A4 napisał:
Pěkný článek, i když bych řekl, že zde autor některá fakta až moc dramatizuje. Celý článek potom působí dojmem "strašáka" na případné kupce takového auta, což je myslím trochu zbytečné.
Za prvé: zde na tipcars vyšlo na tento motor už několik článků, kde se neustále dokola omílá vyrázný turboefekt a špatný průběh točivého momentu. Zajímalo by mě, jestli páni redaktoři s takovým autem vůbec někdy osobně jeli. Ve skutečnosti nejsou zdaleka tak špatné, jak je zde uvedeno. Proto bych výroky typu "vel...
Asi máte pravdu, že článek působí "strašákovsky".....to ano, ale na druhou stranu se musím zastat Tomáše Dusila, protože myslím že zrovna on či Martin Vaculík jsou lidé, kterí s tim autem jeli nejednou a vědí o čem píší.
Ono kdybyste pravidelně četl články v Auto-moto-speciálu či z časopisu AutoOjetiny, pravděpodobně byste zjistil psychologii autora......
Já osobně když jsem jel prvně s A6 2,5TDi V6, byl jsem naprosto uchvácen honosným interiérem, pružností motoru a jinými vlastnostmi luxusního vozu, ale až když člověk projede více vozů v této kategorii, tak se mu otevřou oči a má možnost srovnání.......pak jsem teprve poznal, že přužnost motoru není vůbec dobrá.
V tomto ohledu musíte brát závěry Tomáše Dusila jako daleko více "extrémní", protože oproti nám běžným řidičům má možnost projet se s téměř každým vozem a to hned několikrát - proto upozorňuje na věci, kterých si my ostatní ani vevšimneme.
Na druhou stranu nutno podotknout, že čtenář, který přijde na tento web poprvé, musí si myslet, že ten či onen model je největší propadák století....