0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 2,5 TDI V6 – lákavá, leč velice riziková koupě!

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.01.2008 18:16, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Prostě nekupujte dízly sou to strašný sračky.............
Zdravim. S těma cenama máte mnozí pravdu, že opravit A6 jde i levněji, než uvádím ve svém článku. Vím, že kompletní přední nápravu od firmy Sidem lze koupit za asi 14 000 korun. Otázkou je, kolik toho vydrží. Za předpokladu, že ji budete muset měnit během 200 000 km dvakrát, tak už se cena blíží originálu. Koncový stupeň VP44 může shořet prostě kdykoliv a nevím sice co stojí od různých pochybných zlodějů, či na varkovištích, ale dobře vím, že diesel servisy specializující se na Bosch za něj chtějí cca 22 000 korun. I turbodmychadlo lze repasovat a to asi za 15 000 korun u specializované firmy, avšak když se zadřou vačkové hřídele, i bez výměny hlavy (rozuměj pouze za opravu) zaplatíte klidně přes 50 000 Kč. Situace je taková, že i různí prodejci náhradních dílů, či majitelé vrakovišť o problémech těchto motrů vědí a bylo by bláhové domnívat se, že vám tyto nezbytrné díly prodají levně. To bychom pak mohli i my s průměrným platem jezdit takovýmni auty jako A6 a ona hierarchie by úplně zanmikla. Tímto článkem jsem chtěl hlavně poukázat na to, co se může stát a že to prostě levné v žádném případě nebude. A6 si také koupí řada lidí, kteří o autech vědí třeba desetinu toho, co zde víte vy, diskutující. Jsou to lidé, které ani nezajímá, co mají v autě za motor, jak funguje a už vůbec nevědí nic o levných dílech, kde je sehnat, či kde je nějaké dobré vrakoviště. Takovým lidem opravdu vřele doporučuji se tomuto vozu obloukem vyhnout, nechtějí-li mít bezesné noci, po nichž bude následovat cesta do práce namísto vysněným korábem hromadnou dopravou. Je to můj nízor a závady popsané v textu jsou na základě mých a myslím že vcelku objektivích informací. Tomáš Dusil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.01.2008 20:12, jo,Vazeni
nechapu ten narek. To je auto jako kazde jine a kdo si koupi nejakou starou rachotinu tak musi pocitat, ze bude spravovat a platit. Ohrnovat nos nad oktavkou nebo fabii--(za mene penez dostanu lepsiho ojeteho Forda ci Mercedesa atd ) a nemyslet na opravy se nevyplaci. Ta ceska zavist a vytahovani se pred sousedem. Ale jak znamo,jak si kdo ustele tak si lehne. Nazdar
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.01.2008 22:55, RE: jo,Vazeni
anonym napisał:
nechapu ten narek. To je auto jako kazde jine a kdo si koupi nejakou starou rachotinu tak musi pocitat, ze bude spravovat a platit. Ohrnovat nos nad oktavkou nebo fabii--(za mene penez dostanu lepsiho ojeteho Forda ci Mercedesa atd ) a nemyslet na opravy se nevyplaci. Ta ceska zavist a vytahovani se pred sousedem. Ale jak znamo,jak si kdo ustele tak si lehne. Nazdar
mohl by mi prosím někdo poradit,kde bych mohl napsat svůj dotaz?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.01.2008 23:15, RE: už zase strašení lidí
A4 napisał:
Pěkný článek, i když bych řekl, že zde autor některá fakta až moc dramatizuje. Celý článek potom působí dojmem "strašáka" na případné kupce takového auta, což je myslím trochu zbytečné.
Za prvé: zde na tipcars vyšlo na tento motor už několik článků, kde se neustále dokola omílá vyrázný turboefekt a špatný průběh točivého momentu. Zajímalo by mě, jestli páni redaktoři s takovým autem vůbec někdy osobně jeli. Ve skutečnosti nejsou zdaleka tak špatné, jak je zde uvedeno. Proto bych výroky typu "vel...
To A4: No tak konečně po dlouhý doběněkdo známej, s rozumnim názorem :o) 100% souhlas...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.01.2008 23:15, RE: už zase strašení lidí
cruise napisał:
To A4: No tak konečně po dlouhý doběněkdo známej, s rozumnim názorem :o) 100% souhlas...
s rozumnym :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.01.2008 23:24, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Zdravim. S těma cenama máte mnozí pravdu, že opravit A6 jde i levněji, než uvádím ve svém článku. Vím, že kompletní přední nápravu od firmy Sidem lze koupit za asi 14 000 korun. Otázkou je, kolik toho vydrží. Za předpokladu, že ji budete muset měnit během 200 000 km dvakrát, tak už se cena blíží originálu. Koncový stupeň VP44 může shořet prostě kdykoliv a nevím sice co stojí od různých pochybných zlodějů, či na varkovištích, ale dobře vím, že diesel servisy specializující se na Bosch za něj chtě...
Pan si chci koupit auto od znamyho. Osobne nesnasim koncernove vozy, na druhou stranu u ojnetiny stav konkretniho kusu je dulezitejsi nez znacka, takze kdyby kamarad, o kterem bych vedel, jak se o to auto staral, tu audinu prodaval, tak bych si ji mozna i koupil, jinak za 175 tisic da se koupit treba krasnyho Avensise, nebo sice hodne ojete, ale porad nesrovnatelne lepsi nez Audi Subaru... Ale proste jde o stav konkretniho kusu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.01.2008 17:00, Naprosty souhlas
Nezbyva mi nez jenom lakonicky a smutne souhlasit. Mel jsem tento vuz vyrobeny v 1999 a za 6 let provozu se mi udaly vsechny zavady o kterych pisete. a to najezdim tak 25 000 km/ rok. Vahu jsem menil tolikrat ze si ani nepamatuji. Turbo se mi zadrelo 2x, ramena byly vprdeli po 80000 km. Olej z toho chcal pod vikem ....No naposrani. Pak jsem ho prodal za 270000 KC.. Puvodni cena bula 1600000. Byl jsem vzdy priznivec Audi, pred tim jsem mel Audi 100 a po teto rane jsem na ne zanevrel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.01.2008 17:16, automat????
Můžete zde popsat údržbu na tiptroniku z roku 2004???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.01.2008 17:34, RE: už zase strašení lidí
anonym napisał:
Prosmvás, těch motorů 2,5TDiV6 je asi 10 různých verzí. To Vám samozřejmě žádný Dusil nenapíše, protože by se musel probrat rozsáhlými manulály a musel by si něco zjisťovat atd.
Když mi vaše manuály seženet, rád se jimy proberu. Vy jste asi pan chytrej, že jo.))) Tomáš Dusil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.01.2008 22:19, RE: automat????
anonym napisał:
Můžete zde popsat údržbu na tiptroniku z roku 2004???
Ser na tiptronik, kup si kona, dobre sedlo a kovbojsky klobuk...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.01.2008 22:40, RE: automat????
anonym napisał:
Ser na tiptronik, kup si kona, dobre sedlo a kovbojsky klobuk...
von ten vul ma pravdu, fak jo. Tydlenc tiptroniky jsou straslyvi mrdky.Ja vim vocem mluvim prodej to a kup si radejc neco jine, kuprikladu takovej bavor nebo mercedes, to je jini kaficko. Tiptronik f audine je uplnej sajrajt. Vysypal sa mi trikrat, stalo to majland vole. Ale kone nebo klobouk, to si urcite nekupuj, to je strasni vole, to by jenom furt zralo a vsude to sere, kone koupit jedine do klobas.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.01.2008 06:42, RE: automat????
anonym napisał:
von ten vul ma pravdu, fak jo. Tydlenc tiptroniky jsou straslyvi mrdky.Ja vim vocem mluvim prodej to a kup si radejc neco jine, kuprikladu takovej bavor nebo mercedes, to je jini kaficko. Tiptronik f audine je uplnej sajrajt. Vysypal sa mi trikrat, stalo to majland vole. Ale kone nebo klobouk, to si urcite nekupuj, to je strasni vole, to by jenom furt zralo a vsude to sere, kone koupit jedine do klobas.
Dík za intelektualní reakci,ale "kverlačku" nemůžu ani cítit,ten můj má najeto kolem 200tkm bez zaváhání,ale zatím jsem na něm nic neudržoval,tak mne zajímala konstruktivní rada.Kdybych se chtěl zasmát,tak si přečtu dikobraz.....Ps:nemám ho v audině a dále chci dodat,že nové auto s manualem ve výšší třídě kupujou socky co si hrajou na bohaté,...Neznám nikoho v okruhu mých známých,kdo by nebyl spokojen s timto typem převodovky...poblémy obvykle mají jen ti,co se k autu chovají jak dobytek a to nejen s převodovkou....prostě řečeno:problém je někde mezi sedadlem a volantem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.01.2008 10:20, RE: už zase strašení lidí
cruise napisał:
s rozumnym :o)
To cruise: Já jsem tady taky často, ale už nepíšu do diskuzí :o))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.01.2008 14:40, RE: už zase strašení lidí
zigi napisał:
To cruise: Já jsem tady taky často, ale už nepíšu do diskuzí :o))
já taky už moc ne:o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.01.2008 15:22,
Kura ja jezdím na pštrosu a je to skoro zadarmo!! Hňupové
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.01.2008 15:32, RE: už zase strašení lidí
cruise napisał:
já taky už moc ne:o)
to cruise: zdravím, já taky už moc ne, ale teď jsem neodolal...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.01.2008 16:53, RE: automat????
anonym napisał:
von ten vul ma pravdu, fak jo. Tydlenc tiptroniky jsou straslyvi mrdky.Ja vim vocem mluvim prodej to a kup si radejc neco jine, kuprikladu takovej bavor nebo mercedes, to je jini kaficko. Tiptronik f audine je uplnej sajrajt. Vysypal sa mi trikrat, stalo to majland vole. Ale kone nebo klobouk, to si urcite nekupuj, to je strasni vole, to by jenom furt zralo a vsude to sere, kone koupit jedine do klobas.
Pane,
naučte se psát česky..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.01.2008 16:42, RE: mé zkušenosti z A6 - 2003 - 2,5 TDI - 132 kw
anonym napisał:
Dobrý den všem čtenářům rád bych se vyhnul citovému či subjetivnímu naladění příspěvku tedy pouze heslovitě.
- vuz zakoupen 8/2004 - jako předváděcí
- dosud ujeto 202 000
- od pořízení zrušen longlife interval na doporučení mechaniků
- vyměněna komplet přední náprava a pravé ložisko předního kola
- při výměně rozvodů čištěno sítko seperátoru (zde dávám autorovi za pravdu bylo velmi zaneseno)
- vůz se bohužel 3× stal cílem zlobějů (vypáčené zámky, poškozený lak dveří)
- servisováno neznačkovým,...
Dobrý den pánové. Rád bych si také koupil Audi A6 od rv. 2003 2,5 - 132kw. Ze všech těch recenzí jsem docela znervozněl.. chtěl bych do auta dát cca 400000,- a očekávám, že bude sloužit dobře. 2,5 TDi je pro mě srdeční záležitost S koupí mám docela dost zkušeností a nenechám se jen tak chlácholit bazarem... přes to všechno z tohoto mam strach. Je tento motor opravdu špatný? Díky za odpověď. P.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.02.2008 19:01, Blázni!
To auto je fakt hrůza. Vypadá honosně,všichni se před ním klaní,ale skutek utek. Já jsem jí chtěl taky koupit (sice manuál v benzínu a quattro),ale kamarád mechanik, co je taky opravuje mně varoval,že se každá druhá sype brutálním způsobem. Čím to je nevím,buď majitelama,špatnýma cestama a nebo fakt nepovedený model od Audi???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.02.2008 21:05, 2.5 TDi
Dobrý den všem,
vše podstatné zde bylo již zřejmě řečeno, připojím svůj názor čistě zkušenosti řidiče ze světa počítačů. Audi A6 jsem měl jako služební vůz od roku 2001 do poloviny roku 2005. Za tu dobu jsem najel cca 130 000. Nejsem expertem přes auta tedy popíšu jen uživatelské pocity. Svezení příjemné motor má zváštní průběh zátahu (citelný nástup přeplňování), sedačky příjemné ani po cestě Praha - Bratislava nebolí záda. Jediná nevýhoda je zřejmě přední náprava, protože téměř při každé výměně oleje mi servis naúčtoval něktoru komponentu v ní obsaženou. Hned po 3 dnech provozu se objevila zajímavá závada, auto nastartovalo až na podruhé, nejprve motor jakoby naskočil, ale hned se zastavil. Při druhém pokusu už se start podařil, závada byla odstraněna v rámci záruky ani nevím co to bylo. Do ujetí 100 000 km bylo vše bez závad. Ve 105 000 vinou čehosi přešel motor do nouzového režimu, oprava trvala čtyři dny. V 110 000 se z výfuku začal linout bílý kouř běžně byl černý možná i modrý oprava trvala týden. Během několika dalších km se ozývalo z předního kola hučení, asi jako když dojíždí bubem automatické pračky, myslím že bylo měněno ložisko. Ceny oprav bohužel neznám, ale obzváště v posledním roce bylo auto na můj vkus v servisu nepřiměřeně často.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.