0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A3

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 10:14, Recenze dobrá
Recenze špatná nebyla. Na dovo jsem měl půjčený Seat Ibiza. Všechno ovládání šlo tak lehce, že jsem vůbec auto necítil. Nevyhovovalo mi to také, takže rozumím. Řekl bych, že nejhoršími byly příliš účinný posilovač řízení, spojka absolutně bez odporu a úplně měkký pedál brzdy, kde se jen s rozvahou dobře dávkovala brzdná síla. Nutnost rychlého brzdění znamenala okamžité zaskočení všech použitých samonavíjecích pásů doprovázené úlekem posádky. Plyn špatný nebyl. Co se týká dynamiky motoru, tak 1.6 na A3 se vizuelně zdá dostatečná, ale auto bude pravděpodobně hodně těžké.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 10:32, RE: Proč??
edmund napisał:
Proč někdo vlastní 5 let auto, u kterého mu vadí takřka vše???
Autorovi "temer vse" na aute nevadi a hlavne je mu pravdepodobne jasne, ze jinym autem podobne kategorie by se vsech nedostatku A3 nezbavil, nebo by se naopak objevily jine.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 10:33, RE: kvalita a spolehlivost?
edmund napisał:
Jistě. Máte pravdu. Kvalitu a spolehlivost hledejme u těch levných.
Panove, musim s Vami nesouhlasit. AUDI porad plati za jednu z nejlepsich znacek na svete vubec. To, ze autor ma spatne zkusenosti s nejlevnejsim a nejslabsim modelem teto znacky jeste neznamena, ze AUDI neni spolehlivou a kvalitni znackou!
Znam lidi, kteri jezdi v audinach 23 roku starych a motorove jsou ta auta bezproblemova! Rovnez nerezavi a za interier se neni potreba stydet. To, ze kazdy rok do auta 'nasypou' nekolik tisicovek neni nekvalitnim zpracovanim vozu, ale jejich starim.
Argument, ze bychom kvalitu a spolehlivost meli hledat u tech levnych, je proto naprosto zavadejici a nerozumny. Kupte si Skodovku nebo treba Corsu z tech let (2000 - 2002) a uvidite, ze v servise budete daleko, daleko casteji nez treba s onou A3.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 10:43,
Se divím, že si takovou sra*ku vůbec ještě někdo koupí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 10:53, Kvalita není automobilka ale konkrétní automobil
Mne zaráží, že tu většina lidí hodnotí auta ve stylu, Opel stojí za *ovno, Mercedes je super, atd.
Vždyť to tak vůbec není, podívejte se na výsledky něměckého TUV. Pokud mám hodnotit auto tak konkrétní model a ne jaké má na přídi logo. Např. když se řekne Toyota, všichni hned začnou mlet o spolehlivosti, ale někoho to možná zabolí, i Toyota má své "podprůměrné" modely.
Hodnotíte-li auto, nehodnoťte jej podle automobilky jež jej vyrobila.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 11:00, RE: kvalita a spolehlivost?
Vorsprung durch Technik napisał:
Panove, musim s Vami nesouhlasit. AUDI porad plati za jednu z nejlepsich znacek na svete vubec. To, ze autor ma spatne zkusenosti s nejlevnejsim a nejslabsim modelem teto znacky jeste neznamena, ze AUDI neni spolehlivou a kvalitni znackou!
Znam lidi, kteri jezdi v audinach 23 roku starych a motorove jsou ta auta bezproblemova! Rovnez nerezavi a za interier se neni potreba stydet. To, ze kazdy rok do auta 'nasypou' nekolik tisicovek neni nekvalitnim zpracovanim vozu, ale jejich starim.
Argument...
Jenze taky stare audiny to bylo uplne jneco jineho, to byli nesmrtelna auta. Znamy ma audi 100 predchudce A6, ale neni to doutnik, ale uz to novejsi, ma tam motor 2.6, sice ho stve, povinne ruceni, ale jezdi za 8 litru a ma ted najeto jako 3 majitle se serviskou 360 tis a bez vaznejsich poruch. Auto i na sve stari vypada jak zvenku tak zevnitr krasne. Ma ho nebourane a je orpavdu spokojeny
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 11:00, RE: kvalita a spolehlivost?
Vorsprung durch Technik napisał:
Panove, musim s Vami nesouhlasit. AUDI porad plati za jednu z nejlepsich znacek na svete vubec. To, ze autor ma spatne zkusenosti s nejlevnejsim a nejslabsim modelem teto znacky jeste neznamena, ze AUDI neni spolehlivou a kvalitni znackou!
Znam lidi, kteri jezdi v audinach 23 roku starych a motorove jsou ta auta bezproblemova! Rovnez nerezavi a za interier se neni potreba stydet. To, ze kazdy rok do auta 'nasypou' nekolik tisicovek neni nekvalitnim zpracovanim vozu, ale jejich starim.
Argument...
Nechci Ti brát iluze, ale koukni se kolik prehistorických Opelů třeba jezdí a porovnej ty počty se starými Audinami. Kadetty a Ascony už přes 20 let, první Vectry už pomalu točí dvacátý rok a servisní náklady těchto strojů jsou za hubičku. Měl jsem Kadetta z 86. roku. Měl najeto 250 kkm a motor 1.3 s karburátorem. Měl jsem ho přes 3 roky a nebyl s ním zásadní problém, 2-ma technickýma prošel bez známostí a bez opravování. Prodal jsem ho kvůli pasivní bezpečnosti a nechtěl jsem auto 18 let staré. Jezdil za 6.5 a vše mu fungovalo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 11:13, oprávněná kritika audi
napisał:
Se divím, že si takovou sra*ku vůbec ještě někdo koupí...
Mě se líbí že autor recenze auto popsal popravdě bez příkras.Je vidět že pro někoho "snové" a nepřekonatelné audi má taky svoje chyby.Proč si majitel koupil 1.6?protože audi je tak drahé už v základu že mu třeba na tu 1.8T už nezbylo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 11:13, RE: kvalita a spolehlivost?
David V napisał:
Nechci Ti brát iluze, ale koukni se kolik prehistorických Opelů třeba jezdí a porovnej ty počty se starými Audinami. Kadetty a Ascony už přes 20 let, první Vectry už pomalu točí dvacátý rok a servisní náklady těchto strojů jsou za hubičku. Měl jsem Kadetta z 86. roku. Měl najeto 250 kkm a motor 1.3 s karburátorem. Měl jsem ho přes 3 roky a nebyl s ním zásadní problém, 2-ma technickýma prošel bez známostí a bez opravování. Prodal jsem ho kvůli pasivní bezpečnosti a nechtěl jsem auto 18 let staré....
Stare opely jako Vectra a Omega A jsou i dodnes temer nesmrtelne, nebyt koroze, tak jich jezdi mnohme vice. Kdyz jsme behem rozvodu prisli o auto, tka nez se koupilo jine, tak nam znamy pujcil na 2 mesice omegu A, Mela najeto 450 tis a jezdila poslednich asi 250 na lpg, auto neskutencne pohodlne, spousta mista, motor uz byl liny, ale nemel za sebou zadnou gneralku, jen nejake orpavy, ale vetsina puvodni, takze byl tak na pokraji sil, ale udelat generalku jezdil by dal. Koroze ho temer cely sezrala, ale dodnes na nej vzpominam. Motor to byl 2.0 8V a jezdil pomerne usporne. V nasem aute uz tedy moc ne, diky lpg zral 12 litru, ale kamarad mel omegu ti samou s 200 tis na tachometru a jezdila mu okolo 7 litru a motor mel slusny vykon. Stara dobra poctiva auta, ktera dneska uz k videni nejsou. Udelat komplet pozink tak mel opel z tehdejsi doby vybornou povest
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 11:29, RE: oprávněná kritika audi
bruno napisał:
Mě se líbí že autor recenze auto popsal popravdě bez příkras.Je vidět že pro někoho "snové" a nepřekonatelné audi má taky svoje chyby.Proč si majitel koupil 1.6?protože audi je tak drahé už v základu že mu třeba na tu 1.8T už nezbylo...
Mě se recenze taky líbila, párkrát jsem se i rozesmál. Prostě někdo má auto 5 let, za tu dobu už to bere střízlivě a není udělanej pokaždý, když uvidí ty 4 kruhy na masce.... Jinak jezdit z kopce bez rychlosti už samo o sobě je tak trochu proti pravidlům, s vypnutým motorem i trochu adrenalin. Co takhle ještě vytáhnou klíčky ze zapalování a zahodit je? Viděl jsem to v jednom filmu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 11:53,
vypnout motor za jizdy a k tomu z kopce??? to musis byt kvalitni pacient, Dr. Chocholouska na tebe
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 11:59, RE: kvalita a spolehlivost ?
A4 napisał:
A tady je zase někdo tragicky rozumnej a chytrej, můžeš nějak konkretizovat např. tragickou ergonomii?
Kdyz te v Golfu za necelou hodinu zacnou bolet zada .., o Fabii nemluve .., zkus si napr.ve Fabii na dalnici nastavit ventilaci v kabine, a pak mi dej vedet. No a o motorech snad nemusim ..Holt ale kdyz mas A4, nektere veci asi nevidis ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 12:16, Koukam komici resi:)
Ja myslim, ze je to kvalitni prispevek..neni co vytknout polne souhlasim..ridil sem zhruba rok 1.8 a nebyl sem z ni taky moc nadseni na to co se kolem ni povida.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 12:42, Audi
Ota napisał:
Ja myslim, ze je to kvalitni prispevek..neni co vytknout polne souhlasim..ridil sem zhruba rok 1.8 a nebyl sem z ni taky moc nadseni na to co se kolem ni povida.
Vsechny Nemecky auta jsou dobry. Ja jine nemel (jako nemecke beru i skodovku) krom Favorita jako prvni auto, ktere jsem vlastnil. Ani u jednoho z aut (Felda, 2x Fabie, VW Passat TD a pozdeji TDi) se nic neprojevilo, obcas neco maleho jako praskle lanko ovladace topeni, nebo koroze vyfuku....Audi bych si koupil hned. Jedine co se bojim je predni naprava. Na nove nemam a tak je jedinou moznosti ojetina. Ale kdyz jedete A4 z roku 1998 a Toyotou koupenou vcera, porad je lepsi svezeni ve starem audi. BMW to same, jestli mate Bawo 9 letnebo rok, porad je to o mnoho lepsi nez Peugeoty, toyoty ci nissany vyrobene vcera. Typuji si, ze mnozi rejpalove vzivote v takovych autech nejeli. Maji 206 a mysli si kdovi co nemaj, koupi ojete primery P11 to vrcholi u vetsiny podvozkem, ktery stejne nevyuzijou. Az budete mit zkusenost s BMW 3 E46, pak poznate jak se delaji podvozky a jizdni vlastnosti obecne, nemluve o interieru, tichosti pri jizde za vsech rezimu at uz na dalnici. Nevsiml jsem si ze by v Bawu nebo Audi (i treba 8 let starem) neco foukalo nebo hucelo. To treba v Honde motor slysite i na volnobeh, a na dalnici i nove mazdy 6 a 3 sumi a huci od podvozku a zrcatek.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 12:51, RE: Audi
David_Logins napisał:
Vsechny Nemecky auta jsou dobry. Ja jine nemel (jako nemecke beru i skodovku) krom Favorita jako prvni auto, ktere jsem vlastnil. Ani u jednoho z aut (Felda, 2x Fabie, VW Passat TD a pozdeji TDi) se nic neprojevilo, obcas neco maleho jako praskle lanko ovladace topeni, nebo koroze vyfuku....Audi bych si koupil hned. Jedine co se bojim je predni naprava. Na nove nemam a tak je jedinou moznosti ojetina. Ale kdyz jedete A4 z roku 1998 a Toyotou koupenou vcera, porad je lepsi svezeni ve starem audi....
a to jsou jenom banality, nedej boze to nekde utrhnou nebo se rozmlatit, pak Vam BMW 3 z roku 1998 nabidne ochranu jako mozna posledni Mazda 6 (stejne hodnoceni) Jinak videl jsem civica z roku 1999 celne s blbou felicii s novou tvari. Ty auta si nemeli co vycitat, byt to fabie tak ridic skodovky vyleze a nic mu neni. Oba odvezla zachranka a prezili to nakonec diky bohu dobre. Jinak nic proti ne-Nemeckym autum, maji taky neco do sebe, ale ten rozdil se stira pomalinku az ted....jiste zacnete s tim jaky maji motory...dobre, to ze davaj starsi typy motoru i do novych aut je jejich politika a vubec to neznamena ze nove motory nemaji (TSI, FSI....tro jsou nejlepsi benzinaky na svete, co se v serii delaji...kdyz sahnu vyse do rad bozske Audi A6, motory 3¨a 4litry...to je nadhera.) To ze polo nebo Fabia nema VVTi a yaris ano, neznamena je ze yaris lepsi..kdyz chcete do OCtavky FSi, tak si priplatite¨.....ale to je politika, nikoli konstrukcni vada.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 12:53, RE: kvalita a spolehlivost?
mufik.martin napisał:
Jenze taky stare audiny to bylo uplne jneco jineho, to byli nesmrtelna auta. Znamy ma audi 100 predchudce A6, ale neni to doutnik, ale uz to novejsi, ma tam motor 2.6, sice ho stve, povinne ruceni, ale jezdi za 8 litru a ma ted najeto jako 3 majitle se serviskou 360 tis a bez vaznejsich poruch. Auto i na sve stari vypada jak zvenku tak zevnitr krasne. Ma ho nebourane a je orpavdu spokojeny
to je ono , starý audi byly držáky. Ale nová éra po nějakém 94-95 stojí za nic. Přední náprava se sype, nepohodlný iteriér. Prostě komplet shit styl VW. Taky jsem si jezdil s autem z VW koncernu, teď přesedlal na francouze a nemůžu si ho vynachválit.
Jeden kamarád si taky koupil A3 ale 1,9TDI , nemá ho ani rok až ho prodává že to není k tomu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 12:54, RE: Audi
David_Logins napisał:
a to jsou jenom banality, nedej boze to nekde utrhnou nebo se rozmlatit, pak Vam BMW 3 z roku 1998 nabidne ochranu jako mozna posledni Mazda 6 (stejne hodnoceni) Jinak videl jsem civica z roku 1999 celne s blbou felicii s novou tvari. Ty auta si nemeli co vycitat, byt to fabie tak ridic skodovky vyleze a nic mu neni. Oba odvezla zachranka a prezili to nakonec diky bohu dobre. Jinak nic proti ne-Nemeckym autum, maji taky neco do sebe, ale ten rozdil se stira pomalinku az ted....jiste zacnete s ti...
a opel to same.....kazdy rika, jaky je Opel sracka, pozor, kazdy ne, vetsinou "JaponcoWagenci" a ze opela nikdy. Pritom kdo ho ma je spokojenej a do jinyho auta by nesel. Ja osobne ho nevlastnim, ale mam zkusenost ze 2 aster a jedne omegy a musim rict dobra auta. Vzhledove i jizdni pohodou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 13:17, RE: kvalita a spolehlivost?
denki napisał:
to je ono , starý audi byly držáky. Ale nová éra po nějakém 94-95 stojí za nic. Přední náprava se sype, nepohodlný iteriér. Prostě komplet shit styl VW. Taky jsem si jezdil s autem z VW koncernu, teď přesedlal na francouze a nemůžu si ho vynachválit.
Jeden kamarád si taky koupil A3 ale 1,9TDI , nemá ho ani rok až ho prodává že to není k tomu.
to denki: asi si ještě v žádné audi nejel, tak tady nemachruj. Je známo, že audi má co do ergonomie a kvality zpracování jedny z nejlepších interiérů vůbec. Nejvíc mám rád ty řeči typu "jeden kamarád" tohle, druhej kamarád tamto....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 13:38, RE: Proč??
David_Logins napisał:
Nechte Opely na pokoji....zrovna nedavno jsem se svezl astrou H a pak i focusem a Mazdou 3 .....kamarad me pozval na testovani do autosalonu..Musim rict ze astra me vyhovovala nejvic. Mela nejlepsi sedacky, nevykonejsi motor, prislo me uze se i nejlip ridi a ma nejkultivovanejsi chod. Focus byt lepe drzel v extremu mel sedacky horsi a ta 1.6 V-tec nebo co to ma mela zvuk jak HTP. Jinak Mazda sklamala interierem - seda barva a plastove klicky dveri jsou za zenitem, a podvozek byl silene tvrdej. K...
To si s tou Mazdou toho asi moc nenajezdil, když napíšeš takový nesmysl. Znovu říkám, že podvozek Astry s jednoduchou zadní nápravou na Focus a 3, s jejich multilinkem nestačí. Navíc přesnost řízení nových Opelů je úplně zoufalá. Mazda 3 má poctivou hydrauliku, nebo elektrohydrauliku (podle motor) a Focus to samé. Mazda 3 a Focus nabízejí slušný komfort jízdy s velmi dobrou stabilitou v zatáčce. Ale je možné, že někomu nový Opel vyhovuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 13:44, RE: Audi
David_Logins napisał:
Vsechny Nemecky auta jsou dobry. Ja jine nemel (jako nemecke beru i skodovku) krom Favorita jako prvni auto, ktere jsem vlastnil. Ani u jednoho z aut (Felda, 2x Fabie, VW Passat TD a pozdeji TDi) se nic neprojevilo, obcas neco maleho jako praskle lanko ovladace topeni, nebo koroze vyfuku....Audi bych si koupil hned. Jedine co se bojim je predni naprava. Na nove nemam a tak je jedinou moznosti ojetina. Ale kdyz jedete A4 z roku 1998 a Toyotou koupenou vcera, porad je lepsi svezeni ve starem audi....
Abyste poznal, jak BMW řady E46 jezdí, tak musíte mít podvozek v pořádku a to má tak jedna E46 z 10. Naproti tomu Primera P11 s podvozke, až na horní ramena přední nápravy problémy nemá, tak nevím Ale svezte se řadou 5, která má podvozek v pořádku a budete nadšen. 5 je dle mého názoru mnohem lepší než 3 a to i postránce odolnosti (ne spolehlivosti).
reagować
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.