0
powrót
 

diskuze k tématu: audi a4 b8 - jaký motor bude pro mě nejlepší volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, automobilky, německá vozidla
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 08.09.2017 07:14, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
mufik.martin napisał:
Pepe napisał:
mufik.martin napisał:
Pepe napisał:
PavelKeprt napisał:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)
U 1,6 není divu, táta je musel nechat přetěsnit na C5 někde kolem 220 tkm. Ta tvoje C5 je dvoulitr? Kdysi jsem toužil po 3,0 HDi, ale už mě to přešlo
Ta nase 1,6HDI je uz 8v, takze ta novejsi verze, tam jiz není potřeba pretesnovat. Uz 3 vstřiky hlasili chybu, holt uz po tech kilometrech prislo opotrebeni. Ale i tak, dnea v origo Peugeotu 25 tis vcetne privodnich trubek a práce, coz není spatna cena, ja to sice nechal udelat známého levneji, ale vstřiky sli z origo site PSA repasovane. Moje C5 je 2,0HDI, 120kw, ale chudinka ted taky stoji v servisu, pravdepodobne s uvarenym motorem :( Ty inteligenti z PSA nepouziovaji cidlo hladiny vody, a když vam voda rychle zmizi jako me (mezi motorem a turbem, mam totiž vodou chlazene turbo) tak cidlo teploty schovane v plastove krabicce není schopne zjistit, ze motor se davno vari a auto vam stále ukazuje spravnou teplotu :( Reknu vam, ze clovek ma chut podat zalobu na PSA jak je mozne, ze takovou prkotinu jako cidlo hladiny vody proste automobilka nepouzije. Jenze to bych nesmel zit v Evrope ale v Americe nejspis.


Hm, přitom je to asi to nejlepší. co lze od PSA běžně pod kapotu dostat. Hladiny provozních tekutin, žárovky a pod se holt mají kontrolovat před každou jízdou
Ale kdopa z nás to dělá, že jo...
reagować
mufik.martin
ilość wystąpień248
data registracji09.05.2007
Piątek 08.09.2017 07:49, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
Pepe napisał:
mufik.martin napisał:
Pepe napisał:
mufik.martin napisał:
Pepe napisał:
PavelKeprt napisał:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)
U 1,6 není divu, táta je musel nechat přetěsnit na C5 někde kolem 220 tkm. Ta tvoje C5 je dvoulitr? Kdysi jsem toužil po 3,0 HDi, ale už mě to přešlo
Ta nase 1,6HDI je uz 8v, takze ta novejsi verze, tam jiz není potřeba pretesnovat. Uz 3 vstřiky hlasili chybu, holt uz po tech kilometrech prislo opotrebeni. Ale i tak, dnea v origo Peugeotu 25 tis vcetne privodnich trubek a práce, coz není spatna cena, ja to sice nechal udelat známého levneji, ale vstřiky sli z origo site PSA repasovane. Moje C5 je 2,0HDI, 120kw, ale chudinka ted taky stoji v servisu, pravdepodobne s uvarenym motorem :( Ty inteligenti z PSA nepouziovaji cidlo hladiny vody, a když vam voda rychle zmizi jako me (mezi motorem a turbem, mam totiž vodou chlazene turbo) tak cidlo teploty schovane v plastove krabicce není schopne zjistit, ze motor se davno vari a auto vam stále ukazuje spravnou teplotu :( Reknu vam, ze clovek ma chut podat zalobu na PSA jak je mozne, ze takovou prkotinu jako cidlo hladiny vody proste automobilka nepouzije. Jenze to bych nesmel zit v Evrope ale v Americe nejspis.
Hm, přitom je to asi to nejlepší. co lze od PSA běžně pod kapotu dostat. Hladiny provozních tekutin, žárovky a pod se holt mají kontrolovat před každou jízdou Ale kdopa z nás to dělá, že jo...


Hladinu kontroluji pravidelne rekneme 1x za mesic, ale tady doslo k uniku cele provozni kapaliny během par desitek minut, takze ani kontrola před tou osudnou jizdou by me nepomohla. Uznavam, ze ten motor je asi to nejlepší co PSA ma, super vykon i spotřeba, v realu mi jezdi C5 s automatem jen o 0,5l vic nez 5008 1,6 HDI v manualu, ale s tim cidlem hladiny vody me dostali. Mechanik ještě nemá hever, kde zvedne auto nad hlavu, protože to unika zezadu od motoru a je nutna vyndat napravnici a dostat se k tomu zezadu, takze se to ted prevazi do jiného servisu, kde mají velky zvedak.
reagować
sgt
ilość wystąpień32
data registracji19.11.2008
Piątek 08.09.2017 10:19, čidlo hladiny
čidlo hladiny chladiacej kvapaliny je problém asi všade u PSA (možno aj inde, všade sa šetrí).
Brat tiež skoro uvaril C4P s 1,6VTi - auto hlásilo STOP a motor mal príšerné zvuky. C4P nemá ani ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny! Po zastavení a ochladnutí motora tam núdzovo nalial 5l destilky a bolo to skoro na spodnej ryske. Mal pomalý únik cez termostat.
reagować
mufik.martin
ilość wystąpień248
data registracji09.05.2007
Piątek 08.09.2017 11:19, RE: čidlo hladiny
sgt napisał:
čidlo hladiny chladiacej kvapaliny je problém asi všade u PSA (možno aj inde, všade sa šetrí).Brat tiež skoro uvaril C4P s 1,6VTi - auto hlásilo STOP a motor mal príšerné zvuky. C4P nemá ani ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny! Po zastavení a ochladnutí motora tam núdzovo nalial 5l destilky a bolo to skoro na spodnej ryske. Mal pomalý únik cez termostat.


Sekat ruce inzenyrum za takova reseni. Me nenahlasiolo ani STOP, ukazatel teploty mam, ale ten ukazoval idealni teplotu, najednou auto ztratilo vykon, zacalo se z nej kourit a zhasnul motor.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.