0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký diesel do Audi A8?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 13:59, rada
Omlouvám se, že je zde můj příspěvek třikrát. Omylem jsem se překlik.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 14:05, rada
No po pravdě motorizace 3.0 TDI je saleko spolehlivější než varianta 4.2TDI. Jsem technik v autorizovaném servise a se 4.2TDI máme daleko více problému u starých verzí byl děsivý motor 4.0TDI ale i v novém 4.2TDI nejsou problémy odstraněny. 3.0TDI je ověřený motor a nyní i s vyšším kroutícím momentem 500N.m. Jízdní vlastnosti jsou dostačující, ale 4.2TDI je pila ta napráská i 4.2FSI a na pružné zrychlení ze 120km/h na 200km/h i bohužel variantě W12. Ale jestli chcete spolehlivost tak 3.0TDI. na servise mám tyto auta 4denně a z pozice technika vím co se kde sere.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 14:58, rada
Vy, kteří se tady pánovi, co zadal dotaz vysmíváte, proč si nekoupí raději benzín, použijte kalkulačku. Při nájezdu 250 000km ušetří na PHM minimálně 250 000Kč. To znamená každý rok dovolená zadarmo, např. Druhý aspekt, který musíte uvážit je ten, že s benzínovým motorem bude to auto téměř neprodejné, takže na prodeji bude tratit mnohem méně s dieslem. Takže vysmívat se mu, že šetří na pohonných hmotách je od vás přispěvovatelů poměrně dost hloupé. Jinak s autem samozřejmě nemám žádné zkušenosti, ale v jednom z minulých čísel výborného časopisu autoojetiny byla slušná recenze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 16:58, rada
Arthure, nedávno jsem se ptal kolegy, který je skalním zastáncem benzínových osmi- až dvanáctiválců, jaký je vlastně opravdický důvod, proč nekoupit naftu /tedy pokud člověk nejezdí 15tkm za rok/. Měl asi takové neurčité argumenty jako ty, a tak mu říkám: "kdyby byly vedle sebe dvě televize, obě dvě přehrávaly ten samý program, a jedna žrala dvakrát tolik proudu, co ta druhá, kterou by sis vybral?"
Nedávno jsem četl recenzi starého S 320 CDI a jako jedna ze zajímavostí tam bylo uvedeno, že tato verze je o tři decibely méně hlučná než benzínová A8 4,2... dokážu pochopit, že někomu vadí naftový zvuk, ale pokud dieselové verze projevují při stejném obsahu větší živost (točivý moment prostě dělá svoje) a žerou o třetinu a polovinu méně, tak si jen blázen anebo snob může koupit benzín...
Ale nikoho nesoudím, a pokud vidím, že pán se ptá po dieselové A8, nebudu mu vnucovat svoje názory... navíc dávno překonané...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 17:19, rada
Kamarádův otec má A8 3,0 TDI (má jí čipnutou, takže výkon je něco přes 210kW) Měl sem možnost jí projet a jezdí parádně (na okresce dáte 220 ani nevíte jak . Obecně vzato 3,0 TDI jsou velice povedené motory, jezdil jsem i v A6 3,0 TDI (ve standartní verzi 175 kW) a to je také pěkné svezení, takže pokud zvolíte 3,0 TDI, tak určitě neprohloupíte (čipnutí stojí do 40000)
Ze 4,2 TDI zkušenost nemám, takže těžko radit. Ale 8 válec je prostě 8 válec, to se těžko ničim nahradí. Takže já bych asi si udělal radost a šel bych do 4,2 TDI, určitě to bude pěknej brus. A nevidím důvod proč by zrovna V8 měla mít vyšší poruchovost? Případné problémy jsou dány celkovou sofistikovaností TDI motorů, takže je asi fuk jesli je to V8 nebo V6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 18:29, rada
Zdravím a pokud chceš poradit záleží na věcech co budeš chtít od auta . Výkon ? Spotřebu ? Moje zkušenost s motorem 4,2TDI Výkon : je to pohoda jet lehce 3000 ot./min a mít 200 Km/h na tachometru a užívat si cesty po dálnici . Při setkání s která jede v maximálce a chceš se mu vzdálit přidáš plyn a auto ti plynule zrychlí do 250 bez náznaku únavy... je to prostě motor s velkým M . Když jsem četl ty komentář týkající se spolehlivosti a naříkání mechanika že to není dobrý motor ,
musím napsat že moje zkušenost po roce a půl a naježděných 70 tis. km je že jsem neměl žádný problém . Spotřeba je ve vyšších rychlostech kolem 18 l 100km , ale pokud tohle řešíš kup si 3,0 tdi . Má ho kamarád a trápí se když se na nej lepí ty 1,9tdi Octávky a chtějí s ním soupeřit . Jinak celkově je A8 dobrá limuzína , odhlučněná bez výrazných chyb , snad jen podvozek není v režimu komfort nebo normal to co bych čekal od vzduchového podovozku . Záver je žepokud se chceš opájet výkonem vozu pod nohou není co řešit . Čau a hodně spokojených km
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 21:40, rada
na Jarove nebo v Porsche Praha si objednejte zkusebni jizdu s obema motorovimi variantama,projedte to kus po Mladobolevslavske a sam si udelate posudek.Osobne Vam doporucuji 3.0Tdi a preji stastnou ruku pri vyberu a mnoho spokojenych kilometru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 22:54, rada
na 180km/h. 4,2TDI je v dynamice horsi nez 4,2 benzin, rovnez jizdni vlastnosti jsou lepsi u 4,2 benzin... ale spotreba je spotreba...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 22:55, rada
chtel sem napsat pri zrychleni nad 180 km/.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.06.2009 22:57, rada
Až někdy v dosti vzdálené budoucnosti budu přemýšlet o autě v ceně kolem dvou mega jistě ho budu chtít v plný palbě a s nejsilnějším motorem.Nyní jezdím starší A6 a tam je ten třílitr dostačující.Ovšemdo A8 patří osmiválec.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 07:39, rada
Reno, použiji také také přirovnání: Až přijdeš domů, zkus si zatopit v obýváku v krbu briketami... Proč to neuděláš ? Metrák briket jistě pořídíš levněji než metrák kvalitního dřeva do krbu a 1 briketa Ti určitě vyzáří víc tepla než odpovídající hmotnost dřeva. Jen se obávám, že si sklenku Tvého oblíbeného vína či koňaku u krbu roztopeného briketami nevychutnáš tak, jako když v krbu zatopíš kvalitním dřevem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 09:04, rada
Rada je jednoduchá ... zkušební jízda napoví... osobní zkušenost však praví, že 4.2 TDI mne baví !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 09:39, rada
Co to řešíte, to si fakt myslíte, že člověk, který si chce koupit novou A8 bude psát do této nesmyslné poradny na názor lidí? Osloví prodejce, ti mu dovezou obě varianty a nechají mu udělat zkušební jízdu. Buď to sem napsal redaktor nebo p.Pavlov jezdí ve favoritu a zdálo se mu, že vyhrál ve sportce...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 11:32, rada
... mam A8 3,0 tdi z roku 05 takže o něco slabší verzi než je nyní v prodeji a na běžnou jízdu je ten motor naprosto dostačující, takže pokud jste klidný řidič bude vám bohatě stačit, pokud máte rád dynamickou jízdu a hodně předjíždíte zvolte silnější motor, zatím mam najeto něco přes 100tis. a nebyl žádný problém, s osmiválcovým motorem zkušenost nemám takže neporadím, ale je tu spousta chytráků, kteří sice v takovém autě nikdy ani neseděli, ale rozumu maj na rozdávání, některé příspěvky mě fakt pobavily :) ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 14:48, rada
já bych rozhodně bral 4.2 tdi spotřeba bude sice větší ale né o moc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 15:51, rada
Je na čase, aby tvrdá pěst dělnického lidu dopadla na ty, kteří mají podobné starosti. Z potu našich tváří a krve našich dlaní si kupují luxus, který má být dán k užitku všeho lidu. Sám se zhostím toho těžkého úkolu a ujmu se správcovství lidového jmění. Netřeba mi děkovati. Vím, úkol je to nesnadný a lze říci i těžký, nicméně já se obětuji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 16:14, rada
Nic proti,ale toto rozhodnutí bych udělal osobně po zkušební jízdě,ale delší.
Když mi místní prodejci chtěli prodat auto,tak mi nabízeli Sharana,Octávii nebo Leona na víkend
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 18:44, rada
Jedine 4,2TDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 20:23, rada
Vy se ale bavíte o otopu pro zábavu a pro potěšení. Vsadím se, že do kotle ústředního topení, který je dole ve sklepě a který nevidíte, Vám bude úplně jedno jestli budete cpát uhlí, brikety nebo cvičky. Nebo biomasu Takže hlavně aby mi bylo nahoře v obýváku teplo a je mi úplně jedno, jestli se ve sklepě topí dřívím nebo plynem... hlavně aby to bylo laciné.
Samozřejmě, když budu chtít kabriolet na víkend, naftu do něj nedám, tam by příliš rušila při stažené střeše. Ale v té A8, kde je to špičkově odhlučněné, tam to řešit nebudu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 20:54, rada
zdravím a vidím že máš podobný problém co jsem měl já. V mém případě jsem se rozhodoval jaký motor dám do Q7. rada je jednoznačná. navštívit dealera půjčit si nejdříve 3.0 TDI minimálně na jeden den. A druhý den 4.2 TDI a je po rozhodování. 4.2 TDI jasná volba a spotřeba není nijak vysoká dálnice jezdím kolem 11litru a na tachometru nemám pod 160km/h. ve městě kole 15litru a s autem které váží 2,5 tuny umí 4.2 TDI hodně zacvičit. audi je prostě audi a do a8 4.2 TDI prostě patří. a zvuk motoru pastva pro uši, tak až budeš mít 4.2 TDI doma vzpomeneš si na mě. a poruchy jsem zatím neměl a servis není nejhorší. vtřícnost mechaniku audi je velmi dobrá(aspon kde jezdím já) tak se měj a uz si utíkej objednat a8 4.2 TDi at si už konečně zajezdíš v pořadné mašině. Roman
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.