A4 napisał:
Souhlas. Já mám s A4 2,5 TDI najeto téměř 150 tisíc a taky bez problémů. Zátah odspodu by sice mohl být lepší, to je fakt, ale jinak je to paráda. Zařadím šestku a jedu kopec nekopec. Letošní dovolená v Chorvatsku s naloženým autem za 6,5 l/100km. Neměnil bych!
Ach jo. Vždy se najde někdo, kdo i s tím nejhorším motorem najel mraky kilometrů. Nezáleží na tom, co má auto na kapotě, ale co se skrývá uvnitř. Máte štěstí, velké štěstí že vám v řídicí jednotce Bosch VP44 ještě nejeblo či že se neucpal nevyčistitelný kanál uvnitř.
Osobně mi vadí jezdit s těžkým motorem podélně před přední nápravou. Fyzika mluví jasně, mamutí moment setrvačnosti kolem svislé osy neokecáte. Kdo jezdí rovně po dálnici, nebude si stěžovat. A ani se mu nerozsype přední náprava. Komu se to sype zahanbeně mlčí a když to někomu náhodou funguje, tak mne tu obviňuje z keců.