0
powrót
 

diskuze k tématu: audi a4 b8 - jaký motor bude pro mě nejlepší volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, automobilky, německá vozidla
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 05.09.2017 15:34, audi a4 b8 - jaký motor bude pro mě nejlepší volba?
Zdravím, chtěl bych si pořídit audi a4 b8 autům moc neorzumím a nevím jaký motor vybrat. Najezdím ročně 20-25 tisic, ale většínou jezdím po takových cestách kde jsou kopce a samý kamion, takže to musíte předjíždět. Psal jsem na audi klub, ale tam nebyli moc ochotní poradit, jen z důvodu toho, že jsem jim napsal že jsem měl teď korejce nového 2012 1.6 88 kw i30 , tak mi tam napsai at si audi nekupuju, že nebudu mít ani na výměnu oleje a už jsem neodepisoval. I30 prostě na to nestačí, Když jedu sám tak pohoda, jinak naložené je to trápení a pořád jsem spíš v servise, už jen jako ošoupaný volant ve 20 tisic km apod. Proto už nový auto nechci a chci si koupit něco ojetýho. Proto se chci zeptat zkušenějších jestli 105 kw v a4 b8 je dostačující, nebo hledat 125kw. Šestiválců se bojím kvůli údržbě že to bude o dost dražší. Navíc všechny auta mají najeto okolo 200 tisíc. Je to hodně pro takový motor? Neví třeba někdo z hlavy +- kolik může stát výměna oleje ve 2.0 tdi 105-125kw a kolik třeba ve 2.7 tdi? Jinak ještě jedna věc, je multitronic fakt tak hrozný, jak všichni píšou? Díky za rady
reagować
Ma007
ilość wystąpień197
data registracji26.11.2013
Wtorek 05.09.2017 17:12, xyx
Ak sa fakt pýtaš na cenový rozdiel výmeny oleja, tak si to audi naozaj nekupuj. Olej je to najlacnejšie čo sa na aute robí a podľa mňa je cenovo zanedbateľný rozdiel či toho oleja tam ide napr. 6, alebo 9 litrov. Za mňa ak tak 2.0 tdi cr 105kw, neviem či 125kw verzie boli doporučiteľné, to ti odpovedia iní.
Kombinácia 2.7 tdi + multitronic (CVT) je servisne hrozná, jazdne celkom ujde až na ten vlakový prejav
reagować
PatM
ilość wystąpień199
data registracji07.08.2016
Wtorek 05.09.2017 18:24, RE: audi a4 b8 jaký motor bude pro mě nejlepší volba
fridaayyy napisał:
Zdravím, chtěl bych si pořídit audi a4 b8 autům moc neorzumím a nevím jaký motor vybrat. Najezdím ročně 20-25 tisic, ale většínou jezdím po takových cestách kde jsou kopce a samý kamion, takže to musíte předjíždět. Psal jsem na audi klub, ale tam nebyli moc ochotní poradit, jen z důvodu toho, že jsem jim napsal že jsem měl teď korejce nového 2012 1.6 88 kw i30 , tak mi tam napsai at si audi nekupuju, že nebudu mít ani na výměnu oleje a už jsem neodepisoval. I30 prostě na to nestačí, Když jedu sám tak pohoda, jinak naložené je to trápení a pořád jsem spíš v servise, už jen jako ošoupaný volant ve 20 tisic km apod. Proto už nový auto nechci a chci si koupit něco ojetýho. Proto se chci zeptat zkušenějších jestli 105 kw v a4 b8 je dostačující, nebo hledat 125kw. Šestiválců se bojím kvůli údržbě že to bude o dost dražší. Navíc všechny auta mají najeto okolo 200 tisíc. Je to hodně pro takový motor? Neví třeba někdo z hlavy +- kolik může stát výměna oleje ve 2.0 tdi 105-125kw a kolik třeba ve 2.7 tdi? Jinak ještě jedna věc, je multitronic fakt tak hrozný, jak všichni píšou? Díky za rady

No evidentně měl pravdu

reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 05.09.2017 19:40, audi
Počítal jsem s takovýma lidma jako si ty PatM, ale z toho si nic nedělám, proto jsem psal, že autům nerozumím já jen vždy dal auto do servisu ať mi vyměni olej a nebo když se něco "posralo" dali mi fakturu já zaplatil, já jen vím že 2.0 tdi ma verze 88, 105, 125 a potom jsou 2.7 šestiválce, nic víc o tom nevím. Proto jsem se ptal jaký je cenový rozdíl servisů třeba 2.0 tdi vs 2.7 tdi, ale to je fuk z takových si nic nedělám, najdou se i horší a tobě Ma007 dík alespoň za nějakou radu.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 06.09.2017 08:59, RE: audi
fridaayyy napisał:
Počítal jsem s takovýma lidma jako si ty PatM, ale z toho si nic nedělám, proto jsem psal, že autům nerozumím já jen vždy dal auto do servisu ať mi vyměni olej a nebo když se něco "posralo" dali mi fakturu já zaplatil, já jen vím že 2.0 tdi ma verze 88, 105, 125 a potom jsou 2.7 šestiválce, nic víc o tom nevím. Proto jsem se ptal jaký je cenový rozdíl servisů třeba 2.0 tdi vs 2.7 tdi, ale to je fuk z takových si nic nedělám, najdou se i horší a tobě Ma007 dík alespoň za nějakou radu.


Servisně je to co se oleje týče opravdu šumák. 2,7 bych v klidu oželel, jede jako dvoulitr, a žere jako třílitr. Rozdíl bude v rozvodech (u šestiválce je sice řetěz, ale není na furt, navíc při výměně musí motor ven), a v opotřebení brzd a náprav z důvodu vyšší hmotnosti. Nepostřehl jsem strop, ani požadovaný rok. A jestli máš strach ze servisu, hledej 2 litr s 125 kW (nověji 130kW). S automatem je jich málo, ale dají se najít. Důležitý je, abys měl servismana, kterej bude schopnej (a ochotnej) se ti o auto starat. Nájezdu nad 200tkm bych se nebál, hledal bych v D u dealera, kterej auto vykoupil na protiúčet a během života se o něj staral, nebo od soukromého prodejce, vždy jen s doloženou historií.
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Środa 06.09.2017 11:07, Re: A4 B8
Ja bych spis doporucil 2.0TFSI 155kW, jede to fakt slusne, ani v 5 lidech nebudes mit pocit, ze se trapi. TDI ma projev traktoru...
reagować
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Środa 06.09.2017 19:54, diesely verzus atmo-benzín
Neberte si to vůbec osobně, ale kolegové mají pravdu, pokud řešíte stokorunové rozdíly v nákladech na výměnu oleje, tak se připravte na to, že moderní dieslový motor pro Vás opravdu může skončit finanční katastrofou.

Měl jste někdy předtím diesel, nebo jste zvyklý pouze na tu atmosférickou 1.6? Pokud jste byl zvyklý do servisu jezdit hlavně s poruchami jako např. čepy, kosti, brzdy, ložiska, výfuk, apod., připravte se, že kromě těchto běžných spotřebních věcí budete nově muset řešit i spoustu poruch týkajících se motoru. Servisovat ojetý klasický atmosferický benzíňák a turbodiesel s common-railem a filtrem pevných částic je z pohledu financí opravdu obrovský, ale obrovský rozdíl.

Chtěl bych Vás tedy upozornit na pár věcí, které Vás u takového motoru mohou potkat - v závislosti na tom, jak staré to Audi koupíte, budete dříve nebo později řešit filtr pevných částic (výměna až 10.000,-), dále vstřikovače (repas jednoho počítejte tak 4000-5000,- jsou tam celkem 4, někdy se stává, že odejdou všechny najednou), podle toho, jak s autem zacházel předchozí majitel můžou přijít problémy s turbodmychadlem (repas na netu píšou od 6000,- (samozřejmě bez montáže/demontáže), nové určitě nad 20K), dvouhmotový setrvačník plus spojka (výměna přes 20 000,-), problémy s EGR ventilem, problémy s celým systémem vysokotlakého vstřikování paliva (čerpadlo, různé trubky, přepady, ...). Vlastnil jsem zatím 4 auta s turbodieselem (stáří při koupi 5 až 10 let) a VŠECHNY výše uvedené poruchy jsem u nich osobně zažil, takže to není nic, co se jen povídá v hospodách u piva nebo bych si to vyčetl na internetu. Jsou to reálné věci, které se u ojetých dieselů běžně řeší. Pokud bude mít Vaše nové Audi na tachometru 200 a více tisíc km, tak si můžete být jistý, že něco z toho (a pravděpodobně většinu z toho), budete muset v následujících pár letech řešit. + k tomu samozřejmě ty klasické opravy, na jaké jste byl zvyklý u svého předchozího vozu.

Já osobně bych už teda z vlastní zkušenosti do ojetého dieselu znova nešel, ledaže bych si kupoval funglovku, kterou bych hned po skončení záruky prodal (což se nestane, protože tomuto způsobu "investování" do aut nejsem nakloněn). Dobře si to rozmyslete.

A ještě jen PS na konec: To co jsem psal, se samozřejmě v žádném případě netýká jen vozů Audi, aby to neznělo, že jsem proti té značce nějak předpojatý. Týká se to jakéhokoli moderního dieselového motoru.
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Środa 06.09.2017 21:21, RE: diesely verzus atmo-benzín
PavelKeprt napisał:
Neberte si to vůbec osobně, ale kolegové mají pravdu, pokud řešíte stokorunové rozdíly v nákladech na výměnu oleje, tak se připravte na to, že moderní dieslový motor pro Vás opravdu může skončit finanční katastrofou.Měl jste někdy předtím diesel, nebo jste zvyklý pouze na tu atmosférickou 1.6? Pokud jste byl zvyklý do servisu jezdit hlavně s poruchami jako např. čepy, kosti, brzdy, ložiska, výfuk, apod., připravte se, že kromě těchto běžných spotřebních věcí budete nově muset řešit i spoustu poruch týkajících se motoru. Servisovat ojetý klasický atmosferický benzíňák a turbodiesel s common-railem a filtrem pevných částic je z pohledu financí opravdu obrovský, ale obrovský rozdíl. Chtěl bych Vás tedy upozornit na pár věcí, které Vás u takového motoru mohou potkat - v závislosti na tom, jak staré to Audi koupíte, budete dříve nebo později řešit filtr pevných částic (výměna až 10.000,-), dále vstřikovače (repas jednoho počítejte tak 4000-5000,- jsou tam celkem 4, někdy se stává, že odejdou všechny najednou), podle toho, jak s autem zacházel předchozí majitel můžou přijít problémy s turbodmychadlem (repas na netu píšou od 6000,- (samozřejmě bez montáže/demontáže), nové určitě nad 20K), dvouhmotový setrvačník plus spojka (výměna přes 20 000,-), problémy s EGR ventilem, problémy s celým systémem vysokotlakého vstřikování paliva (čerpadlo, různé trubky, přepady, ...). Vlastnil jsem zatím 4 auta s turbodieselem (stáří při koupi 5 až 10 let) a VŠECHNY výše uvedené poruchy jsem u nich osobně zažil, takže to není nic, co se jen povídá v hospodách u piva nebo bych si to vyčetl na internetu. Jsou to reálné věci, které se u ojetých dieselů běžně řeší. Pokud bude mít Vaše nové Audi na tachometru 200 a více tisíc km, tak si můžete být jistý, že něco z toho (a pravděpodobně většinu z toho), budete muset v následujících pár letech řešit. + k tomu samozřejmě ty klasické opravy, na jaké jste byl zvyklý u svého předchozího vozu. Já osobně bych už teda z vlastní zkušenosti do ojetého dieselu znova nešel, ledaže bych si kupoval funglovku, kterou bych hned po skončení záruky prodal (což se nestane, protože tomuto způsobu "investování" do aut nejsem nakloněn). Dobře si to rozmyslete. A ještě jen PS na konec: To co jsem psal, se samozřejmě v žádném případě netýká jen vozů Audi, aby to neznělo, že jsem proti té značce nějak předpojatý. Týká se to jakéhokoli moderního dieselového motoru.


měli sme doma Passata B5..prodával se s 450 000km...původní turbo,původní vstřiky,původní spojka...otázkou je kolik by to ještě vydrželo.....auto jezdilo denně 150km pouze po dálnici...ovšem pravidelně měněn olej a filtry po 15 000km,pravidelně měněna brzdová kapalina i olej v převodovce...do motora se olej olíval tak litrovka na 10 000km....přesto jsem do smlouvy dal,že kupující souhlasí s tím,že mu prodávám vozidlo ve stavu náhradních dílů.
jen chci poznamenat,že strašit 200 000km a ende je hospodský strašák..protože klidně lze koupit auto od někoho kdo se o auto stará a jezdí dálky...a pak je to teprv dořbe zajetý.
reagować
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Środa 06.09.2017 22:21, RE: diesely verzus atmo-benzín
stréc od piva napisał:
PavelKeprt napisał:
Neberte si to vůbec osobně, ale kolegové mají pravdu, pokud řešíte stokorunové rozdíly v nákladech na výměnu oleje, tak se připravte na to, že moderní dieslový motor pro Vás opravdu může skončit finanční katastrofou.Měl jste někdy předtím diesel, nebo jste zvyklý pouze na tu atmosférickou 1.6? Pokud jste byl zvyklý do servisu jezdit hlavně s poruchami jako např. čepy, kosti, brzdy, ložiska, výfuk, apod., připravte se, že kromě těchto běžných spotřebních věcí budete nově muset řešit i spoustu poruch týkajících se motoru. Servisovat ojetý klasický atmosferický benzíňák a turbodiesel s common-railem a filtrem pevných částic je z pohledu financí opravdu obrovský, ale obrovský rozdíl. Chtěl bych Vás tedy upozornit na pár věcí, které Vás u takového motoru mohou potkat - v závislosti na tom, jak staré to Audi koupíte, budete dříve nebo později řešit filtr pevných částic (výměna až 10.000,-), dále vstřikovače (repas jednoho počítejte tak 4000-5000,- jsou tam celkem 4, někdy se stává, že odejdou všechny najednou), podle toho, jak s autem zacházel předchozí majitel můžou přijít problémy s turbodmychadlem (repas na netu píšou od 6000,- (samozřejmě bez montáže/demontáže), nové určitě nad 20K), dvouhmotový setrvačník plus spojka (výměna přes 20 000,-), problémy s EGR ventilem, problémy s celým systémem vysokotlakého vstřikování paliva (čerpadlo, různé trubky, přepady, ...). Vlastnil jsem zatím 4 auta s turbodieselem (stáří při koupi 5 až 10 let) a VŠECHNY výše uvedené poruchy jsem u nich osobně zažil, takže to není nic, co se jen povídá v hospodách u piva nebo bych si to vyčetl na internetu. Jsou to reálné věci, které se u ojetých dieselů běžně řeší. Pokud bude mít Vaše nové Audi na tachometru 200 a více tisíc km, tak si můžete být jistý, že něco z toho (a pravděpodobně většinu z toho), budete muset v následujících pár letech řešit. + k tomu samozřejmě ty klasické opravy, na jaké jste byl zvyklý u svého předchozího vozu. Já osobně bych už teda z vlastní zkušenosti do ojetého dieselu znova nešel, ledaže bych si kupoval funglovku, kterou bych hned po skončení záruky prodal (což se nestane, protože tomuto způsobu "investování" do aut nejsem nakloněn). Dobře si to rozmyslete. A ještě jen PS na konec: To co jsem psal, se samozřejmě v žádném případě netýká jen vozů Audi, aby to neznělo, že jsem proti té značce nějak předpojatý. Týká se to jakéhokoli moderního dieselového motoru.
měli sme doma Passata B5..prodával se s 450 000km...původní turbo,původní vstřiky,původní spojka...otázkou je kolik by to ještě vydrželo.....auto jezdilo denně 150km pouze po dálnici...ovšem pravidelně měněn olej a filtry po 15 000km,pravidelně měněna brzdová kapalina i olej v převodovce...do motora se olej olíval tak litrovka na 10 000km....přesto jsem do smlouvy dal,že kupující souhlasí s tím,že mu prodávám vozidlo ve stavu náhradních dílů.jen chci poznamenat,že strašit 200 000km a ende je hospodský strašák..protože klidně lze koupit auto od někoho kdo se o auto stará a jezdí dálky...a pak je to teprv dořbe zajetý.


Tak tady trochu mícháme jabka s hruškama, protože Passat B5 měl naprosto odlišné "vstřiky" (a motory obecně), než má Audi A4 b8 TDíčka v Passatu B5 byly buď s rotačním čerpadlem s přímým vstřikováním, které obecně platí za jedny z nejspolehlivějších dieselů vůbec, nebo PD ( "pumpa-tryska" ). Audi A4 B8 má výhradně common-raily s DPF, což jsou dva komponenty, které můžou ten servis výrazně prodražit. Nehledě na to, a to je sice jen můj osobní názor, ale sdílí jej řada jak uživatelů, tak servisáků, že životnost/spolehlivost aut jde od cca poloviny minulého desetiletí od desíti k pěti.

Chápu to správně, že jste toho Passata měli od novoty? Pokud ano, tak tomu rozumím, věřím, že při správném zacházení turbo vydrží klidně půl mega i více, u dvouhmoťáku jsem slyšel, že průměr je tak 300 - 350K, ale zase určitě záleží na zacházení. Já neříkám, že 200 000 km na tachometru je nějaký extrémní nájezd, tyhle motory vydrží klidně 4x tolik, ale pokud nevím, jak s tím autem bylo těch prvních 4-6 let zacházeno, je potřeba počítat s tím, že kterákoli z těch poruch, které jsem uváděl, se může v podstatě kdykoli objevit.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 07.09.2017 08:22, RE: diesely verzus atmo-benzín
PavelKeprt napisał:
stréc od piva napisał:
PavelKeprt napisał:
Neberte si to vůbec osobně, ale kolegové mají pravdu, pokud řešíte stokorunové rozdíly v nákladech na výměnu oleje, tak se připravte na to, že moderní dieslový motor pro Vás opravdu může skončit finanční katastrofou.Měl jste někdy předtím diesel, nebo jste zvyklý pouze na tu atmosférickou 1.6? Pokud jste byl zvyklý do servisu jezdit hlavně s poruchami jako např. čepy, kosti, brzdy, ložiska, výfuk, apod., připravte se, že kromě těchto běžných spotřebních věcí budete nově muset řešit i spoustu poruch týkajících se motoru. Servisovat ojetý klasický atmosferický benzíňák a turbodiesel s common-railem a filtrem pevných částic je z pohledu financí opravdu obrovský, ale obrovský rozdíl. Chtěl bych Vás tedy upozornit na pár věcí, které Vás u takového motoru mohou potkat - v závislosti na tom, jak staré to Audi koupíte, budete dříve nebo později řešit filtr pevných částic (výměna až 10.000,-), dále vstřikovače (repas jednoho počítejte tak 4000-5000,- jsou tam celkem 4, někdy se stává, že odejdou všechny najednou), podle toho, jak s autem zacházel předchozí majitel můžou přijít problémy s turbodmychadlem (repas na netu píšou od 6000,- (samozřejmě bez montáže/demontáže), nové určitě nad 20K), dvouhmotový setrvačník plus spojka (výměna přes 20 000,-), problémy s EGR ventilem, problémy s celým systémem vysokotlakého vstřikování paliva (čerpadlo, různé trubky, přepady, ...). Vlastnil jsem zatím 4 auta s turbodieselem (stáří při koupi 5 až 10 let) a VŠECHNY výše uvedené poruchy jsem u nich osobně zažil, takže to není nic, co se jen povídá v hospodách u piva nebo bych si to vyčetl na internetu. Jsou to reálné věci, které se u ojetých dieselů běžně řeší. Pokud bude mít Vaše nové Audi na tachometru 200 a více tisíc km, tak si můžete být jistý, že něco z toho (a pravděpodobně většinu z toho), budete muset v následujících pár letech řešit. + k tomu samozřejmě ty klasické opravy, na jaké jste byl zvyklý u svého předchozího vozu. Já osobně bych už teda z vlastní zkušenosti do ojetého dieselu znova nešel, ledaže bych si kupoval funglovku, kterou bych hned po skončení záruky prodal (což se nestane, protože tomuto způsobu "investování" do aut nejsem nakloněn). Dobře si to rozmyslete. A ještě jen PS na konec: To co jsem psal, se samozřejmě v žádném případě netýká jen vozů Audi, aby to neznělo, že jsem proti té značce nějak předpojatý. Týká se to jakéhokoli moderního dieselového motoru.
měli sme doma Passata B5..prodával se s 450 000km...původní turbo,původní vstřiky,původní spojka...otázkou je kolik by to ještě vydrželo.....auto jezdilo denně 150km pouze po dálnici...ovšem pravidelně měněn olej a filtry po 15 000km,pravidelně měněna brzdová kapalina i olej v převodovce...do motora se olej olíval tak litrovka na 10 000km....přesto jsem do smlouvy dal,že kupující souhlasí s tím,že mu prodávám vozidlo ve stavu náhradních dílů.jen chci poznamenat,že strašit 200 000km a ende je hospodský strašák..protože klidně lze koupit auto od někoho kdo se o auto stará a jezdí dálky...a pak je to teprv dořbe zajetý.
Tak tady trochu mícháme jabka s hruškama, protože Passat B5 měl naprosto odlišné "vstřiky" (a motory obecně), než má Audi A4 b8 TDíčka v Passatu B5 byly buď s rotačním čerpadlem s přímým vstřikováním, které obecně platí za jedny z nejspolehlivějších dieselů vůbec, nebo PD ( "pumpa-tryska" ). Audi A4 B8 má výhradně common-raily s DPF, což jsou dva komponenty, které můžou ten servis výrazně prodražit. Nehledě na to, a to je sice jen můj osobní názor, ale sdílí jej řada jak uživatelů, tak servisáků, že životnost/spolehlivost aut jde od cca poloviny minulého desetiletí od desíti k pěti. Chápu to správně, že jste toho Passata měli od novoty? Pokud ano, tak tomu rozumím, věřím, že při správném zacházení turbo vydrží klidně půl mega i více, u dvouhmoťáku jsem slyšel, že průměr je tak 300 - 350K, ale zase určitě záleží na zacházení. Já neříkám, že 200 000 km na tachometru je nějaký extrémní nájezd, tyhle motory vydrží klidně 4x tolik, ale pokud nevím, jak s tím autem bylo těch prvních 4-6 let zacházeno, je potřeba počítat s tím, že kterákoli z těch poruch, které jsem uváděl, se může v podstatě kdykoli objevit.


Mám naftu kupovanou jako 4 letou, se 140tkm. Teď má bezmála 400tk, původní vstřiky, turbo. FAP a dvouhmota se řešila ve 350. A nejsem zdaleka jediný...Takže jak to teda je?
Je hódně velkej rozdíl, koupit auto s 200 tkm v D s průkaznou historií, než se "120tkm" v bazaru u nás se serviskou Elit . Ne náhodou jsou "více ojetá" auta venku dražší, než u nás . Tu A4 koupí nádhernou 4 letou s quattrem a v automatu do 300tKč, i kdyby do toho nasypal 100 tKč, tak ho to stojí jako novej korejec v poloviční výbavě (hodně nadneseně). Při jeho nájezdu má (i kdyby platilo tvých 200 a konec) dalších 8 let klid, a potom to 12 leté audi prodá za stejný peníze, jako 8 letýho korejce. Navíc o dost rychleji . Důležitý je (jak už jsem psal výše - dobře vybrat + mít dobrýho servisáka. Alfa a omega.
Třeba: https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Audi-A4-Avant-2.0-TDI-quattro-S-tronic/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:1900_9_,frn:2009,prx:13000,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false,vcg:estatecar,fwd:true,fsh:true/pg:vipcar/248198500.html
Nebo: https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Audi-A4-Avant-2,0-TDi-Ambition-quattro-AHK/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:1900_9_,frn:2009,prx:13000,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false,vcg:estatecar,fwd:true,fsh:true/pg:vipcar/238048275.html
To jen tak narychlo, že ta auta existujou...
reagować
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Cztwartek 07.09.2017 09:24, nasypat 100 Kč do 4 leté káry
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"

Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já?

OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat.

Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K

Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Cztwartek 07.09.2017 10:20, Druh provozu
na tu "vydrz"passatu B5 mel velky vliv fakt, ze jezdil prevazne po dalnici. Kdyby se to otocilo, a tu porci km najel po meste, uz bude 2x po smrti.... Kupovat si diesel (zvlast s DPF) na mestsky provoz je nesmysl
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 07.09.2017 11:10, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
PavelKeprt napisał:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.


Popořadě:
400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.
Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou
P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 07.09.2017 11:14, RE: Druh provozu
sheogorath napisał:
na tu "vydrz"passatu B5 mel velky vliv fakt, ze jezdil prevazne po dalnici. Kdyby se to otocilo, a tu porci km najel po meste, uz bude 2x po smrti.... Kupovat si diesel (zvlast s DPF) na mestsky provoz je nesmysl


Díky úžasnému sklonu k zakarbonování přímovstřikových motorů je už dneska do města nesmysl všechno kromě elektriky
reagować
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Cztwartek 07.09.2017 12:00, HDi vstřiky francouzi
Tak to se nedivím, že nástupce nenalezen

Ještě v době, kdy jsem taky jezdil s dieselama, mi můj servisák říkal několikrát, že nejmíň problémů se vstřikovačema mají Peugeoty a Citroeny. Takže gratuluji k super káře bez poruch ...

Osobně si myslím, že až na některé průšvihy typu Mondeo TDCi apod. jsou auta ze začátku let 2000 vrchol automobilismu, už jsou docela dobře vybavené a bezpečné a přitom ještě pořád docela odolné a spolehlivé. Od té doby to jde do sraček.

Jinak co se týče toho 2.0i 107 kW - já mám právě to Mondeo (MK4) s tady tím motorem a máte pravdu, že hluk je asi největší mínus toho auta. V Mazdě to bylo o fous lepší, hlavně díky 6-stupňové převodovce a nižších otáčkách na dálnici. Spotřebu mám 8,5 - 9l benzínu, ale mám to na LPG a jezdím tak plus mínus za 10l plynu.
reagować
mufik.martin
ilość wystąpień248
data registracji09.05.2007
Cztwartek 07.09.2017 12:03, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
Pepe napisał:
PavelKeprt napisał:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.


400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)
reagować
PatM
ilość wystąpień199
data registracji07.08.2016
Cztwartek 07.09.2017 19:07, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
Služební Mercedes C 2.2CDi má skoro 700 tisíc a na motor ani automat nikdo ještě nesahal takže je vše původní, ale možná tomu pomohlo, že to jezdí 90% času jenom 1000km štreky po dálnici
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 07.09.2017 22:54, RE: HDi vstřiky francouzi
PavelKeprt napisał:
Tak to se nedivím, že nástupce nenalezen Ještě v době, kdy jsem taky jezdil s dieselama, mi můj servisák říkal několikrát, že nejmíň problémů se vstřikovačema mají Peugeoty a Citroeny. Takže gratuluji k super káře bez poruch ... Osobně si myslím, že až na některé průšvihy typu Mondeo TDCi apod. jsou auta ze začátku let 2000 vrchol automobilismu, už jsou docela dobře vybavené a bezpečné a přitom ještě pořád docela odolné a spolehlivé. Od té doby to jde do sraček. Jinak co se týče toho 2.0i 107 kW - já mám právě to Mondeo (MK4) s tady tím motorem a máte pravdu, že hluk je asi největší mínus toho auta. V Mazdě to bylo o fous lepší, hlavně díky 6-stupňové převodovce a nižších otáčkách na dálnici. Spotřebu mám 8,5 - 9l benzínu, ale mám to na LPG a jezdím tak plus mínus za 10l plynu.


Souhlas. Zlom nastal někde 2008/9. Od té doby jsou auta (zejména malých objemů) koncipována na 150 tkm bez fatálních závad, české silnice a palivo tohle číslo spolehlivě snižuje. Mám ale v okolí několik naftových A6 s 2 i 3 litry a jejich odolnost zanedbanému servisu navzdory mě utvrzuje v tom, že ta auta něco vydrží. Navíc si moje levá noha zlikvidovaná častým řazením a futsalem říká o automat, prakticky každotýdenní víkendový pobyt na Šumavě o pohon všech 4, tak mi z toho moc alternativ nevypadne...
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 07.09.2017 23:00, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
mufik.martin napisał:
Pepe napisał:
PavelKeprt napisał:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)


U 1,6 není divu, táta je musel nechat přetěsnit na C5 někde kolem 220 tkm. Ta tvoje C5 je dvoulitr? Kdysi jsem toužil po 3,0 HDi, ale už mě to přešlo
reagować
mufik.martin
ilość wystąpień248
data registracji09.05.2007
Piątek 08.09.2017 07:09, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
Pepe napisał:
mufik.martin napisał:
Pepe napisał:
PavelKeprt napisał:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)
U 1,6 není divu, táta je musel nechat přetěsnit na C5 někde kolem 220 tkm. Ta tvoje C5 je dvoulitr? Kdysi jsem toužil po 3,0 HDi, ale už mě to přešlo


Ta nase 1,6HDI je uz 8v, takze ta novejsi verze, tam jiz není potřeba pretesnovat. Uz 3 vstřiky hlasili chybu, holt uz po tech kilometrech prislo opotrebeni. Ale i tak, dnea v origo Peugeotu 25 tis vcetne privodnich trubek a práce, coz není spatna cena, ja to sice nechal udelat známého levneji, ale vstřiky sli z origo site PSA repasovane. Moje C5 je 2,0HDI, 120kw, ale chudinka ted taky stoji v servisu, pravdepodobne s uvarenym motorem :( Ty inteligenti z PSA nepouziovaji cidlo hladiny vody, a když vam voda rychle zmizi jako me (mezi motorem a turbem, mam totiž vodou chlazene turbo) tak cidlo teploty schovane v plastove krabicce není schopne zjistit, ze motor se davno vari a auto vam stále ukazuje spravnou teplotu :( Reknu vam, ze clovek ma chut podat zalobu na PSA jak je mozne, ze takovou prkotinu jako cidlo hladiny vody proste automobilka nepouzije. Jenze to bych nesmel zit v Evrope ale v Americe nejspis.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.