Zvirak napisał:
Reno napisał:
300koňový benzín od BMW to umí za osm:) a to jsou pasáže, kde se letí přes 200... ...v určitých pasážích se jede 250...
Já s 300 koňovým autě teda při 200, místama přes 250 jezdim teda výrazně více než za 8. Dalo by se říct, že kolem 13l/100km. Neuraž se Reno, ale tak mě napadá, jestlis vůbec někdy takovým autem jel.. Protože podle úrovně tvých příspěvků bych tě osobně tipovat na 18-letýho frajera (kterrý by potřeboval ještě trochu dospět) s bavorákem, který má 300koní, jezdí pod plnym plynem za 8. A ty bavoráky má minimálně tři. A všechny na plakátu na zdi.btw. jestli jezdíš po Čechách někde 250, tak doufám, že tě nikde nepotkám..
Od Lipníka směrem na Ostravu je úsek, kde jsou tři pruhy, cesta nová, némlich to samý, co vidíš v Německu, tam se prostě dá jet v pohodě 250, za tím si stojím. Jestli se to má nebo nemá je věc druhá, když mně chytí, zaplatím za to. Kdo tam někdy jel, musí mi dát za pravdu, že tam se prostě dá.
Poslední auta s benzínovým motorem:
BMW 650i 4.8 - tady se prostě jezdilo za 13-13.5 - velké auto, osmivál, ale odpustil jsem mu to.
F30 335i - jedna z prvních, koukal jsem, že se stejným stylem jsem dokázal jezdit za 9.5
aktuálně F30 330i dvoulitr s turbem, o litr níž, dlouhodobá od počátku nenulovaná 8.5, po úpravě
pravděpodobně ještě poklesla.
To, že se někdy jede přes 200 neznamená, že většina času je okolo 130-150 km/h. Teď jsem jel s kolegou, který takový auta běžně neřídí, chtěl si to užít, vymazal jsem průběžnou spotřebu, nějaký kombinovaný úsek s tím, že si jízdu užíval - opět pod 9 litrů.
Na 55 nádrž najedu 600-700 km, podle toho, kolik je městského provozu. BMW prostě motory umí.
P.S. bavoráky mám fakt tři:)