Tomáš napisał:
To si s tou Mazdou toho asi moc nenajezdil, když napíšeš takový nesmysl. Znovu říkám, že podvozek Astry s jednoduchou zadní nápravou na Focus a 3, s jejich multilinkem nestačí. Navíc přesnost řízení nových Opelů je úplně zoufalá. Mazda 3 má poctivou hydrauliku, nebo elektrohydrauliku (podle motor) a Focus to samé. Mazda 3 a Focus nabízejí slušný komfort jízdy s velmi dobrou stabilitou v zatáčce. Ale je možné, že někomu nový Opel vyhovuje.
Podvozek Focuse 2 je z nizsi stredni tridy nejlepsi. O neco malo horsi, byt temer stejne dobry je podvozek Mazdy3. Ale Astra na to, ze ma jednoduche zaveseni je jenom o stupinek nize. Kdyz jsme testovali u Forda noveho Focuse, spolu s vice znackama aut (golf5, magane, astra,Mazda) pro 4 ze 6 lidi byla astra nejlepsi auto na svezeni. V extremu dominoval Focus/Mazda3/Astra s Golfem nastejno - a to golf ma vice prevek, na chvostu megane a 307, ty byli vubec nejhorsi. Jinak komfortem byla jednickou Astra - nejlepsi sedadla, pak mazda,focus folf na tretim miste, frantici v zadu. Vzhledove a v detailu bodovala astra nejvic. Mazda 3 tratila vyplni dveri a barevnou kombinaci interieru, focus obycejnosti jako golf...Hlucnost: nejtissi Megane, Astra,Focus+Golf+307,Mazda 3 nejhlucnejsi - nejvic kolem foukalo....motory nejde hodnotit, protoze mazdamela 1.6i, focus taky 1.6 V-TCi, astrra 1.8 16V Sport (jela nejlepe se stejnou spotrebou jako 1.6 u obou aut), golf mel TDi 77kW - zadna revoluce:), megane a 307 nevim, to me nezajimalo, protoze kdyz me zacali bolet z tech jejich gaucu zada, uz sem tam nevlezl. V extremnich jizdach ale astra nijak nezaostavala, na to, ze mela jednoduche zaveseni, naklanela se velice malo, drive sla do smyku. Příklad: focuse sme utrhli okolo 80km/h astru tesne pod 80...rozdily male.