumy nepoškodila natržením.
Jinak sem byl s TT spokojený, není to bůjvíco, ale sporťáček to je,
btw.po TT jsem přes AUDI ALLROAD 2,5TDI (bezproblémový ale na mě pomalý vůz) přešel k BMW 535d (nové, najel sem 130tis) a větší krám jsem nezažil, BMW=brink mich in der werkstat, aneb přivez mě do dílny, motor sice skvělý, v 70tis mi ale odešla převodovka (automat???), kontrolka spalin svítila stále, zpracování interiéru bylo dobré tak do 30tis, pak se projevovali nekvalitní plasty (začali prosvítat často používané knoflíky apod.), v zimě nefungoval parkovací asistent, ani aktivní tempomat. a celkově zpracování interiéru nešahá audi ani po kotníky, navíc servis BMW je hrůza, ale vážně hrůza, krom málo autor.servisů je i přístup vzhledem k prestiži BMW silně pod úrovní.
Nyní se opět vozím v AUDI (S8 V10), v servisu ještě nebylo (27800km).
Na příspěvky tipu TT je šeredné auto apod.nedbejte, anebo je malé, já mám 185cm a nikdy sem se v něm netloukl, možná by to chtělo nastavit si sedačku ;o)
reagować