0
powrót
 

diskuze k tématu: Životnost motoru 2,5 V6 TDI u Audi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.01.2006 14:43, RE: Nesmysl
A4 napisał:
Na tohle nemá cenu jakkoliv reagovat...
dobrý den já jsem měl 2,5TDI 110kw v passatu a pak 132kw v A6, mohu jen potvrdit že údržba je opravdu drahá, co popisuje pan vaculík se mi přímo nestalo ale u každého z motorů se měnila váha 3 krát během 100 000km, čerpadla a u 132kw verze jsem byl nucen vyměnit vstřik. systém, motor je to opravdu drahý, na 150 000km jsem nechal čipovat na 154kw a motor po 20 000km měl propálený píst, bohužel. Prý to není zcela obvyklé ale motory V6TDI ani tak nevynikají spolehlivostí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.01.2006 00:27, RE: Nesmysl
anonym napisał:
dobrý den já jsem měl 2,5TDI 110kw v passatu a pak 132kw v A6, mohu jen potvrdit že údržba je opravdu drahá, co popisuje pan vaculík se mi přímo nestalo ale u každého z motorů se měnila váha 3 krát během 100 000km, čerpadla a u 132kw verze jsem byl nucen vyměnit vstřik. systém, motor je to opravdu drahý, na 150 000km jsem nechal čipovat na 154kw a motor po 20 000km měl propálený píst, bohužel. Prý to není zcela obvyklé ale motory V6TDI ani tak nevynikají spolehlivostí
Fesaci, supr diskuse, ale v kuzi p.Vaculika bych byt nechtel.To ze uznal a vyzdvihl motor starsi generace 2,5 V5 si asi nikdo z vas fesaku, co dle meho stejne audinkou nejezdite asi nevsiml.Skoda.Je to super motor.Ale i ten jednou klekne.Klekne i novy motor.Ta V6 110kw je opravdu horsi.Jezdete oquatrne a nehadejte se.Quattru zdar.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2006 14:54, RE: AUDI 2.5 TDI AVANT
Martin Vaculík napisał:
Ach jo. Vždy se najde někdo, kdo i s tím nejhorším motorem najel mraky kilometrů. Nezáleží na tom, co má auto na kapotě, ale co se skrývá uvnitř. Máte štěstí, velké štěstí že vám v řídicí jednotce Bosch VP44 ještě nejeblo či že se neucpal nevyčistitelný kanál uvnitř.
Osobně mi vadí jezdit s těžkým motorem podélně před přední nápravou. Fyzika mluví jasně, mamutí moment setrvačnosti kolem svislé osy neokecáte. Kdo jezdí rovně po dálnici, nebude si stěžovat. A ani se mu nerozsype přední náprava. K...
zdarvim pana Vaculika ..budte klidny a nenechte se zbytecne prudit, vzdycky se najde nejakej remcalek kterej ma plnou hubu kecu a vi o tom kulovy,... pokud jim ty slavny audinky jezdej ,tak budis prano(jinak by otravovaly v pordnach typu -me to nejede:( )....pro ostani lidi kteri maj mozek a rozum je vase poradna vice nez uzitecna..!! sam studuji CVUT- strojni - obor spalovacih motoru,takze zhruba vim o cem je rec...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2006 15:37, RE: AUDI 2.5 TDI AVANT
Martin Vaculík napisał:
Ach jo. Vždy se najde někdo, kdo i s tím nejhorším motorem najel mraky kilometrů. Nezáleží na tom, co má auto na kapotě, ale co se skrývá uvnitř. Máte štěstí, velké štěstí že vám v řídicí jednotce Bosch VP44 ještě nejeblo či že se neucpal nevyčistitelný kanál uvnitř.
Osobně mi vadí jezdit s těžkým motorem podélně před přední nápravou. Fyzika mluví jasně, mamutí moment setrvačnosti kolem svislé osy neokecáte. Kdo jezdí rovně po dálnici, nebude si stěžovat. A ani se mu nerozsype přední náprava. K...
Já bych chtěl každopádně panu Vaculíkovi poděkovat, protože se vždy moc rád přiučím něčemu novému od odborníka. Nicméně má zkušenost je tato. Měl jsem starý Passat, dva Audi-doutníky, Audi 100 Avant, A6 starou verzi - se všema jsem byl spokojen po stránce jízdních vlastností, ale stále jsem opravoval a opravoval, přední nápravy, občas motory. Nyní mám A6 Avant 2,5TDI 132kW z r.2000. Jezdím s ní hodně už skoro 3 roky a mám asi štěstí - jen leju naftu a zařizuji běžný servis. Je to quattro, trochu snížený podvozek, výkon poladěný o 35 koní nahoru (již při koupi) a o příjemné jízdní zážitky nemám nouzi. Olej nebere vůbec! Vše podtrhuje má orientace pro tuto značku, ale nejsem zaujatý.
Čím dražší auto, tím dražší servis, ikdyž má ojetina cenu již zlomkovou, na servis se to nevztahuje, možná naopak. Pokud s tím bude člověk srozuměn, tak mu vřele toto auto doporučuji, těžko bych hledal takové, které by mi vyhovovalo více.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 18:52, 1,9 Tdi
V první řadě musím podotknout že tyto články a příspěvky docela rád čtu páč se tu člověk dozví (někdy) i spoustu zajimavých věcí. Kdybych se měl ale řídit tím co někde nějaký chytrolín napíše (tím nemám na mysli p.Vaculíka) tak bych asi jezdil na koloběžce. Osobně mám v A6 1,9 Tdi 81 Kw a s tímto vědomím jsem to samozřejmě i kupoval. To že nebere od spoda mě vůbec nevadí protože nejezdím žádné rally a problémy jiného rázu mě zatím taky nepotkaly. Svezení je zkrátka komfortní i s tímto motorem. Co bych snad mohl kritizovat jsou starty kolem -20. Chytne až na potřetí a pěkně to zakouří. Máte s tím někdo podobné problémy??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 16:51, RE: bez předmětu
Dusty napisał:
Audi 80, Rv 96? To už se myslím dělalo A 4, nebo ne?
Verze Avant se vyráběla do 96 roku, coupe a o rok déle a cabrio ještě déle, ikdyž rv 96, autor asi spíše myslí model 96, tzn že vůz byl vyroben od června 95
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.01.2006 16:58, RE: Nesmysl
FEra napisał:
Musim souhlasit s Davem,kdyz dam za auto 1,5 mega a pak klidne platim castky v desitkach tisic korun za opravy a jeste se tomu ani nedivim,tak to mi prijde docela dost zvlastni automobilove mysleni...Kdyz das tyhle prachy do Subaru,tak muzes byt naprosto klidny z hlediska oprav a pozitek z jizdy je nekde uplne jinde,nez u Audi
To je sice pravda, ale ojetá A6 stojí dneska méně než 200000,-, tak jaký 1,5 mega, to stojí ta nová a ta je s ní co se týče techniky nesrovnatelná. A člověk, ktereý dá za auto 200000, - tak ho oprava třeba za 40000,- asi docela vytrhne.Vím to z praxe v autoopravárenství a Taky vím, že i člověk, který si top auto koupí jako nové a pak má platit 40000,- za opravu, tak by 90 procent takových lidí hodily milé auto nejraději ze skály. ´To mi můžete věřit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.03.2006 18:05, RE: 1,9 Tdi
Alex napisał:
V první řadě musím podotknout že tyto články a příspěvky docela rád čtu páč se tu člověk dozví (někdy) i spoustu zajimavých věcí. Kdybych se měl ale řídit tím co někde nějaký chytrolín napíše (tím nemám na mysli p.Vaculíka) tak bych asi jezdil na koloběžce. Osobně mám v A6 1,9 Tdi 81 Kw a s tímto vědomím jsem to samozřejmě i kupoval. To že nebere od spoda mě vůbec nevadí protože nejezdím žádné rally a problémy jiného rázu mě zatím taky nepotkaly. Svezení je zkrátka komfortní i s tímto motorem. C...
Vymen si zhavicky. Pak ti to bude startovat napoprvy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.03.2006 08:53, RE: 1,9 Tdi
TDi napisał:
Vymen si zhavicky. Pak ti to bude startovat napoprvy
To mě napadlo jako první a určitě k tomu dojde,myslel jsem jestli v tom nemůže být něco jinýho.Mrazy naštěstí ustupují takže mě to teď chytá v pohodě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.01.2007 19:26, RE: AUDI 2.5 TDI AVANT
Martin napisał:
Mám již druhou audi s motorem 2.5 TDI (110kW). Ta první byla A4, 6-ti kvalt r.v.99 a než mi ji ukradli, měla najeto 188 tisíc km a neměl jsem žádný problém. Teď mám A6 Avant, koupil jsem ji v Německu jako nebouranou a měla najeto již 180 tisíc km. Mám ji přes 2 roky a najeto už 270 tisíc a NEZNÁM PROBLÉM!!!!! Jen leju naftu, měnim olej (long life), měnim destičky a jezdím a jezdím. Je pravda, že netáhne odspoda, ale trasu PHA-Wien a zpět odjedu naprosto v pohodě s veškerým komfortem a rozhodně n...
jezdím A6 2,5 TDI 110kW ve čtyřkolce - nyní 360.000 a vše původní (krom váhy vzduchu a běžné bižuterky (čepy jsou bižuterka) - ramena (náprava) se dělala poprve při 270.000 km
AUDI FOREVER
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.09.2007 20:11, Audi A8
Zdravim vsechny,mam dotaz chtel bych vedet co nejvic informaci o Audi A8 4.2 r.v.95-96,jestli je to spolehlive nebo poruchove auto,caste problemi,spotreba.diky za odpovedi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.01.2008 21:07, 2.5 tdi v6
dvaaupula je dobrej motor to rikam ja i kdyz sem tento motor menil ve sve audi

Ono kdyz si koupite A4 2.5 tdi v6 z roku 99 a mate na tacho 150tis tak jen blazen tomu muze verit))) i kdys mate servisku narazitkovanou .
Jen male spocitani
mame to 9let stare auto tyto auta v nemec jezdi stale caa nejmene 50-60 tis to mame 9*50 = 450tis caa pul mega z toho 300 tis je v nemecku kde to bylo servisovane a 150-200 u nas kde na to cech sral protoze kdyz zjistil ze u audi stoji rozvody 50tis vymena oleje 10))) tak to nechal bejt na olej sral taky max tam dal nejakou polosyntu.

A vazne mi chcete tvrdit ze motor bez udrzby ma vydrzet ???

Tento motor je citlivka ale kdys je dobrej a ma pravidelnou vymenu oleje po 12-15 tis, (a neserete na udrzbu) tak vam proste neodejde ani po 500tis. Kdys na to nekdo pred vama sral tak mate holt smulu a platite a platite

110kw se da slusne cipnout ale zde 10x pozor u koho si to nechate!! (osobne neverim nikomu kdo mi pride s pocitacem a kabelem a neco tma nahraje ci odnese RJ nekam do kanclu a napaji tma nejakej cip .....)
132kw a cip to je pak pohadka))))

s tezkou napravou bych to taky neprehanel caa 100tis najede vzdy kdys tam nedate shit ramena za 4tis))

cerpadlo je problem to je pravda... doporucuji kazdemu kdo ma tento motor mejt vzdy neco v nadrzi a nenechavat to dojizdet do sucha az zacne rvat hladove oko

berte moje rady jako muj nazor
avatar
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 10:41, RE: 2.5 tdi v6
anonym napisał:
dvaaupula je dobrej motor to rikam ja i kdyz sem tento motor menil ve sve audi

Ono kdyz si koupite A4 2.5 tdi v6 z roku 99 a mate na tacho 150tis tak jen blazen tomu muze verit))) i kdys mate servisku narazitkovanou .
Jen male spocitani
mame to 9let stare auto tyto auta v nemec jezdi stale caa nejmene 50-60 tis to mame 9*50 = 450tis caa pul mega z toho 300 tis je v nemecku kde to bylo servisovane a 150-200 u nas kde na to cech sral protoze kdyz zjistil ze u audi stoji rozvody 50tis vymena olej...
Zdravím všechny a děkuji za jejich názory. Mám v úmyslu koupit Audi A6 avant - quattro 2,5 TDi 132KW rv. cca 2003-2004 za cca 400.000,- Rád bych se vás zeptal zda se dá za tyto peníze pořídit slušný kousek? Ze všech recenzí jsem dostal tak trochu strach, abych pravdu řekl:( Není to mé 1. auto, které kupuji a také to není mé 1. TDi. Mám tyto motory velmi rád. Ročně najezdím přibližně 30000 - 40000 tkm a třeba s octavii 1,9 TDi 81kw jsem měl velmi dobrou zkušenost. Jistě, že se jedná o nesrovnatelný kousek co se týče audi a škoda, ale byl jsem velmi spokojen. S koupí mám již poměrně značné zkušenosti, nenechám se napálit lecjakým chlácholením ze strany bazarů, že auto jezdilo v raichu, měl ho tam starší pár a jezdil s ním jen o víkendu... Neřídím se ani najetými km, které jsou podle mého názoru velmi často zavádějící. Vždy dám na osobní pocit z auta a motoru, podle zvuku, zkrátka celkového vzhledu auta. Podotýkám, že nejsem specialista, ale nejsem ani laik, který ví kudy se tam leje olej...Doufám, že můj kup bude vydařený! Nepohrdnu radou z vaší strany, na co si v tomto specifickém případě dát obzvláště pozor. Děkuji za práci pana Vaculíka (ikdyž si myslím, že je proti koncernu lehce zaujatý)) Děkuji také avatarovi za jeho přízpěvky a názory také v audiklubu. Díky a hezký den. Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 23:25, Vaculík je kokot
ví o tom uplný hovno a něco tu žvatlá... motor 2,5 tdi V6 je výborný!! motor na hovno z něj dělají majitelé kteří se nestarají, a dále longlife servis a hlavně bazarníci..dovezou to z Německa najeto 350 tisic km....stočí to na 120 tis km..a vy se pak divíte že vám ve 200 tisicich odeslo vsechno a tece z toho olej jak z olejnicky- to je to co pověsti jinak velmi dobrých motorů škodí.. je videt ze p. Vaculík s A6kou která má tento motor v životě nejel...nemohl by říct že do A6ky radši 1,9 tdi... 1,9 je pomerně slabá a jízdní vlastnosti 6 válce nejdou srovnat se 4 válcem.. takže ať radši sedí u křesla a nesere se do něčeho čemu nerozumí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 01.03.2008 00:07, RE: Vaculík je kokot
anonym napisał:
ví o tom uplný hovno a něco tu žvatlá... motor 2,5 tdi V6 je výborný!! motor na hovno z něj dělají majitelé kteří se nestarají, a dále longlife servis a hlavně bazarníci..dovezou to z Německa najeto 350 tisic km....stočí to na 120 tis km..a vy se pak divíte že vám ve 200 tisicich odeslo vsechno a tece z toho olej jak z olejnicky- to je to co pověsti jinak velmi dobrých motorů škodí.. je videt ze p. Vaculík s A6kou která má tento motor v životě nejel...nemohl by říct že do A6ky radši 1,9 tdi... 1...
To ty si prijebkaný. Audi som mal aj 4 aj 6 aj 8 a viem o čom Vaculík hovorí. Sú to citlivky, motoricky aj nápravovo, a jediné štastie som mal, že tá 6-ka bola 1.9 tdi. Všetka 3 som si doviezol sám, žiadne šopy, ale údržba neuveritelne drahá. Skor než niečo napíšeš, aspon si do takého auta sadni, očumovanie v katalogu ti nedáva pravo hodnotit,.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 01:27, RE: AUDI 2.5 TDI AVANT
Martin Vaculík napisał:
Ach jo. Vždy se najde někdo, kdo i s tím nejhorším motorem najel mraky kilometrů. Nezáleží na tom, co má auto na kapotě, ale co se skrývá uvnitř. Máte štěstí, velké štěstí že vám v řídicí jednotce Bosch VP44 ještě nejeblo či že se neucpal nevyčistitelný kanál uvnitř.
Osobně mi vadí jezdit s těžkým motorem podélně před přední nápravou. Fyzika mluví jasně, mamutí moment setrvačnosti kolem svislé osy neokecáte. Kdo jezdí rovně po dálnici, nebude si stěžovat. A ani se mu nerozsype přední náprava. K...
Musím se přidat k zástupům zastánců 2,5 TDI V6. Mám už druhou A4 s tímto motorem (nejprv AKE a teď BDH) a myslím že házet tyto motory do jedné škatulky je lehce řečeno přezíravé. To že motory trpěly na vadné jednotky čerpadla VP44 je pravda, ale nějak opomínáte že tyto čerpadla jsou použita i v jiných vozech úplně jiných značek. Další věc je že místo profesionálního slova "jeblo" bych radši zvolil větu že shořel výkonový mosfet tranzistor a to z důvodu špatného chlazení. Pozdější série těchto čerpadel již mají zesílené přívody a tímto neduhem netrpí. Větší problém představují na těchto motorech vačky s vahadly, které se u motorů verze A často vydíraly až do doby kdy vypadla vahadla. Taktéž mnohoktrát zmiňovaná váha vzduchu zlobila u starších verzí a poté byla vyměněna za hitachi, která má lepší životnost, díky odlišné konstrukci. A musím souhlasit i s nedotáčivostí protože motor je opravdu hodně těžký, ovšem pokud máte verzi quattro tak je to o dost lepší. Ještě chci říci, že ani s jedním motorem jsem neměl problém o kterém se mluví. Pouze mi odešel termostat, ale to se stává u každého auta. U nás je všeobecně s těmito motory problém, protože jsou dost choulostivé na zacházení a servis proto doporučuji se po autě s tímto motorem poohlídnout v německu, protože když vidím jak s ním někteří jezdí, tak bych brečel.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.