Martin Vaculík napisał:
Ach jo. Vždy se najde někdo, kdo i s tím nejhorším motorem najel mraky kilometrů. Nezáleží na tom, co má auto na kapotě, ale co se skrývá uvnitř. Máte štěstí, velké štěstí že vám v řídicí jednotce Bosch VP44 ještě nejeblo či že se neucpal nevyčistitelný kanál uvnitř.
Osobně mi vadí jezdit s těžkým motorem podélně před přední nápravou. Fyzika mluví jasně, mamutí moment setrvačnosti kolem svislé osy neokecáte. Kdo jezdí rovně po dálnici, nebude si stěžovat. A ani se mu nerozsype přední náprava. K...
Já bych chtěl každopádně panu Vaculíkovi poděkovat, protože se vždy moc rád přiučím něčemu novému od odborníka. Nicméně má zkušenost je tato. Měl jsem starý Passat, dva Audi-doutníky, Audi 100 Avant, A6 starou verzi - se všema jsem byl spokojen po stránce jízdních vlastností, ale stále jsem opravoval a opravoval, přední nápravy, občas motory. Nyní mám A6 Avant 2,5TDI 132kW z r.2000. Jezdím s ní hodně už skoro 3 roky a mám asi štěstí - jen leju naftu a zařizuji běžný servis. Je to quattro, trochu snížený podvozek, výkon poladěný o 35 koní nahoru (již při koupi) a o příjemné jízdní zážitky nemám nouzi. Olej nebere vůbec! Vše podtrhuje má orientace pro tuto značku, ale nejsem zaujatý.
Čím dražší auto, tím dražší servis, ikdyž má ojetina cenu již zlomkovou, na servis se to nevztahuje, možná naopak. Pokud s tím bude člověk srozuměn, tak mu vřele toto auto doporučuji, těžko bych hledal takové, které by mi vyhovovalo více.